Lekker gewoon in de achterzak van de agrarische lobby!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin.
GeWooN NiEt NadEnkEN En ELk beslUiT MakEN op JE ONDErbuiKgevOelquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
MaAr Ze Is Zo LeKkEr GeWoOn GeBlEvEn!
Als ik dat zou doen dan zouden er veel meer wc's zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
GeWooN NiEt NadEnkEN En ELk beslUiT MakEN op JE ONDErbuiKgevOel
Moet je in Korea gaan wonenquote:Op zondag 22 januari 2023 07:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen dan zouden er veel meer wc's zijn
De mensen die er op stemmen ook. Dat zijn er dus echt veel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zij is echt akelig dom.
Democratie en stemrecht waren een gigantische vergissing.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De mensen die er op stemmen ook. Dat zijn er dus echt veel.
Weet je wie die flauwekul zo snel mogelijk de deur uit heeft gekieperd?quote:Op zondag 22 januari 2023 09:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Democratie en stemrecht waren een gigantische vergissing.
quote:Op zondag 15 januari 2023 21:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Eens kijken hoe lang het duurt voor wat er weer een meltdown komt
quote:Het is duidelijk dat Lefevere op zijn 68e scherper dan ooit staat. Zo kondigde hij onlangs ook zijn comeback op Twitter aan met de woorden "I'm back!".
"Er waren een paar mensen die mij ergerden en ik had goesting om te reageren. Ik zag dat ik onmiddellijk weer populair was. Voor en tegen, zo moet het, hé."
Berghuis, vrij letterlijk:quote:
quote:
Is natuurlijk anti-Randstad sentiment. Het is eigenlijk vrij jammer dat dat helemaal is platgeslagen tot een stikstof-atoom. Terwijl de onderliggende discussie zeer relevant is, ik ga er zelf niet vanuit dat het alleen maar calimero's zijn daar buiten de randstad.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De mensen die er op stemmen ook. Dat zijn er dus echt veel.
Gooi het eruit maat.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n schuimende kuip is echt het laagste en domste allooi wat de mensheid heeft voortgebracht. Wat een primitief volk.
Zo druk met theekransjes met terrorboeren dat de post ongeopend blijft liggen, ach.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mooi man, kan gewoon.
Klimaatactivisten worden van tevoren al opgepakt maar boerenterreur wordt met open armen ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |