SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus.
Je bent gesoigneerd of je bent het niet. En die figuren zijn het meestal niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Niets mis met een goed functioneel shirt, maar de obsessie van sommigen om van top tot teen gestyled op de fiets te zitten in een bepaald merk gaat soms wel wat verMaar goed, voor ieder zijn er andere aspecten aan deze hobby wat het leuk maakt i guess
En wanneer ben je dan niet soignéequote:Op woensdag 18 januari 2023 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent gesoigneerd of je bent het niet. En die figuren zijn het meestal niet.
Maar heb je dan wel zakken in je shirt? Of zelfs dat niet?quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb een kast vol broekjes van Assos, want die zitten gewoon het best, maar verder boeit met me echt niet als het maar doet waar het voor bedoeld is.
De oude Nike dri-fit knit hardloopshirts zijn dikke prima in de zomer. Helaas zijn die nergens meer te krijgen en ben ik door m'n voorraad heen aan het raken.
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:16 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
En wanneer ben je dan niet soignée
Haha zeker!quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:40 schreef Z het volgende:
Dat Fretword een fanboy is van Isodora is, post hij al jaren. Maar er sluipt toch wat voorzichtigheid in nu? "Voor mooie shirts kom ik al snel bij Isadore uit (wel kwetsbaar spul)".
Mijn favoriete merk is Etxeondo. Vind ik ook aanzienlijk beter dan bijvoorbeeld Assos of Castelli. Vooral door de superieure zemen.
In dat geval niet nee, maar bijvoorbeeld bij een VO2max-training van een uurtje/anderhalf uur heb ik geen zakken nodig en als ik langer weg ben trek ik wat anders aan.quote:Op donderdag 19 januari 2023 07:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar heb je dan wel zakken in je shirt? Of zelfs dat niet?
Ik weet nu eigenlijk niet wat ik meer gay vind. Iemand die bij de kapper zit en een maatje appt dat hij een ziek gesoigneerde renner voorbij ziet komen of dit bericht van Tommeke op fok!quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:28 schreef Tommeke het volgende:
Ik niet. Ik kreeg afgelopen zomer nog een appje van een maatje van me. Hij zat bij de kapper en zag naar eigen zeggen een ziek gesoigneerde renner voorbijkomen. Toen hij goed keek zag ‘ie dat ik het was.
Ik hecht daar meer waarde aan dan aan hard fietsen
Hmm ja tenzij je #nohomo roept natuurlijk. Niet alles is zo zwart/wit joh.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:22 schreef Gripper het volgende:
gay is je piemel in een andere man zn erndeldarm steken en daarbij ook nog eens verliefde dingen zeggen en kusjes in zn nek geven.
Dus als je daarbij geen verliefde dingen zegt en kusjes in zijn nek geeft is het niet meer gay?quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:22 schreef Gripper het volgende:
gay is je piemel in een andere man zn erndeldarm steken en daarbij ook nog eens verliefde dingen zeggen en kusjes in zn nek geven.
Een vriend een compliment geven valt natuurlijk niet onder dat label.
sowieso labels. Alles is toch fluid anno 2023
En geen angst, Tommeke weet heel goed wie het zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:22 schreef Gripper het volgende:
Een vriend een compliment geven valt natuurlijk niet onder dat label.
sowieso labels. Alles is toch fluid anno 2023
nee dan ben je alleen maar bi-nieuwschierig, check topic in KPD waar getrouwde mannen vragen met wie ze dat een keer mogen belevenquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dus als je daarbij geen verliefde dingen zegt en kusjes in zijn nek geeft is het niet meer gay?
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik weet nu eigenlijk niet wat ik meer gay vind. Iemand die bij de kapper zit en een maatje appt dat hij een ziek gesoigneerde renner voorbij ziet komen of dit bericht van Tommeke op fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |