Ik heb er totaal geen vertrouwen in.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Tong gelijk krijgt in dit geval.
Nou ja gunnen, Ajax speelt gewoon verschrikkelijk slecht.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief dat je ons de winst gunt.
Ik dit keer ook niet zoveel maar het is natuurlijk wel de uitgelezen wedstrijd om de neuzen weer de juiste kant op te laten wijzen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb er totaal geen vertrouwen in.
Ik hoop het, maar ik ben bang dat dit hele seizoen gewoon waardeloos wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dit keer ook niet zoveel maar het is natuurlijk wel de uitgelezen wedstrijd om de neuzen weer de juiste kant op te laten wijzen.
Misschien maar je hoeft geen expert te zijn om te weten dat ze een stuk beter kunnen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik ben bang dat dit hele seizoen gewoon waardeloos wordt.
Hij hep een FA geneukt, die man verdient het om leider van de wereld te zijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het verwonderlijk hoe in veel van je posts het idee terugkomt dat de wereld jou iets verschuldigd is:
Haha neuzenquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dit keer ook niet zoveel maar het is natuurlijk wel de uitgelezen wedstrijd om de neuzen weer de juiste kant op te laten wijzen.
Gelukkig hebben we daar wedstrijden voor, we gaan het meemaken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha neuzen
Ik vraag mij oprecht een beetje af hoe, Feyenoord geeft maar heel weinig kansen weg, alhoewel dat afgelopen Klassiekers ook het geval was maar toen trapten we ze er maar zelf in voor jullie
Ik vind zijn vrouwenhaat ook wel bijzonder.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het verwonderlijk hoe in veel van je posts het idee terugkomt dat de wereld jou iets verschuldigd is:
Het zou erg leuk zijn als we dat ook een keer te zien krijgen, maar hoe langer dat gepruts duurt, hoe minder vertrouwen ik erin heb.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien maar je hoeft geen expert te zijn om te weten dat ze een stuk beter kunnen.
Goed bezig! Ik ga voor een bruine bonenschotel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Durum, salade.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Hemels voer.quote:
Ik denk dat je je daar niet ongerust over hoeft te maken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:02 schreef Caland het volgende:
Ik ben mijn stem sinds vandaag kwijt
Wie gaat Berghuis nu de kanker schelden
Hoe krijg je dat voor elkaar? Te hard tetteren in een kroeg? Daar zijn jouw stembanden toch getraind in?quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:02 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen, bedankt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:02 schreef Caland het volgende:
Lahmacun eet ik bij de Turk aan een tafeltje, durum spullen haal ik bij de Turkse supermarkt en maak ik zelf.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Durumstandigheden is de lokale Turk hier gesloten@:haags
Jaquote:
Wat een degelijke redenen opgenoemd.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Te hard tetteren in een kroeg? Daar zijn jouw stembanden toch getraind in?
Welke opties leg jij op tafel?quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een degelijke redenen opgenoemd.
@RamboDirk zou er wel wat leuks van maken als ik vertel dat ik klink als een zeehond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |