Eerste homo stel van VBL? Leuk hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Er bloeit hier iets moois.
@:Pisces29
Wat heeft goede seks opzoeken te maken met homoseksualiteit?quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerste homo stel van VBL? Leuk hoor.
Schuld van @onlogisch dat er iets bloeit.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft goede seks opzoeken te maken met homoseksualiteit?
Mede dankzij jou, gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
In 12 uur tijd 4 posts in deze bruisende SC. Iets zegt me dat FOK! dood is.
Zak in de stront.quote:
Je moet meer topics makenquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
In 12 uur tijd 4 posts in deze bruisende SC. Iets zegt me dat FOK! dood is.
@tong80 een topic over (vermeend) doping gebruik in het voetbal, van toen tot nu.quote:
Het probleem is lieve Sked. Dat m'n vingers vaak branden. Dat als ik een topic open, er meestal de negatievelingen als haaien op hun prooi op af komen. FOK! is dood. Dat is echt zo. Melaatsen, vrouwen, en andere op GGMM lijkende Calands maken de dienst uit. Ik open een topic over het grootste talent momenteel. Nul reacties bij Gabi. Had net de gedachte om een cultvoetballers topic te openen. Je weet, Tong's creatieve geest staat nooit stil. Maar heeft geen nut. Er zal één iemand posten : 'Leuk topic, Matt Le Tissier was een held.' En daarna werd het stil.quote:
GGMM is geen partij.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:17 schreef RamboDirk het volgende:
Boomer @:GGMM zoekt boomer @:Tong80 weer op.
[ afbeelding ]
ik vind het verwonderlijk hoe in veel van je posts het idee terugkomt dat de wereld jou iets verschuldigd is:quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het probleem is lieve Sked. Dat m'n vingers vaak branden. Dat als ik een topic open, er meestal de negatievelingen als haaien op hun prooi op af komen. FOK! is dood. Dat is echt zo. Melaatsen, vrouwen, en andere op GGMM lijkende Calands maken de dienst uit. Ik open een topic over het grootste talent momenteel. Nul reacties bij Gabi. Had net de gedachte om een cultvoetballers topic te openen. Je weet, Tong's creatieve geest staat nooit stil. Maar heeft geen nut. Er zal één iemand posten : 'Leuk topic, Matt Le Tissier was een held.' En daarna werd het stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |