abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207614903
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Wij doen aan Strava

Onze D1, die in de Hemel zijt,
Uw Hartslag worde geheiligd,
Uw Cadans kome,
Uw tempo geschiede, op aarde zoals in de Hemel.
Geef ons heden onze dagelijkse training
en vergeef ons onze luiheid,
zoals wij die vergeven aan onze medefokkers
en breng ons niet in beproeving
maar verlos ons van het bankhangen.
Amen.

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfo
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje
SPOILER: online shoppen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fiets cafe's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus.
pi_207615461
Niets mis met MAAP toch? Behalve dat het veels te prijzig is.
BlaBlaBla
pi_207617918
Niets mis met een goed functioneel shirt, maar de obsessie van sommigen om van top tot teen gestyled op de fiets te zitten in een bepaald merk gaat soms wel wat ver :P Maar goed, voor ieder zijn er andere aspecten aan deze hobby wat het leuk maakt i guess
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:00:23 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_207618013
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Niets mis met een goed functioneel shirt, maar de obsessie van sommigen om van top tot teen gestyled op de fiets te zitten in een bepaald merk gaat soms wel wat ver :P Maar goed, voor ieder zijn er andere aspecten aan deze hobby wat het leuk maakt i guess
Je bent gesoigneerd of je bent het niet. En die figuren zijn het meestal niet. :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_207619981
Ik probeer shirtje en broekje altijd wel van hetzelfde merk te hebben en soignée te zijn, maar eigenlijk zijn al m’n broekjes gewoon zwart of draag ik kleding van m’n club :9

@Gripper; helemaal mooi is het met zo’n dik jack met capuchon op. Waarom zou je in godsnaam een capuchon opdoen tijdens het gravellen?
  woensdag 18 januari 2023 @ 22:55:49 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207620098
Als ik op de fiets zit boeit het me echt geen flikker hoe ik eruitzie.

Ik kom om te fietsen, niet voor de modeshow. Functie over fancy.
Huilen dan.
pi_207620440
Ik niet. Ik kreeg afgelopen zomer nog een appje van een maatje van me. Hij zat bij de kapper en zag naar eigen zeggen een ziek gesoigneerde renner voorbijkomen. Toen hij goed keek zag ‘ie dat ik het was.

Ik hecht daar meer waarde aan dan aan hard fietsen :')
pi_207620497
Grappig, ik ben juist helemaal niet merktrouw.
Heb wat van Castelli, BBB, Rogelli, Decathlon en AGU volgens mij :P
  woensdag 18 januari 2023 @ 23:43:41 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207620531
Ik heb een kast vol broekjes van Assos, want die zitten gewoon het best, maar verder boeit met me echt niet als het maar doet waar het voor bedoeld is.

De oude Nike dri-fit knit hardloopshirts zijn dikke prima in de zomer. Helaas zijn die nergens meer te krijgen en ben ik door m'n voorraad heen aan het raken.
Huilen dan.
pi_207620739
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Je bent gesoigneerd of je bent het niet. En die figuren zijn het meestal niet. :P
En wanneer ben je dan niet soignée ;)
BlaBlaBla
  donderdag 19 januari 2023 @ 07:01:02 #11
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207621799
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2023 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb een kast vol broekjes van Assos, want die zitten gewoon het best, maar verder boeit met me echt niet als het maar doet waar het voor bedoeld is.

De oude Nike dri-fit knit hardloopshirts zijn dikke prima in de zomer. Helaas zijn die nergens meer te krijgen en ben ik door m'n voorraad heen aan het raken.
Maar heb je dan wel zakken in je shirt? Of zelfs dat niet?
  donderdag 19 januari 2023 @ 08:07:02 #12
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207622030
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 00:16 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]
En wanneer ben je dan niet soignée ;)
De vraag stellen is hem beantwoorden
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_207622912
Dat Fretword een fanboy is van Isodora is, post hij al jaren. Maar er sluipt toch wat voorzichtigheid in nu? "Voor mooie shirts kom ik al snel bij Isadore uit (wel kwetsbaar spul)".

Mijn favoriete merk is Etxeondo. Vind ik ook aanzienlijk beter dan bijvoorbeeld Assos of Castelli. Vooral door de superieure zemen.
Aldus.
  donderdag 19 januari 2023 @ 09:52:53 #14
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207623051
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:40 schreef Z het volgende:
Dat Fretword een fanboy is van Isodora is, post hij al jaren. Maar er sluipt toch wat voorzichtigheid in nu? "Voor mooie shirts kom ik al snel bij Isadore uit (wel kwetsbaar spul)".

Mijn favoriete merk is Etxeondo. Vind ik ook aanzienlijk beter dan bijvoorbeeld Assos of Castelli. Vooral door de superieure zemen.
Haha zeker!

Nee vind het zeker mooi, maar het doel is meer gesoigneerd rondfietsen dan enkel prestatie. Die merino weefsels zijn wat kwetsbaarder in de was en met bijvoorbeeld een pompje uit je zak.

Leek me handig voordat iemand zn hele bonus in Isadore steekt.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  donderdag 19 januari 2023 @ 09:55:39 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207623080
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 07:01 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Maar heb je dan wel zakken in je shirt? Of zelfs dat niet?
In dat geval niet nee, maar bijvoorbeeld bij een VO2max-training van een uurtje/anderhalf uur heb ik geen zakken nodig en als ik langer weg ben trek ik wat anders aan.
Huilen dan.
  donderdag 19 januari 2023 @ 09:57:02 #16
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207623098
Etxeondo zemen dan ook maar eens proberen, maar heb net ingeslagen op 2 nieuwe Castelli Endurance 3 broeken en een Sorpasso (tegenwoordig zonder de rode doorschijnende billen.
pi_207623234
Ik heb Santini, Lawi/Kalas en Bioracer. Bevallen allemaal prima, maar Bioracer is kwa zeem wel favoriet hier
pi_207623269
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 23:28 schreef Tommeke het volgende:
Ik niet. Ik kreeg afgelopen zomer nog een appje van een maatje van me. Hij zat bij de kapper en zag naar eigen zeggen een ziek gesoigneerde renner voorbijkomen. Toen hij goed keek zag ‘ie dat ik het was.

Ik hecht daar meer waarde aan dan aan hard fietsen :')
Ik weet nu eigenlijk niet wat ik meer gay vind. Iemand die bij de kapper zit en een maatje appt dat hij een ziek gesoigneerde renner voorbij ziet komen of dit bericht van Tommeke op fok! :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_207623351
gay is je piemel in een andere man zn erndeldarm steken en daarbij ook nog eens verliefde dingen zeggen en kusjes in zn nek geven.
Een vriend een compliment geven valt natuurlijk niet onder dat label.

sowieso labels. Alles is toch fluid anno 2023 ;)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:25:57 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207623399
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:22 schreef Gripper het volgende:
gay is je piemel in een andere man zn erndeldarm steken en daarbij ook nog eens verliefde dingen zeggen en kusjes in zn nek geven.
Hmm ja tenzij je #nohomo roept natuurlijk. Niet alles is zo zwart/wit joh.
Huilen dan.
pi_207623445
quote:

Dus als je daarbij geen verliefde dingen zegt en kusjes in zijn nek geeft is het niet meer gay? _O-
pi_207623451
quote:

En geen angst, Tommeke weet heel goed wie het zegt. ;)
pi_207623532
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:29 schreef Patroon het volgende:

[..]
Dus als je daarbij geen verliefde dingen zegt en kusjes in zijn nek geeft is het niet meer gay? _O-
nee dan ben je alleen maar bi-nieuwschierig, check topic in KPD waar getrouwde mannen vragen met wie ze dat een keer mogen beleven :P
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:44:50 #24
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207623645
Interessante wending.
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:47:45 #25
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207623688
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:12 schreef Patroon het volgende:

[..]
Ik weet nu eigenlijk niet wat ik meer gay vind. Iemand die bij de kapper zit en een maatje appt dat hij een ziek gesoigneerde renner voorbij ziet komen of dit bericht van Tommeke op fok! :')
Je bent gewoon jaloers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')