quote:Op zondag 22 januari 2023 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind deze omloop niet echt voor herhaling vatbaar.
Echt? Ik vond dit echt een heerlijke wedstrijd en zo'n omloop is best leuk voor de afwisseling.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind deze omloop niet echt voor herhaling vatbaar.
Dat mag. Ik vond dat niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:15 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Echt? Ik vond dit echt een heerlijke wedstrijd en zo'n omloop is best leuk voor de afwisseling.
Blubber hoeft gezien de locatie voor mij niet, wel wat meer onverhard.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag iets meer blubber bij maar het waren inderdaad twee leuke wedstrijden. Prima ter afwisseling
Dat staat jou geheel vrij, maar dat had je ook direct kunnen zeggen in plaats van met emo.gifjes te strooien, om vervolgens doodleuk dat exact zelfde gedrag af te doen als 'trol'. Dat vond ik erg grappig. Persoonlijk ben ik geen fan van een soort cross equivalent van Monaco. Variatie kun je ook heel anders regelen, zo zou ik graag wat meer klimcrosses zien.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dat vind ik heel opmerkelijk.
Monaco is juiste traag.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat staat jou geheel vrij, maar dat had je ook direct kunnen zeggen in plaats van met emo.gifjes te strooien, om vervolgens doodleuk dat exact zelfde gedrag af te doen als 'trol'. Dat vond ik erg grappig. Persoonlijk ben ik geen fan van een soort cross equivalent van Monaco. Variatie kun je ook heel anders regelen, zo zou ik graag wat meer klimcrosses zien.
Komt vaak ook gewoon door de crosscultuur die die landen.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Valt me wel op dat die verre buitenland rondjes heel vaak snelle rechttoe rechtaan rondjes zijn. Terwijl je juist in die landen veel meer kunt doen met hoogteverschil en dus eigenlijk een veel zwaarder parcours zou verwachten.
Geen idee, auto rijden is geen sport dus dat kijk ik niet. Het enige wat ik er over hoor is dat je in Monaco moeilijk kunt inhalen, en dat gaat hier ook moeilijk als de snelheid zo hoog ligt en de stroken zo smal maar ontechnisch zijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Monaco is juiste traag.
Die trol reactie had niks met dat gifje te maken maar gewoon een reactie dat dit geen mooie wedstrijd was.
Auto rijden is geen sport nee, dat doen jij en ik als we in de auto stappen en naar het werk rijden.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, auto rijden is geen sport dus dat kijk ik niet. Het enige wat ik er over hoor is dat je in Monaco moeilijk kunt inhalen, en dat gaat hier ook moeilijk als de snelheid zo hoog ligt en de stroken zo smal maar ontechnisch zijn.
quote:Op zondag 22 januari 2023 17:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Auto rijden is geen sport nee, dat doen jij en ik als we in de auto stappen en naar het werk rijden.
Formule 1 is daarentegen wel degelijk topsport.
Jammer maar wel begrijpelijk. Bij de profs is het een podiumplek en bij de beloften een trui.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo te lezen gaat Shirin voor de beloften op het WK. Wel jammer, want een podium met Puck, Fem en Shirin zou echt het podium van dit seizoen zijn.
Adams dus kennelijk fit genoegquote:Wout van Aert
Jens Adams
Eli Iserbyt,
Timo Kielich
Gerben Kuypers
Laurens Sweeck
Toon Vandebosch
Niels Vandeputte
Michael Vanthourenhout
Eerste startrij veilig stellen? Ze stonden voor dit weekend 9 en 10.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout rijdt as zaterdag Hamme. Mathieu voegt Besancon (zondag) toe aan zijn programma.
Hij zou al rijden dit weekend maar had nog niet gekozen of Hamme of Besancon.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eerste startrij veilig stellen? Ze stonden voor dit weekend 9 en 10.
Van der Poel is wel zeker van de eerste startrij. Staat op de zesde plaats in het wereldbekerklassement en die telt voor de startrijen van het WK. Van Aert zou nog wel kunnen zakken naar de tweede startrij toe.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eerste startrij veilig stellen? Ze stonden voor dit weekend 9 en 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |