Neuh vind ik niet, stemgeluid willen verbieden is voor losersquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
daarom zou D66 verboden moeten worden omdat ZIJ juist de democratie willen ondermijnen
als ik die mensen hoor praten gaan mijn nekharen overeind staan.
dat is waarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neuh vind ik niet, stemgeluid willen verbieden is voor losers
Sowieso stemmen heeft nog weinig zin aangezien ze allemaal zelfde programma lijken te volgenquote:
Dan juist, alles wat niet dat is is goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowieso stemmen heeft nog weinig zin aangezien ze allemaal zelfde programma lijken te volgen
Nou wie? Daar ben ik dan wel echt nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan juist, alles wat niet dat is is goed.
Gewoon vd Plas.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou wie? Daar ben ik dan wel echt nieuwsgierig naar![]()
Ik heb het al eerder vele topics terug gezegd, ze zijn allemaal dezelfde club. Iets met handgebarenMaar dat lijkt inmiddels weer vergeten te zijn.
Het maakt geen donder uit meer, al zou FvD een complete meerderheid bij de verkiezingen halen, het gaat niks veranderen
Het WEF bestaat sinds 1971. Zolang hebben ze de tijd gehad om hun poppetjes overal neer te zetten en nu denken ze hun hele agenda uit te kunnen rollen, waar ze helaas in slagen.. Corona is misbruikt om alles versneld te kunnen doen en nu gooien ze het op de klimaathoax.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 01:15 schreef KNAK het volgende:
Het is sowieso uitgesloten dat de grotere lawaaimakers het voor het zeggen krijagen, want dat zou dan betekenen dat het roer omgegooid zou moeten worden. Dat zal nooit gaan gebeuren. Het zijn dan ook enkel bliksemafleiders. Ze houden het klootjesvolk in bedwang. Ze krijgen wat zeteltjes en dus wat extra aandacht om oppervlakkige zaken aan te kaarten en te benoemen. Vervolgens gebeurt daar dan geen ene fluit mee laat staan dat de werkelijke problematiek tegen het licht aangehouden wordt.
Het zal niet verbazen als wij als volk al decennia lang volledig misleid worden, denken dat we al die vrijheden te hebben waar wij altijd andere landen de oren mee wassen. Mogelijk is die hele euro onzin 1 groot smerig gebeuren maar merken we daar tot nu toe niet zo veel van omdat we met welvaart zoet gehouden worden.
Vooral dat ze ongestoord zonder enige vorm van tegengeluid de ene na de andere ‘crisis’ kunnen uitroepen en daar dan allerlei maatregelen voor verzinnen. Van 9/11 - wat al bijzonder was hoe een groepje grot bewoners dit konden realiseren maar wat na het onzinnig instorten van #7 zéker opgezet was - met alle strikte ‘Veiligheidsregels en oorlogen als gevolg tot aan Corona en alles wat daaruit voortgekomen is evenals klimaat onzin, financiële crisis; immigratie, tekorten etc etc Zo lang we nog een supermarkt hebben met voedsel, internet, pleziertjes hoor je het gros van de bevolking niet - tot het te laat isquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:56 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Het WEF bestaat sinds 1971. Zolang hebben ze de tijd gehad om hun poppetjes overal neer te zetten en nu denken ze hun hele agenda uit te kunnen rollen, waar ze helaas in slagen.. Corona is misbruikt om alles versneld te kunnen doen en nu gooien ze het op de klimaathoax.
ik moet toegeven dat ik dat ook denk, wat mij ook opgevallen is wat men alles zal doen om het te houden: zie de QR code/coronapas dat was ingevoerd dat alleen gevaccineerden de leuke dingen van het leven konden doen en de ongevaccineerden buitengesloten werdenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:33 schreef KNAK het volgende:
[..]
Vooral dat ze ongestoord zonder enige vorm van tegengeluid de ene na de andere ‘crisis’ kunnen uitroepen en daar dan allerlei maatregelen voor verzinnen. Van 9/11 - wat al bijzonder was hoe een groepje grot bewoners dit konden realiseren maar wat na het onzinnig instorten van #7 zéker opgezet was - met alle strikte ‘Veiligheidsregels en oorlogen als gevolg tot aan Corona en alles wat daaruit voortgekomen is evenals klimaat onzin, financiële crisis; immigratie, tekorten etc etc Zo lang we nog een supermarkt hebben met voedsel, internet, pleziertjes hoor je het gros van de bevolking niet - tot het te laat is
Een hele hoop zaken krijgen flinke donkere wolken boven zich hangen. Een uiteindelijk onhoudbare situatie. Overal wordt in gesneden, berichten over medicijn tekorten, voedseltekorten (o.a. aangewakkerd door uitkopen/onteigenen boeren vanwege debiele stikstof waanideeën / onzinnige oorlogen ), volkeren worden wat dat betreft langzaam klaargestoomd met onheilspellende berichtjes dus we kunnen wel wat van die bullshit gaan verwachten. We hebben al het nodige achter de rug en als je een beetje goed om je heen kijkt zie er nergens een duidelijk teken dat het hierbij blijftquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat ik dat ook denk, wat mij ook opgevallen is wat men alles zal doen om het te houden: zie de QR code/coronapas dat was ingevoerd dat alleen gevaccineerden de leuke dingen van het leven konden doen en de ongevaccineerden buitengesloten werden
Ik moet zeggen, u ziet het goedquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een hele hoop zaken krijgen flinke donkere wolken boven zich hangen. Een uiteindelijk onhoudbare situatie. Overal wordt in gesneden, berichten over medicijn tekorten, voedseltekorten (o.a. aangewakkerd door uitkopen/onteigenen boeren vanwege debiele stikstof waanideeën / onzinnige oorlogen ), volkeren worden wat dat betreft langzaam klaargestoomd met onheilspellende berichtjes dus we kunnen wel wat van die bullshit gaan verwachten. We hebben al het nodige achter de rug en als je een beetje goed om je heen kijkt zie er nergens een duidelijk teken dat het hierbij blijft
Ik denk ook dat het voorlopig een cisiszooi blijft. Ik heb nou zoiets van ik geloof niks meer van wat door de regering gezegd word of op de tv. Heel veel van de crisissen zijn gemaakt door regeringen. Ze hebben in de laatste 3 jaar toch wel bewezen dat liegen tegenwoordig normaal is en dat ze er geen actieve herinneringen aan hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een hele hoop zaken krijgen flinke donkere wolken boven zich hangen. Een uiteindelijk onhoudbare situatie. Overal wordt in gesneden, berichten over medicijn tekorten, voedseltekorten (o.a. aangewakkerd door uitkopen/onteigenen boeren vanwege debiele stikstof waanideeën / onzinnige oorlogen ), volkeren worden wat dat betreft langzaam klaargestoomd met onheilspellende berichtjes dus we kunnen wel wat van die bullshit gaan verwachten. We hebben al het nodige achter de rug en als je een beetje goed om je heen kijkt zie er nergens een duidelijk teken dat het hierbij blijft
Van ellende naar ellende, dan wennen de 'burgers' eraan... En zo stap voor stap gaat het verder.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:55 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het voorlopig een cisiszooi blijft. Ik heb nou zoiets van ik geloof niks meer van wat door de regering gezegd word of op de tv. Heel veel van de crisissen zijn gemaakt door regeringen. Ze hebben in de laatste 3 jaar toch wel bewezen dat liegen tegenwoordig normaal is en dat ze er geen actieve herinneringen aan hebben.
Het zou niet zo moeten zijn, maar wat ik weet kan niet, ontzien/uitgewist worden. dus Ze zullen vast wel weer een pandemie of andere ongein aankomen...
Rare ceremonie waarin die metalen stier aanbeden word (lijkt daar in ieder geval op)quote:
https://www.frontnieuws.c(...)echt-voor-onze-ogen/quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Rare ceremonie waarin die metalen stier aanbeden word (lijkt daar in ieder geval op)
Dus iets uit bijbelse tijd word nieuw leven gegeven. De fake god Baäl aanbidden en dat heeft geen zak met sport te makenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
https://www.frontnieuws.c(...)echt-voor-onze-ogen/
Tadaaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dus iets uit bijbelse tijd word nieuw leven gegeven. De fake god Baäl aanbidden en dat heeft geen zak met sport te maken![]()
![]()
Niks verbaast me meer eigenlijk
En dat allemaal na gedegen onderzoekquote:Op zondag 22 januari 2023 06:14 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Acties bij de BBC. Ramen worden volgehangen met slachtoffers.
Via deze link kwam ik bij de openingsceremonie van CERN of een tunnel daarbij. Echt BIZAR. Werd er bijna bang van.quote:
En terecht, al vraag je je af in hoeverre men dat door gaat pakken. De MSM is 2 jaar lang een doorgeefluik van leugens en misleiding geweest. Van 1.5m, compleet nutteloos tot aan vax-spotjes die iedereen snel snel moet halen. Het is een begin dat ze het benoemen. Had je de media die 2 jaar genegeerd, dan zou je -op de opgelegde beperkingen na- niet eens in de gaten hebben gehad dat er een killervirus rondging.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:37 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-mysterie-aangejaagd
'’Gifspuit’ of Covid? Zonder afdoende verklaring oversterfte wordt mysterie aangejaagd
Ok interessante kop, bepaalde media lijken het beestje toch steeds meer bij de naam te gaan noemen. Heb helaas geen toegang tot het hele artikel. Kan iemand een screenshotje oid uploaden indien toegestaan?
Die van die tunnel heb ik jaren geleden gezien. dat was ook heel bizar. ppl die demonen nadeden. voraal het buiten gedeelte was creepyquote:Op zondag 22 januari 2023 10:16 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Via deze link kwam ik bij de openingsceremonie van CERN of een tunnel daarbij. Echt BIZAR. Werd er bijna bang van.
Nog veel extremer dan die stier waarbij vooral de muziek doet t m.
Maarten Keutelmans zat Wierd Duc vet overdreven aan te vallen vanwege echt bijster weinig.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:37 schreef Bananenbennie het volgende:
'’Gifspuit’ of Covid? Zonder afdoende verklaring oversterfte wordt mysterie aangejaagd
Ok interessante kop, bepaalde media lijken het beestje toch steeds meer bij de naam te gaan noemen. Heb helaas geen toegang tot het hele artikel. Kan iemand een screenshotje oid uploaden indien toegestaan?
Ik zag het voorbij komen ja. Wat is hij afgelopen periode enorm door de mand gevallen zeg, alleen nog maar op de man spelen. En zo iemand is dan journalist vh jaar geweest. Wat drijft deze man? Je gaat toch haast denken dat er bepaalde onzuivere beweegredenen spelen. Het zou me niets verbazen als hij ook in een bepaald farma belang zit. Hopelijk gaan we daar ooit nog eens achter komenquote:Op maandag 23 januari 2023 16:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maarten Keutelmans zat Wierd Duc vet overdreven aan te vallen vanwege echt bijster weinig.
Over the top reactie.
Sorry, is niet toegestaanquote:Op zondag 22 januari 2023 12:37 schreef Bananenbennie het volgende:
Mensen die zich de tering werken nemen even een luchtige break...quote:Op maandag 23 januari 2023 22:51 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Ja, klopt wel, totaal ridicuul dit.
Hij komt wat wispelturig over.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen ja. Wat is hij afgelopen periode enorm door de mand gevallen zeg, alleen nog maar op de man spelen. En zo iemand is dan journalist vh jaar geweest. Wat drijft deze man? Je gaat toch haast denken dat er bepaalde onzuivere beweegredenen spelen. Het zou me niets verbazen als hij ook in een bepaald farma belang zit. Hopelijk gaan we daar ooit nog eens achter komen
Oh ja, en dan met een ander muziekje er onder. Zouden ze dit niet in hun pauze gedaan hebben?quote:Op maandag 23 januari 2023 22:51 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Ja, klopt wel, totaal ridicuul dit.
Ik kan het niet lezen omdat ik geen twitteraccount heb.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:59 schreef Bananenbennie het volgende:
[ twitter ]
Henk Krol begin het ook te snappen. Twee interessante artikelen vd Telegraaf die hij post. Nu dus leesbaar zonder abbo.
Jammer. Ik mag de screenshots hier niet posten ben ik bang.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:34 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen omdat ik geen twitteraccount heb.
Vind ik ook jammer want ik kan dus heel geel niet lezen daardoor. Maar ik kan dat alleen niet op mijn telefoon. Op mijn wetk kan het wel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Jammer. Ik mag de screenshots hier niet posten ben ik bang.
die letters zijn helaas te klein, kan het niet lezen. maar ik hoop dat dit de ogen van deze lezers zullen openen en dat mensen gaan nadenkenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:59 schreef Bananenbennie het volgende:
[ twitter ]
Henk Krol begin het ook te snappen. Twee interessante artikelen vd Telegraaf die hij post. Nu dus leesbaar zonder abbo.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Jammer. Ik mag de screenshots hier niet posten ben ik bang.
Helaas zit er inderdaad copyright op veel artikelen en kun je daar geen screenshots van plaatsen. Dit levert omdat FOK! een openbaar forum is claims op van de copyright hebbende. Dus kost geld, en dat geld komt weer niet ten goede aan het forum.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:01 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer want ik kan dus heel geel niet lezen daardoor. Maar ik kan dat alleen niet op mijn telefoon. Op mijn wetk kan het wel.
Ook als ze gehost worden door Twitter, zoals in dit geval?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Helaas zit er inderdaad copyright op veel artikelen en kun je daar geen screenshots van plaatsen. Dit levert omdat FOK! een openbaar forum is claims op van de copyright hebbende. Dus kost geld, en dat geld komt weer niet ten goede aan het forum.
Wel als je een van de vele Nitter instances gebruikt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:34 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen omdat ik geen twitteraccount heb.
Volgens mij mogen twitter posts geplaatst wordenquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:48 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ook als ze gehost worden door Twitter, zoals in dit geval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |