abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207666477
twitter

Hadden we deze al vastgelegd?
pi_207666537
twitter
pi_207666545
twitter

Acties bij de BBC. Ramen worden volgehangen met slachtoffers.
pi_207667087
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2023 06:14 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Acties bij de BBC. Ramen worden volgehangen met slachtoffers.
En dat allemaal na gedegen onderzoek _O_
  zondag 22 januari 2023 @ 10:16:16 #80
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_207667617
quote:
Via deze link kwam ik bij de openingsceremonie van CERN of een tunnel daarbij. Echt BIZAR. Werd er bijna bang van.

Nog veel extremer dan die stier waarbij vooral de muziek doet t m.
To BG or not to BG!
pi_207668906
https://www.telegraaf.nl/(...)-mysterie-aangejaagd

'’Gifspuit’ of Covid? Zonder afdoende verklaring oversterfte wordt mysterie aangejaagd

Ok interessante kop, bepaalde media lijken het beestje toch steeds meer bij de naam te gaan noemen. Heb helaas geen toegang tot het hele artikel. Kan iemand een screenshotje oid uploaden indien toegestaan?
  zondag 22 januari 2023 @ 21:29:41 #82
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207677081
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 12:37 schreef Bananenbennie het volgende:

'’Gifspuit’ of Covid? Zonder afdoende verklaring oversterfte wordt mysterie aangejaagd

Ok interessante kop, bepaalde media lijken het beestje toch steeds meer bij de naam te gaan noemen. Heb helaas geen toegang tot het hele artikel. Kan iemand een screenshotje oid uploaden indien toegestaan?
En terecht, al vraag je je af in hoeverre men dat door gaat pakken. De MSM is 2 jaar lang een doorgeefluik van leugens en misleiding geweest. Van 1.5m, compleet nutteloos tot aan vax-spotjes die iedereen snel snel moet halen. Het is een begin dat ze het benoemen. Had je de media die 2 jaar genegeerd, dan zou je -op de opgelegde beperkingen na- niet eens in de gaten hebben gehad dat er een killervirus rondging.

Laten we gewoon hopen dat die oversterfte en het spontane / plots omvallen van de normaliter minder kwetsbare doelgroepen toeval is, niet verergert vanwege de lange termijn-issues die om de hoek staan te wachten om toe te slaan en dat dat hele vax gebeuren én Corona gezwets klaar is. Dan kunnen we ons mooi zonder die zorgen op gaan maken voor nieuwe crisisjes en fuckups die vanuit andere richtingen ons plezier dreigen te vergallen.
Mai pben rai~!
pi_207684798
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 10:16 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Via deze link kwam ik bij de openingsceremonie van CERN of een tunnel daarbij. Echt BIZAR. Werd er bijna bang van.

Nog veel extremer dan die stier waarbij vooral de muziek doet t m.
Die van die tunnel heb ik jaren geleden gezien. dat was ook heel bizar. ppl die demonen nadeden. voraal het buiten gedeelte was creepy :{
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207685322
quote:

Maarten Keutelmans zat Wierd Duc vet overdreven aan te vallen vanwege echt bijster weinig.
Over the top reactie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207686084
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maarten Keutelmans zat Wierd Duc vet overdreven aan te vallen vanwege echt bijster weinig.
Over the top reactie.
Ik zag het voorbij komen ja. Wat is hij afgelopen periode enorm door de mand gevallen zeg, alleen nog maar op de man spelen. En zo iemand is dan journalist vh jaar geweest. Wat drijft deze man? Je gaat toch haast denken dat er bepaalde onzuivere beweegredenen spelen. Het zou me niets verbazen als hij ook in een bepaald farma belang zit. Hopelijk gaan we daar ooit nog eens achter komen
pi_207690084
quote:

Sorry, is niet toegestaan :) Alleen linken naar het betreffende artikel. Iets met gezeik voor het forum als er screendumps geplaatst worden van de Telegraaf.
Lach met een schone bips
pi_207691289
twitter

Ja, klopt wel, totaal ridicuul dit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 23 januari 2023 @ 23:15:48 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207691486
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:51 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]

Mensen die zich de tering werken nemen even een luchtige break...

Big deal.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207691517
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 17:37 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik zag het voorbij komen ja. Wat is hij afgelopen periode enorm door de mand gevallen zeg, alleen nog maar op de man spelen. En zo iemand is dan journalist vh jaar geweest. Wat drijft deze man? Je gaat toch haast denken dat er bepaalde onzuivere beweegredenen spelen. Het zou me niets verbazen als hij ook in een bepaald farma belang zit. Hopelijk gaan we daar ooit nog eens achter komen
Hij komt wat wispelturig over.
pi_207697568
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:51 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]

Oh ja, en dan met een ander muziekje er onder. Zouden ze dit niet in hun pauze gedaan hebben?
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207697606
pi_207712592
twitter

Henk Krol begin het ook te snappen. Twee interessante artikelen vd Telegraaf die hij post. Nu dus leesbaar zonder abbo. :)
  woensdag 25 januari 2023 @ 20:34:33 #93
335476 oppiedoppie
pi_207713226
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 19:59 schreef Bananenbennie het volgende:
[ twitter ]

Henk Krol begin het ook te snappen. Twee interessante artikelen vd Telegraaf die hij post. Nu dus leesbaar zonder abbo. :)
Ik kan het niet lezen omdat ik geen twitteraccount heb.
To BG or not to BG!
pi_207713358
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:34 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Jammer. Ik mag de screenshots hier niet posten ben ik bang.
  woensdag 25 januari 2023 @ 22:01:49 #95
335476 oppiedoppie
pi_207714972
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:41 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Vind ik ook jammer want ik kan dus heel geel niet lezen daardoor. Maar ik kan dat alleen niet op mijn telefoon. Op mijn wetk kan het wel.
To BG or not to BG!
pi_207715497
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 19:59 schreef Bananenbennie het volgende:
[ twitter ]

die letters zijn helaas te klein, kan het niet lezen. maar ik hoop dat dit de ogen van deze lezers zullen openen en dat mensen gaan nadenken
pi_207715499
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:41 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 22:01 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Vind ik ook jammer want ik kan dus heel geel niet lezen daardoor. Maar ik kan dat alleen niet op mijn telefoon. Op mijn wetk kan het wel.
Helaas zit er inderdaad copyright op veel artikelen en kun je daar geen screenshots van plaatsen. Dit levert omdat FOK! een openbaar forum is claims op van de copyright hebbende. Dus kost geld, en dat geld komt weer niet ten goede aan het forum.
Lach met een schone bips
pi_207715872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Helaas zit er inderdaad copyright op veel artikelen en kun je daar geen screenshots van plaatsen. Dit levert omdat FOK! een openbaar forum is claims op van de copyright hebbende. Dus kost geld, en dat geld komt weer niet ten goede aan het forum.
Ook als ze gehost worden door Twitter, zoals in dit geval?
  woensdag 25 januari 2023 @ 22:49:48 #99
132191 -jos-
Money=Power
pi_207715893
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:34 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Wel als je een van de vele Nitter instances gebruikt.

Bijvoorbeeld: https://nitter.net/HenkKrol/status/1618134252901785605

Neem aan dat dit van Fok! wel mag :)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_207715897
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 22:48 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ook als ze gehost worden door Twitter, zoals in dit geval?
Volgens mij mogen twitter posts geplaatst worden :) Heb daar in de afgelopen 3 jaar niks over gezien.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')