Nou het lijkt mij logisch dat je in geval met kinderen altijd met 2 personen bent, als begeleidingquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ja want voor je het weet maken ze tiktok filmpjes ipv een flesje te warm of voordat er een kindje valt....
In mijn stage tijd, 25 jaar geleden, kreeg ik op mijn kop omdat ik met oordopjes in naar een cd luisterde terwijl ik mijn werkzaamheden deedquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:55 schreef TyVole het volgende:
Blijkbaar moet je tegenwoordig aan stagelopers uitleggen dat er geen tiktok-flauwekul gemaakt of geplaatst wordt tijdens werktijd (en al zeker niet van kinderen).
Koulo treurig dat dat nodig is...
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
In mijn stage tijd, 25 jaar geleden, kreeg ik op mijn kop omdat ik met oordopjes in naar een cd luisterde terwijl ik mijn werkzaamheden deed
Waar is de tijd heen gegaan
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:11 schreef raptorix het volgende:
En vrouwen hadden nog haar op hun doos!
Klopt, mensen die op tiktok posten verdienen veel erger.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Voor een TikTok post iemand in elkaar rammen.......
Een paar ferme tiktokken op hun fontanelletje!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, mensen die op tiktok posten verdienen veel erger.
Ik kan me niet herinneren dat deze twee zaken in het wetboek van strafrecht staan. Dat lijkt me meer iets wat je als beroepsgroep doet om herhaling te voorkomen.quote:De stagiaire wordt als straf weggestuurd bij de opvang en mag mogelijk ook haar opleiding niet afmaken. ,,Ze wordt dus echt voldoende gestraft”, stelt Krabbenborg. De tiener is vandaag op de kinderopvang om tekst en uitleg te geven over de beelden. ,,We willen precies weten wat er speelt zodat we de ouders zo goed mogelijk kunnen informeren.”
Vertel, wat zegt het het gebruik van social media over beperkingen op het gebied van logica en intelligentie volgens jou?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee ik verwacht enige logica en intelligentie niveau.
Een sollicitant die op social media zit hoeft van mij niet aangenomen te worden.
gebrekkig negatief zelfbeeldquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:34 schreef KreKkeR het volgende:
Vertel, wat zegt het het gebruik van social media over beperkingen op het gebied van logica en intelligentie volgens jou?
En dat denk jij allemaal te kunnen afleiden uit het wel/niet hebben van een social-media account?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
gebrekkig negatief zelfbeeld
behoefte aan aandacht en bevestiging
codependent
onvolwassen
iemand die zich onder- of overschat
verslavingsgevoelig
instabiel
rusteloos
Als iemand zoiets als hobby op zou geven zou ik zeggen "Dankuwel voor het gesprek."![]()
Niet afdwalen svp, dit was het vertrekpunt:quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:01 schreef KreKkeR het volgende:
En dat denk jij allemaal te kunnen afleiden uit het wel/niet hebben van een social-media account?
ALS je al dergelijke verbanden zou willen kunnen bevestigen en gebruiken, zou het dan niet logischer zijn om de manier waarop een persoon social media gebruikt, als 1 v/d criteria te gebruiken, ipv het hebben van een of meerdere social-media accounts?
quote:Nee ik verwacht enige logica en intelligentie niveau.
Een sollicitant die op social media zit hoeft van mij niet aangenomen te worden.
Ik vind dit wel een beetje heftig allemaal als er niets strafbaars gebeurd is.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat deze twee zaken in het wetboek van strafrecht staan. Dat lijkt me meer iets wat je als beroepsgroep doet om herhaling te voorkomen.
Ik zou nooit meer werken met kinderen een gepaste straf vinden. Ze komt er best goed vanaf.quote:De stagiaire wordt als straf weggestuurd bij de opvang en mag mogelijk ook haar opleiding niet afmaken. ,,Ze wordt dus echt voldoende gestraft”, stelt Krabbenborg.
Precies zoals tijdens het 1 op 7 voor de peuters, niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:57 schreef capricia het volgende:
Dat vier-ogen-principe, hoe doe je dat als er een medewerker even naar het toilet moet?
Nederlands is vast niet haar moers taal....quote:‘Ze koulo irriteert me’
Daarom komt TheBradge dus niet Aan het werk! Hij is te bekend!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik google altijd sollicitanten.
Opvallend is het verband tussen het niveau en de bekendheid op google.
Dit is absoluut een drama en waarom zou het gratis moeten ? Nog meer kinderen op de opvang, waarschijnlijk van kinderen van laagopgeleiden dus het niveau van de kinderen zal achteruit gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 07:09 schreef quirina het volgende:
Zo zie je maar hoe slecht de Nederlandse kinderopvang is. Ze laten maar de boel draaien op onervaren krachten en stagiaires en dan willen ze de kinderopvang nog eens gratis maken voor iedereen ook.
Poepen met de deur open?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:57 schreef capricia het volgende:
Dat vier-ogen-principe, hoe doe je dat als er een medewerker even naar het toilet moet?
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit heeft zgn een opleiding gevolgd ja? Komt er nou echt zo'n kansloze generatie aan..
Er zijn dus mensen die dit soort hersenloze filmpjes kijken ook.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja.
https://youtube.com/shorts/EugSd_1hLr4?feature=share
Oja, de moraalridders moeten weer eigen rechter spelen omdat het met kinderen is. Blijft ook een zorgelijke ontwikkeling.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alles is weg, ook haar Facebook en Instagram, het meisje krijgt veel bedreigingen. En haar school in Hilversum ook.
Dat ook idd. Met 19 (en blijkbaar op mentaal vlak 14) is ze zelf nog een kind.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, de moraalridders moeten weer eigen rechter spelen omdat het met kinderen is. Blijft ook een zorgelijke ontwikkeling.
Sterkte met het vinden van een mbo leerling die NIET met zijn/haar telefoon vergroeid isquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:15 schreef Perrin het volgende:
Hoe komt zo'n figuur uberhaupt op een stage terecht? Nergens eerder bellen gaan rinkelen?
En onze “Karin” moet daar ook weer wat van vinden… en een like van Gerda.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, de moraalridders moeten weer eigen rechter spelen omdat het met kinderen is. Blijft ook een zorgelijke ontwikkeling.
Gewoon via een school waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:15 schreef Perrin het volgende:
Hoe komt zo'n figuur uberhaupt op een stage terecht? Nergens eerder bellen gaan rinkelen?
Damn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja.
https://youtube.com/shorts/EugSd_1hLr4?feature=share
Overgaan op het 6 ogen principe waardoor kinderopvang nog eens 50% duurder gaat worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:57 schreef capricia het volgende:
Dan even niet. Je kan er moeilijk iemand extra voor aannemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:57 schreef capricia het volgende:
Je hebt ook opvangcentra waar je de hele dag zelf je kind in de gaten kan houden via webcam.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
Met al die berichten vandaag durf ik straks niet eens mijn kleine naar de opvang te sturen of een oppas te laten komen. De wereld is verrot.
Dan kun je er net zo goed zelf op passen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:38 schreef Jaroon het volgende:
Je hebt ook opvangcentra waar je de hele dag zelf je kind in de gaten kan houden via webcam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |