Dat is handig!quote:Op maandag 16 januari 2023 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:B.ertha ik heb hem zelf uit de winkel. Hier kan je ze ook bestellen zie ik: https://happybento.nl/merk/carl-oscar/
Hier heeft hij 'm helemaal open gemaaktHet heeft één groter vak en 4 kleinere vakjes.
[ afbeelding ]
Mag je m dan ook verschonen? Mijne doet nog steeds aan ontkennen en wegrennenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn kind zegt het tegenwoordig wanneer hij gepoept heeft![]()
Mama, mama, poet!
Die fase hebben we net gehadquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Mag je m dan ook verschonen? Mijne doet nog steeds aan ontkennen en wegrennen
Wauw!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die fase hebben we net gehad![]()
Luiers verschonen is tegenwoordig een eitje. Ik heb hem zelfs zo kunnen africhten dat hij bij het liggen zijn kont naar boven trekt zodat ik de luier goed aan kan trekken
Haha. A-tje ook idd. Die roept trouwens al heel lang 'MEMMMMM, POEPT!!' na het poepen. Was 1 van haar eerste upgrades.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die fase hebben we net gehad![]()
Luiers verschonen is tegenwoordig een eitje. Ik heb hem zelfs zo kunnen africhten dat hij bij het liggen zijn kont naar boven trekt zodat ik de luier goed aan kan trekken
Hopelijk zet het door!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:25 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier heeft ze 't potje ineens ontdekt. Wat een werk is dat ook alweer continu broek uit, romper los, luier omlaag, zitten, proberen, alles weer aan, direct weer vooraf aan beginnen.
Rompers dumpen en over op onderbroeken en hempjes helpt al echt heel veel. En luierbroekjes ipv gewone luiers. Dat scheelt meer dan de helft van het werk en de tijdquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:25 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier heeft ze 't potje ineens ontdekt. Wat een werk is dat ook alweer continu broek uit, romper los, luier omlaag, zitten, proberen, alles weer aan, direct weer vooraf aan beginnen.
Whutttt, hoe kun je een hekel hebben aan luierbroekjesquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:12 schreef B.ertha het volgende:
Mijn man heeft een hekel aan luierbroekjes dus die trekt hem steeds gewone luiers aan
Dit inderdaad. Maar ook duurdere merken hebben soms geen plakkertje. De enige luierbroekjes waarbij Thomas 's nachts droog blijft zijn DryNites, die zijn best duur, maar daar zit ook geen plakkertje aan. Dat vind ik ook wel echt een minpunt..quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had laatst andere luierbroekjes gekocht want goedkoper, maar daar zat niet zo’n plakkertje aan waarmee je de luier dicht kon plakken. Dat vind ik dan weer geen succes hoor.
Qua aantrekken zijn ze best fijn maar qua uittrekken vind ik ze echt minder fijn dan gewone. Zeker met zachte strontluiers en die heeft Goud er toch wel 2 tot 4 per dag. En je kunt ze niet echt lekker dichtvouwen want zo'n plakkertje achterop is toch echt niet hetzelfde. Altijd poep aan mijn handen. En ze absorberen toch echt significant slechter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |