quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik had de lapo Hans.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:15 schreef Centenbak het volgende:
Verzin dan een nieuwe TT als je de OP toch wilt jatten
Sergiogod moet terugkomenquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er komt een aflevering dat er een tiet van Denies uit haar kleding valt.
Zwervers. Neequote:
Te druk... DOE DAN NIET MEEquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Hier zat alles mee: zelfde studie, zelfde stad en toch niks.
Verhuizen naar België, ik zou wel even moeten slikken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat valt best mee eigenlijk.Groningen - Nijmegen is vast verder.
Ik zou liever stikken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verhuizen naar België, ik zou wel even moeten slikken.
En te druk waarmeequote:Op donderdag 19 januari 2023 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Te druk... DOE DAN NIET MEE
(geeft direct aan dat het een smoes is)
Wed maar dat jij naar België zou verhuizen voor een relatie met Paul Jambersquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verhuizen naar België, ik zou wel even moeten slikken.
Je verhuist niet voor je droomvrouw naar België?quote:
Ik kan me niet voorstellen dat mijn droomvrouw in België woont.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je verhuist niet voor je droomvrouw naar België?
Oh, oké.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mijn droomvrouw in België woont.
Braaf, weegschaaltje.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar mocht het zo zijn zou ik het eigenlijk wel overwegen.
Vet, veel plezier!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:01 schreef Gibson88 het volgende:
Vanavond helaas niet van de partij, wens jullie allen wel een warm bad, kijkplezier en een goed weekend !Ik zit bij Eurosonic
Ze vliegt bijna wegquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die hoge kraag van Denise. Wordt hij elke dag hoger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |