Dit heeft zgn een opleiding gevolgd ja? Komt er nou echt zo'n kansloze generatie aan..quote:ze koulo irriteert me’ en ‘Wat zeg je nou met je vagina?’.
Alles is weg, ook haar Facebook en Instagram, het meisje krijgt veel bedreigingen. En haar school in Hilversum ook.quote:
Ik heb volgende week een gesprek met een boomer van de gemeente, die weet dit ook niet. Dat je toestemming moet vragen om foto’s van minderjarigen te gebruiken in een gemeentegids…quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:55 schreef TyVole het volgende:
Blijkbaar moet je tegenwoordig aan stagelopers uitleggen dat er geen tiktok-flauwekul gemaakt of geplaatst wordt tijdens werktijd (en al zeker niet van kinderen).
Koulo treurig dat dat nodig is...
Ze had ook een profiel bij een oppascentrale.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als ik het zo lees een bijzonder zwakbegaafde vrouw waarvan je je af vraagt hoe ze het ooit zo ver heeft gebracht stage te mogen lopen op een kdv.
In ieder geval ongeschikt om ooit nog met kinderen te werken.
Lol, stel je niet aanquote:Er komen uit verschillende hoeken van het land vreselijke berichtjes als ‘ik maak je af’ binnen
Zwakbegaafd weet ik niet, dat is toch genetisch? Denk eerder aan weinig opvoeding meegekregen van de ouders icm zwarte basisschool, zwarte middelbare school, zodoende verkeerde normen en waarden meegekregenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als ik het zo lees een bijzonder zwakbegaafde vrouw waarvan je je af vraagt hoe ze het ooit zo ver heeft gebracht stage te mogen lopen op een kdv.
Als je tegenwoordig geen bedreigingen krijgt ben je sowieso een nobuddiequote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alles is weg, ook haar Facebook en Instagram, het meisje krijgt veel bedreigingen. En haar school in Hilversum ook.
Als je filmpjes van andermans kinderen op social media post en daar ook nog dergelijke opmerkingen bij plaatst dan heeft dat echt niks te maken met verkeerde normen en waarden maar met onmetelijke domheid. Anders had ze begrepen dat dit haar eigen belangen zou schaden. Ze is nu werkloos en de opleiding kan niet afgerond worden. Ze heeft zichzelf behoorlijk in de vingers gesneden en ik denk dat iedereen met een iq >80 dat aan had zien komen en in ieder geval de helderheid van geest zou hebben gehad om het niet op social media te posten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zwakbegaafd weet ik niet, dat is toch genetisch? Denk eerder aan weinig opvoeding meegekregen van de ouders icm zwarte basisschool, zwarte middelbare school, zodoende verkeerde normen en waarden meegekregen
sowieso bijzonder dat ze als stagiar alleen mocht zijn met die kinderenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dat mocht ze ook niet, daarom ligt die opvang nu ook onder vuur. Uit de beelden blijkt ook dat ze het op meerdere momenten heeft gedaan en dus vaker alleen was met de kinderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:35 schreef 111210 het volgende:
S
[..]
sowieso bijzonder dat ze als stagiar alleen mocht zijn met die kinderen
Nou ja, ze kan altijd nog zwanger worden, bijstand en een huurhuis eisen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:32 schreef dimmak het volgende:
19 jaar en nog zo dom
Waar gaat het heen..
Dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:35 schreef 111210 het volgende:
S
[..]
Plaats de foto's op TikTok en maak ons gelukkig.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:45 schreef Tengano het volgende:
Ik lag samen met mijn vriendinnetje![]()
van de lagere school ook als zeehondjes op elkaar
![]()
En daar hadden we helemaal geen aanwijzingen van de juf oid voor nodig
Tegenwoordig worden stagiairs vaak behandeld als volledige medewerkers maar ze moeten wel Max 120 euro per maand verdienen want ‘de werkgever investeert tijd!’.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:35 schreef 111210 het volgende:
S
[..]
Ik heb alleen de herrinneringen nog maar. En vorig jaar ben ik toevallig nog even bij de boom geweest waar we toen samen inklommen. Mooie tijd was dat. We hielden van elkaar en zouden samen gaan trouwenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:47 schreef Jaroon het volgende:
Plaats de foto's op TikTok en maak ons gelukkig.
Hoe oud was je? Ik herinneren mijn eerste liefde ook nog goed. Dat was in de tijd dat slaan nog gewoon openlijk kon.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb alleen de herrinneringen nog maar. En vorig jaar ben ik toevallig nog even bij de boom geweest waar we toen samen inklommen. Mooie tijd was dat. We hielden van elkaar en zouden samen gaan trouwen
Waarschijnlijk vanwege kaolo personeelstekort.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:35 schreef 111210 het volgende:
S
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, maar ik gok iets in de richting van 7 jaar. De tijd dat je nog buiten speelde, knikkerde, hutten bouwde en schelpjes verzamelde. Maar we waren echt gruwelijk verliefd op elkaarquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:52 schreef Jaroon het volgende:
Hoe oud was je? Ik herinneren mijn eerste liefde ook nog goed. Dat was in de tijd dat slaan nog gewoon openlijk kon.
Leuk. Jong ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, maar ik gok iets in de richting van 7 jaar. De tijd dat je nog buiten speelde, knikkerde, hutten bouwde en schelpjes verzamelde. Maar we waren echt gruwelijk verliefd op elkaar![]()
Glennis Grace gespotquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:56 schreef Twiitch het volgende:
Wat een complete randdebiel. Als ik mijn kind langs had zien komen in zo'n lolsorandomkktiktok was ik kopstoten uit gaan delen.
En hoe rijmt dat met het ‘vierogenprincipe’? Hoe kon deze stagiaire stiekem zoveel filmpjes maken?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden stagiairs vaak behandeld als volledige medewerkers maar ze moeten wel Max 120 euro per maand verdienen want ‘de werkgever investeert tijd!’.
Terwijl ze wellicht nog meer werken dan vele vaste medewerkers die 2200 verdienen.
Omdat waarschijnlijk veel van die kinderopvangcentra nog niet volledig voldoen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En hoe rijmt dat met het ‘vierogenprincipe’? Hoe kon deze stagiaire stiekem zoveel filmpjes maken?
WORLDSTAR!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Voor een TikTok post iemand in elkaar rammen.......
Dit is ook zo'n rare zalvende term die heden ten dage te vaak opduikt. Als het flesje melk niet warm genoeg is of wanneer er een peuter van z'n driewieler mietert omdat je je even hebt omgedraaid, dan heb je een fout gemaakt. Deze domme snol heeft rare foto's gemaakt (achterlijk), zette er idiote opmerkingen bij (nog achterlijker), en verspreidde ze in het openbaar (achterlijkst). En deed dat ook nog meerdere keren. Dat is geen fout, dat is een hiaat in verstand en fatsoen en voldoende reden om haar nooit meer met kinderen of andere kwetsbaren te laten werken.quote:Dit meisje heeft een ernstige fout gemaakt.
Er wordt vaak te weinig gekeken naar wat een stagiair ook kan opleveren aan 'last' voor een bedrijf die ze aanneemt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dit verbaast me niks. Het is echt iep en diep en dieptriest gesteld met schoolverlaters op alle niveaus en opleidingen laat staan bij stagiares...
Ik weiger op mijn werk om schoolverlaters in te werken.
Er wordt inderdaad terecht gekeken naar wat je mag verwachten van iemand met die opleiding en niveau.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er wordt vaak te weinig gekeken naar wat een stagiair ook kan opleveren aan 'last' voor een bedrijf die ze aanneemt.
....en je verwacht een bepaalde inzet, drive etc. Als dat mist. Of mensen worden op een verkeerde afdeling geplaatst. Ook voor niemand goed.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad terecht gekeken naar wat je mag verwachten van iemand met die opleiding en niveau.
Nee ik verwacht enige logica en intelligentie niveau.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
....en je verwacht een bepaalde inzet, drive etc. Als dat mist. Of mensen worden op een verkeerde afdeling geplaatst. Ook voor niemand goed.
Hangt af van welke school ze komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee ik verwacht enige logica en intelligentie niveau.
Een sollicitant die op social media zit hoeft van mij niet aangenomen te worden.
Dan blijven er tegenwoordig wel erg weinig over vrees ik, maar het is in ieder geval een plus als bij het googelen op de naam van de kandidaat deze niet meteen over komt als een intellectueel zwart gat.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Een sollicitant die op social media zit hoeft van mij niet aangenomen te worden.
Ik google altijd sollicitanten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hangt af van welke school ze komen.
Bijna iedereen zit daarop. En hoe ga je dat controleren?
Dat snap ik dus ook niet, ze was pas 19, best een flinke verantwoordelijkheid voor z’n jong iemandquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:35 schreef 111210 het volgende:
S
[..]
Waarschijnlijk komen de bedreiging naar haar van zelf nog oudere mensen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:32 schreef dimmak het volgende:
19 jaar en nog zo dom
Waar gaat het heen..
Ja want voor je het weet maken ze tiktok filmpjes ipv een flesje te warm of voordat er een kindje valt....quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, ze was pas 19, best een flinke verantwoordelijkheid voor z’n jong iemand
Nou het lijkt mij logisch dat je in geval met kinderen altijd met 2 personen bent, als begeleidingquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ja want voor je het weet maken ze tiktok filmpjes ipv een flesje te warm of voordat er een kindje valt....
In mijn stage tijd, 25 jaar geleden, kreeg ik op mijn kop omdat ik met oordopjes in naar een cd luisterde terwijl ik mijn werkzaamheden deedquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:55 schreef TyVole het volgende:
Blijkbaar moet je tegenwoordig aan stagelopers uitleggen dat er geen tiktok-flauwekul gemaakt of geplaatst wordt tijdens werktijd (en al zeker niet van kinderen).
Koulo treurig dat dat nodig is...
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
In mijn stage tijd, 25 jaar geleden, kreeg ik op mijn kop omdat ik met oordopjes in naar een cd luisterde terwijl ik mijn werkzaamheden deed
Waar is de tijd heen gegaan
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:11 schreef raptorix het volgende:
En vrouwen hadden nog haar op hun doos!
Klopt, mensen die op tiktok posten verdienen veel erger.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Voor een TikTok post iemand in elkaar rammen.......
Een paar ferme tiktokken op hun fontanelletje!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, mensen die op tiktok posten verdienen veel erger.
Ik kan me niet herinneren dat deze twee zaken in het wetboek van strafrecht staan. Dat lijkt me meer iets wat je als beroepsgroep doet om herhaling te voorkomen.quote:De stagiaire wordt als straf weggestuurd bij de opvang en mag mogelijk ook haar opleiding niet afmaken. ,,Ze wordt dus echt voldoende gestraft”, stelt Krabbenborg. De tiener is vandaag op de kinderopvang om tekst en uitleg te geven over de beelden. ,,We willen precies weten wat er speelt zodat we de ouders zo goed mogelijk kunnen informeren.”
Vertel, wat zegt het het gebruik van social media over beperkingen op het gebied van logica en intelligentie volgens jou?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee ik verwacht enige logica en intelligentie niveau.
gebrekkig negatief zelfbeeldquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:34 schreef KreKkeR het volgende:
Vertel, wat zegt het het gebruik van social media over beperkingen op het gebied van logica en intelligentie volgens jou?
En dat denk jij allemaal te kunnen afleiden uit het wel/niet hebben van een social-media account?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
gebrekkig negatief zelfbeeld
behoefte aan aandacht en bevestiging
codependent
onvolwassen
iemand die zich onder- of overschat
verslavingsgevoelig
instabiel
rusteloos
Als iemand zoiets als hobby op zou geven zou ik zeggen "Dankuwel voor het gesprek."![]()
Niet afdwalen svp, dit was het vertrekpunt:quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:01 schreef KreKkeR het volgende:
En dat denk jij allemaal te kunnen afleiden uit het wel/niet hebben van een social-media account?
ALS je al dergelijke verbanden zou willen kunnen bevestigen en gebruiken, zou het dan niet logischer zijn om de manier waarop een persoon social media gebruikt, als 1 v/d criteria te gebruiken, ipv het hebben van een of meerdere social-media accounts?
quote:Nee ik verwacht enige logica en intelligentie niveau.
Ik vind dit wel een beetje heftig allemaal als er niets strafbaars gebeurd is.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat deze twee zaken in het wetboek van strafrecht staan. Dat lijkt me meer iets wat je als beroepsgroep doet om herhaling te voorkomen.
Ik zou nooit meer werken met kinderen een gepaste straf vinden. Ze komt er best goed vanaf.quote:De stagiaire wordt als straf weggestuurd bij de opvang en mag mogelijk ook haar opleiding niet afmaken. ,,Ze wordt dus echt voldoende gestraft”, stelt Krabbenborg.
Precies zoals tijdens het 1 op 7 voor de peuters, niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:57 schreef capricia het volgende:
Dat vier-ogen-principe, hoe doe je dat als er een medewerker even naar het toilet moet?
Nederlands is vast niet haar moers taal....quote:‘Ze koulo irriteert me’
Daarom komt TheBradge dus niet Aan het werk! Hij is te bekend!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik google altijd sollicitanten.
Opvallend is het verband tussen het niveau en de bekendheid op google.
Dit is absoluut een drama en waarom zou het gratis moeten ? Nog meer kinderen op de opvang, waarschijnlijk van kinderen van laagopgeleiden dus het niveau van de kinderen zal achteruit gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 07:09 schreef quirina het volgende:
Zo zie je maar hoe slecht de Nederlandse kinderopvang is. Ze laten maar de boel draaien op onervaren krachten en stagiaires en dan willen ze de kinderopvang nog eens gratis maken voor iedereen ook.
Poepen met de deur open?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:57 schreef capricia het volgende:
Dat vier-ogen-principe, hoe doe je dat als er een medewerker even naar het toilet moet?
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit heeft zgn een opleiding gevolgd ja? Komt er nou echt zo'n kansloze generatie aan..
Er zijn dus mensen die dit soort hersenloze filmpjes kijken ook.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja.
https://youtube.com/shorts/EugSd_1hLr4?feature=share
Oja, de moraalridders moeten weer eigen rechter spelen omdat het met kinderen is. Blijft ook een zorgelijke ontwikkeling.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alles is weg, ook haar Facebook en Instagram, het meisje krijgt veel bedreigingen. En haar school in Hilversum ook.
Dat ook idd. Met 19 (en blijkbaar op mentaal vlak 14) is ze zelf nog een kind.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, de moraalridders moeten weer eigen rechter spelen omdat het met kinderen is. Blijft ook een zorgelijke ontwikkeling.
Sterkte met het vinden van een mbo leerling die NIET met zijn/haar telefoon vergroeid isquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:15 schreef Perrin het volgende:
Hoe komt zo'n figuur uberhaupt op een stage terecht? Nergens eerder bellen gaan rinkelen?
En onze “Karin” moet daar ook weer wat van vinden… en een like van Gerda.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, de moraalridders moeten weer eigen rechter spelen omdat het met kinderen is. Blijft ook een zorgelijke ontwikkeling.
Gewoon via een school waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:15 schreef Perrin het volgende:
Hoe komt zo'n figuur uberhaupt op een stage terecht? Nergens eerder bellen gaan rinkelen?
Damn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja.
https://youtube.com/shorts/EugSd_1hLr4?feature=share
Overgaan op het 6 ogen principe waardoor kinderopvang nog eens 50% duurder gaat worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:57 schreef capricia het volgende:
Dan even niet. Je kan er moeilijk iemand extra voor aannemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:57 schreef capricia het volgende:
Je hebt ook opvangcentra waar je de hele dag zelf je kind in de gaten kan houden via webcam.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
Met al die berichten vandaag durf ik straks niet eens mijn kleine naar de opvang te sturen of een oppas te laten komen. De wereld is verrot.
Dan kun je er net zo goed zelf op passen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:38 schreef Jaroon het volgende:
Je hebt ook opvangcentra waar je de hele dag zelf je kind in de gaten kan houden via webcam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |