quote:Op donderdag 19 januari 2023 06:25 schreef Sodeknetters het volgende:
Gelukt!![]()
En ik ben gelukkig in de goede trein wakker geworden.
Mazzelquote:Op donderdag 19 januari 2023 06:27 schreef Sodeknetters het volgende:
Laatste werkdag van de weekgenot
Hey Dotquote:
Hey Engine langzaam aan begin ik weer een beetje bij te komen van alles.quote:
Morguh Deisyy Dat is mooi dat het gezellig was.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:06 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, dat was gezellig gisteren
Ja zeker, heel veel verschillende artiesten, niet allemaal mijn smaak maar wel een leuk feestje.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisyy Dat is mooi dat het gezellig was.
Nog een beetje leuke muziek ?
Ik doe net de gordijnen aan de voorkant open een heel heel heel dun laagje sneeuw, maar aan de achterkant hier helemaal nietsquote:
Nou mooi dat kunnen ze je niet meer afpakken Deisyyquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, heel veel verschillende artiesten, niet allemaal mijn smaak maar wel een leuk feestje.
En ik bedoelde ook het 'feestje' hier.
Dat is fijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine langzaam aan begin ik weer een beetje bij te komen van alles.
Hoe is het met jou, in het Buitenland aan het werk?
O dat is inderdaad saai. Heb je dat online?quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is fijn![]()
Hier alles goed. Nu een tijdje thuis maar ga misschien paar weken naar Amerika. Even afwachten tot het helemaal rond is![]()
Verder saaie week. Hele dag meetings waarin ik alleen hoef te luisteren
Neequote:Op donderdag 19 januari 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is inderdaad saai. Heb je dat online?
Daarom vroeg ik dat ookquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:29 schreef engine het volgende:
[..]
Needan had ik nog beetje streams erbij kunnen kijken
Ja het is wel interessant laatste tijdquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik dat ook![]()
Echt balen,en er gebeurd zoveel momenteel
Dus jij kunt kiezenquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe net de gordijnen aan de voorkant open een heel heel heel dun laagje sneeuw, maar aan de achterkant hier helemaal niets
Kom er niet echt in in BB maar had ik vorige jaar ook. Ik zag een nieuwe leuke meid om te zienquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is wel interessant laatste tijd![]()
En in bb ook een nieuwe erbij weer. Ook wel benieuwd naar. Wat er tot nu toe zit vind ik nog niet veel.
Ja wat een luxe he.quote:
Net zoals regen, heb het 1 keer meegemaakt, vlak voor mijn neus/voor het huis, ene kant regen en richting buren droog. Heeeel apart.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wat een luxe he.
Maar wel een vreemde gewaarwording
Ja zo te zien wel. Heb nog geen duidelijke foto gezien.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom er niet echt in in BB maar had ik vorige jaar ook. Ik zag een nieuwe leuke meid om te zien
Ja heb ik al een paar keer meegemaakt aan de ene kant van het huis regen en aan de andere kant de zonquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Net zoals regen, heb het 1 keer meegemaakt, vlak voor mijn neus/voor het huis, ene kant regen en richting buren droog. Heeeel apart.
Ik kijk het op tv, nog een stream er bij vind ik teveel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is wel interessant laatste tijd![]()
En in bb ook een nieuwe erbij weer. Ook wel benieuwd naar. Wat er tot nu toe zit vind ik nog niet veel.
Ja kan ik mij voorstellen. Ik volg voornamelijk ejvjl maar met streamverslagen blijf ik bij BB ook wel beetje op de hoogte.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kijk het op tv, nog een stream er bij vind ik teveel.
Morguh Sodequote:Op donderdag 19 januari 2023 08:49 schreef Sodeknetters het volgende:
ROC studenten op een simulator. Je blijft lachen met ze.
Mogge Dotquote:
Beter dan dat er een paar zitten die geen enkele interesse hebben of niet dan.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mogge Dot![]()
Ze pakken het heel serieus aan en melden elke poep en scheet aan de treindienstleider, ( ik dus) ook al is dat helemaal niet nodig. en rete fanatiek. ik zit te genieten hier.
Ja precies. dat had ik maandag en dinsdag met een materieelinstructie. waren twee lange dagen. Dit is genieten met die puppy's.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter dan dat er een paar zitten die geen enkele interesse hebben of niet dan.
Saai dan he, nou gelukkig vlak voor het weekend een leuke groepquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja precies. dat had ik maandag en dinsdag met een materieelinstructie. waren twee lange dagen. Dit is genieten met die puppy's.
Morguh Mrcquote:
Ja, precies. Is gewoon hartstikke leuk werken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Saai dan he, nou gelukkig vlak voor het weekend een leuke groep
Dotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |