abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207621735
Ik ben geen fan }:| .

[ Bericht 77% gewijzigd door Tuindier op 19-01-2023 06:59:39 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 januari 2023 @ 06:53:34 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207621788
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207621792
Ik deed de gordijnen open en ging ‘oh O+

Dadelijk maar eens kijken hoe het op de weg is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207621874
Geen sneeuw
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207621876
Hier geen sneeuw. ^O^
  donderdag 19 januari 2023 @ 07:38:07 #6
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207622017
Hier alleen maar nattigheid. Geen sneeuw in ieder geval.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207622022
Dubbele fietstijd naar het werk, maar niet gevallen *O*.
pi_207622460
*geeuw* Goedemorgen lievelingen! Knetterjaloers op wie sneeuw had vanmorgen O+ Hier niet eens wat ijs om van de autoruiten af te krabben }:| Niet dat ik een auto heb, maar toch! Saai.
Let me see you stripped down to the bone
pi_207622484
Halve teruglees tijdens het was ophangen. Wat lees ik, @sigme was/is in Gent?! Ik vind Gent zo leuk! _O_
pi_207622664
Goedemorgen.
Veel regen een een verkeersinfarct hier; wel al mn taxi diensten kunnen doen.

Eega is voor twee weken werken op een eiland; uk stuur ik er morgenmiddag achteraan. Heb ik mooi 't weekend voor mezelf.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207622674
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 08:58 schreef minilot het volgende:
*geeuw* Goedemorgen lievelingen! Knetterjaloers op wie sneeuw had vanmorgen O+ Hier niet eens wat ijs om van de autoruiten af te krabben }:| Niet dat ik een auto heb, maar toch! Saai.
Hier ook geen sneeuw :(
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:00:23 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207623126
Hier zag ik vanmorgen wel auto's met sneeuw er op rijden,maar verder geen sneeuw gezien.. zal wel lokaal iets verder op gesneeuwd hebben dan..

Tevens.. hoe not-done is het om op je werk je motivatie brieven voor een sollicitatie te schrijven? B-) :7 O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207623307
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:00 schreef Barreltje het volgende:
Hier zag ik vanmorgen wel auto's met sneeuw er op rijden,maar verder geen sneeuw gezien.. zal wel lokaal iets verder op gesneeuwd hebben dan..

Tevens.. hoe not-done is het om op je werk je motivatie brieven voor een sollicitatie te schrijven? B-) :7 O-)
Heel done, want daar krijg je de huidige vibe het meest binnen :P Dus ben je accuraat bezig ;)
pi_207623487
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:00 schreef Barreltje het volgende:

Gewoon doen. :Y) En succes!
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:37:34 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207623540
Oh mijn baas...
Hebben we maandag een vergadering over een onderwerp waar ik een procedure heb geschreven, vergeet ie mij uit te nodigen...

Ik zei hem dat ie nu nog niet me hoeft te vergeten..(pas over 6 maanden, al heb ik hem nog noet verteld dat ik niet op mn eigen baan ga solliciteren). oh.. en melk chocolade als compensatie :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207623561
Oh @fietsie, trouwens, kijk wat ik deze week op Vinted bemachtigde!

Een fietsiejurkje! :D Ik ga 'm nu oppikken *O*
pi_207623570
Leuk gesprek over digitalisering en generaties gisteren. Ik ben ook een grensgevalletje genX-millennial dus heb de pre-internet-tijd nog bewust meegemaakt maar kan ook digitaal meekomen. Dat zie ik zelf ook wel als iets positiefs. En ik heb blind leren typen met een computerprogramma op een floppy :D
Altijd veel profijt van gehad.
En de tijd voor mobiele telefoons! Ik vind het nog steeds een wonder hoe je toen met elkaar afsprak. ‘Op het station onder de blauwe borden’. En dan maar wachten. Gewoon, staan, kijken, wachten. Niet op je telefoon staren.

Ook had ik nog een ov-jaarkaart en ging ik vaak in de trein studeren. Dus gewoon in een intercity stappen naar Maastricht ofzo, je lekker installeren met je boek en reader en collegeblok en een paar uurtjes ongestoord werken. Dan even koffie op het station of een ommetje in de betreffende stad. En dan weer terug. Helemaal onbereikbaar en weg en ongestoord kunnen lezen. Dat mis ik. Misschien moet ik ook zo’n cruise gaan doen als @sigme maar ik ben wel eens zeeziek geweest en dat zou mijn leestijd wel danig verstoren denk ik.
pi_207623578
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:37 schreef Barreltje het volgende:
en melk chocolade als compensatie :+
Altijd een goed idee O+ En :') @ baas
pi_207623613
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:39 schreef yinu het volgende:
En de tijd voor mobiele telefoons! Ik vind het nog steeds een wonder hoe je toen met elkaar afsprak. ‘Op het station onder de blauwe borden’. En dan maar wachten. Gewoon, staan, kijken, wachten. Niet op je telefoon staren.
In de begintijd van de sociale aspecten van mijn Eftelingfandom moesten we het nog zonder telefoons zien te redden. Enerzijds had het wel wat, dat 'we spreken om 10:20 af op de bordestrappen van Villa Volta' maar als je trein onverhoopt vertraging had moest je dan de hele dag in je eentje het park door. -O-
pi_207623618
Opgestaan, koffie gezet, 3 slokken gehad, kleren aan, F. naar zn werk brengen, naar huis rijden, uur onderweg geweest want mokerdruk, hond plas laten doen, uur getraind, mini-beetje ingestort naar afloop, even shake wegkloeken, dan met Poes2 maar weer eens naar de dierenarts, uur met de hond lopen, echt iets eten, boodschappen, douchen, dutje.

#dagboek
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207623644
Wat trainde je vandaag, @Lonaa? *O*

(Ik hing gister dit in een deuropening op mijn bovenverdieping:

Er nu al compleet verliefd op en verslingerd ( :+ ) aan! O+ )
pi_207623657
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:38 schreef minilot het volgende:
Oh @:fietsie, trouwens, kijk wat ik deze week op Vinted bemachtigde!

[ afbeelding ]

Een fietsiejurkje! :D Ik ga 'm nu oppikken *O*
*)
pi_207623692
Klacht: collega die dinsdag hoestend en proestend op kantoor komt, in een vergadering pontificaal zijn doos tissues en ibuprofen op tafel zet om te laten zien hoe ziek hij wel niet is, maar hoe stoer hij toch is om naar kantoor te komen, en hoe belangrijk hij wel niet is, dat hij zich niet ziek kan melden en hij het zo druk druk druk druk heeft en de wereld zonder hem instort.

Dezelfde collega e-mailgt gisteren dat hij covid positief test. Heel fijn, nadat ik 2 uur naast hem in een vergaderlokaal zat, en naast hem stond op een groepsfoto.

Idoten.
pi_207623699
Vandaag deden we:

Strength:
EMOM x 18
Min 1: 1 Power snatch + 1 overhead squat
Min 2: 2 Jumping / Banded bar muscle up
Min 3: rest

Metcon:
Ellen
3 rounds for time of:
20 Burpees