quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:07 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
De CRE projecten Beilen en Steyl staan ook bij C0mf0rt op de websiteHet telefoonnummer lijkt ook uit de lucht te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze de benen hebben genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was gedeeld vorige week ;-)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:54 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Linkje collin: https://www.collincrowdfu(...)46d62d7764b9169cfc00
Het hoeft niet te stinken, maar het zijn veel projecten waarvan er nog maar weinig opgeleverd zijn. Steyl (eind 2018/begin 2019) was voor 12 mnd, deze is afgelost mei 2021 en nu is blijkbaar de hut nog niet klaar, deze is in 2021 herfinan via OPC. Als je via drimble op comfort projectontwikkeling zoekt kom je eea tegen, altijd handig om een keer te gebruiken om verbanden te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:19 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat zie ik nu, maar ook daar geen enkele referentie gezien eerder. Had dat namelijk wel vooraf bekeken, maar niet heel diep gezocht.
Het zaakje stinkt aan alle kant, balen voor mij. Maar blij dat ik er niet heel diep inzit.
Zeker met inzet van meerdere platformen, kun je je afvragen of gelden überhaupt wel altijd daar besteed worden , waarvoor ze zijn aangetrokken. Ofwel, ze dichten wellicht het ene gat met het andere. En dat houdt natuurlijk een keer op.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:35 schreef peterc het volgende:
[..]
Het hoeft niet te stinken, maar het zijn veel projecten waarvan er nog maar weinig opgeleverd zijn. Steyl (eind 2018/begin 2019) was voor 12 mnd, deze is afgelost mei 2021 en nu is blijkbaar de hut nog niet klaar, deze is in 2021 herfinan via OPC. Als je via drimble op comfort projectontwikkeling zoekt kom je eea tegen, altijd handig om een keer te gebruiken om verbanden te zien
Drimble kijk ik altijd, zag ik niets vreemds (kijk altijd naar bestuurswisselingen bijvoorbeeld). Had ook op de directeur gezocht, LinkedIn gechecked. Maar niets wat alarmbellen deed afgaan verder.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:35 schreef peterc het volgende:
[..]
Het hoeft niet te stinken, maar het zijn veel projecten waarvan er nog maar weinig opgeleverd zijn. Steyl (eind 2018/begin 2019) was voor 12 mnd, deze is afgelost mei 2021 en nu is blijkbaar de hut nog niet klaar, deze is in 2021 herfinan via OPC. Als je via drimble op comfort projectontwikkeling zoekt kom je eea tegen, altijd handig om een keer te gebruiken om verbanden te zien
Dat was voor mij de belangrijkste rode vlag geweest, als je via meerdere platformen werkt zonder duidelijke reden is er iets niet lekker. Als ik dat had gezien dan had ik er niet in geïnvesteerd, maar ik heb het helaas gemist. Ze hebben natuurlijk niet voor niets een nieuwe naam gebruikt, de relatie met Careless komt niet direct naar boven. Ze hebben dat heel handig in de luwte gehouden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:50 schreef obligataire het volgende:
[..]
Zeker met inzet van meerdere platformen, kun je je afvragen of gelden überhaupt wel altijd daar besteed worden , waarvoor ze zijn aangetrokken. Ofwel, ze dichten wellicht het ene gat met het andere. En dat houdt natuurlijk een keer op.
Zie spoiler!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:35 schreef peterc het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jaco078 op 24-01-2023 12:58:09 ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:29 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Zie spoiler!Lijkt mij allemaal vrij duidelijk. Schimmige constructie opgetuigd om het ene gat met het andere te vullen. Dat zullen wel wat rechtszaken/faillissementen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermoed dat we wel geluk hebben dat er daadwerkelijk vastgoed is aangekocht (zover ik kan zien). Daar komt hopelijk nog wel iets uit bij verkoop.
Linkje:quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:31 schreef impact9 het volgende:
https://www.collincrowdfu(...)tallatie-en-service/
Nieuwe @ CCF
Lijkt mij een leuk project!
proj 20180029 SamenInGeld was Navolaan 91 van Pepijn & Anouk (feb 19<>jun21) geleend 100k , woz was 60k (2017) en marktwaarde 100kquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:16 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuwe Ilyas Sari
https://investeren.sameningeld.nl/project/heerlen-navolaan-58
Gekocht op veiling.
https://www.openbareverkoop.nl/kavel/3396/navolaan-58-heerlen
lijkt me nu niet een heel fijne buurt om te wonen. Maar ja soms ben je als toekomstig bewoner niet in de positie om een voorkeur te hebben.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:56 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Linkje:Dit kon wel eens een fok!kertje wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pecunia non olet
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:31 schreef flexion het volgende:
Iemand nog wat van SIG grhoord overIk zie dat de betaling zojuist gestort is. Maar geen bericht verder van SIG met de reden van de late betaling of een boeterente oid. Ik wacht nog even af of er nog een mail volgt vanuit SIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Hier is de rentebetalingen van 1 januari nog steeds niet binnen.. verwacht toch wel binnenkort een update. Anders maar weer eens mailen met SIG
Heb ook net mijn bedrage gedaan. Ik wilde eigenlijk pas in februari weer een nieuwe investering doen, maar dat ene weekje maakt ook niet echt uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:21 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dit kon wel eens een fok!kertje worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is volgens mij al het 5e project in de laatste 2 maanden van deze jongens dat door het ijs zakt.
Gelukkig een lineaire lening waarvan al meer dan de helft van de termijnen is voldaan en met een 1 ste hypotheek. Ben benieuwd hoe dit verder afgewikkeld wordt als het echt mis is. Onderpand lijkt me moeilijk verkoopbaar.
[ Bericht 10% gewijzigd door NaRegenDeZon op 24-01-2023 19:48:58 ]
Dank... Ik heb hem volgegooid.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:21 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dit kon wel eens een fok!kertje worden
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:38 schreef NaRegenDeZon het volgende:
En ja hoor vandaag weer een lening van het beruchte CCF crowdfund Duo Joh*n M*l & L*on Westm*as met betalingsproblemen!Iemand toevallig een linkje van dat project?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is volgens mij al het 5e project in de laatste 2 maanden van deze jongens dat door het ijs zakt.
Gelukkig een lineaire lening waarvan al meer dan de helft van de termijnen is voldaan en met een 1 ste hypotheek. Ben benieuwd hoe dit verder afgewikkeld wordt als het echt mis is. Onderpand lijkt me moeilijk verkoopbaar.
Als ik naar de timestamp in het betaalkenmerk kijk, 2e deel na de T, dan zie ik 20230102. Het zou mij niet verbazen als deze door de leningnemer op tijd betaald is, maar de betaling ergens in de krochten van de SIG systemen is blijven hangen. Heb laatste paar maanden al een paar keer naar SIG gebeld als een betaling in een schijf niet betaald was, maar in een andere schijf wel en dan na een dag of 2 werd deze alsnog bijgeschreven (met een timestamp uit het verleden).quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:53 schreef flexion het volgende:
[..]
Ik zie dat de betaling zojuist gestort is. Maar geen bericht verder van SIG met de reden van de late betaling of een boeterente oid. Ik wacht nog even af of er nog een mail volgt vanuit SIG
Mmm vreemd die timestamp. Ook omdat ze zelf op 11 januari een mail rondstuurde dat de betaling van dit project niet binnen was bij SIG. Daarna niks meer gehoord en zie vandaag de betaling er toevallig bij staan zonder verdere toelichting.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:16 schreef fok321 het volgende:
[..]
Als ik naar de timestamp in het betaalkenmerk kijk, 2e deel na de T, dan zie ik 20230102. Het zou mij niet verbazen als deze door de leningnemer op tijd betaald is, maar de betaling ergens in de krochten van de SIG systemen is blijven hangen. Heb laatste paar maanden al een paar keer naar SIG gebeld als een betaling in een schijf niet betaald was, maar in een andere schijf wel en dan na een dag of 2 werd deze alsnog bijgeschreven (met een timestamp uit het verleden).
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 23:15 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje
1e hyp bij CollinHoge ltv. Nog veel asbest op het terrein dat volgens mij op termijn verwijderd moet worden. In het pand zitten nu arbeidsmigranten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.heuvel.nl/aan(...)ester-Nooijenlaan-2/
Geen super project wat mij betreft.
Goed gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:07 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Hoge ltv. Nog veel asbest op het terrein dat volgens mij op termijn verwijderd moet worden. In het pand zitten nu arbeidsmigranten.
https://www.heuvel.nl/aan(...)ester-Nooijenlaan-2/
Geen super project wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |