abonnement Unibet Coolblue
pi_207886785
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Toch heeft ie het goed gedaan, ook in NL voet aan de grond gekregen en lekker verdient met het opdraven in vele programma's hier op TV. Die zit er lekker warmpjes bij met alle vergoedingen van "alle" kanten :)
Klinkt leuk, maar volgens de mediawet krijgt hij enkel een onkostenvergoeding voor zijn aanwezigheid in publieke programma's.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 6 februari 2023 @ 22:05:31 #277
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207886838
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 22:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klinkt leuk, maar volgens de mediawet krijgt hij enkel een onkostenvergoeding voor zijn aanwezigheid in publieke programma's.
Je weet hoe hoog die lagen in NL? En ook bij de commerciëlen was hij een graag geziene gast vanwege zijn ietwat controversiële uitspraken :) Dat doet het goed.

Maar wij zullen nooit op 1 lijn komen denk ik in hoe wij de afgelopen jaren zien :) En ik wil jou ook niet overtuigen van mijn gelijk hoor. En dat is ook prima ^O^
Lach met een schone bips
pi_207887088
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je weet hoe hoog die lagen in NL? En ook bij de commerciëlen was hij een graag geziene gast vanwege zijn ietwat controversiële uitspraken :) Dat doet het goed.

Maar wij zullen nooit op 1 lijn komen denk ik in hoe wij de afgelopen jaren zien :) En ik wil jou ook niet overtuigen van mijn gelijk hoor. En dat is ook prima ^O^
Het verwijt is best raar, dat een talkshow gast daarvoor betaald wordt.
Maar ik denk dat het vooral om de gast zelf gaat in dit geval.
Die moet hoedanook bloeden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 6 februari 2023 @ 22:24:43 #279
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207887161
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 22:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het verwijt is best raar, dat een talkshow gast daarvoor betaald wordt.
Maar ik denk dat het vooral om de gast zelf gaat in dit geval.
Die moet hoedanook bloeden.
Vrij normaal bij de commerciële omroepen hier hoor :) En geeft verder ook niet. Laten we eerlijk zijn, ruik je aan het geld dan wil je meer :) Alleen een sterke rug gaat daar niet op in. En Marc van Ranst is nogal uitgesproken, en dat doet het gewoon goed bij commerciële omroepen :)
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 6 februari 2023 @ 22:30:20 #280
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207887262
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 22:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het verwijt is best raar, dat een talkshow gast daarvoor betaald wordt.
Maar ik denk dat het vooral om de gast zelf gaat in dit geval.
Die moet hoedanook bloeden.
Ben het trouwens wel met 1 uitspraak van Marc van Ranst eens in zijn fittie met Willem Engel "als er ergens een salsa pandemie uitbreekt kom dan maar terug" :) Met die gast heb ik echt niks :) Charlatan en ook alleen voor zichzelf bezig.
Lach met een schone bips
pi_207887949
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je weet hoe hoog die lagen in NL? En ook bij de commerciëlen was hij een graag geziene gast vanwege zijn ietwat controversiële uitspraken :) Dat doet het goed.

Maar wij zullen nooit op 1 lijn komen denk ik in hoe wij de afgelopen jaren zien :) En ik wil jou ook niet overtuigen van mijn gelijk hoor. En dat is ook prima ^O^
en wat reclame voor corona merchandise gemaakt :) Goed voor de aandelen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 6 februari 2023 @ 23:22:32 #282
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207887969
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 23:21 schreef Tingo het volgende:

[..]
en wat reclame voor corona merchandise gemaakt :) Goed voor de aandelen.
Oh zat hij ook in de aandelen? :X
Lach met een schone bips
pi_207889008
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Vrij normaal bij de commerciële omroepen hier hoor :) En geeft verder ook niet. Laten we eerlijk zijn, ruik je aan het geld dan wil je meer :) Alleen een sterke rug gaat daar niet op in. En Marc van Ranst is nogal uitgesproken, en dat doet het gewoon goed bij commerciële omroepen :)
Jort Kelder heeft een keer een boekje open gedaan na de vraag waarom we steeds dezelfde deskundigen zagen bij Op1.
De voornaamste reden was dat de meeste deskundigen wel willen komen, maar zich laten afschrikken door de bagger die ze daarna over zich heen krijgen.
Iemand als Van Ranst laat zich daar niet door uit het veld slaan en doet het gewoon toch, zelfs nadat hij qua bagger de hoofdprijs kreeg en zelfs moest onderduiken.
Jij vindt dat hij zijn rug niet recht houdt omdat hij verzoeken om zijn expertise te delen in een praatprogramma niet af slaat, ik vind dat hij zijn rug juist wel recht heeft weten te houden door zich niet te laten afschrikken door de mensen die liever niet zien dat hij in de media verschijnt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_207889015
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oh zat hij ook in de aandelen? :X
Ha, dat schijnt ook schandalig te zijn, dat er in aandelen wordt gehandeld.
Overigens een Nederlandse uitvinding
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_207889981
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 07:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jort Kelder heeft een keer een boekje open gedaan na de vraag waarom we steeds dezelfde deskundigen zagen bij Op1.
De voornaamste reden was dat de meeste deskundigen wel willen komen, maar zich laten afschrikken door de bagger die ze daarna over zich heen krijgen.
Iemand als Van Ranst laat zich daar niet door uit het veld slaan en doet het gewoon toch, zelfs nadat hij qua bagger de hoofdprijs kreeg en zelfs moest onderduiken.
Jij vindt dat hij zijn rug niet recht houdt omdat hij verzoeken om zijn expertise te delen in een praatprogramma niet af slaat, ik vind dat hij zijn rug juist wel recht heeft weten te houden door zich niet te laten afschrikken door de mensen die liever niet zien dat hij in de media verschijnt.
Dat geweld is sowieso treurig.

V Ranst heeft overiges nog wel een beetje humor, for some reason vertrouw ik die mensen méér dan de humorlozen onder ons.

Doch gelooft ook hij in mondkapjes en de proportionaliteit van lock-downs.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207890072
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee hoor, je kan dit ook globaal zien. Ik kon niet vrij reizen zoals ik wilde, sommige landen accepteerden een test niet. Dan moest je dubbel gevaccineerd zijn en in extreme gevallen ook geboosterd zijn. Dus er was wel een vorm van tweedeling.
Consequenties van je keuze....
  dinsdag 7 februari 2023 @ 10:28:37 #287
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_207890659
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:38 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Consequenties van je keuze....
Geweldig, je lijkt Hugo wel. Hij is trots op je :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_207892318
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat geweld is sowieso treurig.

V Ranst heeft overiges nog wel een beetje humor, for some reason vertrouw ik die mensen méér dan de humorlozen onder ons.

Doch gelooft ook hij in mondkapjes en de proportionaliteit van lock-downs.
Klopt, en dat levert een meningsverschil op en gelukkig is hij adviseur voor België, niet Nederland.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 10:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Geweldig, je lijkt Hugo wel. Hij is trots op je :+
Maar het klopt wel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 7 februari 2023 @ 13:35:52 #289
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_207892905
Onze beroepszwendelaar is weer bezig

twitter



:+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 21:12:44 #290
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207898874
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:38 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Consequenties van je keuze....
Welke keuze? Die had ik niet, me met een experimenteel goedje in laten spuiten om te mogen reizen zie ik niet als een keuze.

Een Havrix prik die nodig is om naar sommige landen te mogen reizen en al decennia op de markt is zie ik als een keuze :)

Maar je hebt ook nog steeds niet mijn vraag uit een topic of 2 terug beantwoord, naar dat antwoord ben ik nog steeds benieuwd. :)
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 21:15:19 #291
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207898948
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 07:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ha, dat schijnt ook schandalig te zijn, dat er in aandelen wordt gehandeld.
Overigens een Nederlandse uitvinding
Ok! Ik zal volgende keer een disclaimer zetten bij een sarcastische opmerking :+
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 21:23:06 #292
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207899145
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lol, goede escape route...

Maar slaap lekker, mijn vraag was duidelijk.
Hah was zelfs dit topic nog @Rolfieo en wacht nog steeds.
Lach met een schone bips
pi_207899190
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Welke keuze? Die had ik niet, me met een experimenteel goedje in laten spuiten om te mogen reizen zie ik niet als een keuze.

Een Havrix prik die nodig is om naar sommige landen te mogen reizen en al decennia op de markt is zie ik als een keuze :)
Toch is het een keuze.
Je kiest zelf of je wilt voldoen aan de inreisvoorwaarden of niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 21:31:19 #294
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207899290
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toch is het een keuze.
Je kiest zelf of je wilt voldoen aan de inreisvoorwaarden of niet.
Niet wanneer het geen bewezen veilig iets is. En dat het niet veilig, effectief en gratis is hebben we nu wel gezien.

Beetje als "Ja je mag ons land in, maar je moet de keuze maken tussen de linker of rechter deur. Achter 1 van de deuren wacht je iets verschrikkelijks, de andere deur opent de poorten tot ons land"

QR code om te bewijzen dat je gezond bent? Na prikken waarna je nog steeds C19 op kon lopen? Hou op met mij, dat is de wereld op de kop :) En wij gaan het daar echt niet over eens worden, daarvoor liggen onze belevingswerelden veel te ver van elkaar :) En prima ook, maar nee. Mij ga je niet overtuigen :)
Lach met een schone bips
pi_207899592
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Niet wanneer het geen bewezen veilig iets is. En dat het niet veilig, effectief en gratis is hebben we nu wel gezien.
Het is bewezen veilig.
Kijk op Lareb naar het hepatitis A vaccin, wat daar gemeld wordt.
Dat is ook een hele lijst aan uiteenlopende bijwerkingen. Toch zie je dat vaccin als veilig.
De covid vaccins zijn miljarden doses van gezet, en ook die laten een hele reeks gemelde bijwerkingen zien. Maar op de totale hoeveelheid vaccins is dat marginaal.

Dat je er voor kiest niet gevaccineerd te worden is verder je recht. En ik vind dat die keuze geen beperkingen zou moeten betekenen. Maar het is wel een keuze die je hebt. En helaas zijn er landen geweest die dat als inreisvoorwaarde hadden. En dan heb je de keuze om daar wel of niet aan te voldoen.
En beide keuzes hebben consequenties.

quote:
QR code om te bewijzen dat je gezond bent?
Nee, QR om aan te tonen dat het risico op Covid bij jou is teruggebracht tot een volgend de overheid acceptabele norm.

quote:
Na prikken waarna je nog steeds C19 op kon lopen? Hou op met mij, dat is de wereld op de kop :) En wij gaan het daar echt niet over eens worden, daarvoor liggen onze belevingswerelden veel te ver van elkaar :) En prima ook, maar nee. Mij ga je niet overtuigen :)
Probleem is dat je er een karikatuur van maakt.
Daardoor gaan we mijlenver uit elkaar liggen, terwijl dat in de praktijk niet zo is.
Ik heb in het verleden ook al aangegeven dat ik geen voorstander ben van de QR code en dat in het bedrijf waar ik werkte wel op QR werd gecontroleerd, maar vervolgens iedereen werd doorgelaten.
Verschil is dat ik er geen karikatuur van maak.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 21:52:05 #296
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207899682
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is bewezen veilig.
Kijk op Lareb naar het hepatitis A vaccin, wat daar gemeld wordt.
Dat is ook een hele lijst aan uiteenlopende bijwerkingen. Toch zie je dat vaccin als veilig.
De covid vaccins zijn miljarden doses van gezet, en ook die laten een hele reeks gemelde bijwerkingen zien. Maar op de totale hoeveelheid vaccins is dat marginaal.

Dat je er voor kiest niet gevaccineerd te worden is verder je recht. En ik vind dat die keuze geen beperkingen zou moeten betekenen. Maar het is wel een keuze die je hebt. En helaas zijn er landen geweest die dat als inreisvoorwaarde hadden. En dan heb je de keuze om daar wel of niet aan te voldoen.
En beide keuzes hebben consequenties.
[..]
Nee, QR om aan te tonen dat het risico op Covid bij jou is teruggebracht tot een volgend de overheid acceptabele norm.
[..]
Probleem is dat je er een karikatuur van maakt.
Daardoor gaan we mijlenver uit elkaar liggen, terwijl dat in de praktijk niet zo is.
Ik heb in het verleden ook al aangegeven dat ik geen voorstander ben van de QR code en dat in het bedrijf waar ik werkte wel op QR werd gecontroleerd, maar vervolgens iedereen werd doorgelaten.
Verschil is dat ik er geen karikatuur van maak.
Oh nee, ik maak nergens een karikatuur van. Wat ik juist benoem is dat onze meningen hierover te ver uit elkaar liggen. Wat jij als een veilige prik noemt, zie ik dat anders.

En daarom zeg ik ook wij gaan het hier nooit over eens worden :) Al zul je moeten toegeven dat ik wel wat netter ben geworden in mijn reacties naar jou tegenover een hele poos geleden :)

Maar zonder gekheid, ik blijf het bizar vinden zeker gezien in mijn ogen en wat ik in mijn omgeving heb gezien de prikken gewoon niet/niks doen. Zie juist in mijn omgeving sinds Omikron de gevaccineerden zieker worden. Maar goed, de tijd zal ons leren :)
Lach met een schone bips
pi_207899815
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oh nee, ik maak nergens een karikatuur van.
Dat doe je wel, door te stellen dat het vaccin te gevaarlijk is om een keuze genoemd te worden en de QR code te bestempelen als een gezondheidsverklaring en een middel om ongevaccineerden uit te sluiten.

Beiden kloppen niet.
Daardoor vertroebelt de discussie.


quote:
Wat ik juist benoem is dat onze meningen hierover te ver uit elkaar liggen. Wat jij als een veilige prik noemt, zie ik dat anders.

En daarom zeg ik ook wij gaan het hier nooit over eens worden :) Al zul je moeten toegeven dat ik wel wat netter ben geworden in mijn reacties naar jou tegenover een hele poos geleden :)

Maar zonder gekheid, ik blijf het bizar vinden zeker gezien in mijn ogen en wat ik in mijn omgeving heb gezien de prikken gewoon niet/niks doen. Zie juist in mijn omgeving sinds Omikron de gevaccineerden zieker worden. Maar goed, de tijd zal ons leren :)
Ik zie niemand meer die ziek wordt door Covid.
Enige ziektegolf die ik afgelopen winter zag was een heftige griep golf.
En in mijn omgeving trof die iedereen, gevaccineerd of ongevaccineerd.
Zelf ben ik 1 dag ziek geweest.
Ik ben gevaccineerd met 2x Pfizer en 1x Valneva en had dus minstens dood moeten neervallen ;)

Dat we niet tot een midden komen is jouw keuze.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 22:05:54 #298
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207899930
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:59 schreef Wantie het volgende:
Dat doe je wel, door te stellen dat het vaccin te gevaarlijk is om een keuze genoemd te worden en de QR code te bestempelen als een gezondheidsverklaring en een middel om ongevaccineerden uit te sluiten.

Beiden kloppen niet.
Daardoor vertroebelt de discussie.

Lange termijn effecten? Nog niks wat we ervan weten, bestaat dus de mogelijkheid dat het fout gaat? "Ja" en dat kun je ook niet ontkennen. Dus nee, er vetroebelt niks :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:59 schreef Wantie het volgende:
Ik zie niemand meer die ziek wordt door Covid.
Enige ziektegolf die ik afgelopen winter zag was een heftige griep golf.
En in mijn omgeving trof die iedereen, gevaccineerd of ongevaccineerd.
Zelf ben ik 1 dag ziek geweest.
Ik ben gevaccineerd met 2x Pfizer en 1x Valneva en had dus minstens dood moeten neervallen ;)

Dat we niet tot een midden komen is jouw keuze.
Wederom, lange termijn :) Hey als ik over een jaar of 10/15 jou nog hier gezond aantref zal ik je zeggen dat ik fout zat, maar als jij er dan niet meer bent door lange termijn bijwerkingen zal ik een kaarsje voor je opsteken (en misschien ben ik dan al wel dood aan een mutatie). Dit heb ik namelijk ook al zo vaak gezegd, we weten het niet. :) En daarom komen wij niet snel tot elkaar in deze discussie, jij leest andere dingen dan ik. Misschien zelfs dezelfde dingen en baseren onze eigen conclusies daarop. :)
Lach met een schone bips
pi_207900158
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lange termijn effecten? Nog niks wat we ervan weten, bestaat dus de mogelijkheid dat het fout gaat? "Ja" en dat kun je ook niet ontkennen. Dus nee, er vetroebelt niks :)
Jawel, je verplaatst gewoon de doelpalen.

Verder weet je bij het hepatitis vaccin ook niet wat de lange termijn effecten zijn, daar wordt verder niet naar gekeken.
Bij lange termijn effecten heb je het over middelen die je regelmatig over een langere periode inneemt, of middelen die in je lichaam achterblijven.
De vaccins zijn middelen die je niet met regelmaat inneemt over een lange periode en die binnen enkele weken je lichaam hebben verlaten.


quote:
[..]
Wederom, lange termijn :) Hey als ik over een jaar of 10/15 jou nog hier gezond aantref zal ik je zeggen dat ik fout zat, maar als jij er dan niet meer bent door lange termijn bijwerkingen zal ik een kaarsje voor je opsteken (en misschien ben ik dan al wel dood aan een mutatie). Dit heb ik namelijk ook al zo vaak gezegd, we weten het niet. :) En daarom komen wij niet snel tot elkaar in deze discussie, jij leest andere dingen dan ik. Misschien zelfs dezelfde dingen en baseren onze eigen conclusies daarop. :)
Maar waarom verwacht je over 15 jaar dat er nog bijwerkingen komen?
Daar is ten eerste geen enkele precedent voor.

Ik zie dat als angstzaaien. Een heel effectieve, want deze angst houdt iemand 15 jaar lang in gijzeling.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 22:24:34 #300
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207900245
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Wantie het volgende:
Jawel, je verplaatst gewoon de doelpalen.
Ik verplaats geen doelpalen, dat deden overheden al met deze vaccins en de berichtgevingen over C19. Maar at kun je in de vorige topics teruglezen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Wantie het volgende:
Verder weet je bij het hepatitis vaccin ook niet wat de lange termijn effecten zijn, daar wordt verder niet naar gekeken.
Bij lange termijn effecten heb je het over middelen die je regelmatig over een langere periode inneemt, of middelen die in je lichaam achterblijven.
De vaccins zijn middelen die je niet met regelmaat inneemt over een lange periode en die binnen enkele weken je lichaam hebben verlaten.

Vandaar de berichten dat na overlijden gekke dingen worden aangetroffen in lichamen? Maar goed ook daarover kun je in de vorige topics dingen teruglezen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Wantie het volgende:
De vaccins zijn middelen die je niet met regelmaat inneemt over een lange periode en die binnen enkele weken je lichaam hebben verlaten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Wantie het volgende:
Maar waarom verwacht je over 15 jaar dat er nog bijwerkingen komen?
Daar is ten eerste geen enkele precedent voor.

Ik zie dat als angstzaaien. Een heel effectieve, want deze angst houdt iemand 15 jaar lang in gijzeling.
Dit is een gangbare tijdstermijn om te testen of iets veilig is, ook op de lange termijn. En ik zaai geen angst hoor, dat is follow the science zoals het decennia ging :)
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')