Belgische inteeltquote:Op zondag 15 januari 2023 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Zeldzame verzameling lelijke hoofden.
[ afbeelding ]
Dat is elk jaar op de maandag na het BK.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen kennelijk weer cross in Otegem. Op een maandag
Met Vanthourenhout, Sweeck en Iserbyt.
Vanthourenhout en Sweeck hebben ze echt uit lokale gesticht gehaaldquote:Op zondag 15 januari 2023 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Zeldzame verzameling lelijke hoofden.
[ afbeelding ]
Thibau niet uit de kapsalon van z'n moeder.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanthourenhout en Sweeck hebben ze echt uit lokale gesticht gehaald
Voormalig hardloopster en veldloopster en vriendin van Pim Ronhaar ook aan de start.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen kennelijk weer cross in Otegem. Op een maandag
Met Vanthourenhout, Sweeck en Iserbyt.
Bijzondere combinatiequote:Op zondag 15 januari 2023 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Voormalig hardloopster en veldloopster en vriendin van Pim Ronhaar ook aan de start.
https://cyclocross24.com/rider/anne-knijnenburg/
O.a. huidig Nederlands kampioen 800m.
31.
[ afbeelding ]
Matig deelnemersveld. Goede kansen voor Betsema.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Voormalig hardloopster en veldloopster en vriendin van Pim Ronhaar ook aan de start.
https://cyclocross24.com/rider/anne-knijnenburg/
O.a. huidig Nederlands kampioen 800m.
31.
[ afbeelding ]
Ze heeft zowaar een goede start.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matig deelnemersveld. Goede kansen voor Betsema.
Even wat anders dan een Nederlandse winnares.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:43 schreef Nober het volgende:
Van Alphen was op weg naar de overwinning maar in de slotronde lag om nog onduidelijke redenen Riberolle ineens aan de leiding en won.
Betsema 3, Bentveld 4, Killips 5, Franck 6.
En de rest van de non-valeurs rijdt normaal gesproken om plek 4quote:Op maandag 16 januari 2023 19:42 schreef Marcoss het volgende:
Maar goed dat Wout meedoet op het WK zodat er in ieder geval een duidelijke kopman is
Pidcock doet niet mee met het WK toch? Dan zouden ze derde kunnen worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:00 schreef Szura het volgende:
[..]
En de rest van de non-valeurs rijdt normaal gesproken om plek 4
Oh echt, dan kan het nog lachen wordenquote:Op maandag 16 januari 2023 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pidcock doet niet mee met het WK toch? Dan zouden ze derde kunnen worden.
Als twee middelmatige Belgen vechten om een been, loopt Lars van der Haar met de poedelprijs heen.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh echt, dan kan het nog lachen worden
In de reacties wel redelijk 50/50 over wie het gelijk aan zijn kant heeft.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sweeck was duidelijk nog woedend over gisteren. Vanthourenhout de post ingedrukt en in de laatste ronde - toen die praktisch al gewonnen had - een pirouette gemaakt voor de materiaalmensen van Vanthourenhout om te sarren.
https://www.hln.be/veldri(...)eel-zielig~ab8bb082/
Nogal zielig allemaal.
Onder de tweet van Mettepenningen lijkt het eerder richting 100/0 te gaan.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In de reacties wel redelijk 50/50 over wie het gelijk aan zijn kant heeft.
Kamp zou dit dan moeten winnen. Of Merlier, Vermeersch of Soete moeten ergens (veldrit)benen terugvinden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook Kuypers heeft zich inmiddels afgemeld; dan blijft er helemaal weinig over.
Of Baestaens, die heeft begin dit seizoen een paar crossen in USA gewonnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kamp zou dit dan moeten winnen. Of Merlier, Vermeersch of Soete moeten ergens (veldrit)benen terugvinden.
Waar te zien?quote:
Beter naar Vallnord in Andorra waar ze ook een MTB wereldbeker hebben?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:21 schreef gianni61 het volgende:
Net een rondje gemaakt langs het parkoers van Benidorm. Behoorlijk saai en veel verhard. Zal vooral voor de hardrijders zijn. Alleen het bovenste stuk tussen de bomen is wat uitdagender
Jammer dat ze er geen zandcross van hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:21 schreef gianni61 het volgende:
Net een rondje gemaakt langs het parkoers van Benidorm. Behoorlijk saai en veel verhard. Zal vooral voor de hardrijders zijn. Alleen het bovenste stuk tussen de bomen is wat uitdagender
Dan werd het zand en beton begreep ik eruit.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat ze er geen zandcross van hebben gemaakt.
De vorige cross gemist.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:54 schreef Felagund het volgende:
Dit moet Betsema wel (makkelijk) kunnen winnen zou je zeggen.
Dat was wel met een dag minder rust (en een veel zwaardere wedstrijd in de benen).quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
De vorige cross gemist.
[ afbeelding ]
Nu al halve minuut voorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
De vorige cross gemist.
[ afbeelding ]
Ja, het strand ligt wat te ver van dat park. Wel jammer, het is prima vertoeven op het strandquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan werd het zand en beton begreep ik eruit.
Maar het was gewoon per abuis te horen. Het werd enkel opgenomen en is net getoond.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:38 schreef Nober het volgende:
Interviewtjes vooraf en van trainers kunnen allemaal in beeld maar niet met de winnaar.
Wat zou die kritiek moeten zijn dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:41 schreef Marcoss het volgende:
Benieuwd hoe lang het duurt voor er kritiek komt over de deelname van Killips
(al kan het zijn dat die er al wel geweest is.. )
Dat ze meedoet bij de vrouwen, maar niet als vrouw geboren isquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat zou die kritiek moeten zijn dan?
Het parcours van Benidorm valt mij tegenquote:
Die 2 persoons scootmobielen hier vallen me ook tegenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:02 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het parcours van Benidorm valt mij tegen
Sympathiek dat ze voor de wegrenners een extra training hebben geplandquote:
Vandaag 9e worden is voldoendequote:Op zondag 22 januari 2023 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sweeck heeft hierbij dan wereldbeker binnen
Klopt wel volgens PCS, niet heel gek gezien zijn beperkte wegprogramma en dat de focus daar veelal op het Vlaamse werk is/wasquote:Op zondag 22 januari 2023 11:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Huh nog nooit in Spanje geracet?
Jawel.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Huh nog nooit in Spanje geracet?
Zo te zien voor het laatst in 2014.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:43 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Mathieu in ieder geval op de weg ook niet heel vaak in Spanje heeft gekoerst overigens..
Het is alleen te volgen via De Playerquote:Op zondag 22 januari 2023 12:26 schreef Faraday01 het volgende:
De damescross straks niet live op eurosport?
Mocht je geen Discovery hebben kun je het ook TZ-cycling zien. https://tiz-cycling-live.io/live.phpquote:
Bedankt.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:40 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Mocht je geen Discovery hebben kun je het ook TZ-cycling zien. https://tiz-cycling-live.io/live.php
Die heeft niet de stap kunnen zetten tot nu toe zoals de andere jonge Nederlandse veldrijdsters.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje sneu dat ik oh ja Blanka Vas doet ook mee-momentje heb...
Die zou voorin moeten zitten
Lars Boomquote:Op zondag 22 januari 2023 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft niet de stap kunnen zetten tot nu toe zoals de andere jonge Nederlandse veldrijdsters.
Ze is zelfs minder geworden als je het mij vraagt. Dat is toch wel een prestatie...quote:Op zondag 22 januari 2023 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft niet de stap kunnen zetten tot nu toe zoals de andere jonge Nederlandse veldrijdsters.
Ja, vorig seizoen deed ze een gedeelte van het seizoen echt mee met de top.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is zelfs minder geworden als je het mij vraagt. Dat is toch wel een prestatie...
Die is niet goed. Dat is duidelijk. Met haar wegervaring en stuurvrouwskunsten moet ze hier mee ja. Als Persico mee is dan zij ook.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:55 schreef franklop het volgende:
Een type als Vos mag hier toch niet worden weggereden.
De jaren beginnen blijkbaar te tellenquote:Op zondag 22 januari 2023 13:55 schreef franklop het volgende:
Een type als Vos mag hier toch niet worden weggereden.
Ik zou Puck ook willen zien op de weg maar die zal wel gaan mtb'enquote:Op zondag 22 januari 2023 13:55 schreef H.Vviv het volgende:
Straks echt benieuwd naar Van Empel in het wegseizoen.
Al rijdt ze geen platte prijs meer, dan nogquote:Op zondag 22 januari 2023 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is niet goed. Dat is duidelijk. Met haar wegervaring en stuurvrouwskunsten moet ze hier mee ja. Als Persico mee is dan zij ook.
Vorig seizoen was ze nog top, dat zal toch niet van het ene op andere moment over zijn?quote:Op zondag 22 januari 2023 13:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De jaren beginnen blijkbaar te tellen
Ze wordt 36 dus het kan ook gewoon niet meer mee kunnen met de absolute top zijnquote:Op zondag 22 januari 2023 14:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ze nog top, dat zal toch niet van het ene op andere moment over zijn?
Toen zette ze wel duidelijk in op het veldrijden, wellicht is de focus nu meer richting weg/voorjaarsklassiekers? Al zou ze juist in dat geval hier wel mee moeten zijn.
Dit heeft weinig met veldrijden te maken ...quote:Op zondag 22 januari 2023 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hadden ook gewoon een wereldbeker in het Baskenland kunnen hebben. Dit is bedrog.
Maar nu kan ze de subtop niet eens volgen.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze wordt 36 dus het kan ook gewoon niet meer mee kunnen met de absolute top zijn
Uurtje intervallen voor Wout, Mathieu en Tom.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:11 schreef franklop het volgende:
Zal een goede training zijn voor iedereen
Gewoon live op Youtubequote:Op zondag 22 januari 2023 12:26 schreef Faraday01 het volgende:
De damescross straks niet live op eurosport?
Dan hadden de Basken dat maar moeten organiseren.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hadden ook gewoon een wereldbeker in het Baskenland kunnen hebben. Dit is bedrog.
Die interesse was er, maar Flanders Classics koos uiteraard weer voor de centen.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan hadden de Basken dat maar moeten organiseren.
In de tien seizoenen daarvoor was Baskenland ook nergens te bekennen.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die interesse was er, maar Flanders Classics koos uiteraard weer voor de centen.
Zo dicht mogelijk tegen de 50 hequote:Op zondag 22 januari 2023 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lange cross zo met nog een rondje bij
En dan moet de jumbo bonus nog komenquote:Op zondag 22 januari 2023 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een power bij Fem vanuit het zadel.
Dat is als er juniores meedoen.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd rond 45.
Fem kan niet meer worden ingehaald.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:45 schreef Felagund het volgende:
Sporza meldt dat Fem al de wereldbeker heeft gewonnen, maar we krijgen Besancon toch nog?
Ah, klopt idd. Was even vergeten dat de nr 1 slechts 40 punten krijgt, en niet 60.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fem kan niet meer worden ingehaald.
Home of cyclingquote:Op zondag 22 januari 2023 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
En Eurosport is nog steeds tennis aan het uitzenden
Er is in dit topic al een stream gepostquote:Op zondag 22 januari 2023 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Achterlijk gedoe weer daar, ik ga de heren dus ook missen
Meer dus home of balletje slaan?quote:Op zondag 22 januari 2023 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Home of cycling
Azarenka-Zhou lijkt me ook enorme kijkcijfers trekken ten opzichte van het veldrijden
Ze zullen wel contractueel verplicht zijn de hele avond en nacht van het tennis uit te zendenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Achterlijk gedoe weer daar, ik ga de heren dus ook missen
Die heb ik dan kennelijk gemistquote:Op zondag 22 januari 2023 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is in dit topic al een stream gepost
En die doet het goed.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is in dit topic al een stream gepost
Mooie aangelegenheid om de rug weer in een permanente blokkade te zetten.quote:
Fenomeen.quote:
Zoals al wekenlangquote:Op zondag 22 januari 2023 15:38 schreef Faraday01 het volgende:
Je hebt toch weer het idee dat wout straks iedereen versmacht
Adrie beheert toch het parkoers?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:40 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben ze nog wat zand klaar liggen om naar Hoogerheide te rijden
Toch heb ik dit parcours liever dan het zoveelste draai- en keerparcours dat zich als een virus over de veldritwereld verspreidt.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Het moet op de zandstrook of op het fietspad bergop gebeuren.
Dachten we in Diegem ookquote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef skysherrif het volgende:
als dit elke ronde zo blijft door die zandbak zou je zeggen dat van aert dat niet elke ronde kan dichtrijden
Reed hem nu al 5 seconden harder, terwijl Matje zelf ook aanzettequote:Op zondag 22 januari 2023 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso dat Van Aert de laatste keer die hellende asfaltstrook op gaat vliegen.
Ze KoMeN eLk JaAr DiChtErquote:Op zondag 22 januari 2023 15:43 schreef Szura het volgende:
De rest wordt weer gedegradeerd tot krabbelaars
Voor de variatie is het prima; hopelijk volgende week weer tot de knieën door de blubber.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch heb ik dit parcours liever dan het zoveelste draai- en keerparcours dat zich als een virus over de veldritwereld verspreidt.
Ja, juist die variatie maakt het wat mij betreft mooi.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de variatie is het prima; hopelijk volgende week weer tot de knieën door de blubber.
Positief dat Mathieu naar Wout rijdt op die hellende strook.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Wout is er aan begonnen, nu afwachten tot Mathieu afhaakt.
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind deze omloop niet echt voor herhaling vatbaar.
Echt? Ik vond dit echt een heerlijke wedstrijd en zo'n omloop is best leuk voor de afwisseling.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind deze omloop niet echt voor herhaling vatbaar.
Dat mag. Ik vond dat niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:15 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Echt? Ik vond dit echt een heerlijke wedstrijd en zo'n omloop is best leuk voor de afwisseling.
Blubber hoeft gezien de locatie voor mij niet, wel wat meer onverhard.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag iets meer blubber bij maar het waren inderdaad twee leuke wedstrijden. Prima ter afwisseling
Dat staat jou geheel vrij, maar dat had je ook direct kunnen zeggen in plaats van met emo.gifjes te strooien, om vervolgens doodleuk dat exact zelfde gedrag af te doen als 'trol'. Dat vond ik erg grappig. Persoonlijk ben ik geen fan van een soort cross equivalent van Monaco. Variatie kun je ook heel anders regelen, zo zou ik graag wat meer klimcrosses zien.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dat vind ik heel opmerkelijk.
Monaco is juiste traag.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat staat jou geheel vrij, maar dat had je ook direct kunnen zeggen in plaats van met emo.gifjes te strooien, om vervolgens doodleuk dat exact zelfde gedrag af te doen als 'trol'. Dat vond ik erg grappig. Persoonlijk ben ik geen fan van een soort cross equivalent van Monaco. Variatie kun je ook heel anders regelen, zo zou ik graag wat meer klimcrosses zien.
Komt vaak ook gewoon door de crosscultuur die die landen.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Valt me wel op dat die verre buitenland rondjes heel vaak snelle rechttoe rechtaan rondjes zijn. Terwijl je juist in die landen veel meer kunt doen met hoogteverschil en dus eigenlijk een veel zwaarder parcours zou verwachten.
Geen idee, auto rijden is geen sport dus dat kijk ik niet. Het enige wat ik er over hoor is dat je in Monaco moeilijk kunt inhalen, en dat gaat hier ook moeilijk als de snelheid zo hoog ligt en de stroken zo smal maar ontechnisch zijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Monaco is juiste traag.
Die trol reactie had niks met dat gifje te maken maar gewoon een reactie dat dit geen mooie wedstrijd was.
Auto rijden is geen sport nee, dat doen jij en ik als we in de auto stappen en naar het werk rijden.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, auto rijden is geen sport dus dat kijk ik niet. Het enige wat ik er over hoor is dat je in Monaco moeilijk kunt inhalen, en dat gaat hier ook moeilijk als de snelheid zo hoog ligt en de stroken zo smal maar ontechnisch zijn.
quote:Op zondag 22 januari 2023 17:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Auto rijden is geen sport nee, dat doen jij en ik als we in de auto stappen en naar het werk rijden.
Formule 1 is daarentegen wel degelijk topsport.
Jammer maar wel begrijpelijk. Bij de profs is het een podiumplek en bij de beloften een trui.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo te lezen gaat Shirin voor de beloften op het WK. Wel jammer, want een podium met Puck, Fem en Shirin zou echt het podium van dit seizoen zijn.
Adams dus kennelijk fit genoegquote:Wout van Aert
Jens Adams
Eli Iserbyt,
Timo Kielich
Gerben Kuypers
Laurens Sweeck
Toon Vandebosch
Niels Vandeputte
Michael Vanthourenhout
Eerste startrij veilig stellen? Ze stonden voor dit weekend 9 en 10.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout rijdt as zaterdag Hamme. Mathieu voegt Besancon (zondag) toe aan zijn programma.
Hij zou al rijden dit weekend maar had nog niet gekozen of Hamme of Besancon.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eerste startrij veilig stellen? Ze stonden voor dit weekend 9 en 10.
Van der Poel is wel zeker van de eerste startrij. Staat op de zesde plaats in het wereldbekerklassement en die telt voor de startrijen van het WK. Van Aert zou nog wel kunnen zakken naar de tweede startrij toe.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eerste startrij veilig stellen? Ze stonden voor dit weekend 9 en 10.
Het geeft leuke tv voor El plan van de Vlamingen als Matje 2e rij zou moeten starten. Maar gaat dus niet gebeuren.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:11 schreef franklop het volgende:
Denk ook dat het weinig uit maakt voor ze. Zolang het maar geen rij 8 wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |