Heeft ie niet. Hij vindt het een goed idee, maar kan het zo zelf niet betalen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:39 schreef Näsenbar het volgende:
Foto van de geïnstalleerde pakjesbrievenbus?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:49 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Heeft ie niet. Hij vindt het een goed idee, maar kan het zo zelf niet betalen.
Vind je? Ik denk dat er niet ver naast zit.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]![]()
Wat een trieste opmerking
jij kent niets van me leven.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:17 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Vind je? Ik denk dat er niet ver naast zit.
Moah, aan de hand van je schrijven kan ik een aardige inschatting maken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jij kent niets van me leven.
aan de muur hangen in op je gevel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:05 schreef Paul het volgende:
ik snap deze niet, kan je dit voor je huis zetten ofzo hee?
In België breekt een gemiddelde gevel toch af als je er zoiets aanhangt?quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
aan de muur hangen in op je gevel.
Wat is je klacht?quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
superhandig dit
Hij is besteld
valt vies tegen soms.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:16 schreef Speedfight het volgende:
Veel lievere mensen hier![]()
Er zocht toch laatst ook iemand zo'n ding omdat hij/zij gek werd van pakketjes aannemen?
Vervelend dat TS nog geen pakjesbrievenbus heeft anders kon zijn zojuist bestelde pakjesbrievenbus mooi in zijn pakjesbrievenbus afgeleverd worden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
superhandig dit
Hij is besteld
ja best irritantquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vervelend dat TS nog geen pakjesbrievenbus heeft anders kon zijn zojuist bestelde pakjesbrievenbus mooi in zijn pakjesbrievenbus afgeleverd worden.
Kan de bezorger gelijk het pakje naar binnen gooien.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
In België breekt een gemiddelde gevel toch af als je er zoiets aanhangt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |