quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:57 schreef xpompompomx het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeen weer vrij. Itt Tate.
Nou dat was ook maar een korte gangbang danquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:57 schreef xpompompomx het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeen weer vrij. Itt Tate.
Ik ben wel een beetje klaar met dat mongolide kind maar erger nog is de club die erachter zit die horen in de gevangenisquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:07 schreef HanzConjona het volgende:
De opperslachtofferrol speelster die het hele woke circus leidt richting de mentale afgrond van de menselijke psyche.
Mongolide?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met dat mongolide kind maar erger nog is de club die erachter zit die horen in de gevangenis
Het is gewoon een geldverdien scam al dat gezeikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:18 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Mongolide?
En waarom zou die hele club in de gevangenis horen?
Jij wilt toch ook geld verdienen, moeten ze jou dan ook in de gevangenis gooien?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het is gewoon een geldverdien scam al dat gezeik
Ik belazer geen mensen dat is tegen mijn principesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:40 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Jij wilt toch ook geld verdienen, moeten ze jou dan ook in de gevangenis gooien?
Kan een modje dit topic verplaatsen naar Juichbaak waar het thuishoort? Dank.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:21 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)unberg-opgepakt.html
Zit ze dan te zeiken over Andrew Tate, maar nu zit ze dus zelf ook in de nor!
hahahhahahaha
Kan ze lekker met Andrew samen wasknijpers in elkaar zetten
Ze kan toch ook geadopteerd zijn in zo'n geval? Of zoek je het gelijk dichter bij huis?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:44 schreef WheatWaffles het volgende:
Gretta lijkt niet op haar vader noch op haar moeder. Heeft dat gestoorde linksidiote meiske downsymdroom ofzo?
Oh sorry, we hebben weer een Gretta-fan (@NEUZENbar) gevonden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:48 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ze kan toch ook geadopteerd zijn in zo'n geval? Of zoek je het gelijk dichter bij huis?
Excuses geaccepteerd. Maar in jouw wereld zijn de enige uitersten dus een fan zijn van iemand of denken dat iemand een downsyndroom heeft? Geen grijs gebied daar tussen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:50 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Oh sorry, we hebben weer een Gretta-fan (@:NEUZENbar) gevonden.
Viespeuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nogmaalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
neuh, daar hadden we Trump voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:07 schreef HanzConjona het volgende:
De opperslachtofferrol speelster die het hele woke circus leidt richting de mentale afgrond van de menselijke psyche.
Zie haar triomfantelijk kijken.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:34 schreef Piebe het volgende:
[..]
Viespeuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nogmaalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet alleen hij. Hij heeft haar simpelweg verkocht aan de "westerse overheid" om lekker de schijn van deugneuzen op te houden en de burgers onzin te verkopen. Dat kind heeft geen eigen leven meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:17 schreef Twiitch het volgende:
Ik snap niet waarom deze meid zoveel aandacht krijgt. Het is pijnlijk duidelijk dat ze een spreekbuis van haar vader is.
Als het een voetballer was vonden we het allemaal prachtig.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:50 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niet alleen hij. Hij heeft haar simpelweg verkocht aan de "westerse overheid" om lekker de schijn van deugneuzen op te houden en de burgers onzin te verkopen. Dat kind heeft geen eigen leven meer.
Godsamme zeg.quote:
Ik geef maar geen antwoord op je vraag dat is de minste erge optie want wat moet ik anders met deze idioterie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:30 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Godsamme zeg.
Geen antwoord geven is de minst erge optie in de kut situatie die ze voor haar neus krijgt
Echt serieus, wat moet je met dit soort idioterie anders?
Heb je het zelf gezien?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geef maar geen antwoord op je vraag dat is de minste erge optie want wat moet ik anders met deze idioterie.
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:29 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als het een voetballer was vonden we het allemaal prachtig.
Nee hoor, de vragen met sterke antwoorden beantwoorden was het best. Nu komt ze alleen maar onnozel over. Het niks zeggen komt namelijk 'defensief/vermijdend' over. Als ze zelf een leidende rol nam in het gesprek, kwam ze beter uit de bus. Ze reageert nu precies zoals ze willen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:30 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Godsamme zeg.
Geen antwoord geven is de minst erge optie in de kut situatie die ze voor haar neus krijgt
Echt serieus, wat moet je met dit soort idioterie anders?
Op anderen gaat ze wel in. Zowel simpel als verdieping.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee hoor, de vragen met sterke antwoorden beantwoorden was het best. Nu komt ze alleen maar onnozel over. Het niks zeggen komt namelijk 'defensief/vermijdend' over. Als ze zelf een leidende rol nam in het gesprek, kwam ze beter uit de bus. Ze reageert nu precies zoals ze willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |