Ik eet alles, ook al ben ik verkoudenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:46 schreef junkiesietze het volgende:
Wat eten jullie als je verkouden bent? (eergister al soep gegeten)
Kibbesoep. De Joodse penicilline.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:29 schreef Kanaroe het volgende:
Ik eet alles, ook al ben ik verkoudenGek genoeg heb ik vaak zin in krokant voedsel als ik niet lekker ben.
Maar met stip op 1 zelfgemaakte kippensoep.
Beterschap!
Ik krijg altijd trek in paprika chips, zal wel iets met zout te maken hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:29 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik eet alles, ook al ben ik verkoudenGek genoeg heb ik vaak zin in krokant voedsel als ik niet lekker ben.
Maar met stip op 1 zelfgemaakte kippensoep.
Beterschap!
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond: no butter chicken met tuinerwtjes en naanbrood.
Heerlijk dikquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Snert gemaakt!
[ link | afbeelding ]
Pittig!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:46 schreef junkiesietze het volgende:
Wat eten jullie als je verkouden bent? (eergister al soep gegeten)
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Snert gemaakt!
[ link | afbeelding ]
Idd jaquote:
Ja, daar schieten je sinussen wel van open.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pittig!
Maar dat doe ik altijd al. Daarom word ik ook nooit meer verkouden.
Dus...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:49 schreef marc0871 het volgende:
Rode kool, gekookt met een uitje en wat kruidnagel, aardappelen en appelmoes.
Balletje gehakt erbij.
Een goede snert is waar de lepel rechtovereind in blijft staan als het afgekoeld isquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[..]
Idd ja![]()
Zolang het maar gesmaakt heeft![]()
Ja, dat geloof ik, dat ie zwaar was.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een goede snert is waar de lepel rechtovereind in blijft staan als het afgekoeld isPan had ik gisteravond naar het balkon gesjouwd, loodzwaar wel
![]()
Opgewarmd gewoon een stevige soep natuurlijk ipv de waterige snert die ik weleens voorbij zie komen
Staat dat dan een nacht en een dag te pruttelen?quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn moeder heeft gisteren al een pan stoofvlees opgezet voor vanavondEten het met andijvie, aardappelen, jus en komkommersalade.
Toe Griekse yoghurt met honing en sinaasappel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |