quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vanmiddag wilden ze toch helemaal niet meer? Jw en Jeff in elk geval.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik had ze al zien oefenen en de lol die ze toen al hadden
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee pietenpruiken van achterquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:30 schreef Adat231 het volgende:
waar hebben ze die pruiken vandaan? gekoch met de hemabon?
marciano ook niet. was te nerveusquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag wilden ze toch helemaal niet meer? Jw en Jeff in elk geval.
Die moeten weer teruggestuurd worden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:30 schreef Adat231 het volgende:
waar hebben ze die pruiken vandaan? gekoch met de hemabon?
Ik denk dat ze spullen hebben geleend van achter. Die roeispaan uit de act van kenzi komt ook niet uit de keuken of de hottob tochquote:
Was dat niet een bezem?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:32 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze spullen hebben geleend van achter. Die roeispaan uit de act van kenzi komt ook niet uit de keuken of de hottob toch
Staat bij de hottube.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:32 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze spullen hebben geleend van achter. Die roeispaan uit de act van kenzi komt ook niet uit de keuken of de hottob toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |