Klinkt leuk, maar volgens de mediawet krijgt hij enkel een onkostenvergoeding voor zijn aanwezigheid in publieke programma's.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toch heeft ie het goed gedaan, ook in NL voet aan de grond gekregen en lekker verdient met het opdraven in vele programma's hier op TV. Die zit er lekker warmpjes bij met alle vergoedingen van "alle" kanten
Je weet hoe hoog die lagen in NL? En ook bij de commerciëlen was hij een graag geziene gast vanwege zijn ietwat controversiële uitsprakenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar volgens de mediawet krijgt hij enkel een onkostenvergoeding voor zijn aanwezigheid in publieke programma's.
Het verwijt is best raar, dat een talkshow gast daarvoor betaald wordt.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet hoe hoog die lagen in NL? En ook bij de commerciëlen was hij een graag geziene gast vanwege zijn ietwat controversiële uitsprakenDat doet het goed.
Maar wij zullen nooit op 1 lijn komen denk ik in hoe wij de afgelopen jaren zienEn ik wil jou ook niet overtuigen van mijn gelijk hoor. En dat is ook prima
Vrij normaal bij de commerciële omroepen hier hoorquote:Op maandag 6 februari 2023 22:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het verwijt is best raar, dat een talkshow gast daarvoor betaald wordt.
Maar ik denk dat het vooral om de gast zelf gaat in dit geval.
Die moet hoedanook bloeden.
Ben het trouwens wel met 1 uitspraak van Marc van Ranst eens in zijn fittie met Willem Engel "als er ergens een salsa pandemie uitbreekt kom dan maar terug"quote:Op maandag 6 februari 2023 22:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het verwijt is best raar, dat een talkshow gast daarvoor betaald wordt.
Maar ik denk dat het vooral om de gast zelf gaat in dit geval.
Die moet hoedanook bloeden.
en wat reclame voor corona merchandise gemaaktquote:Op maandag 6 februari 2023 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet hoe hoog die lagen in NL? En ook bij de commerciëlen was hij een graag geziene gast vanwege zijn ietwat controversiële uitsprakenDat doet het goed.
Maar wij zullen nooit op 1 lijn komen denk ik in hoe wij de afgelopen jaren zienEn ik wil jou ook niet overtuigen van mijn gelijk hoor. En dat is ook prima
Oh zat hij ook in de aandelen?quote:Op maandag 6 februari 2023 23:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
en wat reclame voor corona merchandise gemaaktGoed voor de aandelen.
Jort Kelder heeft een keer een boekje open gedaan na de vraag waarom we steeds dezelfde deskundigen zagen bij Op1.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vrij normaal bij de commerciële omroepen hier hoorEn geeft verder ook niet. Laten we eerlijk zijn, ruik je aan het geld dan wil je meer
Alleen een sterke rug gaat daar niet op in. En Marc van Ranst is nogal uitgesproken, en dat doet het gewoon goed bij commerciële omroepen
Ha, dat schijnt ook schandalig te zijn, dat er in aandelen wordt gehandeld.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh zat hij ook in de aandelen?
Dat geweld is sowieso treurig.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jort Kelder heeft een keer een boekje open gedaan na de vraag waarom we steeds dezelfde deskundigen zagen bij Op1.
De voornaamste reden was dat de meeste deskundigen wel willen komen, maar zich laten afschrikken door de bagger die ze daarna over zich heen krijgen.
Iemand als Van Ranst laat zich daar niet door uit het veld slaan en doet het gewoon toch, zelfs nadat hij qua bagger de hoofdprijs kreeg en zelfs moest onderduiken.
Jij vindt dat hij zijn rug niet recht houdt omdat hij verzoeken om zijn expertise te delen in een praatprogramma niet af slaat, ik vind dat hij zijn rug juist wel recht heeft weten te houden door zich niet te laten afschrikken door de mensen die liever niet zien dat hij in de media verschijnt.
Consequenties van je keuze....quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan dit ook globaal zien. Ik kon niet vrij reizen zoals ik wilde, sommige landen accepteerden een test niet. Dan moest je dubbel gevaccineerd zijn en in extreme gevallen ook geboosterd zijn. Dus er was wel een vorm van tweedeling.
Geweldig, je lijkt Hugo wel. Hij is trots op jequote:
Klopt, en dat levert een meningsverschil op en gelukkig is hij adviseur voor België, niet Nederland.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat geweld is sowieso treurig.
V Ranst heeft overiges nog wel een beetje humor, for some reason vertrouw ik die mensen méér dan de humorlozen onder ons.
Doch gelooft ook hij in mondkapjes en de proportionaliteit van lock-downs.
Maar het klopt wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geweldig, je lijkt Hugo wel. Hij is trots op je
Welke keuze? Die had ik niet, me met een experimenteel goedje in laten spuiten om te mogen reizen zie ik niet als een keuze.quote:
Ok! Ik zal volgende keer een disclaimer zetten bij een sarcastische opmerkingquote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ha, dat schijnt ook schandalig te zijn, dat er in aandelen wordt gehandeld.
Overigens een Nederlandse uitvinding
Hah was zelfs dit topic nog @Rolfieo en wacht nog steeds.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol, goede escape route...
Maar slaap lekker, mijn vraag was duidelijk.
Toch is het een keuze.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welke keuze? Die had ik niet, me met een experimenteel goedje in laten spuiten om te mogen reizen zie ik niet als een keuze.
Een Havrix prik die nodig is om naar sommige landen te mogen reizen en al decennia op de markt is zie ik als een keuze![]()
Niet wanneer het geen bewezen veilig iets is. En dat het niet veilig, effectief en gratis is hebben we nu wel gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch is het een keuze.
Je kiest zelf of je wilt voldoen aan de inreisvoorwaarden of niet.
Het is bewezen veilig.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet wanneer het geen bewezen veilig iets is. En dat het niet veilig, effectief en gratis is hebben we nu wel gezien.
Nee, QR om aan te tonen dat het risico op Covid bij jou is teruggebracht tot een volgend de overheid acceptabele norm.quote:QR code om te bewijzen dat je gezond bent?
Probleem is dat je er een karikatuur van maakt.quote:Na prikken waarna je nog steeds C19 op kon lopen? Hou op met mij, dat is de wereld op de kopEn wij gaan het daar echt niet over eens worden, daarvoor liggen onze belevingswerelden veel te ver van elkaar
En prima ook, maar nee. Mij ga je niet overtuigen
Oh nee, ik maak nergens een karikatuur van. Wat ik juist benoem is dat onze meningen hierover te ver uit elkaar liggen. Wat jij als een veilige prik noemt, zie ik dat anders.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is bewezen veilig.
Kijk op Lareb naar het hepatitis A vaccin, wat daar gemeld wordt.
Dat is ook een hele lijst aan uiteenlopende bijwerkingen. Toch zie je dat vaccin als veilig.
De covid vaccins zijn miljarden doses van gezet, en ook die laten een hele reeks gemelde bijwerkingen zien. Maar op de totale hoeveelheid vaccins is dat marginaal.
Dat je er voor kiest niet gevaccineerd te worden is verder je recht. En ik vind dat die keuze geen beperkingen zou moeten betekenen. Maar het is wel een keuze die je hebt. En helaas zijn er landen geweest die dat als inreisvoorwaarde hadden. En dan heb je de keuze om daar wel of niet aan te voldoen.
En beide keuzes hebben consequenties.
[..]
Nee, QR om aan te tonen dat het risico op Covid bij jou is teruggebracht tot een volgend de overheid acceptabele norm.
[..]
Probleem is dat je er een karikatuur van maakt.
Daardoor gaan we mijlenver uit elkaar liggen, terwijl dat in de praktijk niet zo is.
Ik heb in het verleden ook al aangegeven dat ik geen voorstander ben van de QR code en dat in het bedrijf waar ik werkte wel op QR werd gecontroleerd, maar vervolgens iedereen werd doorgelaten.
Verschil is dat ik er geen karikatuur van maak.
Dat doe je wel, door te stellen dat het vaccin te gevaarlijk is om een keuze genoemd te worden en de QR code te bestempelen als een gezondheidsverklaring en een middel om ongevaccineerden uit te sluiten.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh nee, ik maak nergens een karikatuur van.
Ik zie niemand meer die ziek wordt door Covid.quote:Wat ik juist benoem is dat onze meningen hierover te ver uit elkaar liggen. Wat jij als een veilige prik noemt, zie ik dat anders.
En daarom zeg ik ook wij gaan het hier nooit over eens wordenAl zul je moeten toegeven dat ik wel wat netter ben geworden in mijn reacties naar jou tegenover een hele poos geleden
![]()
Maar zonder gekheid, ik blijf het bizar vinden zeker gezien in mijn ogen en wat ik in mijn omgeving heb gezien de prikken gewoon niet/niks doen. Zie juist in mijn omgeving sinds Omikron de gevaccineerden zieker worden. Maar goed, de tijd zal ons leren
Lange termijn effecten? Nog niks wat we ervan weten, bestaat dus de mogelijkheid dat het fout gaat? "Ja" en dat kun je ook niet ontkennen. Dus nee, er vetroebelt niksquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:59 schreef Wantie het volgende:
Dat doe je wel, door te stellen dat het vaccin te gevaarlijk is om een keuze genoemd te worden en de QR code te bestempelen als een gezondheidsverklaring en een middel om ongevaccineerden uit te sluiten.
Beiden kloppen niet.
Daardoor vertroebelt de discussie.
Wederom, lange termijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:59 schreef Wantie het volgende:
Ik zie niemand meer die ziek wordt door Covid.
Enige ziektegolf die ik afgelopen winter zag was een heftige griep golf.
En in mijn omgeving trof die iedereen, gevaccineerd of ongevaccineerd.
Zelf ben ik 1 dag ziek geweest.
Ik ben gevaccineerd met 2x Pfizer en 1x Valneva en had dus minstens dood moeten neervallen
Dat we niet tot een midden komen is jouw keuze.
Jawel, je verplaatst gewoon de doelpalen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lange termijn effecten? Nog niks wat we ervan weten, bestaat dus de mogelijkheid dat het fout gaat? "Ja" en dat kun je ook niet ontkennen. Dus nee, er vetroebelt niks
Maar waarom verwacht je over 15 jaar dat er nog bijwerkingen komen?quote:[..]
Wederom, lange termijnHey als ik over een jaar of 10/15 jou nog hier gezond aantref zal ik je zeggen dat ik fout zat, maar als jij er dan niet meer bent door lange termijn bijwerkingen zal ik een kaarsje voor je opsteken (en misschien ben ik dan al wel dood aan een mutatie). Dit heb ik namelijk ook al zo vaak gezegd, we weten het niet.
En daarom komen wij niet snel tot elkaar in deze discussie, jij leest andere dingen dan ik. Misschien zelfs dezelfde dingen en baseren onze eigen conclusies daarop.
Ik verplaats geen doelpalen, dat deden overheden al met deze vaccins en de berichtgevingen over C19. Maar at kun je in de vorige topics teruglezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Wantie het volgende:
Jawel, je verplaatst gewoon de doelpalen.
Vandaar de berichten dat na overlijden gekke dingen worden aangetroffen in lichamen? Maar goed ook daarover kun je in de vorige topics dingen teruglezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Wantie het volgende:
Verder weet je bij het hepatitis vaccin ook niet wat de lange termijn effecten zijn, daar wordt verder niet naar gekeken.
Bij lange termijn effecten heb je het over middelen die je regelmatig over een langere periode inneemt, of middelen die in je lichaam achterblijven.
De vaccins zijn middelen die je niet met regelmaat inneemt over een lange periode en die binnen enkele weken je lichaam hebben verlaten.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Wantie het volgende:
De vaccins zijn middelen die je niet met regelmaat inneemt over een lange periode en die binnen enkele weken je lichaam hebben verlaten.
Dit is een gangbare tijdstermijn om te testen of iets veilig is, ook op de lange termijn. En ik zaai geen angst hoor, dat is follow the science zoals het decennia gingquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Wantie het volgende:
Maar waarom verwacht je over 15 jaar dat er nog bijwerkingen komen?
Daar is ten eerste geen enkele precedent voor.
Ik zie dat als angstzaaien. Een heel effectieve, want deze angst houdt iemand 15 jaar lang in gijzeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |