quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:10 schreef taxibabe het volgende:
Wij hebben vandaag een rondleiding gehad op de basisschool waar Thomas straks naar toe gaat. We hebben er een goed gevoel bij!
Thomas mocht tijdens de rondleiding in de instroomklas blijven, hij deed gelijk helemaal mee. De juf was heel enthousiast over hem, hij draaide zo goed mee alsof hij al weken in de klas zat.
We kregen hem ook bijna niet mee
![]()
Over 2 weken hebben ze een peuterinstuif, dan mogen peuters die volgend schooljaar instromen 1,5 uur meedraaien. Dus dan gaat hij ook lekker meedoen.
Jaa, ik heb nog stiekem door het raam gekeken, was echt heerlijk om te zien hoe hij genoot om in deze klas mee te doen.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:10 schreef taxibabe het volgende:
Wij hebben vandaag een rondleiding gehad op de basisschool waar Thomas straks naar toe gaat. We hebben er een goed gevoel bij!
Thomas mocht tijdens de rondleiding in de instroomklas blijven, hij deed gelijk helemaal mee. De juf was heel enthousiast over hem, hij draaide zo goed mee alsof hij al weken in de klas zat.
![]()
Over 2 weken hebben ze een peuterinstuif, dan mogen peuters die volgend schooljaar instromen 1,5 uur meedraaien. Dus dan gaat hij ook lekker meedoen.
Ahh wat leuk!quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:10 schreef taxibabe het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:38 schreef taxibabe het volgende:
We komen er net achter dat Hammie de hamster niet meer leeft...![]()
Thomas weet nog van niks, die ligt al in bed.
Natuurlijk moet het pakket weer vertraagd zijn en weten niet wanneer het wel komt. Het zou eens goed gaanquote:
Oh dan gaan we sowieso ff op Netflix kijken, tnx!!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:43 schreef Tink89 het volgende:
Dat boekje van kikker is best prima ja, het filmpje daarover zit ook in Netflix. Heel duidelijk en helder en ze gaan ook gewoon weer spelen na het afscheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een gewoon matras kun je hem alleen op de grootste stand doen. Zoek even op meegroeimatrasquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:26 schreef roos94 het volgende:
Vast een extreem domme vraag maar ik stel hem toch.heb namelijk nooit eerder zelf een bed gekocht.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/minnen-meegroeibed-wit-s29123958/
Moet hier dan gewoon een 80x200 matras bij?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:48 schreef douche-eendje het volgende:
I feel you DE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex is alweer aan zn 3e week ziek begonnen. Straks maar weer ritje huisarts. Rotseizoen
En die timing van de wasmachine is echt janken!erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Ja vreselijk. Alhoewel het deze winter beter gaat dan voorgaande, we hebben veel minder vaak salbutamol nodig gehad op een lagere dosering Qvar. Maar dat salbutamol niet goed werkte, dat vind ik wel zorgwekkendquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
I feel you DE!
Alex is alweer aan zn 3e week ziek begonnen. Straks maar weer ritje huisarts. Rotseizoen
En die timing van de wasmachine is echt janken!
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:48 schreef douche-eendje het volgende:
That sucks! Hoe is het nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft hetzelfde. Niet slechter, niet beter. Helaasquote:
Wat was de reden dat je er niet mee overweg kon? Ik heb zelf een Dolly, daarmee kan je een proefrit aan huis doen. Ik ben van nature nogal onhandigquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik overweeg om een tweedehands elektrische bakfiets te kopen mijn laatste principe van vóór de kinderen ook de deur uit. Ik heb laatst op een lovens gezeten en kon er echt totaal niet mee overweg
heeft het dan wel zin om verder te kijken? Wat adviseren jullie?
Ik zag al dat ik niet echt in de buurt zit van een testcentrum ofzo. Sowieso vond ik niet echt (web)winkels waar ze meerdere merken verkopen
Nou dat ja, het wennen. Vooral een andere manier van sturen vond ik ook een ding. En na weken alleen maar met een bakfiets fietsen ineens weer op een gewone fiets was ook een leuke ervaringquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:03 schreef Aure het volgende:
Er zijn zoveel verschillende bakfietsen, dat heeft zeker wel zinmaar je zou inderdaad even wat verschillende modellen moeten uitproberen om te kijken waar je mee overweg kan. En het is ook wel een kwestie van even wennen. Ik vond onze UA ook doodeng in het begin, maar dat was snel over
Ugh ja dat verschil in fietsenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou dat ja, het wennen. Vooral een andere manier van sturen vond ik ook een ding. En na weken alleen maar met een bakfiets fietsen ineens weer op een gewone fiets was ook een leuke ervaring
Ben je nooit bang dat ie gepikt wordt?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Ugh ja dat verschil in fietsenIk heb bijna altijd de bakfiets mee en fiets hooguit één keer per week op de gewone fiets. Het is elke keer weer even wennen
Elke dagquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ben je nooit bang dat ie gepikt wordt?
#zwabberstuurquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Ugh ja dat verschil in fietsenIk heb bijna altijd de bakfiets mee en fiets hooguit één keer per week op de gewone fiets. Het is elke keer weer even wennen
Balen voor jequote:Op woensdag 15 februari 2023 20:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het blijft hetzelfde. Niet slechter, niet beter. Helaas
[..]
Wat was de reden dat je er niet mee overweg kon? Ik heb zelf een Dolly, daarmee kan je een proefrit aan huis doen. Ik ben van nature nogal onhandigen ben de eerste paar keer ook bijna omgekukeld in stilstand, maar gelukkig kan dat met de Dolly niet dus bleef het bij bijna. Inmiddels weet ik niet meer beter, het is ook voor mij gewoon kilometers maken geweest.
Bij een Gazelle Experience Center kun je de Makki testen. Verder is er op FeestBoek de groep bakfietservaringen, als je daar vraag waar je meerdere merken kunt testen stelt komt er wel meer naar boven.
Ahja, een verzekering. Ik had daar nog niet eens aan gedacht.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Elke dagWe hebben een extra (vrij dik) kettingslot waarmee hij altijd vast staat. En hij is goed verzekerd. Tot nu toe is alleen de regentent een keer gejat (die hadden we wel ook vast gemaakt met een slot, maar vooral tegen gelegenheidsdieven). Die verzekering is het belangrijkst
Hij staat hier ook buiten, in de voortuin. We hebben een muuranker voor het slot en een motorhoes voor erover. Gaat primaquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ahja, een verzekering. Ik had daar nog niet eens aan gedacht.
Ik wil er ook graag één, maar ze zijn nogal gewild. Het lijkt me fantastisch om met 2 kinderen zo rond te touren![]()
Ik heb ook geen stallingsruimte. In de schuur past hij niet met de rest wat er nu in ligt. Buiten laten staan vind ik zonde.
Mijn ervaring is dat dat buiten staan prima kan hoor. Hij staat nu al bijna 2 jaar buiten en hij ziet er nog hartstikke mooi uit.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wil er ook graag één, maar ze zijn nogal gewild. Het lijkt me fantastisch om met 2 kinderen zo rond te touren![]()
Ik heb ook geen stallingsruimte. In de schuur past hij niet met de rest wat er nu in ligt. Buiten laten staan vind ik zonde.
Jouw oudste is toch al 8,5? Dan pas je toch al bijna niet meer in een bakfiets?quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat ik er ook weleens wat oudere kinderen in zag zitten. Heb je niet verschillende maten ofzo? Kweetnie hoor, ben er niet echt bekend mee nogquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:16 schreef SQ het volgende:
[..]
Jouw oudste is toch al 8,5? Dan pas je toch al bijna niet meer in een bakfiets?
Ik vind 8,5 ook wel echt groot. Mijn neefje en nichtje van zes hebben laatst in die van mij gezeten en dat past nog best, maar al niet meer heel ruim.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat ik er ook weleens wat oudere kinderen in zag zitten. Heb je niet verschillende maten ofzo? Kweetnie hoor, ben er niet echt bekend mee nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |