Geblondeerde jongens zijn niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi.
In tegenstelling tot zijn mooie AG2R-jaren.
Testosteronkuurtjes?quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of hoor je de laatste tijd veel over vrouwenmeppen in het (voormalig) peloton?
Is die nog steeds bezig over Westra?quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zelfs iemand Pietjepukked in WLR
Die heeft altijd een obsessie met bepaalde zaken, dan gaat hij zelf 100 aannames maken en het "oplossen".quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Is die nog steeds bezig over Westra?
Is het een kloon van Klaas? Dat zou veel verklaren.quote:
Op zich wel geniaal als je hersenen alles op kunnen lossenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Die heeft altijd een obsessie met bepaalde zaken, dan gaat hij zelf 100 aannames maken en het "oplossen".
als jij denktquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het een kloon van Klaas? Dat zou veel verklaren.
Ja! Emily I'm Sorryquote:
Maak je op de valreep nog even helemaal mijn dag.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef Slobeend het volgende:
The National · Song · 2023@:rellende_rotscholier @:el-stinho
Erg fijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef Slobeend het volgende:
The National · Song · 2023@:rellende_rotscholier @:el-stinho
Lees je dat, Mark?quote:Volgens de premier is het een ‘privilege’ om aan het roer te staan, maar is het daarom juist belangrijk om te beseffen hoe groot haar verantwoordelijkheid is. ,,De verantwoordelijkheid om te weten wanneer je de juiste persoon bent om te leiden en ook wanneer je dat niet bent. Ik weet wat deze functie van me vraagt. En ik weet dat ik niet langer genoeg in de tank heb haar eer aan te doen. Zo simpel is het,”
Is/was toch een prima premier?quote:
Niet roddelen hier.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Die heeft altijd een obsessie met bepaalde zaken, dan gaat hij zelf 100 aannames maken en het "oplossen".
HARVARDEDquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
als jij denkt
dat klaas dat soort posts zou kunnen schrijven
ben je niet goed wijs
En Hitler was ook een prima dictator zekerquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Is/was toch een prima premier?
Sowieso, Nieuw-Zeeland
Goede vergelijking wel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En Hitler was ook een prima dictator zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |