SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Van jou neem ik alles aan. De mooiste post in 22jaar FOK! las ik vandaag op de Front Page. Een betrokken FOK!er, een betrokken sportman, een betrokken vriend. Zo heftig man. Wees trots.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Het is overigens wel 'taalpuristen', zonder spatie, beste tong80
Letterlijk!quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:17 schreef Netsplitter het volgende:
Dat me is verschrikkelijk. Erger mij er dood aan.
Nu kan jij er qua taalfouten ook aardig wat vanquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:17 schreef Netsplitter het volgende:
Dat me is verschrikkelijk. Erger mij er dood aan.
I know I know.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu kan jij er qua taalfouten ook aardig wat van
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
I know I know.
Maar niet dat verschrikkelijke me in plaats van mij of mijn.
Je bent trouwens de punt vergeten aan het eind van jou zin.
Ja, dat is niet te vergelijken met een punt inderdaad.quote:
Volgens mij gelden er wel wat andere regels wat betreft interpunctie voor informeel gebruikquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
I know I know.
Oops I did it again.quote:
dat weet je ook alleen maar door de AIquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij gelden er wel wat andere regels wat betreft interpunctie voor informeel gebruik
Nee, serieus niet. Dit wist ik uit muh hoofd!!quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat weet je ook alleen maar door de AI
Jou/jouw is een flinke valkuil voor mij inderdaad.quote:
ohquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, serieus niet. Dit wist ik uit muh hoofd!!
Ja dat had ik ook al tegen hem gezegd, maar zinnen met hoofdletters beginnen, punt achter een zin etc is met online/informele conversatie niet verplichtquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh![]()
had laatste een ai verhaal over interpunctie naar niels zijn hoofd gesmeten na wat kritiek op het weglaten van een punt oid
op mijn telefoon ga ik daar echt niet aan beginnen, zeker niet in een scquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al tegen hem gezegd, maar zinnen met hoofdletters beginnen, punt achter een zin etc is met online/informele conversatie niet verplicht
Een beetje telefoon doet dat automatisch.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Op mijn telefoon ga ik daar echt niet aan beginnen, zeker niet in een SC
Met 'me' in plaats van 'mij' is toch niks mis ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:47 schreef Netsplitter het volgende:
I know I know.
'Een beetje' is nog erger dan 'een soort van'quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Een beetje telefoon doet dat automatisch.
Klopt! Dit is allebei goed:quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met 'me' in plaats van 'mij' is toch niks mis ?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Een beetje' is nog erger dan 'een soort van'
dat is nietquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Een beetje telefoon doet dat automatisch.
Wat is niet watquote:
dat is nietquote:
Nou ja, dat dus.quote:
Me kids zijn me allessie.quote:Klopt! Dit is allebei goed:
Dat kan ik me niet herinneren.
Dat kan ik mij niet herinneren.
Of tussen zij en hun.quote:Op donderdag 19 januari 2023 02:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het verschil tussen hen en hun niet (meer) weten.
Hier in B wel op die manier de spreekvorm, dus hier zal dan vaker ook geschreven worden.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:31 schreef Mrmime het volgende:
Wilt. “Hij wilt dat niet zeggen”
Echt verschrikkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |