Nu de apocalypse aanstaande is, is het misschien goed moment om stil te staan wat er nou gebeurt als de hele economie op zijn gat ligt en er één grote wereldwijde anarchie heerst. Pinautomaten spuwen al dagenlang geen biljetten meer uit. Op TV zie je weirdo freaks op de Dam hun kont afvegen met vijftig euro-biljetten. De Albert Heijn is leeggeroofd, vrachtwagens met nieuw voedsel (laat staan vers voedsel) rijden uiteraard niet meer naar de AH. De lokale snackbar is uitgefikt en gas water en licht is alleen te gebruiken van 2 uur 's middags tot 8 uur 's avonds. Alleen als het echt noodzakelijk is, kom je de straat op. Kortom dikke shit

.
Maar om toch een beetje voorbereid zijn op dit rampscenario, welke smaken soep moet ik nu inslaan, zodat ik het een tijdje kan volhouden? Welke soepblikken moet ik inslaan en vooral welke zijn aan te raden?
![]()
Dit ziet echt heel magertjes uit, maar vast ook heel goedkoop!
![]()
Lekkere stevige erwtensoep van Unox
![]()
Knorr heeft ook een heel aardig gevarieerd assortiment, maar of ik ook asperge en champignonsoep trek

Ik ben er nog niet helemaal over uit. Iemand anders suggesties

?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>