quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:57 schreef xpompompomx het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeen weer vrij. Itt Tate.
Nou dat was ook maar een korte gangbang danquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:57 schreef xpompompomx het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeen weer vrij. Itt Tate.
Ik ben wel een beetje klaar met dat mongolide kind maar erger nog is de club die erachter zit die horen in de gevangenisquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:07 schreef HanzConjona het volgende:
De opperslachtofferrol speelster die het hele woke circus leidt richting de mentale afgrond van de menselijke psyche.
Mongolide?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met dat mongolide kind maar erger nog is de club die erachter zit die horen in de gevangenis
Het is gewoon een geldverdien scam al dat gezeikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:18 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Mongolide?
En waarom zou die hele club in de gevangenis horen?
Jij wilt toch ook geld verdienen, moeten ze jou dan ook in de gevangenis gooien?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het is gewoon een geldverdien scam al dat gezeik
Ik belazer geen mensen dat is tegen mijn principesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:40 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Jij wilt toch ook geld verdienen, moeten ze jou dan ook in de gevangenis gooien?
Kan een modje dit topic verplaatsen naar Juichbaak waar het thuishoort? Dank.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:21 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)unberg-opgepakt.html
Zit ze dan te zeiken over Andrew Tate, maar nu zit ze dus zelf ook in de nor!
hahahhahahaha
Kan ze lekker met Andrew samen wasknijpers in elkaar zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |