Als ze volgend jaar Bosz aanstellen vind ik dat ook niet zo’n ramp. Overschatte trainer.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
Als Frank de Boer interimtrainer wordt dit seizoen wit ik het hele plafond onder.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
Als Frank de Boer interimtrainer wordt dit seizoen wit ik het hele plafond onder.
Je hebt dan in het weekend inderdaad tijd over voor klusjes want voor het voetbal hoef je dan niet meer naar Ajax te kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
Ben geen fan van Bosz, maar ipv Schreuder dikke primaquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:29 schreef PicoMMP het volgende:
Van mij mag Bosz terugkomen. Deze selectie heeft iemand nodig die communicatief vaardig is en een bepaalde visie uitdraagt. Kwaliteit is er genoeg.
Goed voorbeeld weer van al die kampen binnen de club . Waarschijnlijk niet uit de koker van Schreuder en die Joegoslaaf dus die gebruiken we maar niet in combinatie met een recordaankoop die moet spelen om gezichtsverlies te voorkomen . Dat de RVC hem als miljoenenaankoop heeft tegengehouden zal ook wel niet geholpen hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zat twee weken geleden in Sevilla en in het hotel hadden ze een sportzender waar ze hoogtepunten uit het seizoen 2019/2020 lieten zien. Het jaar waarin ze vierde werden en Ocampos topscorer werd.
Ocampos was echt wel goed toen; prima goals, goede inzet. Ik zat me wel te verbijten dat dat hier niet kon,want in de wedstrijden waarin hij inviel was het echt heel matig. Aan de andere kant heeft zo'n speler ook wel vertrouwen nodig en hij speelde in een nieuwe omgeving.
Als opvolger van Antony niet goed genoeg, maar had hem wel willen zien als basisspeler in al die zaadpotjes waarin Tadic of Bergwijn op rechts stond.
Mwa, ik denk ook dat hij gewoon niet zo geschikt was, overhaast gehaald.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goed voorbeeld weer van al die kampen binnen de club . Waarschijnlijk niet uit de koker van Schreuder en die Joegoslaaf dus die gebruiken we maar niet in combinatie met een recordaankoop die moet spelen om gezichtsverlies te voorkomen . Dat de RVC hem als miljoenenaankoop heeft tegengehouden zal ook wel niet geholpen hebben.
Daar wil ik nog even niet aan denkenquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik mis: Een vernedering en Schreuder wordt niet ontslagen.
Dat is hetzelfde als de optie: ‘Ik ben niet voor Ajax dus mijn mening is niet relevant’quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die ookquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik mis,quote:
Als ik die optie geef is het geen dilemma meer.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mis,
Klassieker winnen, en Schreuder wordt er heel hard uitgeschopt.
Iedereen gaat voor 2 overwinningen op 1 dag jaquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik die optie geef is het geen dilemma meer.
Dit waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dank.quote:
Ditquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:30 schreef peaceman het volgende:
Als het gedrag van schreuder, wat Blind beschrijft waar is, moet ie vandaag nog opzouten.
Nog altijd een betere lul dan die gek waar ze bij de Tubantia nog vol lof over spreken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Blind komt ook wel weer over als arrogante lul natuurlijk.
Wat was de strekking van dat artikel ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Dank.
Pijnlijk wel. Ik geloof best dat Van der Sar, Huntelaar en zelfs Schreuder goede mensen zijn, maar dit is wel amateuristisch als je het zo leest (als het allemaal zo gegaan is natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |