Op basis van mijn ervaringen zie ik hier zeg maar een beetje jonge baldadige users, maar ook wat meer belezen en doorleefde users. En sommige users zitten hier zelfs vanaf het begin las ik pas; dat was dus in de jaren negentig toen ik nog nooit van FOK! gehoord had.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:16 schreef Tengano het volgende:
Ik vraag me wel eens af wie de oudste mens op FOK! is.
Dit dusquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:35 schreef Fok-it het volgende:
Nu gaat iedereen stemmen zonder leeftijd achter te laten
Heb gestemd, ben 38.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:35 schreef Fok-it het volgende:
net uit het ei dus!quote:
Leeftijdsbroederquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:06 schreef Fok-it het volgende:
Maar laat ik dan ook maar even sportief zijn
33
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
Er zijn ook mensen die niet exact weten hoe oud ze zijn, zoals ik. Wat moeten die stemmen?
De meerderheid van de mensen op aarde weten dit niet hoor. Het is ook op heel veel plekken totaal niet interessant. Helemaal vroeger begin jaren 80 was de registratie waar ik ben geboren slecht en onbetrouwbaar.quote:
Oh je bent serieus, ik dacht dat het gebagger was.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen op aarde weten dit niet hoor. Het is ook op heel veel plekken totaal niet interessant. Helemaal vroeger begin jaren 80 was de registratie waar ik ben geboren slecht en onbetrouwbaar.
Van mijn oudste dochter is de geboortedatum bv maar gegokt.
Ikben zelf geadopteerd en mijn kinderen ook. Van mijn oudste is er veel onzekerheid en verschillende data genoemd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Oh je bent serieus, ik dacht dat het gebagger was.
Hoe oud schat je je dan ? Of heb je een idee ?
Een dochter uit 1982, die je (op minimaal 20 jaar ? ) heb gekregen maakt je minimaal 60 ?
Ben jij er zoeen uit een land waar ze alleen per 1 juli inschrijvingen doen in het geboorteregister?quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
Er zijn ook mensen die niet exact weten hoe oud ze zijn, zoals ik. Wat moeten die stemmen?
Ik heb geen idee hoe ze dat vroeger deden. Uiteindelijk is er wat gegokt op mijn geboortebewijs met tegenstrijdige mondelinge verhalen van dorpsgenoten heb ik begrepen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ben jij er zoeen uit een land waar ze alleen per 1 juli inschrijvingen doen in het geboorteregister?
Niet alleen asielzoekers. Ik heb zulke verhalen meer gehoord. Dat ze het niet precies wisten en ze dan maar inschreven op 1 januari of 1 juli, of zo.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze dat vroeger deden. Uiteindelijk is er wat gegokt op mijn geboortebewijs met tegenstrijdige mondelinge verhalen van dorpsgenoten heb ik begrepen.
Veel asielzoekers zijn bv jarig op 1 januari
24 jaar geleden waren dat ook nog 20ers, hequote:Op woensdag 18 januari 2023 12:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Wow meer vijftigers dan twintigers
Die zitten hier toch niet, alleen met het geestelijk niveau van die leeftijd wellicht.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:18 schreef PS. het volgende:
TS wil kinderen van 7-14 gaan benaderen, en probeert dat weg te stoppen onder een ''leuke poll''
Excuus, ik dacht ook dat je zat te trollen gezien 1982 in je username.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen op aarde weten dit niet hoor. Het is ook op heel veel plekken totaal niet interessant. Helemaal vroeger begin jaren 80 was de registratie waar ik ben geboren slecht en onbetrouwbaar.
Van mijn oudste dochter is de geboortedatum bv maar gegokt.
FOK! bestaat al meer dan 22 jaar. Ik was dertiger toen ik me registreerde.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Wow meer vijftigers dan twintigers
Dat heb ik bij jou altijd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:08 schreef Boezeidekoe het volgende:
48 maar hier op het forum voel ik me soms net zo oud als mijn zoon van 11
We blijven graag anoniemquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:35 schreef Fok-it het volgende:
@Paulquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Die zitten hier toch niet, alleen met het geestelijk niveau van die leeftijd wellicht.
Nu doe je net of je het heel raar vindt dat leeftijd een belangrijk gegeven is hier (en in veel andere landen?)quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ikben zelf geadopteerd en mijn kinderen ook. Van mijn oudste is er veel onzekerheid en verschillende data genoemd.
Van mij is alles onbekend. Ik weet alleen dat ik in 1982 naar NL ben gekomen en men dacht dat ik toen 2 jaar was.
Het schijnt allemaal heel belangrijk te zijn in NL.Net zoals achternamen. Mijn kinderen hadden bv eerst ook geen achternamen omdat die niet bestaan daar.
T is geen jongerenforum meer Paulquote:
Toyboyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |