Noem eens wat merken.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Meeste erwtensoep uit blik die nu verkocht wordt is ronduit niet te vreten hoor.
Ik kom niet elke week in elke supermarkt, maar de huismerk erwtensoep van de Plus is best oke.quote:
Die neem ik ook altijd.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kom niet elke week in elke supermarkt, maar de huismerk erwtensoep van de Plus is best oke.
Aan het front zetten.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer wat doen we met deze cultuurbarbaar?
Wtfquote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:44 schreef Farenji het volgende:
Altijd nog beter dan de klassieker "ingeblikte hele kip".
[ afbeelding ]
ik hoorde dat je toiletpapier moet hebben en meel om zelf je brood t ekunen makenquote:Op maandag 16 januari 2023 20:48 schreef SimonDeKrijger het volgende:
Ik zag in de supermarkt dat ze daar nasi en bami in blik hebben
Zowat eeuwig houdbaar
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dit lekker is, daarvoor hoef je het ook niet te kopen, wel gunstig dat het extreem lang houdbaar is
Zouden jullie dit preppen voor als het toch oorlog word? Moet je wel nu doen want als de oorlog komt is het te laat
Denken jullie dat dit eetbaar is?
witte bonen in tomatensaus das nog gezond ookquote:
Zit vol met suikerquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
witte bonen in tomatensaus das nog gezond ook
Eetbaar is het vast wel, of het lekker is is een tweede.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:48 schreef SimonDeKrijger het volgende:
Ik zag in de supermarkt dat ze daar nasi en bami in blik hebben
Zowat eeuwig houdbaar
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dit lekker is, daarvoor hoef je het ook niet te kopen, wel gunstig dat het extreem lang houdbaar is
Zouden jullie dit preppen voor als het toch oorlog word? Moet je wel nu doen want als de oorlog komt is het te laat
Denken jullie dat dit eetbaar is?
Waar koop je MREquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:25 schreef Aelse het volgende:
Koop dan wat fatsoenlijke militaire MRE's. Die zijn ook zowat eeuwig houdbaar en nog best goed te eten ook. Zie onder andere Steve1989mreinfo op youtube, die kapt met gemak 50 jaar oud spul naar binnen.
Hier.quote:
MRE reviews by cultheld Steve (nice hiss)quote:Op maandag 30 januari 2023 23:44 schreef Aelse het volgende:
[..]
Hier.
Van welk land je ze het best vind verschilt. Amerikaanse zijn goed, die uit noorse landen zoals Finland enzo zijn ook heel goed. Elk leger heeft zijn eigen varianten, sommige goed sommige minder, das een kwestie van persoonlijke smaak. Als je een serieuze hoeveelheid wil opslaan koop je staffeldozen en heb je sowieso verschillende smaken, als je er gewoon wat in huis wil hebben dan zou ik er eerst wat verschillende losse kopen en proberen. Als je dan weet wat je lekker vind en wat niet, koop je er gewoon wat bij.
Hoe dan ook is er niet echt voedsel te krijgen dat je én een echte maaltijd kunt noemen én dat zo lang houdbaar is buiten MRE's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |