SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Startlijst
[ Bericht 6% gewijzigd door Slobeend op 16-01-2023 15:19:45 ]
Ik las bij de NOS dat Milan Vader de nieuwe TJ Slagter is, winst confirmedquote:Op maandag 16 januari 2023 15:31 schreef hhh38 het volgende:
Tom-Jelte Slagter op die erelijst blijft fantastisch
We moeten dit jaar op Bram Welten letten.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik las bij de NOS dat Milan Vader de nieuwe TJ Slagter is, winst confirmed
Die doet niet mee. Of stond dat in het NOS artikel?quote:Op maandag 16 januari 2023 16:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We moeten dit jaar op Bram Welten letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stond inderdaad in dat artikel, dat over het nieuwe wielerseizoen ging (dus niet per se over de Tour Down Under):quote:Op maandag 16 januari 2023 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die doet niet mee. Of stond dat in het NOS artikel?
Die hebben nu vrije keuze of ze willen mee doen en hebben er voor gekozen om niet deel te nemen:quote:
Matthew Holmes op Willunga Hill, dat was pas fantastisch. Wát een fluke. Na zo'n overwinning mag je bij de Lotto gewoon lekker 3 jaar rentenieren met volledig salaris.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:52 schreef wimderon het volgende:
Porte op Willunga Hill was fantastisch. Net zo lang uit het zadel totdat er niemand meer in het wiel zat.
Wel jammer dat de PLAYER is gesneuveld.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:53 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Het erg sympathieke Home of Cycling.
Die was wel erg sterk toen. In z’n Blanco-shirtjequote:Op maandag 16 januari 2023 15:31 schreef hhh38 het volgende:
Tom-Jelte Slagter op die erelijst blijft fantastisch
Ik zag dat ik met mijn PLAYER-account nu gewoon op Eurosport.com terecht kan, maar betekent dat dat je vanaf nu daar alle koersen kan streamen of is dat allemaal gesneuveld?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel jammer dat de PLAYER is gesneuveld.
Het werkt allemaal exact hetzelfde als vroeger als het goed is, ze hebben alleen die losse site van de PLAYER geïntegreerd in de hoofdsite.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik zag dat ik met mijn PLAYER-account nu gewoon op Eurosport.com terecht kan, maar betekent dat dat je vanaf nu daar alle koersen kan streamen of is dat allemaal gesneuveld?
Oké, dat scheelt. Was al bang dat dat allemaal zou verdwijnen.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het werkt allemaal exact hetzelfde als vroeger als het goed is, ze hebben alleen die losse site van de PLAYER geïntegreerd in de hoofdsite.
Eurosport.com is (nog) niet zo ideaal als de PLAYER was nee.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel jammer dat de PLAYER is gesneuveld.
Tiz wat het isquote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben woest, ik dacht even lekker Eurosport aanzetten, staat dat walgelijke tennis op het open kanaal
Ja, erg matig zeker voor zo'n snelle proloog. Nu wordt het helemaal een loterij.quote:
Als het nat is is het over half uur niet al droog toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:01 schreef Columbiafan het volgende:
Is het een idee om de wedstrijd stil te leggen en een half uurtje uit te stellen? Want van een eerlijke wedstrijd is nu toch absoluut geen sprake meer.
Klimaatverandering!!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:10 schreef Marcoss het volgende:
Vandaag regen, eerder deze week waaiers bij de vrouwen.. is dit wel echt de TDU?
Mooiquote:
Minder mooiquote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schmid was rap geweest zonder regen.
Schmid en Yates rijden hier sowieso top 3 van het huidige veld als het niet regentquote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:15 schreef Columbiafan het volgende:
Omstandigheden lijken wel iets beter te worden?
Bedankt voor deze post. Dacht dat Discovery plus het niet uitzond maar kennelijk moest ik gewoon langs 12 tenniswedstrijden scrollenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
De grootste klacht is natuurlijk dat ik skeer ben
Het is maar Bettiol natuurlijk. Al zou die misschien kunnen aanklampen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:17 schreef Koffieplanter het volgende:
26 seconden voor Yates is vrij veel, maar wel speelbaar. In dat opzicht is de regen wel leuk. Dan wordt hij toch genoodzaakt er werk van te maken op Mt. Lofty en Corkscrew. Tot op heden is het alleen de altijd aanvallende Cadel Evans gelukt om na Corkscrew weg te blijven.
Bettilol heeft er een gewoonte van gemaakt als een idioot uit de startblokken gekomen. Januari is geen juli.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is maar Bettiol natuurlijk. Al zou die misschien kunnen aanklampen.
Ja, in de Ster van Besseges, that's another cook.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bettilol heeft er een gewoonte van gemaakt als een idioot uit de startblokken gekomen. Januari is geen juli.
Nu de regen gestopt is kan je die bocht (met doeken) misschien wat proberen droogvegen als organisator.quote:
Dat lijkt me niet iets wat organisatie zou moeten doen. Je gaat het parcours niet aanpassenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nu de regen gestopt is kan je die bocht (met doeken) misschien wat proberen droogvegen als organisator.
Schmid en S Yates hebben echt het slechtste startmoment mogelijk gekozen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Startzone is al wat droger. Alleen ene tricky bocht blijft lastig
Zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Matthews zou nog wel eens een heel eind kunnen komen met de bonificaties, hele goede tijd.
Verliest 8 seconden op Plapp, als dat het ergste is. Rondje winnen gaat wel lastig worden ja.quote:
Heeter zou dit nog kunnen jaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bettiol zit misschien toch met een klein probleem.
Zo'n typische Deen die bij de junioren al aan het schroeien was, maar niet echt doorgebroken is.quote:
En die Jumbo wilde hem heel graag hebben tot ze werden gewezen op ene Jonas Vingegaard die ook bij de ploeg reedquote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zo'n typische Deen die bij de junioren al aan het schroeien was, maar niet echt doorgebroken is.
Nee Paddy Bevin dan. Die is alleen aan het begin van een seizoen goed, daarna is ie geblesseerd. Elk jaar opnieuw.quote:Op woensdag 18 januari 2023 07:02 schreef Toby56 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)rick-bevin-geeft-op/
Arme Gesink.
Ik las onlangs dat-ie twijfelde of dit wel zijn laatste seizoen zou worden. Misschien ging hij nog een jaartje door.
Hoe ontzettend spijtig ook, hij lag/ligt er wel ontzettend vaak bij. 't Is bijna te zot voor woorden. Als ik hem was, wist ik het nu wel.
En dit jaar zelfs dat eerste nietquote:Op woensdag 18 januari 2023 07:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee Paddy Bevin dan. Die is alleen aan het begin van een seizoen goed, daarna is ie geblesseerd. Elk jaar opnieuw.
quote:
Wat een debiel, lekker voorop in peloton omkijken en dan uitwijkenquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij kon er ook niks aan doen, wordt gewoon onderuit gereden door een onoplettende Fransoos.
Probleem met Gesink is niet eens dat hij vaak valt, maar als hij valt, is het bijna altijd met flinke gevolgen..quote:Op woensdag 18 januari 2023 07:02 schreef Toby56 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)rick-bevin-geeft-op/
Arme Gesink.
Ik las onlangs dat-ie twijfelde of dit wel zijn laatste seizoen zou worden. Misschien ging hij nog een jaartje door.
Hoe ontzettend spijtig ook, hij lag/ligt er wel ontzettend vaak bij. 't Is bijna te zot voor woorden. Als ik hem was, wist ik het nu wel.
Dat is dan ook gelijk de reden waarom hij niet vaak kan vallenquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Probleem met Gesink is niet eens dat hij vaak valt, maar als hij valt, is het bijna altijd met flinke gevolgen..
quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is dan ook gelijk de reden waarom hij niet vaak kan vallen
Ik las dat dunne wielrenners vaak botproblemen hebben, met name als ze niet tijdig de goede voedingsstoffen krijgen. Dat maakt ze extra kwetsbaar. Daarom breekt Kristoff ook nooit wat.quote:
Mooi inderdaad om die paniek te zien bij Australiers als ze eerder dan 5 meter voor de streep aan de leiding dreigen te komen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Michael Matthews wederom met een masterclass hoe niet een sprint te winnen. Nog even 5 keer achteruit kijken, terwijl die perfect gepiloteerd wordt door zijn ploeggenoot. Net zo lang gewacht tot Bauhaus over hem heen kwam en hij vervolgens zelf niet meer voldoende tijd had om er weer overeen te komen.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het kan ook nooit eens goed gaan met Robert.
Ja, ik had vooral de memo dat hij zo goed kon tijdrijden gemist, maar die gaat hier gewoon het AK winnen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 06:03 schreef DeeBee het volgende:
Vine gaat een verschrikkelijke rubriek worden met de UAE brandstof
Alpecin-benzine sputtert nog wat. UAE en Jumbo-ultrafuel brandt iedereen vooruit boh bohquote:Op donderdag 19 januari 2023 06:03 schreef DeeBee het volgende:
Vine gaat een verschrikkelijke rubriek worden met de UAE brandstof
Geen zin in.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:45 schreef Funzel het volgende:
Die Vine gaat lopen beuken in de bergen dit jaar
quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:45 schreef Funzel het volgende:
Die Vine gaat lopen beuken in de bergen dit jaar
Wat een figuur is dat, genieten.quote:
Blijkbaar kan hij ook nog redelijk sprinten. Sprint gewoon Schmid en een Yates die alleen de laatste 3 kilometer mee geeft gereden uit het wielquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik had vooral de memo dat hij zo goed kon tijdrijden gemist, maar die gaat hier gewoon het AK winnen.
Zuur voor Matthews wel
Ik ben ervan onder de indruk hoe snel hij dit weer kanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vader in ieder geval goed gelukkig
Ik had hier ook eerder Sheffield en Hayter opgeschreven dan onze kabouter, maar dan nog.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:16 schreef Fretwork het volgende:
Plapp 65e, dat lijkt me wel een tegenvaller.
Erg jammer.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:16 schreef Fretwork het volgende:
Plapp 65e, dat lijkt me wel een tegenvaller.
Vooral hoe hij nadat Dennis loste weer terugreed was heel indrukwekkend.quote:
Altijd tegen de racistische appelboer.quote:
Misschien een gevalletje 'als knecht beter dan als kopman'?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:58 schreef Marcoss het volgende:
Dennis Rohan blijft ook wel een bijzonder wisselvallige renner.. Gisteren bij de besten, vandaag volledig geparkeerd staan
Jay Vine was al niet leuk verleden jaar in de Vuelta maar dit is pas helemaal niet te behappen. McNulty trapt blijkbaar ook al te gekke waarden op training, UAE duidelijk full Jumbo-Visma aan het gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:58 schreef Columbiafan het volgende:
Jay Vine in de UAE kleuren is nu al een vermoeiende rubriek. Wel leuk dat Bilbao wint, en verder opmerkelijk dat Mayrhofer plots kan wielrennen.
En die is hier al weken, zo niet maanden, mee bezig. Specifiek voorbereid op de in het water gevallen proloog (inclusief het overslaan van het NK tijdrijden) en op korte klimmetjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:58 schreef Marcoss het volgende:
Dennis Rohan blijft ook wel een bijzonder wisselvallige renner.. Gisteren bij de besten, vandaag volledig geparkeerd staan
Dat wordt binnenkort weer een mental breakdown.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
En die is hier al weken, zo niet maanden, mee bezig. Specifiek voorbereid op de in het water gevallen proloog (inclusief het overslaan van het NK tijdrijden) en op korte klimmetjes.
Volgens Insider Youri is Dennis al een soort halve paria binnen Jumbo.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat wordt binnenkort weer een mental breakdown.
Dat verbaast me weinig. Ook niet voor niets dat hij vorig jaar buiten de Tourploeg werd gelaten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgens Insider Youri is Dennis al een soort halve paria binnen Jumbo.
Dat had toch eerder met blessures/niet in vorm zijn te maken?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:39 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat verbaast me weinig. Ook niet voor niets dat hij vorig jaar buiten de Tourploeg werd gelaten.
Zou Joeri inside informatie kunnen hebben dat hij niet lekker ligt bij staff/teamgenoten? Ook niet veel plekken waar hij nog heen kan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat had toch eerder met blessures/niet in vorm zijn te maken?
Hij *zou* een trainingskamp hebben verlaten omdat de aanpak hem niet zinde en daaropvolgend geweerd zijn uit de Tourploeg door ploeggenoten(?). Voorts staat hij ook dit seizoen voor geen enkele grote ronde op het blad.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat had toch eerder met blessures/niet in vorm zijn te maken?
Nu wordt het wel heel eenzaam voor Kelderman op de lijstjes of niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 04:57 schreef wimderon het volgende:
Kokkaar met 83 lengtes.
Eindelijk de WT-zege dus.
Met de Jumbonus is alles mogelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:14 schreef Marcoss het volgende:
Nu kan Wilco echt niet meer achterblijven dit jaar!
Die klim viel tegen, maar op het einde toch nog serieus alles uiteen geslagen.quote:Op zondag 22 januari 2023 05:08 schreef wimderon het volgende:
Yates de rit, Vine het klassement.
Mount Lofty is wel geen Willunga Hill.
Dopeur Chris Froome.quote:Op zondag 22 januari 2023 05:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die klim viel tegen, maar op het einde toch nog serieus alles uiteen geslagen.
Chris Froome slaagt er zelfs in om 14 minuten te verliezen vandaag ...
San Remo is nog ver, wellicht wel eindelijk weer terug naar de dag dat hij 4e werd in AGR.quote:Op zondag 22 januari 2023 08:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die moet dicht komen in Milaan San Remo
Het moest van ver komen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het een oud-winnaar van MSR is.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze bierbuik?
Het is een Amerikaan. Wat verwacht je?quote:Op zondag 22 januari 2023 10:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het moest van ver komen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het een oud-winnaar van MSR is.
Allemachtig wat ziet ie eruit.
Drink jij meer dan Goss?quote:Op zondag 22 januari 2023 10:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is een Amerikaan. Wat verwacht je?
En ik maar aan een Australiër denkenquote:Op zondag 22 januari 2023 10:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is een Amerikaan. Wat verwacht je?
Hij verkeert in ieder geval in een permanente staat van dronkenschap, want hij denkt dat Hindley op een dag de Tour kan winnen.quote:Op zondag 22 januari 2023 10:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het moest van ver komen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het een oud-winnaar van MSR is.
Allemachtig wat ziet ie eruit.
Denken dat iemand Wout z'n wiel kan houden op de Poggioquote:Op zondag 22 januari 2023 08:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die moet dicht komen in Milaan San Remo
Die hobbelt op zijn beurt 1 minuut achter Mathieu aanquote:Op zondag 22 januari 2023 10:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denken dat iemand Wout z'n wiel kan houden op de Poggio
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |