abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207581474
Veel plezier sigme :W

pi_207581525
Gent O+ veel plezier @sigme
pi_207581615
Ook leuk *O* Veel plezier :W

Ben al heel lang niet meer in België geweest eigenlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207581783
Ik heb geen zin, tijd en behoefte aan migraine. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207582111
Hij staat en draait het voorgeschreven programma om te calibreren O-)

De vrachtwagen stond ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207582173
ai Anne, da's niet mis. Hier was het vanmorgen ook vies, zoveel koude vieze regen. Ik ben het wel zat. Gelukkig wordt het de komende week iets beter.

Veel plezier in Gent, Sigme! Ik vind het altijd een plezante stad ;)

Wij hebben dit weekend ons interrail avontuur vooor in de paasvakantie afgerond. We combineren vanalles, familiebezoek, oude thuis, treinreizen door de Alpen en de eifeltoren voor de jongens:
- België - Twente
- Twente - Berlijn (5 dagen daar!)
- Berlijn - Innsbruck
- Innsbruck - schoonmoeder in het zwarte woud (Via Zürich)
- Vrienden in Freiburg
- Parijs.

Man, wat is Parijs duur. Echt moeilijk om een redelijke, goedkope hotelkamer te vinden.
pi_207582199
Ja, veel plezier @sigme in Gent en op de boot. w/

Oei @Lonaa :*

Goeie plannen van JT. Hebben de kinderen iets met treinen?
pi_207582352
@Lonaa -O-

@AnneX :o Gelukkig hebben de buren een trekker! Wij hebben dit een keertje gehad op een verlaten polderweggetje waar we illegaal hadden geparkeerd om de hond uit te laten (rond Oud&Nieuw wegens vuurwerk verlaten gebied opgezocht, paar jaar geleden). Toen moesten we de ANWB bellen :@

@sigme: veel plezier, goede reis, behouden vaart!

Mijn leven werd dit weekeind zeker 10% beter door een aankoop van mijn liefste O+

Een flanellen dekbedovertrek.

*O*

Hemelsch warm en zacht. Zeker met de komende koude nachten in het vooruitzicht.

Het nadeel: ik krijg vaak een kopje koffie op bed geserveerd, en de poezen vinden het ook héél fijn, dat warme zachte dekbedovertrek, dus het is wel echt heel moeilijk om jezelf onder 2 poezen en een warm zacht dekbed uit te slepen op een ochtend als dit. Het is uiteindelijk wel gelukt, maar ik zit me nu af te vragen waarom. Ik heb vanochtend alleen maar computerwerk dus ik overweeg om met poezen en al weer terug in bed te gaan. Maar ja. Ik ben al aangekleed enzo. En de hond moet eigenlijk uit :6
pi_207583200
Ondertussen kocht ik een andere fiets. Win.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 16 januari 2023 @ 12:54:27 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207584007
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
ai Anne, da's niet mis. Hier was het vanmorgen ook vies, zoveel koude vieze regen. Ik ben het wel zat. Gelukkig wordt het de komende week iets beter.

Wij hebben dit weekend ons interrail avontuur vooor in de paasvakantie afgerond. We combineren vanalles, familiebezoek, oude thuis, treinreizen door de Alpen en de eifeltoren voor de jongens:
- België - Twente
- Berlijn - Innsbruck
- Vrienden in Freiburg
- Parijs.

Man, wat is Parijs duur. Echt moeilijk om een redelijke, goedkope hotelkamer te vinden.
Wanneer heb je Interrail gekocht? Tot 4 januari waren ze een stuk goedkoper dacht ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207584041
@yinu 😳

Ondertussen is Blue Monday wel de dag van handige mannen.
Bij buren wordt de glasvezel aangelegd en dan donderdag weer bij ons.
Andere buren hebben twee vrachtauto’s met mannen en zonnepanelen.
En 100 meter verderop staat de brandweer bij een gaslek volgens 112.
Andere kant op bouwen mannen een hek langs het talud en het water.

Er staat nu een hek langs het grint om hetgras de modderpoel af te bakenen.
Blijkbaar ging het gisteravond laat mis met bezoekers, die waren een half uur bezig om weg te komen.
pi_207584163
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 12:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wanneer heb je Interrail gekocht? Tot 4 januari waren ze een stuk goedkoper dacht ik.
Tijdens de sale vorig jaar, toen ze 50% goedkoper waren.

@ Anne: ze hebben niet specifiek iets met treinen, maar hebben er ook zeker geen hekel aan!
  maandag 16 januari 2023 @ 14:06:16 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207585064
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 11:00 schreef yinu het volgende:
@:Lonaa -O-

@:AnneX :o Gelukkig hebben de buren een trekker! Wij hebben dit een keertje gehad op een verlaten polderweggetje waar we illegaal hadden geparkeerd om de hond uit te laten (rond Oud&Nieuw wegens vuurwerk verlaten gebied opgezocht, paar jaar geleden). Toen moesten we de ANWB bellen :@

@:Sigme: veel plezier, goede reis, behouden vaart!

Mijn leven werd dit weekeind zeker 10% beter door een aankoop van mijn liefste O+

Een flanellen dekbedovertrek.

*O*

Hemelsch warm en zacht. Zeker met de komende koude nachten in het vooruitzicht.

Het nadeel: ik krijg vaak een kopje koffie op bed geserveerd, en de poezen vinden het ook héél fijn, dat warme zachte dekbedovertrek, dus het is wel echt heel moeilijk om jezelf onder 2 poezen en een warm zacht dekbed uit te slepen op een ochtend als dit. Het is uiteindelijk wel gelukt, maar ik zit me nu af te vragen waarom. Ik heb vanochtend alleen maar computerwerk dus ik overweeg om met poezen en al weer terug in bed te gaan. Maar ja. Ik ben al aangekleed enzo. En de hond moet eigenlijk uit :6
Jaaa ik heb sinds deze winter ook een flanel _O_
Maar afgelopen weken toen het zo idioot zacht was vond ik hem wel veel te warm :D
Nu wel weer op het bed gelegd voor komende week ja *O*
pi_207585073
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 10:40 schreef AnneX het volgende:
Hij staat en draait het voorgeschreven programma om te calibreren O-)

De vrachtwagen stond ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jee lekker dan :o
Inmiddels wel vlot getrokken?
pi_207585091
Ik was aan het thuiswerken tot er een storing optrad en kan niet meer in het zkh systeem.
ICT neemt ook niet op, dus maar een mail gestuurd naar de ICT in de hoop dat ze me terugbellen en anders ben ik gewoon klaar voor vandaag _O-
pi_207585244
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jaaa ik heb sinds deze winter ook een flanel _O_
Maar afgelopen weken toen het zo idioot zacht was vond ik hem wel veel te warm :D
Nu wel weer op het bed gelegd voor komende week ja *O*
Ja ik kan me voorstellen dat het met warmer weer wel echt te heet is want het maakt echt veel verschil zeg! Had ik niet verwacht. Maar heel blij mee :D
pi_207585251
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:07 schreef Blues het volgende:
Ik was aan het thuiswerken tot er een storing optrad en kan niet meer in het zkh systeem.
ICT neemt ook niet op, dus maar een mail gestuurd naar de ICT in de hoop dat ze me terugbellen en anders ben ik gewoon klaar voor vandaag _O-
Dat zou jammer zijn…

*O*
pi_207585443
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:

- België - Twente
- Berlijn - Innsbruck
- Vrienden in Freiburg
- Parijs.

Europareis, leuk joh *O*
pi_207585466
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 13:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Tijdens de sale vorig jaar, toen ze 50% goedkoper waren.

@ Anne: ze hebben niet specifiek iets met treinen, maar hebben er ook zeker geen hekel aan!
*O*

Toevallig las ik je vraag in het kinderboeken topic.
Zie daar.

Goh, Blues wat jammer zeg. En je was net zo lekker bezig.😉
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 januari 2023 @ 14:33:00 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207585492
Gentse Feesten O+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207586268
Met andere browser toch nog wat kunnen doen tot nu.
Klaar mee })
pi_207586877
Geen sportschool, wčl 14 x de trap op/af om te kijken en te luisteren en een soort kaneel appel muffins gebakken. *) en bed verschoond.
En gedweild nadat de mannen wegwaren.
pi_207587757
Ja bed verschoond heb ik ook :D *O*
pi_207588309
Ikke niet *O*
Zaterdag al gedaan *O*

:P
pi_207588368
Tandarts overleefd *O*. Was al veel te lang niet gegaan na een vervelende ervaring in de corona tijd. Nu overgestapt en dat was echt een goede keuze. Blijkbaar kun je ook gewoon voorzichtig behandelen, dan doet het geen pijn.
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 januari 2023 @ 18:28:35 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207588474
Wilde even reserveren bij 't Goede Uur, het kaasfonduerestaurant van Haarlem. Moet je gewoon een maand van te voren boeken als je in het weekend een tafeltje wil _O-
pi_207588551
Ik vond in een doos met boeken en schoolschriften een boek dat ik ooit bij de jaarlijkse verkoop van de bibliotheek heb gekocht: Noord-Amerikaanse sprookjes. Ik herinner me niet het ooit gelezen te hebben.

De reden van de afkeuring werd snel duidelijk ;(

Spoilers!
pi_207588648
wauw, wat een boek :o

Mijn bed is vorige week door de hulp gedaan, zo blij mee dat zij dat doet.

Weer een hele drukke dag op het werk. Als ik nu 5 dagen achtereen achterstallig werk kan doen zonder dat er werk bij komt, denk ik niet dat ik er doorheen ben.
Vandaag maar weer een paar sollicitaties de deur uitgedaan.

Dat kaasrestaurant in Haarlem ben ik wel eens geweest, moest alleen diep nadenken met wie ook al weer.

Zo even wat eten, nog geen idee wat want niets uit de (leeg te eten) vriezer gehaald.
We have far more in common than that which devides us..
pi_207588876
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond in een doos met boeken en schoolschriften een boek dat ik ooit bij de jaarlijkse verkoop van de bibliotheek heb gekocht: Noord-Amerikaanse sprookjes. Ik herinner me niet het ooit gelezen te hebben.

[ afbeelding ]
:o

Die stempel ‘afschrijven’ zit er wel terecht op ja. Wanneer is dit vod meesterwerkje gedrukt?
pi_207589000
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:02 schreef yinu het volgende:

[..]
:o

Die stempel ‘afschrijven’ zit er wel terecht op ja. Wanneer is dit vod meesterwerkje gedrukt?
De druk die ik had was uit 1982. Ik heb het denk ik gekocht rond 1991. De stempel zat trouwens op een aantal pagina's maar alleen bij verhalen over slaven, negers, etc.
Spoilers!
pi_207589064
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
De druk die ik had was uit 1982. Ik heb het denk ik gekocht rond 1991. De stempel zat trouwens op een aantal pagina's maar alleen bij verhalen over slaven, negers, etc.
Serieus, dit werd in 82 nog gedrukt???
pi_207589150
quote:

[ afbeelding ]
Dat verhaal :o
_O-
Wie bedenkt zoiets achterlijks?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207589224
quote:

[..]
Wow :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207589254
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat verhaal :o
_O-
Wie bedenkt zoiets achterlijks?
Idioot he? Het hele boek stond vol met zulke slecht geschreven en slecht bedachte verhalen.
Spoilers!
pi_207589259
En haan we naar Hent? Hezellig ^O^
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207589271
Doet me een beetje denken aan old shatterhand boeken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 16 januari 2023 @ 19:30:46 #37
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207589306
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
En haan we naar Hent? Hezellig ^O^
Ik las dit in het juiste stemmetje :D
pi_207589467
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Serieus, dit werd in 82 nog gedrukt???
Schokkend. Zowel om het thema als om de stijl. Dat is echt het papier niet waard. En toen ook al niet.
pi_207589676
quote:

[ afbeelding ]
:D
hoe heet dit boek?
Google is your friend, abuse your friends
pi_207589706
quote:

[..]
En toen je het boek kocht, zat het in een bundel afgeschreven boeken?
I.p.v. het boek in circulatie houden, had de bieb destijds het direct
moeten vernietigen, toch!?

Dat waren 3 wasbeurten vanmiddag. We hebben weer schone onderbroeken. w/
pi_207589718
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:37 schreef yinu het volgende:

[..]
Schokkend. Zowel om het thema als om de stijl. Dat is echt het papier niet waard. En toen ook al niet.
Wanneer zo'n boek ruim 100 jaar geleden was geschreven is het al niet goed, maar dit is 40 jaar geleden gedrukt. Onvoorstelbaar
pi_207589742
Het verbaast me oprecht niet eens.

EDIT: misschien toch niet zo handig zo te delen, klein dorp en je weet niet wie er mee leest :P

[ Bericht 76% gewijzigd door Candaasje op 16-01-2023 20:40:39 ]
pi_207589792
Ik zit ernstig in dubio of ik een pizza in de oven schuif of toch even naar de winkel hobbel voor wat groenten,

Beide klinken als teveel moeite :P /zwaarleven
pi_207589845
Ook maar weggehaald

[ Bericht 97% gewijzigd door Kaatje1 op 16-01-2023 20:51:25 ]
pi_207590131
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:52 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit ernstig in dubio of ik een pizza in de oven schuif of toch even naar de winkel hobbel voor wat groenten,

Beide klinken als teveel moeite :P /zwaarleven
Op een pizza zit ook groente :+

Ik had wel een prima dag vandaag. Alleen intense spierpijn overal van het laminaat leggen. Dus dat wordt nog feest morgen op de tweede dag.

Morgen naar werk, eind vd dag borrel met de sectie dus dat is gezellig. Wel ook pittig online gesprek met een studente, daar heb ik niet zo'n zin in.
pi_207590416
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:46 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
hoe heet dit boek?
Noord-Afrikaanse Sprookjes.

@AnneX, die bieb had het eigenlijk gewoon moeten vernietigen destijds. Ik herinner me helemaal niets van dit boek. Het kwam me niet eens bekend voor toen ik het uitpakte vandaag.
Spoilers!
pi_207590614
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Niet zo erg, maar dat soort opmerkingen komen bij mij ook dagelijks langs.
Op FB of op je werk?
pi_207590661
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:33 schreef yinu het volgende:
Op FB of op je werk?
Werk, gok ik zo.

En dat boekje had absoluut vernietigd moeten worden :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207590706
Overigens had ik een jaar of 20 geleden een vriendin die niet meer met haar oudere zus om wilde gaan omdat de zus een relatie met een (haar woorden) neger had (Amerikaanse militair gestationeed in Duitsland). Na die uitspraak was de vriendschap ook wel over :W En zij was zelf midden 20, dus geen oude racist of zo. Een heel gewone, vrolijke doorsnee Nederlandse meid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 januari 2023 @ 20:49:50 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207590870
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat kaasrestaurant in Haarlem ben ik wel eens geweest, moest alleen diep nadenken met wie ook al weer.

Zou best kunnen. Het bestaat al sinds 1958 :+.
Had alleen niet verwacht dat je in het weekend zo lang van te voren moet reserveren.
pi_207590879

Groeten uit Gent!

Nu weer in onze kamer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207590936
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:33 schreef yinu het volgende:

[..]
Op FB of op je werk?
Werk.
2 collega’s spelen sinterklaas in dorpen waar “gelukkig piet nog zwart is”. De wc’s zijn vaak smerig want er werken hier veel Marokkaanse en Turkse vrouwen etc. Wist niet wat ik hoorde
pi_207590969
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:50 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten uit Gent!

[ afbeelding ]
Nu weer in onze kamer.
Hroetn Teruh!
pi_207591385
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Werk.
2 collega’s spelen sinterklaas in dorpen waar “gelukkig piet nog zwart is”. De wc’s zijn vaak smerig want er werken hier veel Marokkaanse en Turkse vrouwen etc. Wist niet wat ik hoorde
:X
Ik heb 1 (niet directe) coll die er nog steeds trots op is pikzwart te smincken en een traantje moet wegpinken als ze haar sinterklaas met zijn vaste pieten op foto's ziet. 🙈
pi_207591463
Ik heb ook nog een lied- en verhalenboek van Rien Poortvliet en Jaap ter Haar gevonden vandaag. Rien heeft een prachtige olijke Piet met dikke lippen en grote gouden oorbel getekend. Dat boek gaat ook zeker weg maar ik wil het nog een keer beter bekijken want het is wel echt een mooi boek waar ik vroeger van genoten heb.
Spoilers!
pi_207591470
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Werk.
}:|
Spoilers!
pi_207591961
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook nog een lied- en verhalenboek van Rien Poortvliet en Jaap ter Haar gevonden vandaag. Rien heeft een prachtige olijke Piet met dikke lippen en grote gouden oorbel getekend. Dat boek gaat ook zeker weg maar ik wil het nog een keer beter bekijken want het is wel echt een mooi boek waar ik vroeger van genoten heb.
Fijnzinnige vondsten in die doos :{
pi_207592561
quote:
[ afbeelding ]
Groeten uit Gent!

[ afbeelding ]
Nu weer in onze kamer.
Blijft bijzonder dat we daar niet zijn geweest toen we in Gent waren.
Volgende keer beter.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 januari 2023 @ 06:54:43 #59
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207594231
quote:
[ afbeelding ]
Groeten uit Gent!

[ afbeelding ]
Nu weer in onze kamer.
Heb je schoen al ingeleverd voor een max van het huis?
  Moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 07:02:04 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207594245
quote:
80s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 06:54 schreef borisz het volgende:

[..]
Heb je schoen al ingeleverd voor een max van het huis?
Dat moesten m'n klasgenoten al doen toen we in de vijfde klas naar oa Brussel gingen.

Dat glas leek meer op een vissenkom op een pootje als ik het goed herinner.
pi_207594260
Je schoen inleveren kan (kon?) ook al jaren gewoon in Utrecht ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207594428
Goedemorgen!

Heerlijk hotel, doodstil. Totdat de Italianen boven ons hun kamer binnen kwamen. Die hebben geen conversatietoon. Alles met NADRUK en LAAAAANGE uithalen. Na een uur ben ik in mn slaapjorkje gaan dwalen over de gang en kwam een nachtportier tegen en kort daarna was de rust hersteld. :z :Z

Werden we zojuist, nasoezend in bed, gebeld door de vrachtboot. Dat we extra tijd hebben om Gent te verkennen. Ook geen straf 😀
Even etensplannen omgooien en dan kunnen we straks nog stad verkennen. En uit lunchen in plaats van in onze studio uitgebreid ontbijten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207594927
Nachtelijke avonturen :D

En vandaag met de vrachtboot, ik ben erg benieuwd naar je ervaringen! (Vooral op het gebied van zeebewegingen :X )

Ik belde inmiddels met de dementiewinkel. Hun site en correspondentie is prima voor de oudere gebruiker, ze nemen je echt bij de hand om je door het bestelproces te begeleiden en ze leggen je graag op drie verschillende manieren uit hoe je de status van je bestelling kunt zien, hoe je met een overschrijving kunt betalen en dat alles goed komt ^O^

Hier leek het niet goed te komen, gelukkig plakken ze overal ook hun telefoonnummer achter. Dus maar eens ouderwetsch gebeld want een week na bestellen en betalen nog niks binnen hebben… duurt lang! Zeker omdat het een kadootje is voor komend weekend.

De ‘oh’ aan de andere kant van de lijn, toen ze mijn order gingen nazoeken zei voldoende. Ik krijg vandaag nog bericht over de status (ik denk telefoon O+ ) en hopelijk gaan ze dan wel snel opsturen.
  Moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 09:51:11 #64
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207595170
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

De ‘oh’ aan de andere kant van de lijn, toen ze mijn order gingen nazoeken zei voldoende.
Waren ze het vergeten op de sturen? :7
pi_207595201
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waren ze het vergeten op de sturen? :7
Ze deed geen uitspraak over de status dus ik vermoed dat het in de zevende cirkel van de hel ligt te branden, terwijl de duivelen er omheen dansen ;(

Of misschien is ze… vergeten het me te vertellen :')
pi_207595259
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
dat het in de zevende cirkel van de hel ligt te branden, terwijl de duivelen er omheen dansen
je hebt er wel kijk op he :+
pi_207596018
Ik ging zondag wat dingen bestellen (een zwangerschapsskibroek - het bestaat! en voedingsbh's, voor de geīnteresseerden). En toen belde de mevrouw van de webshop om te kijken of ik wel de juiste maat had, want de broeken vallen groot en voor welke fase ik de bh's zocht. Want ze twijfelde of eentje ging passen en toen deed ze nog een voorstel voor een alternatief. Die heeft ze toen bij mijn bestelling gedaan en een betaallinkje gestuurd en ik mag alles proberen en terugsturen O+ Ik was zo positief verrast door deze klantgerichtheid en meedenken ^O^

Daarentegen ben ik me ook al de hele ochtend aan het opfokken over een Franse webshop met een onduidelijk website en het lever beleid van DPD en het feit dat Albert Heijn gewoon zomaar een half uur buiten het bezorgslot komt 8)7 Voor het evenwicht :+
pi_207596104
Er bestaan gewoon winkels met goede service :Y

Ik heb er ook één. Mijn Instantpot had een klein mankementje. Na het versturen van een filmpje naar hen, mocht ik direct het apparaat terugsturen en zou ik een nieuwe krijgen. Dat is op zich normaal maar veel bedrijven willen toch proberen te repareren ofzo. Ik heb het pakket zaterdag verstuurd maar geen ontvangstbevestiging gekregen. Ik mailde gisteren of de verkoper die bevestiging wel heeft. Na enkele minuten kreeg ik een bevestigend antwoord. En omdat ze kon zien dat het apparaat naar hen onderweg was, stuurde ze ook alvast een nieuwe op :o

(@fietsie)
Spoilers!
pi_207596109
Ik ben ook heel benieuwd naar de vrachtschipcruise!

Vanmorgen was ik helemaal in de war door hoe de lucht eruit zag. Het duurde even voor het tot me doordrong wat er aan de hand was: er waren geen wolken en de zon was aan het opkomen dus de lucht was helemaal geelgroenoranje. Geen Wolken.
Mijn ochtendbrein kon dat even niet verwerken.
pi_207596115
Winkels met goede service *O*
pi_207596179
ik heb ook een ochtendwandeltje gedaan *O*

SPOILER
  dinsdag 17 januari 2023 @ 11:34:39 #72
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207596190
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er bestaan gewoon winkels met goede service :Y

Ik heb er ook één. Mijn Instantpot had een klein mankementje. Na het versturen van een filmpje naar hen, mocht ik direct het apparaat terugsturen en zou ik een nieuwe krijgen. Dat is op zich normaal maar veel bedrijven willen toch proberen te repareren ofzo. Ik heb het pakket zaterdag verstuurd maar geen ontvangstbevestiging gekregen. Ik mailde gisteren of de verkoper die bevestiging wel heeft. Na enkele minuten kreeg ik een bevestigend antwoord. En omdat ze kon zien dat het apparaat naar hen onderweg was, stuurde ze ook alvast een nieuwe op :o

(@:fietsie)
Was dat mankementje soms de sensor onder de pot?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207596230
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 11:34 schreef fietsie het volgende:

[..]
Was dat mankementje soms de sensor onder de pot?
Ja. Het apparaat wilde steeds niet starten omdat zogenaamd de deksel niet dicht zat. Dan moest ik de binnenpot er uit halen, die sensor indrukken, pot weer terug, deksel dicht. Dan werkte het. Het was geen enorm onoverkomelijk probleem maar wel voor een nieuw apparaat van 300 euro.
Spoilers!
  dinsdag 17 januari 2023 @ 11:39:22 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207596245
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja. Het apparaat wilde steeds niet starten omdat zogenaamd de deksel niet dicht zat. Dan moest ik de binnenpot er uit halen, die sensor indrukken, pot weer terug, deksel dicht. Dan werkte het. Het was geen enorm onoverkomelijk probleem maar wel voor een nieuw apparaat van 300 euro.
Hoe groot zou de kans geweest zijn dat dat "mijn" apparaat geweest is? (Waren -alle- stickers er schoon af?)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207596376
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 11:39 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hoe groot zou de kans geweest zijn dat dat "mijn" apparaat geweest is? (Waren -alle- stickers er schoon af?)
Jij had toch een probleem met openen nadat hij op druk is geweest? Daar had ik geen enkel probleem mee. Ik moest alleen wat jutteren voor hij wilde starten.

De stickers zaten er gewoon netjes op.
Spoilers!
  dinsdag 17 januari 2023 @ 11:49:09 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207596431
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 11:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jij had toch een probleem met openen nadat hij op druk is geweest? Daar had ik geen enkel probleem mee. Ik moest alleen wat jutteren voor hij wilde starten.

De stickers zaten er gewoon netjes op.
Dan was het een andere; mijn probleem bleek uiteindelijk veroorzaakt te worden omdat die sensor "bleef haken" op de veer".
pi_207596463
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 11:49 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dan was het een andere; mijn probleem bleek uiteindelijk veroorzaakt te worden omdat die sensor "bleef haken" op de veer".
Misschien heb ik hem nu :D Hij is net bezorgd.
Spoilers!
  dinsdag 17 januari 2023 @ 11:51:19 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207596492
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Misschien heb ik hem nu :D Hij is net bezorgd.
Gezien de omloopsnelheid daar lijkt me dat heel erg sterk
pi_207596499
ik wacht ook nog op een pakketje :9 Kan er elk moment zijn nu eigenlijk *O*
pi_207597001
Mijn pakketje is onderweg.

Dit laat zich omrekenen naar een dichtheid van 10.625 gram per cm3, zo'n 565 keer die van Uranium. Zal mij benieuwen wat dit wordt :9
pi_207597326

Mijn pakketje, eindelijk! skechers *G*
komt vanmiddag als we hier zijn.
https://www.teylersmuseum(...)te-doen/hockneys-eye

Ik hang wel een briefje op de bel.
pi_207597377
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 11:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging zondag wat dingen bestellen (een zwangerschapsskibroek - het bestaat! en voedingsbh's, voor de geīnteresseerden). En toen belde de mevrouw van de webshop om te kijken of ik wel de juiste maat had, want de broeken vallen groot en voor welke fase ik de bh's zocht. Want ze twijfelde of eentje ging passen en toen deed ze nog een voorstel voor een alternatief. Die heeft ze toen bij mijn bestelling gedaan en een betaallinkje gestuurd en ik mag alles proberen en terugsturen O+ Ik was zo positief verrast door deze klantgerichtheid en meedenken ^O^

Daarentegen ben ik me ook al de hele ochtend aan het opfokken over een Franse webshop met een onduidelijk website en het lever beleid van DPD en het feit dat Albert Heijn gewoon zomaar een half uur buiten het bezorgslot komt 8)7 Voor het evenwicht :+
Voedingsbeha's, handig zijn die zag ik bij schdochter paar jaar geleden!
Ik sjorde in de jaren 80 gewoon de bhhandel omhoog of de tiet eruut :+
pi_207597447
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
je hebt er wel kijk op he :+
Nee hoor! Net een dingdong, midden in een overleg…
Postbode met mijn (niet verkoolde) bestelling *O*
pi_207597477
En foodello. Die had hij ook bij O+
pi_207597484
zich
pi_207597489
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 12:29 schreef Blues het volgende:

Mijn pakketje, eindelijk! skechers *G*[ afbeelding ]
komt vanmiddag als we hier zijn.
https://www.teylersmuseum(...)te-doen/hockneys-eye

Ik hang wel een briefje op de bel.
Skechers O+ Liefde!
pi_207597496
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
zich
Nein!
pi_207597516
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 12:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nee hoor! Net een dingdong, midden in een overleg…
Postbode met mijn (niet verkoolde) bestelling *O*
Wel een goeie, ik moest ineens denken "misschien moet ik ook maar eens in een overl.... OH K*T ik had om 12:30 een overleg O-)

Net ingelogd, minuut later "PADAPLOF" *O*
pi_207597587
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wel een goeie, ik moest ineens denken "misschien moet ik ook maar eens in een overl.... OH K*T ik had om 12:30 een overleg O-)

_O-
  dinsdag 17 januari 2023 @ 12:43:30 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207597595
Ik moet toch maar aan de pantoffels ofzo. Dit is echt niet leuk.

Maar die totaal bejaarde C&A ellende komt er hier niet in... dus dat wordt nog even zoeken....
pi_207597621
Ik had vandaag eigenlijk vrij. Lees: beschikbaar voor mijn andere werk.
Maar ben daarin solist onder mijn collega’s dus 1 keer in de twee maanden draaf ik online op.

Natuurlijk zijn er op dinsdagen dan ook andere zaken dus deze maand werk ik drie van de vier dinsdagen een deel of de hele dag :')
Geeft wel weer ruimte op andere dagen want tvt.
pi_207597694
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeeej *O*

Niks bijzonders maar ik ben bezig met Spaanse les en ik heb zo'n flauw vermoeden dat het de bedoeling is om aan het eind een klein spreekbeurtje over je hobby te geven :P
pi_207597801
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 12:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Voedingsbeha's, handig zijn die zag ik bij schdochter paar jaar geleden!
Ik sjorde in de jaren 80 gewoon de bhhandel omhoog of de tiet eruut :+
:Y en hemden en shirtjes en pyjama's en jurkjes ^O^
pi_207597807
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
zich
Ja! Dat vul ik ook altijd aan, ik schreeuw het ook naar de tv 8)7
pi_207597827
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Skechers O+ Liefde!
Mijn coll zijn ook zo enthousiast *O* en Lucky *O*
pi_207597844
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jeeej *O*
[ afbeelding ]

Niks bijzonders maar ik ben bezig met Spaanse les en ik heb zo'n flauw vermoeden dat het de bedoeling is om aan het eind een klein spreekbeurtje over je hobby te geven :P
Paparas papieras papoeras.
Wat is dat een mager mannetje -O-
pi_207597875
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 12:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Paparas papieras papoeras.
Wat is dat een mager mannetje -O-
Manuel de Falla. Componist. Inmiddels dood denk ik :{
  dinsdag 17 januari 2023 @ 13:01:51 #98
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207597905
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 12:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Mijn coll zijn ook zo enthousiast *O* en Lucky *O*
Jaa skechers zijn fijn! Zo lekker licht en comfortabel.
Ik ben er wel alweer van afgestapt omdat het met wandelen op grind/gravel achtige paden echt geen doen is. Je voelt alles.
vrijwel alle wegen rondom ons huis zijn gravel, dus toch maar voor wat stevigers gegaan voor alles thuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')