quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik had de lapo Hans.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:15 schreef Centenbak het volgende:
Verzin dan een nieuwe TT als je de OP toch wilt jatten
Sergiogod moet terugkomenquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er komt een aflevering dat er een tiet van Denies uit haar kleding valt.
Zwervers. Neequote:
Te druk... DOE DAN NIET MEEquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Hier zat alles mee: zelfde studie, zelfde stad en toch niks.
Verhuizen naar België, ik zou wel even moeten slikken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat valt best mee eigenlijk.Groningen - Nijmegen is vast verder.
Ik zou liever stikken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verhuizen naar België, ik zou wel even moeten slikken.
En te druk waarmeequote:Op donderdag 19 januari 2023 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Te druk... DOE DAN NIET MEE
(geeft direct aan dat het een smoes is)
Wed maar dat jij naar België zou verhuizen voor een relatie met Paul Jambersquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verhuizen naar België, ik zou wel even moeten slikken.
Je verhuist niet voor je droomvrouw naar België?quote:
Ik kan me niet voorstellen dat mijn droomvrouw in België woont.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je verhuist niet voor je droomvrouw naar België?
Oh, oké.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mijn droomvrouw in België woont.
Braaf, weegschaaltje.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar mocht het zo zijn zou ik het eigenlijk wel overwegen.
Vet, veel plezier!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:01 schreef Gibson88 het volgende:
Vanavond helaas niet van de partij, wens jullie allen wel een warm bad, kijkplezier en een goed weekend !Ik zit bij Eurosonic
Ze vliegt bijna wegquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die hoge kraag van Denise. Wordt hij elke dag hoger?
Hadden ze haar niet beter kunnen verkopen ipv Maduekequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
Ze komt ook nog uit Eindhoven, wat een ellende…..
Betere baan, beter huis, betere partner = gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lol uitmaken met je liefde omdat je in Zuid Afrika een betere tegenkomt. Als ik dit wist, was ik bij de deur al omgekeerd.
Haha ja toch? Heb je een match met haar, zit je na een paar maanden samen de aflevering terug te kijken: krijg je te horen dat je gewoon ingeruild wordt als ze een beter exemplaar tegenkomtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lol uitmaken met je liefde omdat je in Zuid Afrika een betere tegenkomt. Als ik dit wist, was ik bij de deur al omgekeerd.
Kutclubquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hadden ze haar niet beter kunnen verkopen ipv Madueke
Die vervelen zich waarschijnlijk kapot.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef DKUp het volgende:
Waarom zoveel mensen uit Brabant in datingprogramma’s
Dus als je niet gelukkig bent moet je blijven?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Haha ja toch? Heb je een match met haar, zit je na een paar maanden samen de aflevering terug te kijken: krijg je te horen dat je gewoon ingeruild wordt als ze een beter exemplaar tegenkomt
Buiten dat Bourgondische leven ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die vervelen zich waarschijnlijk kapot.
Zeg je nu dat het je niks doet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
Denice met inkijk moet de kijkcijfers omhoog pompen?
Wereld gaat dan voor je open. Heerlijke ervaring.quote:
Welke kleur zoeken we voor je? Yv als leidraad houden?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt en deze andere dames doen mij ook niks.
Nee dat zeg ik niet. Maar als je op tv gaat roepen dat je bij je jeugdliefde was “tot ik mijn Zuid-Afrikaanse man tegenkwam” dan is mijn interpretatie ook kort door de bocht en maak ik er een geintje overquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus als je niet gelukkig bent moet je blijven?
Jij hebt een hippy gedate?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wereld gaat dan voor je open. Heerlijke ervaring.
YvGODIN, een geile blonde frau met een spionnenlegerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke kleur zoeken we voor je? Yv als leidraad houden?
Mijn eerste vriend had GL ouders. Mijn ouders waren net wat anders. Prachtige ervaring.quote:
Mijn ouders praten niet over politiekquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn eerste vriend had GL ouders. Mijn ouders waren net wat anders. Prachtige ervaring.
Zwarte kraaloogjes, alles valt op zijn plaats nu.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
YvGODIN, een geile blonde frau met een spionnenleger
Mijn ouders ook niet. Zijn ouders wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn ouders praten niet over politiekErg fijn.
Meh nou was nogal overdreven mijn post, ik ben niet zo snel onder de indruk van iemand.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwarte kraaloogjes, alles valt op zijn plaats nu.
Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet. Zijn ouders wel.
Is altijd zo, hoe linkser de mensen zijn hoe meer er over politiek wordt gepraat. En dan vooral lekker zeiken op VVD, PVV etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet. Zijn ouders wel.
Hoeven ze niet eens over te praten, hun hele wereld is gewoon anders zonder dat ze soms over politiek spraken. Niet erg verder, grappige ervaring.quote:
Bickelquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Bloesem en Bloem, dat moeten wel hippie ouders zijn. Zou er ook een Vlinder zijn?
Blijkbaar heeft iemand er 'm gewoon al ooit ingeduwd. Vast een Eindhovenaarquote:
Broertje heet Verwelkte knopquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Bloesem en Bloem, dat moeten wel hippie ouders zijn. Zou er ook een Vlinder zijn?
Dit wel ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is altijd zo, hoe linkser de mensen zijn hoe meer er over politiek wordt gepraat. En dan vooral lekker zeiken op VVD, PVV etc.
Vlinderquote:
Drie kinderen, dus meer dan een keertjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft iemand er 'm gewoon al ooit ingeduwd. Vast een Eindhovenaar
Niks erger dan bij een rechts rijkeluisgezin eten en dat pater familias dan even over al z’n vvd denkbeelden gaat oreren. Toen ik de uni zat kwam ik daar nog wel eens per ongeluk terechtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is altijd zo, hoe linkser de mensen zijn hoe meer er over politiek wordt gepraat. En dan vooral lekker zeiken op VVD, PVV etc.
Over politiek praten met tieners (en verkering) doe je toch gewoon niet, tenzij iemand iets vraagtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:42 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Niks erger dan bij een rechts rijkeluisgezin eten en dat pater familias dan even over al z’n vvd denkbeelden gaat oreren. Toen ik de uni zat kwam ik daar nog wel eens per ongeluk terecht
Probeer wat creatiever te zijn.quote:
Beetje indoctrinerenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over politiek praten met tieners (en verkering) doe je toch gewoon niet, tenzij iemand iets vraagt
Ik wil een werkster maar hoe weet je dat iemand niet in je laden gaat zitten snuffelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Anke ziet er wel precies uit zoals ik me een werkster voorstel, zeker haar kapsel. Wel aardig verder.
Camera ophangenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil een werkster maar hoe weet je dat iemand niet in je laden gaat zitten snuffelen?
In alle kamers?quote:
Die van mij pakte het geld van de tafel en ging weer weg toen ik op vakantie was. Terwijl ik betaalde voor 1x per 2 weken. Excuus was dat ze over paar weken wel alles in 1x zou doenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil een werkster maar hoe weet je dat iemand niet in je laden gaat zitten snuffelen?
Wat zouden ze daar moeten vinden? Nooit een probleem mee gehad.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar grote zwarte dildoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat zouden ze daar moeten vinden? Nooit een probleem mee gehad.
Livestream erbij, op Twitch gooien, mensen laten betalen voor speciale schoonmaakacties. Gillend rijk worden!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee aan de werkster. Zo'n GoPro tuigje omdoen.
Zo'n badje erbij en allesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:48 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Livestream erbij, op Twitch gooien, mensen laten betalen voor speciale schoonmaakacties. Gillend rijk worden!
Papierwerk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat zouden ze daar moeten vinden? Nooit een probleem mee gehad.
Ik zal jou eens dildo.quote:
Je kan frituren met dat vet in haar haar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je een huis of zit je in een flatje?
Zelf heeft ze haar haar nog nooit gewassen maar een flat is te min.
Ik was het niet @Skedquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je kan frituren met dat vet in haar haar.
Zij heeft een airfryer. Een pan is te min.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je kan frituren met dat vet in haar haar.
Ze werd er wel warm van jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oh kattenvrouw wordt itchy van actieve mensen
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:52 schreef RipCity het volgende:
hij is Peter Heerschop na een lang ziekbed.
Woedendquote:
Dit had wel qua uiterlijk een match kunnen zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
Leuk maar nee
Zoals bijna iedere frau zegt
Is dit hyper ja? Zullen we even videobellen?quote:
Hele dag van die kut toeristen over de vloer.quote:
Ben jij vaak hyper?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit hyper ja? Zullen we even videobellen?
Jij bent nog drukker?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit hyper ja? Zullen we even videobellen?
Die hebben notabene een eigen versie.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds wanneer moet er elke avond een Belg in dit programma
Heel gezond, schaam je nietquote:
11 maandquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Kortste relatie 1 maand? Niet 1 nacht?
Ik kijk meer in dit topic dan die man aan de bar dus kennelijk heb ik het gemist. Vond hem niet hyper.quote:
Dat heb je dan gemistquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk meer in dit topic dan die man aan de bar dus kennelijk heb ik het gemist. Vond hem niet hyper.
Nu nog steeds druk?quote:
Sommige mensen treffen het niet in het leven.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:59 schreef RamboDirk het volgende:
Rugzakje, 3 kinderen, laag inkomen, baard in de keel, geweldadige ex. Gezellig.
Dit topic wordt wel steeds degelijkerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:00 schreef DKUp het volgende:
Bloem heeft een bloem in haar mond en meerdere piercings en tattoos.
Ja echt. Alsof Britney en samantha niet erg zat was.quote:
Hardop gelachen. Dank.quote:
Waarsch. krijgt ze die aandacht wel binnenkort op een Expose kanaal.quote:
Helaas.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk kan @:rambodirk die scheiding bieden
quote:
Was vroeger wel in de modequote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ken niet zoveel mannen met een middenscheiding in het haar, kan me daar niet echt een leuk kapsel bij voorstellen.
Zijkantquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ken niet zoveel mannen met een middenscheiding in het haar, kan me daar niet echt een leuk kapsel bij voorstellen.
Ja.quote:
Nou, ik geef hem nog wel een kans. Denk dat ze nog even los moet komen.quote:
Ja zekerquote:
Hmm vind dit niet echt een mooi kapsel eigenlijk. Met een ander gezicht zou het een stuk slechter ogen denk ik.quote:
Ik vraag me altijd af of mensen van Fok! irl ook net zo gevat kunnen zijnquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of mensen van Fok! irl ook net zo gevat kunnen zijn
Meeste mensen waarderen het nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of mensen van Fok! irl ook net zo gevat kunnen zijn
Tof manquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:11 schreef RamboDirk het volgende:
De toetjes vraag, keurig gesprek. Elkaar leren kennen.
Meeste mensen zijn hier meer muurbloempjes irl. Vooroordeel in de broekzak.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Beetje simpel, wel erg likable.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:13 schreef Caland het volgende:
Wat een doodsaaie griet
Wel goede jetsers
Baard en haar: dikke tien.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou wel trio met deze twee willen, lekkere mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |