Sorry, de rondes van de tweede competitiehelft waren nog niet toegevoegd omdat ze nog niet bekend waren.quote:Op maandag 16 januari 2023 05:03 schreef stpn het volgende:
De ronde is voorbij, maar de manager nog niet open. Ook zie ik wel al Rulli staan bij Ajax, maar Gakpo en Daley Blind bijv zijn nog niet gedeactiveerd.
Nee, dan krijgt hij punten uit de competitie waar hij nu in speelt.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:25 schreef hhh38 het volgende:
Ik speel dit jaar pas weer voor het eerst sinds een paar jaar, hoe zit het ook alweer als een speler van je verkocht wordt tijdens de speelronde? Krijg je dat geld wel nog terug?
Ja, leuk. Ik snap dat ie uit het spel gaat maar je krijgt zijn waarde nog wel terug toch?quote:Op maandag 16 januari 2023 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, dan krijgt hij punten uit de competitie waar hij nu in speelt.
Ja, gewoon zoals je ieder ander zou verkopen.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik snap dat ie uit het spel gaat maar je krijgt zijn waarde nog wel terug toch?
quote:Op maandag 16 januari 2023 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik snap dat ie uit het spel gaat maar je krijgt zijn waarde nog wel terug toch?
Het gaat niet om Gakpo, ik wilde beslissen of ik Madueke voor de zekerheid moet verkopen.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag toch aannemen van wel. Kijk anders even wat er gebeurt wanneer je hem in de vuilnisbak gooit, of je nog transferkosten moet betalen.
Die zit nog bij Peesjevee, dus dat gaat op de normale manier.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat niet om Gakpo, ik wilde beslissen of ik Madueke voor de zekerheid moet verkopen.
Joh.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zit nog bij Peesjevee, dus dat gaat op de normale manier.
Klopt.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Joh.
Maar er zit dus geen risico aan hem in het team houden (muv het feit dat ie geen punten meer zou kunnen scoren)
Dat wordt nog snel wisselen.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Joh.
Maar er zit dus geen risico aan hem in het team houden (muv het feit dat ie geen punten meer zou kunnen scoren)
Sparta ook aan gedacht deze keer. Maar uiteindelijk heb ik alleen Mijnans. Verder vooral Feyenoord 3x en Twente 4xquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uit: Proper, Valente (eindelijk)
In: Pinto, Verschueren
En nu maar hopen dat inzetten op Sparta gaat lonen, heb Van Crooij en Mijnans ook nog rondlopen.
Ik heb al aardig wat speelrondes 10/11 van de top 5. Maar ze pakken weinig punten muv de Twente verdedigersquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer mn halve team omgegooid, het draait vaak niet
Nu wel een team waar ik redelijk tevreden mee ben. 9/11 top 5 genot. Verder Sparta en Kowet
Dan zal Bergwijn eindelijk zijn hattrick gaan scoren tegen Volendam.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gisteravond ook nog Bergwijn en Van Crooij er uit gegooid en vervangen door Szymanski en Misidjan, wat uiteindelijk neerkomt op 4x Twente, 3x Feyenoord, 3x Sparta, 1x PSV
Maar Kerkez was 2 weken terug al geschorst. Wel een notoire kaartenpakker, maar ik had Sugawara en die pakte ook prompt 2x geel en ik kwam 1000 tekort met Sugawaraquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:28 schreef AmenhotepIV het volgende:
Het wordt steeds lastiger om top 10 scores te halen, teams buiten de top 20 hebben nu ook al zeer goede teams.
Komt aan op geluk en details nu.
Heb Kerkez en Crooij gemeden omdat ze op scherp staan (4x geel).
Precies, zo gaat dat altijdquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:33 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Dan zal Bergwijn eindelijk zijn hattrick gaan scoren tegen Volendam.
Ik ga gelijk even kijken, ik speel nog steeds met mijn beginopstellingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Zowel aan gedacht na 3 ronden niet!!
@:afcniels niet vergeten he.
Ik zie dat je netjes in de top50 staat!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Zowel aan gedacht na 3 ronden niet!!
@:afcniels niet vergeten he.
Baas boven baasquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie dat je netjes in de top50 staat!
Ik zag dat zelfs onder mij nog actieve spelers staan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Baas boven baas
Zullen 30 actieve spelers zijn maar dat maakt niet uit.
Blind voor je weddenschap met @PietjePuk2000 gegaan zie ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag dat zelfs onder mij nog actieve spelers staan.
Mijn geld was ook wel op toen ik bij de verdediging aankwam en Sparta speelt prima natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blind voor je weddenschap met @:pietjepuk2000 gegaan zie ik
Oja die weddenschap. Top 7 hadden we gezegd toch @AFCNiels ?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blind voor je weddenschap met @:pietjepuk2000 gegaan zie ik
Leuke poging verder.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oja die weddenschap. Top 7 hadden we gezegd toch @:afcniels ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oja die weddenschap. Top 7 hadden we gezegd toch @:afcniels ?
quote:Op woensdag 14 september 2022 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach we zijn pas net begonnen, dat zegt toch bar weinig. Die eindigen gewoon als 13e of lager hoor.
Johan Vlemmix lijkt mij best een goede UI, altijd in het middelpunt willen staan ten koste van alles maar niks brengen.quote:
Op het moment zit ik eigenlijk aan Harry Vermegen te denken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johan Vlemmix lijkt mij best een goede UI, altijd in het middelpunt willen staan ten koste van alles maar niks brengen.
Da's al 33 punten, en morgen komen Misidjan, Danilo, Szymanski, Hancko, Smal, Brenet en Unnerstall nog in actie. Ik baal wel dat Twente - Utreg en De Klassieker tegelijkertijd gespeeld wordenquote:Mijnans 11
Verschueren 5
Simons 8
Pinto 9
Geen idee hoe die puntentelling werkt, maar ik heb mijn team gisteren vol Spartaspelers gegooid.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker begin wel
[..]
Da's al 33 punten, en morgen komen Misidjan, Danilo, Szymanski, Hancko, Smal, Brenet en Unnerstall nog in actie. Ik baal wel dat Twente - Utreg en De Klassieker tegelijkertijd gespeeld worden
Wel voor de helft met spelers die niet spelen zie ikquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen idee hoe die puntentelling werkt, maar ik heb mijn team gisteren vol Spartaspelers gegooid.
Nou ja zeg, zit je me nu uit te lachen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel voor de helft met spelers die niet spelen zie ik
Ik zou niet durven als nummer 50quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja zeg, zit je me nu uit te lachen?
Beetje veel Spartanen hequote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker begin wel
[..]
Da's al 33 punten, en morgen komen Misidjan, Danilo, Szymanski, Hancko, Smal, Brenet en Unnerstall nog in actie. Ik baal wel dat Twente - Utreg en De Klassieker tegelijkertijd gespeeld worden
Ik zal volgende keer eens kijken naar spelers die echt meedoen. Je kunt toch 1x per 2 weken veranderen dacht ik?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou niet durven als nummer 50
Joah, maar die boys doen het goed, dus waarom niet? Ik had jaren geleden 11 NEC-spelers in m'n team en harkte gruwelijk veel punten binnen, dat was echt genotquote:
Joah.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer eens kijken naar spelers die echt meedoen. Je kunt toch 1x per 2 weken veranderen dacht ik?
78 puntenquote:Misidjan 8
Danilo 3
Mijnans 11
Verschueren 5
Simons 5
Szymanski 3
Pinto 9
Hancko 2
Smal 13
Brenet 9
Unnerstall 10
Simons is maar 5 waard, denk ik. Verder geen onaardige score. Als Kerkez en Edvardsen nog spelen krijg ik ook zoiets gok ikquote:
Potverdikkie, op Flashscore stond gister Simons nog aangegeven als man van de assist, maar da's nu dus ineens Bakayoko. Karigquote:Op zondag 22 januari 2023 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simons is maar 5 waard, denk ik. Verder geen onaardige score. Als Kerkez en Edvardsen nog spelen krijg ik ook zoiets gok ik
Daar kanye mee thuis komenquote:
quote:
Onbwgrijpelijk dat je geen Mijnans hebt.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:43 schreef AmenhotepIV het volgende:
77 Puntjes,alleen jammer dat Mijnans het weer op zn heupen heeft.
Had al 3 goede middenveders, maar had indd Szymanski moeten lozen.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onbwgrijpelijk dat je geen Mijnans hebt.
Precies.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onbwgrijpelijk dat je geen Mijnans hebt.
80quote:Olij 10
Brenet 9
Hancko 2
Kerkez 5
Smal 13
Simons 5
El Ghazi 5
D. De Wit 9
Misidjan 8
Cerny 8
Paixao 6
Erg mooi.Erg jammer.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, een tegengoal voor Twente.
Sta ik dan met mijn vier Twente verdedigersquote:
Dat is wel veel jaquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sta ik dan met mijn vier Twente verdedigers
Steeds als ik vol op Twente ga verneuken ze het, het is wel heel typisch.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja
Gelukkig heeft OlijGod gisteren al de clean sheet gepakt voor mij
Ja, die heb ik ook gewisseld! (Omdat ie 2x geel paktequote:Op woensdag 25 januari 2023 20:16 schreef hhh38 het volgende:
De laatste weken is Sugawara toch een betere keuze dan Kerkez
Ik zie nu pas dat Kerkez sowieso geen enkele assist heeft. Best bijzonder gezien de lof die hij kreeg aan het begin van het seizoen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gewisseld! (Omdat ie 2x geel pakte)
Je gaat zeker plek 1 overnemen, of Hancko en Paxiao moeten het op hun heupen krijgen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:04 schreef AmenhotepIV het volgende:
Kerkez is een goede speler maar staat op scherp (4x geel).
Sugawara is een betere optie, heeft maar 3x geel en veel assists.
Tevens gebruiken ze Sugawara vaak als rechter spits! Maar ok, nu Pavlidis, Karlson en Odgaard allen fit zijn, zal dat veel minder zijn.
Met een beetje geluk is P1 nu in zicht dankzij RETTEKETET AZ.
Hoop het, maar er staat een gesloten team vlak achter me. Zou verboden moeten worden! :pquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:23 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Je gaat zeker plek 1 overnemen, of Hancko en Paxiao moeten het op hun heupen krijgen.
Twijfelde tussen Sugawara en Kerkez. Laatste genomen helaas.
Kerkez heeft een gele kaart meegenomenquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:04 schreef AmenhotepIV het volgende:
Kerkez is een goede speler maar staat op scherp (4x geel).
Sugawara is een betere optie, heeft maar 3x geel en veel assists.
Tevens gebruiken ze Sugawara vaak als rechter spits! Maar ok, nu Pavlidis, Karlson en Odgaard allen fit zijn, zal dat veel minder zijn.
Met een beetje geluk is P1 nu in zicht dankzij RETTEKETET AZ.
37 magere puntjes... rondetotaal van 115.quote:Misidjan 3
Danilo 4
Mijnans 3
Verschueren 3
Simons 2
Szymanski 5
Pinto 6
Hancko 9
Smal 1
Brenet 0
Unnerstall 1
Vreemd, zowel op vi als flashscore staat hij op scherp.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kerkez heeft een gele kaart meegenomenDie is juist terug van een schorsing. Neemt niet weg dat Sugawara de betere optie is en dat ik die alleen heb gewisseld omdat ik anders niet uitkwam
Mhm, voor zover ik me kan herinneren was Kerkez de eerste wedstrijd na de winterstop geschorst.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:21 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Vreemd, zowel op vi als flashscore staat hij op scherp.
Maar tijdens de wedstrijd tegen Vitesse was hij "geschorst" na geel tegen PSV.
Zal vi het wel mis hebben, dank voor de info!
Nu welquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
@:Pino112
Volgens mij is Ajax - Volendam (nog) niet meegeteld. Zie bijvoorbeeld het team op plaats 11.
Vermoed dat de selectie de boel gesabboteerd heeft (doel bereikt), en dat ze nu weer gaam voetballen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:27 schreef AmenhotepIV het volgende:
Vanavond toch wel een test voor de Amsterdammers. Alleen bij 3-0 plus ga ik ze overwegen.
De laatste keer dat ik voor ze ging werd mijn team afgestraft met een schamele 44 puntjes.
Als PSV-er heb ik altijd moeite hen te selecteren.
Staat er geloof ik al.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:06 schreef SnuggLe het volgende:
Komt de nieuwe PSVer Silva er nog in?
Nee dat is Savio.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Staat er geloof ik al.
Een koopje ook. ;-) Dus iets verder scrollen
Ik zie het net ook ja, dat was dus blijkbaar Savio.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:12 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Nee dat is Savio.
Silva is weer een ander toch?
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wissel El Ghazi = El Ghazi scoort.
Ik wissel Yilmaz = Yilmax scoort 2x
Ik wissel Cerny = Cerny scoort 2x
Ik word hier gewoon beflikkerd.
Nu zal Misidjan morgen ook wel een hattrick maken.
Ik ookquote:
3 nuquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik speel AZ en prompt 2 tegengoals!
Dacht heel ff dat ik goed zat toen ik hem ook bij BassieD zag, maarja had gewoon voor Manhoef moeten gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:00 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik niet. 6x Paixao!
En AmenhotepIV, goede keuze Bel Hassani,
Geel én rood 😂
Idemquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik haal ook eens AZ-verdedigers hoor
24, vnl. met dank aan AZquote:Misidjan 3
Danilo 2
Mijnans 3
Kökcü 3
Simons 5
Pinto 2
Hatzidiakos -2
Sugawara -2
Smal 2
Brenet 6
Unnerstall 2
46 punten, ik mag niet klagen in dit slagveld. (Toch jammer dat Karlsson gewoon bij geen enkele goal betrokken is.quote:Rulli - 5
Vanheusden - -2
Smal - 2
Hartman - 1
Manhoef - 10
Szymanski - 6
Simons - 5
Mijnans - 3
Pavlidis - 12
Karlsson - 3
Adekanye - 1
Deze zou ik graag willen aanvullen met de goal van El Ghazi en de assist van Cerny.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wissel El Ghazi = El Ghazi scoort.
Ik wissel Yilmaz = Yilmax scoort 2x
Ik wissel Cerny = Cerny scoort 2x
Ik word hier gewoon beflikkerd.
Nu zal Misidjan morgen ook wel een hattrick maken.
En dan vergeet ik de 2 goals van Ali nog.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze zou ik graag willen aanvullen met de goal van El Ghazi en de assist van Cerny.
Godverredomme
Nou, ik heb er denk ik nóg minder 😅quote:Op zondag 5 februari 2023 18:57 schreef AmenhotepIV het volgende:
72 Puntjes, niet best.
Amper budget om Hassani en al die az mannen te dumpen.
30, een luizige 54 punten deze rondequote:Misidjan 3
Danilo 2
Mijnans 2 (ik zie nu pas dat hij naar AZ is gegaan)
Kökcü 3
Simons 6
Pinto 6
Hatzidiakos 2
Sugawara 0
Smal 2
Brenet 2
Unnerstall 2
Volgens mij heb je er meer, benieuwd hoe P3 het heeft gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:59 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Nou, ik heb er denk ik nóg minder 😅
quote:De ronde Speelronde 19/20 is gesloten. De manager gaat weer open op zondag 5 februari 2023 23:59 uur.
Gisteren avond stond ik ook al te refreshen.quote:
Dan ga ik ze toch houden.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn AZ'ers gaan er sowieso uit aangezien ze de 18e tegen Feyenoord spelenEn tegen Excelsior vertrouw ik het ook niet helemaal.
Mja, Mijnans is nu geen zekerheidje meer.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik ze toch houden.![]()
Verder 83 punten, en dat ondanks mijn missers in de aanval. Wel helaas twee wissels op de planning, en wellicht nog wel eentje meer als ik Mijnans of Adekanye ga piepelen. En dat is nog best lastig ben ik al achter.
Met mijn gewenste vervanger voor Szymanski krijg ik het nog niet echt fijn rond om Mijnans goed te vervangen. Of het wordt weer een gok voor een kleine clubspeler of ik moet weer 5 wissels toepassen.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, Mijnans is nu geen zekerheidje meer.
Nog even wat transfers die nog verwerkt moeten worden.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oeps. Staat weer open, zal nu echt alle resterende rondes even toevoegen.
Is nog steeds dichtquote:Op maandag 6 februari 2023 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oeps. Staat weer open, zal nu echt alle resterende rondes even toevoegen.
Bel Hassani?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:33 schreef SnuggLe het volgende:
1 puntje ingelopen Amenhotep haha!
Wel uitgelopen op de nummer 3.
Volgende ronde dik puzzelen omdat de goedkope alternatieven zoals Mijnans geen zekerheidje meer zijn.
Upvote voor dat laatste stukje.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:20 schreef AmenhotepIV het volgende:
Had een paar duizend tekort voor een goed team met Taylor, dus Taylor maar eruit.
Zie ik nu pas dat Cissoko (weinig risico) veel goedkoper is dan Sandler (veel risico).
Jammer, jammer.
Hoop dat Mexicanobakker een goede ronde heeft want die heeft wel erg veel pech, dus HUP TWENTE!
Ik heb een neusje om voor de sjoookers te kiezenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:20 schreef AmenhotepIV het volgende:
Had een paar duizend tekort voor een goed team met Taylor, dus Taylor maar eruit.
Zie ik nu pas dat Cissoko (weinig risico) veel goedkoper is dan Sandler (veel risico).
Jammer, jammer.
Hoop dat Mexicanobakker een goede ronde heeft want die heeft wel erg veel pech, dus HUP TWENTE!
Daar lijkt het niet op neequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja leuk ik had Mijnans niet moeten wisselen
Ja, idem.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja leuk ik had Mijnans niet moeten wisselen
Ik had de memo gemist dat hij zou spelen (al had ik het kunnen bedenken)quote:
Lekker, je gaat inlopen! Maar hoe kom je aan 41? 38 punten toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
41 punten op het bord.
Nog 8 spelers te gaan.
Dit is inderdaad al de 2e keer dat ik hem echt mis.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Amenhotep, waar heb jij Mijnans gelaten?!
Ja snap ik, zoveel mogelijk waarde in het team laten. Ik wissel iets teveel. Jij zit goed met Tadic bv.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:09 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Dit is inderdaad al de 2e keer dat ik hem echt mis.
Niet zeker of hij speelde, heb Reinders al, Feyenoord uit en niet tevel wisselen.
Wil m'n totale teamwaarde hoog houden, vind het niet erg deze ronde iets te zakken.
Het ideale middenveld/aanval staat er bijna.
Maar de grote vraag is toch wel of de Alkmaarse kaas echt zo goed is en of Douvakis er stiekem van had gesnoept.
Nu Vitesse aan het winnen is wel een serieuze optie ja. Al lijken al mijn verdedigers buiten Hartman goed te scoren vandaagquote:Op zondag 12 februari 2023 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Manhoef +14
Hoe kan iedereen deze man hier negeren
Twijfelde nog over Manhoef, maar ik dacht “ach, Vitesse….”quote:Op zondag 12 februari 2023 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Manhoef +14
Hoe kan iedereen deze man hier negeren
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 12 februari 2023 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijnans heeft er toch 16? Basis + winst + 2 goals + 1 assist.
We noteren een strakke 102 punten.quote:Rulli - 5
Smal - 9
Wijndal - 5
Manhoef - 14
Hartman - 5
Simons - 12
Kudus - 9
Mijnans - 16
Karlsson - 12
Pavlidis - 10
Hazard - 5
86, nice.quote:Misidjan 5
Bergwijn -
Driouech 2
Mijnans 16
Kökcü 3
Simons 12
Berghuis 9
Pinto 6
Smal 9
Brenet 14
Unnerstall 10
Precies, hier ook. Bergwijn erin gezet, 0 rendement.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weer voor nop Bergwijn gehaald
[..]
86, nice.
Hou daar dan eens mee opquote:Op zondag 19 februari 2023 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, als ik wat Twente spelers erbij neem verliezen ze steeds!
Onmeunig zaadweekend weer, slechts 16 puntjesquote:Misidjan 2
Bergwijn 5
Driouech 1
Mijnans 2
Kökcü -
Simons 3
Berghuis 5
Pinto -2
Smal 0
Brenet 0
Unnerstall 0
Ingelopen, hiep hoi!quote:
Voorlopig ga ik consolideren en hopen dat ik Bassie en Wazaa op een afstand hou.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:00 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ingelopen, hiep hoi!
Volgende ronde 80% Feyenoord en evt wat 020 en Mijnans. Ik weiger Tadic te kopen, ook al kost me dat de eerste plaats wellicht.
Maal twee.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik vanaf nu alleen nog maar spelers van Ajax en Feyenoord neem.
Meer met de context dat als ik spelers van AZ/Twente kies ze meteen de boel verpesten, dus hopelijk werkt dat bij Ajax en Feyenoord ookquote:
Ik vrees dat je van je Berghuis wissel spijt gaat krijgen. Als ik iets meer centjes had gehad had ik altijd Berghuis gepakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weer eens een gevalletje "fuck it" gedaan
Uit: Berghuis, Bergwijn, Driouech, Misidjan
In: Brobbey, Douvikas, Pavlidis, Sambo*
* filler, maar kon niet anders
Achja, dat zien we dan wel weer... maar het is idd mijn geluk dat ik soms heel verkeerd in- en verkoop, zie AZ - Utreg van 28 januariquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je van je Berghuis wissel spijt gaat krijgen. Als ik iets meer centjes had gehad had ik altijd Berghuis gepakt.
Veiligheid boven alles!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:10 schreef SnuggLe het volgende:
Richting wintersport auto kapot en veel stress. Dus niet gewisseld… handig. Maar ach, anders had ik Misidjan en Pavlidis gewisseld. Dus ik denk niet eens ZO erg. Bijna 60 punten. Heb ik de volgende ronde dik veel geld. En ga ik wellicht van mijn Tadic-principe afstappen haha! Alles voor de overwinning…
Daaaahaaaaaag Twente!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uit: Brenet, Brobbey, Sambo, Smal, Unnerstall
In: Foor, Hancko, Hartman, Rulli, Tadic
Doei Twente
Niet voor het fooitje dat Feyenoord bood, neequote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:42 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Daaaahaaaaaag Twente!![]()
![]()
*Heb een antipatie voor Twente aangezien ze Zerrouiki niet wilde verkopen*
Starflyer heeft dat idee ook alleen maar van mij gejatquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankzij Starflyer nog ff Bakayoko voor Douvikas gedaan. Zul je zien dat de eerste niet scoort en de tweede tweemaal een hattrick maakt.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Starflyer heeft dat idee ook alleen maar van mij gejat
Zul je zien dat ze voor Ghazi/Jong/Silva gaan ...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankzij Starflyer nog ff Bakayoko voor Douvikas gedaan. Zul je zien dat de eerste niet scoort en de tweede tweemaal een hattrick maakt.
Jong is net geblesseerd geraaktquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:23 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze voor Ghazi/Jong/Silva gaan ...
Eerder door zijn resultaten de afgelopen speelrondequote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Starflyer heeft dat idee ook alleen maar van mij gejat
Mijn hoop is dat Feyenoord de punten pakt tegen Volendam, in Amsterdam zijn eventueel bonuspunten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:27 schreef SnuggLe het volgende:
Weinig vertrouwen in Feyenoord zo te zien. Zie veel Feyenoord(verdedig)ers gewisseld worden.
65 punten, mwoah.quote:Tadic 9
Pavlidis 5
Bakayoko 5
Kökcü 5
Simons 12
Mijnans 5
Foor 5
Pinto 5
Hancko 5
Hartman 5
Rulli 4
Pavlidis had een assist volgens FotMobquote:
76 punten. En dan moet de hattrick van Seuntjens er nog bijkomen.quote:Drommel - 4
Van Aanholt - 8
Kerkez - 9
Hartman - 5
Kudus - 12
Simons - 12
Seuntjens - moet nog
Kokcu - 5
Pavlidis - 7
Karlsson - 8
Silva - 6
quote:Op zondag 12 maart 2023 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pavlidis had een assist volgens FotMob
Olij 5
Kerkez 9
Hancko 5
Smal 9
Kudus 12
Simons 12
Berghuis 3
Kokcu 5
Cerny 10
Pavlidis 7
Bakayoko 5
82, toch goede keuze om die Twentespelers te behouden
Grappig, eerst zei Flashscore dat Pavlidis de aangever was, daarna was het ineens Kerkez, en nu dus toch weer Pavlidisquote:Op zondag 12 maart 2023 23:50 schreef Starflyer het volgende:
Ook volgens Flashscore.
Zelf 69 punten als ik goed reken.
@H.Vviv & @Pino112quote:Op maandag 6 maart 2023 14:18 schreef MSNMGH het volgende:
Geertruide maar vier punten deze ronden? Hij deed gewoon mee tegen Groningen, wanneer komen die negen punten erbij?
49 puntjes, rondetotaal van 116, mwah.quote:Tadic 5
Pavlidis 2
Bakayoko 2
Kökcü 3
Simons 7
Mijnans 2
Foor 2
Pinto 13
Hancko 8
Hartman 6
Rulli -1
Sorry niet gezien, je kan me idd dan beter even taggen. Is gecorrigeerd.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:18 schreef MSNMGH het volgende:
Geertruide maar vier punten deze ronden? Hij deed gewoon mee tegen Groningen, wanneer komen die negen punten erbij?
Ik gun het Feyenoord van harte! Alles beter dan die Amsterdammers, en hopelijk kunnen we ze in Eindhoven die 2e CL-plek afpakken, al is het maar om AZ te helpen want PSV is om te janken dit seizoen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:39 schreef SnuggLe het volgende:
Welke score ik ook heb gehaald, door de glorieuze overwinning van Feyenoord kan mijn seizoen al niet meer stuk. En kan het alleen maar beter worden![]()
Weg, en meteen begonnen ze te winnen (Fortuna uit en AZ thuis), dan heb ik liever dat Twente punten pakt dan ikquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:43 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Waar zijn je Twente mannen?
Ik ga voor de Tukkers! Hup Twente!
Topweekend juist! Feyenoord nu 1-0 voor, en die Amsterdammers laten punten liggen 😍quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaat een bizar slecht weekend worden.
53 puntjes, mwoah.quote:Tadic 3
Pavlidis 3
Bakayoko 5
Kökcü 5
Simons 5
Mijnans 3
Kudus 3
Pinto 4
Hancko 10
Hartman 5
Rulli 7
Hmmm, loop ikondanks veel Feyenoorders niet eens opje inquote:Op zondag 2 april 2023 16:57 schreef AmenhotepIV het volgende:
60 Puntjes, volgende week alle spelers een thuiswedstrijd.
He kappen daarmee, dat is MIJN strategie alquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:04 schreef AmenhotepIV het volgende:
Het resterende programma bekeken,
- lastigste wedstrijd Feyenoord, Emmen uit.
- 020: PSV & Twente uit, Utrecht & AZ thuis.
- AZ: 020 uit, PSV thuis
- PSV: 020 thuis, AZ uit.
Conclusie: Feyenoord kampioen en AZ en/of PSV kunnen 020 op P3/P4 zetten.
De manager ... alles op Feyenoord.
Toch nog geen zekerheidje voor mij.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:06 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
He kappen daarmee, dat is MIJN strategie al
Hoezo speelde Salah-Edine niet.quote:Op zondag 9 april 2023 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jammer van de tegentreffer, maar Hartman die scoort maakt dat meer dan goed
67 punten, rondetotaal van 120quote:Tadic 7
Pavlidis 1
Bakayoko 5
Kökcü 8
Simons 12
Mijnans 2
Kudus -
Pinto 9
Hancko 3
Hartman 10
Rulli 10
Nondeju, je loopt nog gewoon uit. Bah.quote:Op zondag 9 april 2023 22:38 schreef AmenhotepIV het volgende:
131 Puntjes.
Giminez, Hartman, Paixao, Kokcu & Berghuis verdampen de vette voorsprong deze ronde.
Ik kwam wat tekort voor Giminez ( @onlogischquote:Op vrijdag 14 april 2023 00:17 schreef AmenhotepIV het volgende:
Kom 7,5K tekort voor Paixao, dus een speler uit de hoge hoed.
Kan tevens geen afscheid nemen van mijn favoriete speler, dan maar iets minder punten.
Twente kan ons volgende week in hun thuiswedstrijd nog terugbetalenquote:Op zondag 16 april 2023 22:27 schreef AmenhotepIV het volgende:
69 Puntjes,
Enkele missers gemaakt, Twente uit is het niet, net als NEC zonder Tannane.![]()
72, mwoahquote:Tadic 8
Paixao 7
Berghuis 5
Kökcü 5
Simons 5
Mijnans 8
Smal 1
Pinto 14
Hancko 7
Hartman 7
Rulli 5
Die 9+ punten voor Smal kunnen ze inderdaad alvast verwerken in de manager.quote:Op zondag 16 april 2023 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twente kan ons volgende week in hun thuiswedstrijd nog terugbetalen
Grrrr ik loop te weinig in.quote:Op zondag 16 april 2023 22:27 schreef AmenhotepIV het volgende:
69 Puntjes,
Enkele missers gemaakt, Twente uit is het niet, net als NEC zonder Tannane.![]()
Flashscorequote:Op zondag 23 april 2023 18:28 schreef SnuggLe het volgende:
Wat was de bron voor de assists btw?
En waarom speelde Kudus niet?
Lekker PSV 🫶🏻
Heeeeerlijk PSV.quote:Op zondag 23 april 2023 18:28 schreef SnuggLe het volgende:
Wat was de bron voor de assists btw?
En waarom speelde Kudus niet?
Lekker PSV 🫶🏻
Net iets meer. Maar meer dan 10 punten ga ik niet inlopen.quote:Op zondag 23 april 2023 18:52 schreef AmenhotepIV het volgende:
122 Puntjes, met goudhaantje Dimata dinsdag nog aan de bak tegen Grun.
Feyenoord kampioen, ik de manager?quote:Op zondag 23 april 2023 18:59 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Net iets meer. Maar meer dan 10 punten ga ik niet inlopen.
39quote:Tadic 2
Paixao 5
Berghuis 0
Kökcü 5
Simons 10
Mijnans 12
Smal 4
Pinto 0
Hancko 5
Hartman -
Rulli -4
Ik heb weinig vertrouwen, Emmen doet het thuis erg goed en NEC is kampioen gelijke spelen. 2-2 en 1-1.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man... wil ik Hartman vervangen door Brenet (ik geloof wel weer in de komende twee potjes van Twente), let ik niet op en gooi ik Hancko er uit
Simons zelfs volledig onnodig geelquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:23 schreef hhh38 het volgende:
Veerman, Simons en Pavlidis geen enkele goal of assist
Nee. Wel Unnerstall, Smal en Brenetquote:Op zondag 7 mei 2023 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had je Vlap?
Ik ben al blij met Smal en Cerny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |