Vooral optimistischer. Ik ben wel een beetje een cynicus geworden.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vonden jullie jezelf vroeger ook leuker en grappiger? #bluemonday
Graag gedaan.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral optimistischer. Ik ben wel een beetje een cynicus geworden.
Schuld van dit topic!
Eensquote:Op maandag 16 januari 2023 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schuld van dit topic!
Dat lijkt mij optimistisch met een vertrekkende Ten Hag en spelers als Blind en Tadic bij wie de jaren echt zijn gaan tellen.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Enige wat daar voor nodig was was precies dezelfde situatie maar dan met een niet-dickpick-versturende Overmars.
"vroeger" kon je nog gewoon 5 dagen blijven zitten.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Ach, de studenten bij de UvA hebben hun John Deere vergeten mee te nemen.
Niemand lijkt die les te hebben geleerd.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Ach, de studenten bij de UvA hebben hun John Deere vergeten mee te nemen.
Ik probeer mensen in mijn omgeving maar wijs te maken dat ik een beginnende verkoudheid heb wanneer ik weer eens hard Ach zeg.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schuld van dit topic!
Met Overmars hadden ze gewoon Slot gehaald dus dan had je een van die problemen al opgelost.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat lijkt mij optimistisch met een vertrekkende Ten Hag en spelers als Blind en Tadic bij wie de jaren echt zijn gaan tellen.
Waarom zou Overmars dat wel kunnen?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met Overmars hadden ze gewoon Slot gehaald dus dan had je een van die problemen al opgelost.
* Durven.quote:
Slot werd zo'n beetje door de hele media naar Ajax geschreven toen bekend werd dat Ten Hag naar United ging. Dan lijkt me de drempel om hem daadwerkelijk te benaderen niet zo hoog meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]urven.
Hij werd ook minder beïnvloed door de T. dus zoals een normaal mens het grote verschil in kwaliteit tussen Slot en Schreuder.
Tja het is denk ik een combinatie geweest van de gevoeligheid van een overstap & slecht beoordelingsvermogen waarom ze hem niet gehaald hebben. Weet niet in welke relatieve verhoudingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot werd zo'n beetje door de hele media naar Ajax geschreven toen bekend werd dat Ten Hag naar United ging. Dan lijkt me de drempel om hem daadwerkelijk te benaderen niet zo hoog meer.
(lol)quote:Soms werden pijnstillers via een infuus toegediend. "Je wist nooit precies wat daar in zat, maar zeker geen doping want ik ben nooit positief getest.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:41 schreef OProg het volgende:
https://sportnieuws.nl/vo(...)pplementen-jaren-90/
[..]
(lol)
Gewoon doorlopen mensen, het was allemaal natuurlijk en normaal!quote:Het waren gewoon normale supplementen, die helpen bij fysiek herstel. We moesten die wel gebruiken omdat we zoveel wedstrijden speelden. Jezelf helpen met die supplementen was natuurlijk en normaal, maar ik wil nu weten of ze op lange termijn schade kunnen aandoen.
Sander Westerveld vindt dit leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:41 schreef OProg het volgende:
https://sportnieuws.nl/vo(...)pplementen-jaren-90/
[..]
(lol)
In NL doen ze over zo'n vergelijkbaar stuk een jaar of 10 schat ik zo.quote:
Credit Agricolequote:Op woensdag 18 januari 2023 18:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi.
In tegenstelling tot zijn mooie AG2R-jaren.
Ligt het aan mij of hoor je de laatste tijd veel over vrouwenmeppen in het (voormalig) peloton?quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi.
In tegenstelling tot zijn mooie AG2R-jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |