Vergeet niet dat er ook trollen in opdracht van de overheid en zelfs trollbots tussen zitten he.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:12 schreef ludovico het volgende:
Ik reageerde op een comment van V Ranst op Twitter....
Basically dat ik het geen normale samenleving vind als je een stok in je neus moet duwen voordat je mag participeren aan het openbare leven.
Nu is zijn publiek wel enigszins biased.
Maar toch, iedereen reageert fel op de comment.
Dit is een onderwerp waar ik 180* anders in sta en wat me echt verbitterd in mijn mensbeeld.
9 reacties. Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:12 schreef ludovico het volgende:
Basically dat ik het geen normale samenleving vind als je een stok in je neus moet duwen voordat je mag participeren aan het openbare leven.
Dit is een onderwerp waar ik 180* anders in sta en wat me echt verbitterd in mijn mensbeeld.
Daarom blijf je beter op fok.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:31 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Maar zit geen normale tussen.
Tja, te lage vaccinatiegraad 🤷quote:
Die is afgeschaft, maar door de lage vaccinatiegraad en geen opgebouwde weerstand kregen ze daar alsnog een piek.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:50 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Lijkt me niet met dat zero covid beleid daar.
Ga je nou serieus in BNW beweren dat je met die injecties je weerstand opbouwt?quote:Op zondag 5 februari 2023 01:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die is afgeschaft, maar door de lage vaccinatiegraad en geen opgebouwde weerstand kregen ze daar alsnog een piek.
Nee, opgebouwde weerstand door eerdere infectie.quote:Op zondag 5 februari 2023 01:34 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ga je nou serieus in BNW beweren dat je met die injecties je weerstand opbouwt?
Ja lockdowns zijn slecht en hebben mogelijk bijgedragen aan de oversterfte, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 5 februari 2023 02:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, opgebouwde weerstand door eerdere infectie.
Doctrine? Jouw manier van redeneren is gewoon erg binnen de opgelegde kaders en dat valt hier wel op natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2023 02:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Verder beetje raar dat je suggereert dat in bnw er 1 doctrine is waarvan niet mag worden afgeweken
Dat staat er nietquote:Op zondag 5 februari 2023 02:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja lockdowns zijn slecht en hebben mogelijk bijgedragen aan de oversterfte, dat ben ik met je eens.
[..]
Dat valt jou op bedoel je.quote:Doctrine? Jouw manier van redeneren is gewoon erg binnen de opgelegde kaders en dat valt hier wel op natuurlijk.
quote:Op zondag 5 februari 2023 02:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat valt jou op bedoel je.
Is verder prima hoor.
quote:Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Dus niet de doctrine die je mij probeert op te leggen.quote:
Ik probeer helemaal niets, dus ga nou niet de snowflake uithangen.quote:Op zondag 5 februari 2023 03:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus niet de doctrine die je mij probeert op te leggen.
Dan is dat uit de wereld en kunnen we hier weer verder met de discussie over Covid.quote:Op zondag 5 februari 2023 03:13 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niets, dus ga nou niet de snowflake uithangen.
Misschien wel, misschien niet. Weet niet hoe goed de afspiegeling is van die groep maar ik vind de reacties wat hatelijk.quote:
Oh, die heeft meer vids die goed zijn om te bekijkenquote:
Lijkt wel een eerlijk gozer maar tja, ik zou me niet zo druk maken om wat lijkt nog een bullshit government job (zie onder) te zijn. Ik denk dat de covid vax shitshow over and done is, en ik maak me ook niet zorgen over.quote:
Van Ranst.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:12 schreef ludovico het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |