quote:Op donderdag 19 januari 2023 06:25 schreef Sodeknetters het volgende:
Gelukt!![]()
En ik ben gelukkig in de goede trein wakker geworden.
Mazzelquote:Op donderdag 19 januari 2023 06:27 schreef Sodeknetters het volgende:
Laatste werkdag van de weekgenot
Hey Dotquote:
Hey Engine langzaam aan begin ik weer een beetje bij te komen van alles.quote:
Morguh Deisyy Dat is mooi dat het gezellig was.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:06 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, dat was gezellig gisteren
Ja zeker, heel veel verschillende artiesten, niet allemaal mijn smaak maar wel een leuk feestje.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisyy Dat is mooi dat het gezellig was.
Nog een beetje leuke muziek ?
Ik doe net de gordijnen aan de voorkant open een heel heel heel dun laagje sneeuw, maar aan de achterkant hier helemaal nietsquote:
Nou mooi dat kunnen ze je niet meer afpakken Deisyyquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, heel veel verschillende artiesten, niet allemaal mijn smaak maar wel een leuk feestje.
En ik bedoelde ook het 'feestje' hier.
Dat is fijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine langzaam aan begin ik weer een beetje bij te komen van alles.
Hoe is het met jou, in het Buitenland aan het werk?
O dat is inderdaad saai. Heb je dat online?quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is fijn![]()
Hier alles goed. Nu een tijdje thuis maar ga misschien paar weken naar Amerika. Even afwachten tot het helemaal rond is![]()
Verder saaie week. Hele dag meetings waarin ik alleen hoef te luisteren
Neequote:Op donderdag 19 januari 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is inderdaad saai. Heb je dat online?
Daarom vroeg ik dat ookquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:29 schreef engine het volgende:
[..]
Needan had ik nog beetje streams erbij kunnen kijken
Ja het is wel interessant laatste tijdquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik dat ook![]()
Echt balen,en er gebeurd zoveel momenteel
Dus jij kunt kiezenquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe net de gordijnen aan de voorkant open een heel heel heel dun laagje sneeuw, maar aan de achterkant hier helemaal niets
Kom er niet echt in in BB maar had ik vorige jaar ook. Ik zag een nieuwe leuke meid om te zienquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is wel interessant laatste tijd![]()
En in bb ook een nieuwe erbij weer. Ook wel benieuwd naar. Wat er tot nu toe zit vind ik nog niet veel.
Ja wat een luxe he.quote:
Net zoals regen, heb het 1 keer meegemaakt, vlak voor mijn neus/voor het huis, ene kant regen en richting buren droog. Heeeel apart.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wat een luxe he.
Maar wel een vreemde gewaarwording
Ja zo te zien wel. Heb nog geen duidelijke foto gezien.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom er niet echt in in BB maar had ik vorige jaar ook. Ik zag een nieuwe leuke meid om te zien
Ja heb ik al een paar keer meegemaakt aan de ene kant van het huis regen en aan de andere kant de zonquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Net zoals regen, heb het 1 keer meegemaakt, vlak voor mijn neus/voor het huis, ene kant regen en richting buren droog. Heeeel apart.
Ik kijk het op tv, nog een stream er bij vind ik teveel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is wel interessant laatste tijd![]()
En in bb ook een nieuwe erbij weer. Ook wel benieuwd naar. Wat er tot nu toe zit vind ik nog niet veel.
Ja kan ik mij voorstellen. Ik volg voornamelijk ejvjl maar met streamverslagen blijf ik bij BB ook wel beetje op de hoogte.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kijk het op tv, nog een stream er bij vind ik teveel.
Morguh Sodequote:Op donderdag 19 januari 2023 08:49 schreef Sodeknetters het volgende:
ROC studenten op een simulator. Je blijft lachen met ze.
Mogge Dotquote:
Beter dan dat er een paar zitten die geen enkele interesse hebben of niet dan.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mogge Dot![]()
Ze pakken het heel serieus aan en melden elke poep en scheet aan de treindienstleider, ( ik dus) ook al is dat helemaal niet nodig. en rete fanatiek. ik zit te genieten hier.
Ja precies. dat had ik maandag en dinsdag met een materieelinstructie. waren twee lange dagen. Dit is genieten met die puppy's.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter dan dat er een paar zitten die geen enkele interesse hebben of niet dan.
Saai dan he, nou gelukkig vlak voor het weekend een leuke groepquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja precies. dat had ik maandag en dinsdag met een materieelinstructie. waren twee lange dagen. Dit is genieten met die puppy's.
Morguh Mrcquote:
Ja, precies. Is gewoon hartstikke leuk werken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Saai dan he, nou gelukkig vlak voor het weekend een leuke groep
Dotquote:
Fijn te horenquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dot
Lang niet gezien, hoe gaat het met jou?
Hier alles wel oke
Man3quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:06 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, dat was gezellig gisteren
Nicequote:Op donderdag 19 januari 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom er niet echt in in BB maar had ik vorige jaar ook. Ik zag een nieuwe leuke meid om te zien
Ik kwam vannacht thuis met een ietwat beneveld hoofd, dan dit terug lezenquote:
Haha nou jaquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kwam vannacht thuis met een ietwat beneveld hoofd, dan dit terug lezen
Ik denk serieus dat het voor jou erger wasquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nou ja![]()
Weet niet of dat erger was dan het zo half meelezen als ik deed en dan op mijn vingers moest gaan zitten
Het was inderdaad wel vermakelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het voor jou erger was
Ik heb het woord vermakelijk niet gebruikt, mijn avond was wel vermakelijk, maar niet hierquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het was inderdaad wel vermakelijk.
Alles komt altijd goedquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:49 schreef pullup het volgende:
De rust is wedergekeerd zullen we maar zeggen
Dat is mooi dat je een vermakelijke avond had, dat zijn de beste.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het woord vermakelijk niet gebruikt, mijn avond was wel vermakelijk, maar niet hier
18.000 stappen bij elkaar gedanstquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is mooi dat je een vermakelijke avond had, dat zijn de beste.![]()
notturna en ik zaten het hier gade te slaan met een lekker glaasje wijn.
Nice!quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
18.000 stappen bij elkaar gedanst
Gewoon veel oefenenquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan nu wel merken dat ik 40+ ben![]()
Wat hebben ze gedaan dan?quote:
Echt gewoon maar heel matig gespeeld, was meer dan zwak ditquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan dan?
Ik volg het WK niet zo tbh
Okee, dat is inderdaad wel heel zwakquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt gewoon maar heel matig gespeeld, was meer dan zwak dit
14-0 gewonnen
Zal je wel zien dat ze er in de kwartfinale uitgaan. Mogelijk nog tegen argentinië ookquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee, dat is inderdaad wel heel zwak
Huh? Jij was toch 35?quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan nu wel merken dat ik 40+ ben![]()
Was ze niet pas voor de 183e keer 28?quote:
Ja maar 14 er in gehockeyd tegen Chiliquote:
Het verschil tussen de top en de groep daaronder is vrij groot.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:30 schreef pullup het volgende:
Snap niet wat Chili daar te zoeken had dan ook
Hoe kan je dat niet in de gaten hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:06 schreef aloa het volgende:
Ik had het niet eens in de gaten. Lang weekend
Geen idee. Ik was ff vergeten dat ik weg moet morgen, dus niet kan werken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat niet in de gaten hebben?
Ah oke, dus iets anders moeten doen ipv werken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was ff vergeten dat ik weg moet morgen, dus niet kan werken.
Geen vakantie idd. Was het maar waarquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, dus iets anders moeten doen ipv werken.
Geen vakantie ,dat helpt
Zolang het maar geen Fokvakantie is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen vakantie idd. Was het maar waar
Dat is gelukkig al een tijdje geleden...quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Fokvakantie is.
Voorbeeldige user ben jequote:Op donderdag 19 januari 2023 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is gelukkig al een tijdje geleden...
En wat ben ik dan?quote:
Nadenken hoe je op een zeer diplomatieke wijze mij duidelijk kan maken dat ik...quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ga ik nog even over nadenken
Nou, daar ga je dan eend.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nadenken hoe je op een zeer diplomatieke wijze mij duidelijk kan maken dat ik...
Vul maar inquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nadenken hoe je op een zeer diplomatieke wijze mij duidelijk kan maken dat ik...
Neeuh, laat ik maar weer de wijste zijn.quote:
Je durft gewoon niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeuh, laat ik maar weer de wijste zijn.
Waar bemoei jij je mee?quote:
Ohw, is jou niet geleerd om je mond te houden als de grote mensen in gesprek zijn?quote:
Nee. Die dag was ik niet thuis geloof ik. Ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, is jou niet geleerd om je mond te houden als de grote mensen in gesprek zijn?
Heb je haar ook weer.quote:
Het zal wel weer een vrouw zijn. Die moeten zich met alles bemoeien.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, erg he. Waar bemoeit ze zich mee.
Met julliequote:Op donderdag 19 januari 2023 20:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, erg he. Waar bemoeit ze zich mee.
Het is toch wat hequote:Op donderdag 19 januari 2023 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal wel weer een vrouw zijn. Die moeten zich met alles bemoeien.
Kan ik dus echt niet tegen he.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal wel weer een vrouw zijn. Die moeten zich met alles bemoeien.
Echt he, als het nou een nuttige bijdrage is...quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan ik dus echt niet tegen he.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In sommige steden is dit Nederlands
Den Haag zekerquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In sommige steden is dit Nederlands
Heb je wat tegen Den Haag?quote:
Tuurlijk niet,jij woont er tochquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je wat tegen Den Haag?
Utrecht ook ?quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Onder andere, net als Amsterdam en Utrecht
Wanneer kom je dat eens kontroleren?quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tuurlijk niet,jij woont er toch![]()
Nietquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer kom je dat eens kontroleren?
quote:
Beetje hagelachtige zooi kwam er net uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:43 schreef Loveable het volgende:
Het is hier wel rustig vanavond?
Ligt er bij jullie sneeuw?
Hier helemaal niks. Maar morgen valt er wel wat
Laat die troep alsjeblieft weg blijven.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:43 schreef Loveable het volgende:
Ah dat is wel jammerquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje hagelachtige zooi kwam er net uit de lucht vallen.
Is al weer weg gesmolten natuurlijk
Beetje sneeuw is mooi, maar snap wel als mensen door de sneeuw naar hun werk moeten het niet fijn isquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laat die troep alsjeblieft weg blijven.
Sneeuw is mooi als het net ligt, jij waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Beetje sneeuw is mooi, maar snap wel als mensen door de sneeuw naar hun werk moeten het niet fijn is
Ga je ook al zo'n Paul-act doen?quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sneeuw is mooi als het net ligt, jij waarschijnlijk ook.
Zie inderdaad op een paar plekken onweer op buienradarquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Hier onweert het al een uurtje, echt een paar flinke klappen.
Door de sneeuw?quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gesodemieter begint hier weer om een uur of 22.00.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:43 schreef Loveable het volgende:
Ik hou van onweerquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zie inderdaad op een paar plekken onweer op buienradar
Mis dat soms wel op een warme zomer avond
Blijft misschien wel niet liggenquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gesodemieter begint hier weer om een uur of 22.00.
Een mooie laag zou ik nog wel kunnen waarderen. Maar het wordt hier altijd zo’n halfbakken prutzooi/quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Beetje sneeuw is mooi, maar snap wel als mensen door de sneeuw naar hun werk moeten het niet fijn is
Man3quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of het vriest weer op en wordt het spekgladquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een mooie laag zou ik nog wel kunnen waarderen. Maar het wordt hier altijd zo’n halfbakken prutzooi/
Ja precies. Daarom heb ik die zut liever niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of het vriest weer op en wordt het spekglad
Daarom alleen in parken, bossen etc. Niet op de wegen, fietspaden, stoepen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of het vriest weer op en wordt het spekglad
Helaas kan dat nietquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom alleen in parken, bossen etc. Niet op de wegen, fietspaden, stoepen.
Kon ik het maar.. zag de wereld er elke wintermaand er sneeuwsachtig uitquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Jij kan dat toch wel regelen?
Hmmmmmmquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kon ik het maar.. zag de wereld er elke wintermaand er sneeuwsachtig uit
Die kutkleuter kan niet tippen aan mijn subtiele reacties.quote:
Niet zeuren over het gedrag van anderen als je zelf precies hetzelfde doet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kutkleuter kan niet tippen aan mijn subtiele reacties.
Nou nee dat is niet precies hetzelfde doen. Verre van zelfs.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zeuren over het gedrag van anderen als je zelf precies hetzelfde doet.
Het gedrag van Paul is wel een stap verder dan verder en heeeeeeel veel verder..quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zeuren over het gedrag van anderen als je zelf precies hetzelfde doet.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nou nee dat is niet precies hetzelfde doen. Verre van zelfs.
Oké jullie hebben daarin gelijk, dat is wel een gradatie hoger, maar daar wordt vaak genoeg over geklaagd. En die seksistische grapjes van SBE komen wel in de richting.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Het gedrag van Paul is wel een stap verder dan verder en heeeeeeel veel verder..
Misschien. Ik ga er vanuit dat SBE wel stopt als iemand aangeeft dat niet leuk te vinden. Paul verneukt gewoon elk topic op fok waar hij binnenkomt met zijn act. Het is ongepast maar je mag er niks over zeggen. Dat gaan vergelijken met SBE die misschien wat foute grapjes maakt vind ik jammer.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Oké jullie hebben daarin gelijk, dat is wel een gradatie hoger, maar daar wordt vaak genoeg over geklaagd. En die seksistische grapjes van SBE komen wel in de richting.
SBE krijgt meteen een ban (ik ook trouwens), Maar de betreffende mod niet hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Oké jullie hebben daarin gelijk, dat is wel een gradatie hoger, maar daar wordt vaak genoeg over geklaagd. En die seksistische grapjes van SBE komen wel in de richting.
Juist.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:59 schreef aloa het volgende:
[..]
SBE krijgt meteen een ban (ik ook trouwens), Maar de betreffende mod niet hoor.
Wat is verstandig zijn?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Juist.
Maar laten we verstandig zijn en er verder ook niks meer over zeggen
Er niet verder over door gaanquote:
Biertje dan maar?quote:
Ik sla even een ronde overquote:
Uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Juist.
Het was ook niet zo'n handige vergelijking van mij, ik heb als user een mening over die seksistische grapjes, niet als moderator.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien. Ik ga er vanuit dat SBE wel stopt als iemand aangeeft dat niet leuk te vinden. Paul verneukt gewoon elk topic op fok waar hij binnenkomt met zijn act. Het is ongepast maar je mag er niks over zeggen. Dat gaan vergelijken met SBE die misschien wat foute grapjes maakt vind ik jammer.
Ik ben bereid mijn ongelukkige woordkeuze hierin toe te geven en vind ook dat hier normaal over gesproken kan worden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Juist.
Een trollende mod zoals mod Paul is gewoon debiel en achterlijkquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:11 schreef Koen66 het volgende:
maar trollende mods daar vind ik ook wel wat van ja
trollende users overigens ook
Daar vind ik ook wel wat van.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:11 schreef Koen66 het volgende:
maar trollende mods daar vind ik ook wel wat van ja
trollende users overigens ook
Ach een beetje dollen voor de gein moet kunnen. Het heeft natuurlijk ook wel een grens.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bereid mijn ongelukkige woordkeuze hierin toe te geven en vind ook dat hier normaal over gesproken kan worden.
Ben je niet zindelijk?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach een beetje dollen voor de gein moet kunnen. Het heeft natuurlijk ook wel een grens.
Ik heb het nu over dollen maar als het even kan zet ik anderen graag in de zeik.
het grote zeiktopic?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar in 40+ topics voor
Weet ik veel, badeendjes hoeven zich daar geen zorgen over te maken.quote:
lekekr zeiken in je badjequote:Op donderdag 19 januari 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, badeendjes hoeven zich daar geen zorgen over te maken.
Heb ook geen behoefte om daar nog verder over door te gaan maar kan het wel waarderen dat je er een mening over mag hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bereid mijn ongelukkige woordkeuze hierin toe te geven en vind ook dat hier normaal over gesproken kan worden.
Varen met de Doerak.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft hier iemand de vakantieplannen 2023 al klaar?
Soms mogen dingen ook best wel gezegd worden. Zelf vind ik het ook wel eens lastig. Met freshfruit en ik zijn ook behoorlijk aan elkaar gewaagd.Voor anderen kunnen de opmerkingen soms vreemd overkomen maar wij zijn toch wel fokvrienden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ook geen behoefte om daar nog verder over door te gaan maar kan het wel waarderen dat je er een mening over mag hebben.
Begin maart op wintersport jaquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
We maken bestek op de weerkaart. We varen het mooie weer achterna.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En weet je dan ook al waarheen?
nope. Ik zou graag een rondreis west USA maken gevolgd door een cruise maar dat gaat het hem niet wordenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
De laatste keer dat ik mijn bestek op een landkaart neerlegde was op een veerpont naar Ameland.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We maken bestek op de weerkaart. We varen het mooie weer achterna.
Hoop wel dat je sneeuw hebtquote:
Ah, leuk. Beetje verrassing dus ook nogquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We maken bestek op de weerkaart. We varen het mooie weer achterna.
Waarom gaat dat hem niet worden?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope. Ik zou graag een rondreis west USA maken gevolgd door een cruise maar dat gaat het hem niet worden
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik mijn bestek op een landkaart neerlegde was op een veerpont naar Ameland.
iets dat voorlopig niet gaat veranderen, mevr Koen weigert een visum aan te vragenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom gaat dat hem niet worden?
Dan zal er niet snel wat veranderen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
We varen dan vooral rond op zoek naar plekjes die we nog niet kennen. En minstens één overnachting aan het Tjeukemeer.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop wel dat je sneeuw hebt
[..]
Ah, leuk. Beetje verrassing dus ook nog
Ah ja, dan ben je snel klaar inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets dat voorlopig niet gaat veranderen, mevr Koen weigert een visum aan te vragen
Lekker toch die vrijheidquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We varen dan vooral rond op zoek naar plekjes die we nog niet kennen. En minstens één overnachting aan het Tjeukemeer.
tsja, 't is wel ietwat egoistisch. Laatste woord is er ook nog niet over gezegdquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dan ben je snel klaar inderdaad.
Er zijn andere leuke bestemmingen op deze aarde natuurlijk
Snap ik ook weerquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, 't is wel ietwat egoistisch. Laatste woord is er ook nog niet over gezegd
Koen!quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope. Ik zou graag een rondreis west USA maken gevolgd door een cruise maar dat gaat het hem niet worden
Welnee er zijn wel leukere dingen om te besprekenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dan zal er niet snel wat veranderen.
Juist over blijven praten! Topics erover openen en op de barricades, kreng!
Ga je toch alleen!quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets dat voorlopig niet gaat veranderen, mevr Koen weigert een visum aan te vragen
mijn schoonvader is een Iranees, dus officieel heeft mevr Koen een dubbele nationaliteit, ook al is ze er zelden geweest. Dus issues om de USA in te komenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Koen!![]()
VS staat hier ook hoog op de bucketlist.
ja, zou ook nog kunnen, maar ik zou prefereren dat met een cruiseschip te doen... Mja er is geen cruise die de USA niet aandoetquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap ik ook weer
Rondje eilandhoppen in het Caribisch gebied niets voor jou?
Oei, dat is dan wel een dingetje ja.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn schoonvader is een Iranees, dus officieel heeft mevr Koen een dubbele nationaliteit, ook al is ze er zelden geweest. Dus issues om de USA in te komen
ze is er alleen een keer als klein kind geweest in de tijd van die handpop van de USA (de sjah) , mja dat telt nietquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oei, dat is dan wel een dingetje ja.
Mag er naast!quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee er zijn wel leukere dingen om te bespreken
Dat boeit de VS in zijn geheel niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is er alleen een keer als klein kind geweest in de tijd van die handpop van de USA (de sjah) , mja dat telt niet
Ja dat is ook wel waar. We gaan rellen!!quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mag er naast!
Ik heb me niet verdiept in die Paul, maar ik lees wel genoeg hier dat fikse frustratie weergeeft. Ook van jou, jonguh.
En een oplossing dient zich niet aan zonder opstand
Balen. De VS zijn er naar mijn mening ook wel té rigide in wie ze toelaten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is er alleen een keer als klein kind geweest in de tijd van die handpop van de USA (de sjah) , mja dat telt niet
Jeuuujjjjjquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel waar. We gaan rellen!!
nope dat kan net zo goed niet als afstand doen van de Marokkaanse nationaliteit.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat boeit de VS in zijn geheel niet.
Iran in je paspoort is een probleem, of je er nou woont of niet.
Kan ze geen afstand doen van de Iraanse nationaliteit?
we zijn er tig keer geweest totdat die malloot van een Trump aan de macht kwam met z'n as van het kwaad.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Balen. De VS zijn er naar mijn mening ook wel té rigide in wie ze toelaten.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jeuuujjjjj![]()
![]()
![]()
Fuck die Paul!! Met dat gekke mens aan z'n zijde!@!@ Ophoeren uit 40cmplus, dat stel![]()
![]()
Ah, fijn dat soort landenquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope dat kan net zo goed niet als afstand doen van de Marokkaanse nationaliteit.
Leve de Republiekquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jeuuujjjjj![]()
![]()
![]()
Fuck die Paul!! Met dat gekke mens aan z'n zijde!@!@ Ophoeren uit 40cmplus, dat stel![]()
![]()
Godver,..quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jeuuujjjjj![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dan helemaal zonde. Die dwaas van een Trump heeft echt veel naar de kloten geholpen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zijn er tig keer geweest totdat die malloot van een Trump aan de macht kwam met z'n as van het kwaad.
Biden wilde er geloof ik wel vanaf, maar ja toen ging Iran opstanden neerslaan en wapens verkopen aan Rusland, dus het is verder weg dan ooit
Ah, okequote:Op donderdag 19 januari 2023 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aardig voor de juniors die dat ook erg graag willen
Iran is natuurlijk ook een debiel land op het momentquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zijn er tig keer geweest totdat die malloot van een Trump aan de macht kwam met z'n as van het kwaad.
Biden wilde er geloof ik wel vanaf, maar ja toen ging Iran opstanden neerslaan en wapens verkopen aan Rusland, dus het is verder weg dan ooit
Klopt, als die ayatollahs eens opbokken wil ik er ook zeker heenquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, okeLas net van Iraanse achtergrond.
Prachtig land Iran! Ga ik veel liever heen dan de USA, als het er wat relaxter wordt, ga ik zeker.
Precies, vreselijk.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iran is natuurlijk ook een debiel land op het moment
Wel jammer dat zoveel onschuldigen daar last van hebben
Tuig.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, als die ayatollahs eens opbokken wil ik er ook zeker heen
Dat opbokken van die ayatollahs zou een hoop oplossen denk ik. Maar ik vind de VS ook wel erg rigide in hun toelatingsbeleid hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, als die ayatollahs eens opbokken wil ik er ook zeker heen
En dan is jouw last nog heel beperkt, een vakantie die niet lukt (en ja, voor jou goed klote).quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Precies, vreselijk.
Alleen kut dat ik er ook last van heb haha
En Iran!quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tonja
Het gaat over trollende mods en politiek
tonja.quote:
quote:
Gezellig!quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tonja
Het gaat over trollende mods en politiek
Daar ben ik al mee bezigquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel waar. We gaan rellen!!
You're welcomequote:Op donderdag 19 januari 2023 23:38 schreef tonja het volgende:
[..]Hier gaat ie lekker. Met jou?
Bedankt voor de verjaardagswens. Beetje vroeg, maar kniesoor en dergelijke
Mooi zo.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
You're welcome![]()
Alles ook goed, thnks.
Nog muziek geknutseld?
quote:
Beetje inhouden, anders lig je erafquote:
Ik heb nog een troefkaart maar ik zie dat ie hier niet meer post hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Beetje inhouden, anders lig je eraf. Zou wel grappig zijn als ik er dan afleg om Paulus
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nog een troefkaart maar ik zie dat ie hier niet meer post hoe zou dat nou komen
Troefkaarten zolang mogelijk bewarennnn@quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nog een troefkaart maar ik zie dat ie hier niet meer post hoe zou dat nou komen
Kort maar krachtig! Lekker rustgevend.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ja, een klassiek stukje. De video heeft een vriendin gemaakt.
Thanks! Het was in opdracht. Die vriendin waarvoor ik mod moet elk half uur lopen anders worden haar tenen blauw. Ik verzorg vaak de muziek voor de pauze filmpjes die ze dan speelt op haar stream als ze even gaat wandelen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kort maar krachtig! Lekker rustgevend.
Jahoor, met jou ook?quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hey Tonja lang niet gezien alles goed ?
Cool!quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Thanks! Het was in opdracht. Die vriendin waarvoor ik mod moet elk half uur lopen anders worden haar tenen blauw. Ik verzorg vaak de muziek voor de pauze filmpjes die ze dan speelt op haar stream als ze even gaat wandelen.
Ze is bijna 80. Vandaag haar laatste boek ontvangen met een lief tekstje van haar op de titel pagina. Soms zijn internet contacten zooo waardevol
Lief van je.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Thanks! Het was in opdracht. Die vriendin waarvoor ik mod moet elk half uur lopen anders worden haar tenen blauw. Ik verzorg vaak de muziek voor de pauze filmpjes die ze dan speelt op haar stream als ze even gaat wandelen.
Ze is bijna 80. Vandaag haar laatste boek ontvangen met een lief tekstje van haar op de titel pagina. Soms zijn internet contacten zooo waardevol
Nice, wat speel je zoal?quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben ook weer gitaar aan het spelen
waarheen leidt de wegquote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zoek een pic van mijn gitaren maar is weg schijnbaar
Klinkt goedquote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een mooie gibson country gitaar
Ik had er ooit een pic van gemaakt maar mijn pc heeft er geen zin in om te vindenquote:
Ik ben tegenwoordig veel Bob Dylan aan het spelen met mijn Ouweheerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Klinkt goedIk heb hier een Cordoba C5 en een Ovation Balladeer, bouwjaar '77.
Ja die krijgen ook steeds meer een eigen willetjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had er ooit een pic van gemaakt maar mijn pc heeft er geen zin in om te vinden
Ik speel liever met een smalle halsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:13 schreef tonja het volgende:
De Cordoba
[ afbeelding ]
De Ovation
[ afbeelding ]
Snap ik. Ik merk dat voor mij de nylon snaren beter passen bij wat ik speel. Ik dacht in het begin ook dat die bredere hals een probleem zou worden, maar dat was een kwestie van wennen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik speel liever met een smalle hals
Je moet gewoon stalen snaren gebruiken dat doet pijn aan je vingers maar dat wentquote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Snap ik. Ik merk dat voor mij de nylon snaren beter passen bij wat ik speel. Ik dacht in het begin ook dat die bredere hals een probleem zou worden, maar dat was een kwestie van wennen.
Die pijn aan je vingers is alleen in het begin inderdaad. Dat station ben ik al gepasseerd, ik kan zonder problemen uren spelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je moet gewoon stalen snaren gebruiken dat doet pijn aan je vingers maar dat went
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |