Broodjes tartaarquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tagliatellequote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net chinees geluncht dus zal brood met beleg worden denk ik, nog geen trek.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tortelliniquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heerlijk. Ligt wel altijd als een steen op de maag.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Net chinees geluncht dus zal brood met beleg worden denk ik, nog geen trek.
Ik heb chicken tenders gehaald dus sowieso diequote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
restjes van gisterenquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dim sum valt wel mee.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijk. Ligt wel altijd als een steen op de maag.
Wanneer eet jij iets?quote:
Uitsmijter ham/kaas. Op een muesli-bol.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe gaat het met je hart?quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitsmijter ham/kaas. Op een muesli-bol.
Gaat steeds beter. Proces gaat wel langzaam. 8 maanden geleden geopereerd, had eerder grotere vooruitgang verwacht. Maar er is progressie qua conditie. Dat is al mooi. Ben natuurlijk ook alweer 60. Dat ik jong van geest ben werkt natuurlijk in m'n voordeel.quote:
Oh was het cynisch bedoeld.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook vragen maar ik hield me wel in.
Autisme zit me soms in de weg. Met een scheutje ADHD wordt het complex.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou een hoogbegaafd iemand toch moeten begrijpen.
Aha, daar komen de smoesjes al.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Autisme zit me soms in de weg. Met een scheutje ADHD wordt het complex.
Dat vind ik een te mooi woord om er op in te gaan.quote:
@Sked zal me niet snel meer hard noemenquote:
Dat moeten we nog maar zien vanavond.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Sked zal me niet snel meer hard noemen
Train (groot woord) je ook met fysio in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat steeds beter. Proces gaat wel langzaam. 8 maanden geleden geopereerd, had eerder grotere vooruitgang verwacht. Maar er is progressie qua conditie. Dat is al mooi. Ben natuurlijk ook alweer 60. Dat ik jong van geest ben werkt natuurlijk in m'n voordeel.Ik hoef geen marathon meer te lopen. Een normaal leven leiden, met normale dingen doen zonder bek af te zijn is al ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |