Een grote groep Polen vecht al vanaf 2014 in Oekraine. Zeker 5000 Polen vechten momenteel in Oekraine, waarschijnlijk is dit aantal hoger.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:22 schreef fjs het volgende:
Dat Polen op zijn handen blijft zitten geloof ik niks van.
[ twitter ]
Ligt er aan sommige Russen wonen hier al jaren, zijn zwaar anti Putin en oorlog die kunnen van mij part wel blijven.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:04 schreef quirina het volgende:
We maken niks voor Russen, Russen moeten gewoon wegblijven of optiefen uit ons land.
Gaan nog vrolijk op vakantie naar Turkije, UAE, Dubai en dat soort oorden.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
Weer mijn oude hobby luchtvaart aan het op pakken. Ik had verwacht dat de Russen meer Sovjet meuk hadden gehouden voor de commerciële luchtvaart..
Maar op een incidentele Superjet na, is alles Airbus of Boeing. En aangezien westerse bedrijven geen handel mogen drijven met Rusland.. Gaat die Airbus/Boeing floot vanzelf omvallen.
Nu zou het voor de oorlog anzich niet veel uitmaken, maar vliegen is op een gegeven moment voor de normale Rus ook iets wat tot het verleden behoort...
Nu nog wel ja, totdat ze alleen nog Superjets hebben.. welke weer onderhoudsgevoelig zijn en ook daarvan zullen ze afhankelijk zijn van Westerse leveranciers..quote:Op maandag 16 januari 2023 17:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaan nog vrolijk op vakantie naar Turkije, UAE, Dubai en dat soort oorden.
Nee, Turkish Airlines bijvoorbeeld ook van Istanboel naar Moskou.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:04 schreef havanagila het volgende:
Er vliegen alleen Russische vliegtuigmaatschappijen naar/van Rusland?
Daar zeg je me wat, het is wachten op het eerste vliegtuig met 100en vakantiegangers die uit de lucht valt...quote:Op maandag 16 januari 2023 17:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaan nog vrolijk op vakantie naar Turkije, UAE, Dubai en dat soort oorden.
Dat is het nu ook al voor heel veel russen. Niet de russen in de grote steden. Maar alles daar buitenquote:Op maandag 16 januari 2023 17:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
maar vliegen is op een gegeven moment voor de normale Rus
Mooi man. Die AS-90 die kennen ze al als de Krab.quote:
Maarliefst 5 vluchten per dagquote:Op maandag 16 januari 2023 18:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Turkish Airlines bijvoorbeeld ook van Istanboel naar Moskou.
Wist niet dat dat hetzelfde systeem wasquote:Op maandag 16 januari 2023 18:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Mooi man. Die AS-90 die kennen ze al als de Krab.
Ik geloof, uit mijn hoofd, dat ze een samenwerking met Israel hebben voor het bouwen van hun eigen drones.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:39 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Welke militaire drones maakt de UK die ze kunnen geven
Ja omdat het zo pokke heet is, iedereen de moeder isoleert en verduurzaamt, en gewoon kou accepteert. De prijs gaat weer oplopen als er ingekocht moet worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:45 schreef michaelmoore het volgende:
Ondertussen is de gas prijs totaal ingestort en de olie price zal volgen, dat is een resultaat van de oorlog waar Poetin niet mee gerekend had
https://finance.yahoo.com/quote/TTF=F?p=TTF=F&.tsrc=fin-srch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |