Hier ook geen sneeuwquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:58 schreef minilot het volgende:
*geeuw* Goedemorgen lievelingen! Knetterjaloers op wie sneeuw had vanmorgenHier niet eens wat ijs om van de autoruiten af te krabben
Niet dat ik een auto heb, maar toch! Saai.
Heel done, want daar krijg je de huidige vibe het meest binnenquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:00 schreef Barreltje het volgende:
Hier zag ik vanmorgen wel auto's met sneeuw er op rijden,maar verder geen sneeuw gezien.. zal wel lokaal iets verder op gesneeuwd hebben dan..
Tevens.. hoe not-done is het om op je werk je motivatie brieven voor een sollicitatie te schrijven?![]()
![]()
Gewoon doen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:00 schreef Barreltje het volgende:
Tevens.. hoe not-done is het om op je werk je motivatie brieven voor een sollicitatie te schrijven?![]()
![]()
Altijd een goed ideequote:Op donderdag 19 januari 2023 10:37 schreef Barreltje het volgende:
en melk chocolade als compensatie
In de begintijd van de sociale aspecten van mijn Eftelingfandom moesten we het nog zonder telefoons zien te redden. Enerzijds had het wel wat, dat 'we spreken om 10:20 af op de bordestrappen van Villa Volta' maar als je trein onverhoopt vertraging had moest je dan de hele dag in je eentje het park door.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:39 schreef yinu het volgende:
En de tijd voor mobiele telefoons! Ik vind het nog steeds een wonder hoe je toen met elkaar afsprak. ‘Op het station onder de blauwe borden’. En dan maar wachten. Gewoon, staan, kijken, wachten. Niet op je telefoon staren.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:38 schreef minilot het volgende:
Oh @:fietsie, trouwens, kijk wat ik deze week op Vinted bemachtigde!
[ afbeelding ]
Een fietsiejurkje!Ik ga 'm nu oppikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |