SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer heb je Interrail gekocht? Tot 4 januari waren ze een stuk goedkoper dacht ik.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
ai Anne, da's niet mis. Hier was het vanmorgen ook vies, zoveel koude vieze regen. Ik ben het wel zat. Gelukkig wordt het de komende week iets beter.
Veel plezier in Gent, Sigme! Ik vind het altijd een plezante stad
Wij hebben dit weekend ons interrail avontuur vooor in de paasvakantie afgerond. We combineren vanalles, familiebezoek, oude thuis, treinreizen door de Alpen en de eifeltoren voor de jongens:
- België - Twente
- Twente - Berlijn (5 dagen daar!)
- Berlijn - Innsbruck
- Innsbruck - schoonmoeder in het zwarte woud (Via Zürich)
- Vrienden in Freiburg
- Parijs.
Man, wat is Parijs duur. Echt moeilijk om een redelijke, goedkope hotelkamer te vinden.
Tijdens de sale vorig jaar, toen ze 50% goedkoper waren.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wanneer heb je Interrail gekocht? Tot 4 januari waren ze een stuk goedkoper dacht ik.
Jaaa ik heb sinds deze winter ook een flanelquote:Op maandag 16 januari 2023 11:00 schreef yinu het volgende:
@:Lonaa![]()
@:AnneXGelukkig hebben de buren een trekker! Wij hebben dit een keertje gehad op een verlaten polderweggetje waar we illegaal hadden geparkeerd om de hond uit te laten (rond Oud&Nieuw wegens vuurwerk verlaten gebied opgezocht, paar jaar geleden). Toen moesten we de ANWB bellen
![]()
@:Sigme: veel plezier, goede reis, behouden vaart!
Mijn leven werd dit weekeind zeker 10% beter door een aankoop van mijn liefste
Een flanellen dekbedovertrek.
Hemelsch warm en zacht. Zeker met de komende koude nachten in het vooruitzicht.
Het nadeel: ik krijg vaak een kopje koffie op bed geserveerd, en de poezen vinden het ook héél fijn, dat warme zachte dekbedovertrek, dus het is wel echt heel moeilijk om jezelf onder 2 poezen en een warm zacht dekbed uit te slepen op een ochtend als dit. Het is uiteindelijk wel gelukt, maar ik zit me nu af te vragen waarom. Ik heb vanochtend alleen maar computerwerk dus ik overweeg om met poezen en al weer terug in bed te gaan. Maar ja. Ik ben al aangekleed enzo. En de hond moet eigenlijk uit
quote:Op maandag 16 januari 2023 10:40 schreef AnneX het volgende:
Hij staat en draait het voorgeschreven programma om te calibreren![]()
De vrachtwagen stond ook.Oh jee lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels wel vlot getrokken?
Ja ik kan me voorstellen dat het met warmer weer wel echt te heet is want het maakt echt veel verschil zeg! Had ik niet verwacht. Maar heel blij meequote:Op maandag 16 januari 2023 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa ik heb sinds deze winter ook een flanel![]()
Maar afgelopen weken toen het zo idioot zacht was vond ik hem wel veel te warm![]()
Nu wel weer op het bed gelegd voor komende week ja
Dat zou jammer zijn…quote:Op maandag 16 januari 2023 14:07 schreef Blues het volgende:
Ik was aan het thuiswerken tot er een storing optrad en kan niet meer in het zkh systeem.
ICT neemt ook niet op, dus maar een mail gestuurd naar de ICT in de hoop dat ze me terugbellen en anders ben ik gewoon klaar voor vandaag
Europareis, leuk johquote:Op maandag 16 januari 2023 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
ai Anne, da's niet mis. Hier was het vanmorgen ook vies, zoveel koude vieze regen. Ik ben het wel zat. Gelukkig wordt het de komende week iets beter.
Veel plezier in Gent, Sigme! Ik vind het altijd een plezante stad
Wij hebben dit weekend ons interrail avontuur vooor in de paasvakantie afgerond. We combineren vanalles, familiebezoek, oude thuis, treinreizen door de Alpen en de eifeltoren voor de jongens:
- België - Twente
- Twente - Berlijn (5 dagen daar!)
- Berlijn - Innsbruck
- Innsbruck - schoonmoeder in het zwarte woud (Via Zürich)
- Vrienden in Freiburg
- Parijs.
Man, wat is Parijs duur. Echt moeilijk om een redelijke, goedkope hotelkamer te vinden.
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Tijdens de sale vorig jaar, toen ze 50% goedkoper waren.
@ Anne: ze hebben niet specifiek iets met treinen, maar hebben er ook zeker geen hekel aan!
quote:Op maandag 16 januari 2023 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond in een doos met boeken en schoolschriften een boek dat ik ooit bij de jaarlijkse verkoop van de bibliotheek heb gekocht: Noord-Amerikaanse sprookjes. Ik herinner me niet het ooit gelezen te hebben.
De reden van de afkeuring werd snel duidelijk![]()
[ afbeelding ]
De druk die ik had was uit 1982. Ik heb het denk ik gekocht rond 1991. De stempel zat trouwens op een aantal pagina's maar alleen bij verhalen over slaven, negers, etc.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:02 schreef yinu het volgende:
[..]
Die stempel ‘afschrijven’ zit er wel terecht op ja. Wanneer is dit vod meesterwerkje gedrukt?
Serieus, dit werd in 82 nog gedrukt???quote:Op maandag 16 januari 2023 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De druk die ik had was uit 1982. Ik heb het denk ik gekocht rond 1991. De stempel zat trouwens op een aantal pagina's maar alleen bij verhalen over slaven, negers, etc.
Dat verhaalquote:Op maandag 16 januari 2023 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond in een doos met boeken en schoolschriften een boek dat ik ooit bij de jaarlijkse verkoop van de bibliotheek heb gekocht: Noord-Amerikaanse sprookjes. Ik herinner me niet het ooit gelezen te hebben.
[ afbeelding ]
Wowquote:Op maandag 16 januari 2023 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De druk die ik had was uit 1982. Ik heb het denk ik gekocht rond 1991. De stempel zat trouwens op een aantal pagina's maar alleen bij verhalen over slaven, negers, etc.
Idioot he? Het hele boek stond vol met zulke slecht geschreven en slecht bedachte verhalen.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat verhaal
![]()
Wie bedenkt zoiets achterlijks?
Schokkend. Zowel om het thema als om de stijl. Dat is echt het papier niet waard. En toen ook al niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Serieus, dit werd in 82 nog gedrukt???
quote:Op maandag 16 januari 2023 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
En toen je het boek kocht, zat het in een bundel afgeschreven boeken?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wanneer zo'n boek ruim 100 jaar geleden was geschreven is het al niet goed, maar dit is 40 jaar geleden gedrukt. Onvoorstelbaarquote:Op maandag 16 januari 2023 19:37 schreef yinu het volgende:
[..]
Schokkend. Zowel om het thema als om de stijl. Dat is echt het papier niet waard. En toen ook al niet.
Op een pizza zit ook groentequote:Op maandag 16 januari 2023 19:52 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit ernstig in dubio of ik een pizza in de oven schuif of toch even naar de winkel hobbel voor wat groenten,
Beide klinken als teveel moeite/zwaarleven
Noord-Afrikaanse Sprookjes.quote:
Op FB of op je werk?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet zo erg, maar dat soort opmerkingen komen bij mij ook dagelijks langs.
Werk, gok ik zo.quote:
Zou best kunnen. Het bestaat al sinds 1958quote:Op maandag 16 januari 2023 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat kaasrestaurant in Haarlem ben ik wel eens geweest, moest alleen diep nadenken met wie ook al weer.
Werk.quote:
Hroetn Teruh!quote:Op maandag 16 januari 2023 20:50 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten uit Gent!
[ afbeelding ]
Nu weer in onze kamer.
quote:Op maandag 16 januari 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Werk.
2 collega’s spelen sinterklaas in dorpen waar “gelukkig piet nog zwart is”. De wc’s zijn vaak smerig want er werken hier veel Marokkaanse en Turkse vrouwen etc. Wist niet wat ik hoorde
quote:Op maandag 16 januari 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Werk.
2 collega’s spelen sinterklaas in dorpen waar “gelukkig piet nog zwart is”. De wc’s zijn vaak smerig want er werken hier veel Marokkaanse en Turkse vrouwen etc. Wist niet wat ik hoorde
Fijnzinnige vondsten in die doosquote:Op maandag 16 januari 2023 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook nog een lied- en verhalenboek van Rien Poortvliet en Jaap ter Haar gevonden vandaag. Rien heeft een prachtige olijke Piet met dikke lippen en grote gouden oorbel getekend. Dat boek gaat ook zeker weg maar ik wil het nog een keer beter bekijken want het is wel echt een mooi boek waar ik vroeger van genoten heb.
Blijft bijzonder dat we daar niet zijn geweest toen we in Gent waren.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:50 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten uit Gent!
[ afbeelding ]
Nu weer in onze kamer.
Heb je schoen al ingeleverd voor een max van het huis?quote:Op maandag 16 januari 2023 20:50 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten uit Gent!
[ afbeelding ]
Nu weer in onze kamer.
Dat moesten m'n klasgenoten al doen toen we in de vijfde klas naar oa Brussel gingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 06:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb je schoen al ingeleverd voor een max van het huis?
Waren ze het vergeten op de sturen?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
De ‘oh’ aan de andere kant van de lijn, toen ze mijn order gingen nazoeken zei voldoende.
Ze deed geen uitspraak over de status dus ik vermoed dat het in de zevende cirkel van de hel ligt te branden, terwijl de duivelen er omheen dansenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waren ze het vergeten op de sturen?
je hebt er wel kijk op hequote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
dat het in de zevende cirkel van de hel ligt te branden, terwijl de duivelen er omheen dansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Was dat mankementje soms de sensor onder de pot?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er bestaan gewoon winkels met goede service![]()
Ik heb er ook één. Mijn Instantpot had een klein mankementje. Na het versturen van een filmpje naar hen, mocht ik direct het apparaat terugsturen en zou ik een nieuwe krijgen. Dat is op zich normaal maar veel bedrijven willen toch proberen te repareren ofzo. Ik heb het pakket zaterdag verstuurd maar geen ontvangstbevestiging gekregen. Ik mailde gisteren of de verkoper die bevestiging wel heeft. Na enkele minuten kreeg ik een bevestigend antwoord. En omdat ze kon zien dat het apparaat naar hen onderweg was, stuurde ze ook alvast een nieuwe op![]()
(@:fietsie)
Ja. Het apparaat wilde steeds niet starten omdat zogenaamd de deksel niet dicht zat. Dan moest ik de binnenpot er uit halen, die sensor indrukken, pot weer terug, deksel dicht. Dan werkte het. Het was geen enorm onoverkomelijk probleem maar wel voor een nieuw apparaat van 300 euro.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was dat mankementje soms de sensor onder de pot?
Hoe groot zou de kans geweest zijn dat dat "mijn" apparaat geweest is? (Waren -alle- stickers er schoon af?)quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Het apparaat wilde steeds niet starten omdat zogenaamd de deksel niet dicht zat. Dan moest ik de binnenpot er uit halen, die sensor indrukken, pot weer terug, deksel dicht. Dan werkte het. Het was geen enorm onoverkomelijk probleem maar wel voor een nieuw apparaat van 300 euro.
Jij had toch een probleem met openen nadat hij op druk is geweest? Daar had ik geen enkel probleem mee. Ik moest alleen wat jutteren voor hij wilde starten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe groot zou de kans geweest zijn dat dat "mijn" apparaat geweest is? (Waren -alle- stickers er schoon af?)
Dan was het een andere; mijn probleem bleek uiteindelijk veroorzaakt te worden omdat die sensor "bleef haken" op de veer".quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij had toch een probleem met openen nadat hij op druk is geweest? Daar had ik geen enkel probleem mee. Ik moest alleen wat jutteren voor hij wilde starten.
De stickers zaten er gewoon netjes op.
Misschien heb ik hem nuquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan was het een andere; mijn probleem bleek uiteindelijk veroorzaakt te worden omdat die sensor "bleef haken" op de veer".
Gezien de omloopsnelheid daar lijkt me dat heel erg sterkquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien heb ik hem nuHij is net bezorgd.
Voedingsbeha's, handig zijn die zag ik bij schdochter paar jaar geleden!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging zondag wat dingen bestellen (een zwangerschapsskibroek - het bestaat! en voedingsbh's, voor de geīnteresseerden). En toen belde de mevrouw van de webshop om te kijken of ik wel de juiste maat had, want de broeken vallen groot en voor welke fase ik de bh's zocht. Want ze twijfelde of eentje ging passen en toen deed ze nog een voorstel voor een alternatief. Die heeft ze toen bij mijn bestelling gedaan en een betaallinkje gestuurd en ik mag alles proberen en terugsturenIk was zo positief verrast door deze klantgerichtheid en meedenken
![]()
Daarentegen ben ik me ook al de hele ochtend aan het opfokken over een Franse webshop met een onduidelijk website en het lever beleid van DPD en het feit dat Albert Heijn gewoon zomaar een half uur buiten het bezorgslot komtVoor het evenwicht
Nee hoor! Net een dingdong, midden in een overleg…quote:
Skechersquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:29 schreef Blues het volgende:
Mijn pakketje, eindelijk! skechers[ afbeelding ]
komt vanmiddag als we hier zijn.
https://www.teylersmuseum(...)te-doen/hockneys-eye
Ik hang wel een briefje op de bel.
Nein!quote:
Wel een goeie, ik moest ineens denken "misschien moet ik ook maar eens in een overl.... OH K*T ik had om 12:30 een overlegquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee hoor! Net een dingdong, midden in een overleg…
Postbode met mijn (niet verkoolde) bestelling
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een goeie, ik moest ineens denken "misschien moet ik ook maar eens in een overl.... OH K*T ik had om 12:30 een overleg![]()
Net ingelogd, minuut later "PADAPLOF"
Jeeejquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Net ingelogd, minuut later "PADAPLOF"
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Voedingsbeha's, handig zijn die zag ik bij schdochter paar jaar geleden!
Ik sjorde in de jaren 80 gewoon de bhhandel omhoog of de tiet eruut
Paparas papieras papoeras.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeeej![]()
[ afbeelding ]
Niks bijzonders maar ik ben bezig met Spaanse les en ik heb zo'n flauw vermoeden dat het de bedoeling is om aan het eind een klein spreekbeurtje over je hobby te geven
Manuel de Falla. Componist. Inmiddels dood denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Paparas papieras papoeras.
Wat is dat een mager mannetje
Jaa skechers zijn fijn! Zo lekker licht en comfortabel.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn coll zijn ook zo enthousiasten Lucky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |