abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207855750
NOS gebouw helemaal volgehangen met Oversterfte post it plakkers. 14445 om precies te zijn.

https://twitter.com/P0eMPieDinges/status/1621908639773765632

https://www.facebook.com/(...)deos/881265723110433
pi_207856407
Ik reageerde op een comment van V Ranst op Twitter....

Basically dat ik het geen normale samenleving vind als je een stok in je neus moet duwen voordat je mag participeren aan het openbare leven.

Nu is zijn publiek wel enigszins biased.

Maar toch, iedereen reageert fel op de comment.

Dit is een onderwerp waar ik 180* anders in sta en wat me echt verbitterd in mijn mensbeeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door ludovico op 04-02-2023 23:19:34 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207857628
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 23:12 schreef ludovico het volgende:

Basically dat ik het geen normale samenleving vind als je een stok in je neus moet duwen voordat je mag participeren aan het openbare leven.

Dit is een onderwerp waar ik 180* anders in sta en wat me echt verbitterd in mijn mensbeeld.
Vergeet niet dat er ook trollen in opdracht van de overheid en zelfs trollbots tussen zitten he.
  Moderator zondag 5 februari 2023 @ 00:14:04 #254
236264 crew  capricia
pi_207857839
quote:

9 reacties. Valt toch wel mee?
Definitely not CIA
pi_207858166
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 00:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar zit geen normale tussen.
  Moderator zondag 5 februari 2023 @ 00:41:12 #256
236264 crew  capricia
pi_207858304
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 00:31 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Maar zit geen normale tussen.
Daarom blijf je beter op fok. :7
Definitely not CIA
pi_207858347
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
China? :X
Tja, te lage vaccinatiegraad 🤷
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_207858365
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 00:41 schreef capricia het volgende:

[..]
Daarom blijf je beter op fok. :7
Ja baas. :s)
pi_207858387
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 00:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, te lage vaccinatiegraad 🤷
Lijkt me niet met dat zero covid beleid daar. o|O
pi_207858687
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 00:50 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Lijkt me niet met dat zero covid beleid daar. o|O
Die is afgeschaft, maar door de lage vaccinatiegraad en geen opgebouwde weerstand kregen ze daar alsnog een piek.
pi_207858784
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 01:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die is afgeschaft, maar door de lage vaccinatiegraad en geen opgebouwde weerstand kregen ze daar alsnog een piek.
Ga je nou serieus in BNW beweren dat je met die injecties je weerstand opbouwt? :')
pi_207859107
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 01:34 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ga je nou serieus in BNW beweren dat je met die injecties je weerstand opbouwt? :')
Nee, opgebouwde weerstand door eerdere infectie.
Verder beetje raar dat je suggereert dat in bnw er 1 doctrine is waarvan niet mag worden afgeweken
pi_207859144

Cardiologen krijgen zonder toestemming miljoenen euro's van de medische industrie. Achter de rug van ziekenhuizen om. Voor die betalingen moeten ze vooraf toestemming vragen aan hun ziekenhuisbestuur, om belangenverstrengeling te voorkomen. Maar dat gebeurt in veel gevallen helemaal niet.

Goh! :+
pi_207859190
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 02:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, opgebouwde weerstand door eerdere infectie.
Ja lockdowns zijn slecht en hebben mogelijk bijgedragen aan de oversterfte, dat ben ik met je eens.

quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 02:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Verder beetje raar dat je suggereert dat in bnw er 1 doctrine is waarvan niet mag worden afgeweken
Doctrine? Jouw manier van redeneren is gewoon erg binnen de opgelegde kaders en dat valt hier wel op natuurlijk.
pi_207859212
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 02:37 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja lockdowns zijn slecht en hebben mogelijk bijgedragen aan de oversterfte, dat ben ik met je eens.
[..]

Dat staat er niet

quote:
Doctrine? Jouw manier van redeneren is gewoon erg binnen de opgelegde kaders en dat valt hier wel op natuurlijk.
Dat valt jou op bedoel je.
Is verder prima hoor.
pi_207859291
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 02:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat valt jou op bedoel je.
Is verder prima hoor.
quote:
Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
;)
pi_207859296
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 03:05 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
[..]
;)
Dus niet de doctrine die je mij probeert op te leggen.
pi_207859301
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 03:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus niet de doctrine die je mij probeert op te leggen.
Ik probeer helemaal niets, dus ga nou niet de snowflake uithangen.
pi_207859310
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 03:13 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik probeer helemaal niets, dus ga nou niet de snowflake uithangen.
Dan is dat uit de wereld en kunnen we hier weer verder met de discussie over Covid.
pi_207859426
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 00:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Misschien wel, misschien niet. Weet niet hoe goed de afspiegeling is van die groep maar ik vind de reacties wat hatelijk.

Dat testen voor toegang was discriminatie naar mijn mening omdat de effectiviteit nihil was. Logisch gevolg is dat het dan ook niet proportioneel was.

Raar ook, vaccinaties effectief noemen, vervolgens eisen van ongevaccineerden dat ze niemand besmetten? Kiezen ze toch zelf voor en die gevaccineerden waren toch beschermd?

Sowieso effectiviteit op de marge terwijl de alternatieve behandeling ingrijpend was (wordt dus ook enorm gebagatelliseerd).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207876816
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207878265
quote:
Oh, die heeft meer vids die goed zijn om te bekijken :Y Die man ziet het goed van wat er in de wereld speelt, als ze in NL ook massa vax willen doen. dan blijf ik nee zeggen want ik moet die MRNA shit niet in mijn lijf

[ Bericht 4% gewijzigd door JediMasterLucia op 06-02-2023 16:16:30 ]
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207879863
quote:
Lijkt wel een eerlijk gozer maar tja, ik zou me niet zo druk maken om wat lijkt nog een bullshit government job (zie onder) te zijn. Ik denk dat de covid vax shitshow over and done is, en ik maak me ook niet zorgen over.

Hier is de vacature: https://beta.jobs.nhs.uk/candidate/jobadvert/K9919-23-3957
(Helaas de vacature al weg is)

Vaccine Supply Operations Lead

Job summary

The Vaccines and Countermeasures Response Department is part of the National Infection Service Directorate. ( :) FFS!) It is concerned with the procurement and supply of vaccines for the Immunisation Programme and the national stockpiles, vaccine agreements and storage and distribution requirements for pandemic flu preparedness and emergency response planning. This includes the budget management and financial accounting in relation to these arrangements.

The Vaccine Operations team deals with all aspects of the procurement and distribution of vaccines, immunoglobulins, antivenoms and antitoxins for the national immunisation programme and for urgent use within the NHS, across the 4 nations of the UK.

The role of Vaccine Supply Operations Lead is a new post to support the operations, providing accurate and timely reports for a range of stakeholders during what is expected to be the UK's largest vaccination programme which will be delivered at pace and will be a key Ministerial priority. The role will be directly responsible for the daily operational management of all covid related products, ensuring their timely distribution across the UK, Crown Dependencies, and Overseas Territories.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tingo op 06-02-2023 15:37:06 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_207881407
quote:

Van Ranst. :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 6 februari 2023 @ 21:17:13 #275
381159 crew  loveyoulongtime
liefde is warmer dan haat
pi_207885977
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 17:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Van Ranst. :')
Toch heeft ie het goed gedaan, ook in NL voet aan de grond gekregen en lekker verdient met het opdraven in vele programma's hier op TV. Die zit er lekker warmpjes bij met alle vergoedingen van "alle" kanten :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')