abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2023 @ 18:54:46 #51
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_207630058
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 18:39 schreef Monolith het volgende:

[..]
Beetje loze corporate propaganda als net is gelekt dat je 40% minder omzet draait dan verwacht.
Zou me niks verbazen als er de komende weken nog wel meer "goed nieuws" naar buiten komt, terwijl Elon wanhopig op zoek is naar nieuw geld om de eerste jaarlijkse rentebetaling van 1,5 miljard dollar te kunnen voldoen.

twitter
pi_207630548
quote:

[..]
Beetje loze corporate propaganda als net is gelekt dat je 40% minder omzet draait dan verwacht.
Ze hebben net een liquidatie verkoop van de inboedel van Twitter gehad, nu kunnen ze de huur weer betalen ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2023 19:26:35 ]
pi_207630775
quote:

[..]
Selectieve bron acceptatie. Die bron (zogenaamde 'senior manager' bij Twitter, voor de rest geen naam niks) die beweert dat het 40% is gedaald tov vorig jaar, kan je namelijk ook kwalificeren als wederom een poging om de haatprogaganda machine weer een extra kickje te geven.

Sinds dat Twitter privaat is geworden, neem ik technisch gezien geen enkel cijfer meer serieus. Ook niet die van Musk. ;)
De enige echte.
pi_207631084
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 19:38 schreef Rnie het volgende:

[..]
Selectieve bron acceptatie. Die bron (zogenaamde 'senior manager' bij Twitter, voor de rest geen naam niks) die beweert dat het 40% is gedaald tov vorig jaar, kan je namelijk ook kwalificeren als wederom een poging om de haatprogaganda machine weer een extra kickje te geven.

Sinds dat Twitter privaat is geworden, neem ik technisch gezien geen enkel cijfer meer serieus. Ook niet die van Musk. ;)
Heb je je eigen linkdump wel gelezen? In het Axios stuk staat namelijk hetzelfde, alleen het "positieve nieuws" dat in de mediahoek de klap slechts 15% is. Prima hoor, wil jouw bron ook wel accepteren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_207634295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 19:52 schreef Monolith het volgende:

[..]
Heb je je eigen linkdump wel gelezen? In het Axios stuk staat namelijk hetzelfde, alleen het "positieve nieuws" dat in de mediahoek de klap slechts 15% is. Prima hoor, wil jouw bron ook wel accepteren.
Nee.

While many advertising categories across Twitter saw between a 30%–60% drop in the number of active U.S. advertisers last quarter compared to the same quarter in 2021, the number of active U.S. media and entertainment advertisers fell by less than 15%, according to a source familiar with the situation.

Waar wordt er in het stuk gerept over omzet dan? Een daling van adverteerders hoeft namelijk niet perse te betekenen dat er een daling is in omzet. ;) De twee stukken zijn weldegelijk anders.

Daarbij hoef je die bron niet te accepteren als waarheid hoor. Ik accepteer namelijke beide bronnen niet, aangezien je deze getallen toch niet meer factchecken. ;) "A source familair with the situation" bij beide stukken vind ik te karig :')
De enige echte.
  donderdag 19 januari 2023 @ 22:58:32 #56
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_207634777
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:28 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee.

While many advertising categories across Twitter saw between a 30%–60% drop in the number of active U.S. advertisers last quarter compared to the same quarter in 2021, the number of active U.S. media and entertainment advertisers fell by less than 15%, according to a source familiar with the situation.

Waar wordt er in het stuk gerept over omzet dan? Een daling van adverteerders hoeft namelijk niet perse te betekenen dat er een daling is in omzet. ;) De twee stukken zijn weldegelijk anders.
Want waarmee maakt Twitter dan nog meer significante omzet?
pi_207635864
quote:
5s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:58 schreef Tijn het volgende:

[..]
Blauwe vinkjes ;)
  vrijdag 20 januari 2023 @ 01:10:49 #58
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_207635899
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 01:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Blauwe vinkjes ;)
Ja, dat zal wel flink binnenlopen zijn, in die 6 landen waar het te krijgen is :+
pi_207640698
quote:
5s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:58 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ads en Blue zijn volgens mij de primaire inkomsten, maar ik heb geen idee hoeveel bedrijven op dit moment spenderen aan ads, evenmin ik geen idee heb hoeveel Blue subscribers er tot nu toe zijn.

Dat het handig is om Blue uit te rollen in de rest van de wereld zijn we volgens mij wel uit ;)
De enige echte.
pi_207640861
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 14:23 schreef Rnie het volgende:

Dat het handig is om Blue uit te rollen in de rest van de wereld zijn we volgens mij wel uit ;)
En tegen welke prijs, aangezien bijvoorbeeld het bpp in Aziatische landen stukken lager is betalen ze daar vaak wat minder.

Ook tweakers is alweer met hun premium abonnement gestopt, ik vraag me echt af of er een substantiele groep mensen is die 70 dollar per jaar voor een blauw vinkje willen betalen.
pi_207640954
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 14:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ook tweakers is alweer met hun premium abonnement gestopt, ik vraag me echt af of er een substantiele groep mensen is die 70 dollar per jaar voor een blauw vinkje willen betalen.
Dat was me helemaal nog niet opgevallen.
Dat hebben we dan mooi met z'n allen gesloopt, kut dpg met hun premium shit *O*

Bij hun nieuwssites ontweek ik het met archive.is
pi_207641120
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 14:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En tegen welke prijs, aangezien bijvoorbeeld het bpp in Aziatische landen stukken lager is betalen ze daar vaak wat minder.

Wacht maar tot de oude verificatie eruit wordt gesloopt. De narcistische paniek gaat echt voor extra Blue abonees zorgen.

Daarnaast moet Blue zich wel echt gaan onderscheiden om waarde te creeren. Een blauw vinkje en een bookmark folder vind ik veels te karig om het zelf aan te schaffen.

Snap niet dat ze niet naar FOK hebben gekeken wat betreft abonnementsopties. :P Basis, Plus, Full.
De enige echte.
pi_207641248
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 14:47 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Dat was me helemaal nog niet opgevallen.
Dat hebben we dan mooi met z'n allen gesloopt, kut dpg met hun premium shit *O*

Bij hun nieuwssites ontweek ik het met archive.is
Persoonlijk ben ik niet tegen een premium model, maar dan moet er wel extra waarde zijn. Als ik bij het AD kijk zie ik tegenwoordig meer premium dan normale artikelen. De extra aandacht, journalistieke waarde en content die ze met premium leveren stelt tov normale artikelen niet veel voor. Ze pleuren er gewoon lukraak een paywall voor en klaar.

Voor Twitter is dit een uitgelezen kans om samen te werken met grote media-organisaties. Waarom een premiumartikel doorpushen op Twitter ( :') ), terwijl je op Twitter misschien wel hele artikels kan publiceren?

Blendle meets Twitter, verpak dat in Blue (prijsafspraak met de media-organisaties) en je hebt echt waarde voor de user.

Op dat gebied vind ik dat Musk wel gelijk hebt. Twitters heeft echt potentieel wat niet benut is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rnie op 20-01-2023 15:19:29 ]
De enige echte.
pi_207641371
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:00 schreef Rnie het volgende:

[..]
Wacht maar tot de oude verificatie eruit wordt gesloopt. De narcistische paniek gaat echt voor extra Blue abonees zorgen.

Ik vermoed dat dit echt een geval van projectie is dat er zoveel narcisten zullen zijn. :+
  vrijdag 20 januari 2023 @ 15:38:53 #65
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_207641549
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:00 schreef Rnie het volgende:

[..]

Dat wordt sowieso grappig, ja. Maar of het nou echt voor veel sales gaat zorgen... kweenie hoor.
pi_207641705
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat dit echt een geval van projectie is dat er zoveel narcisten zullen zijn. :+
:')

Ben je de paniek van twee maanden geleden vergeten? _O-
De enige echte.
pi_207641907
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:11 schreef Rnie het volgende:

[..]
Persoonlijk ben ik niet tegen een premium model, maar dan moet er wel extra waarde zijn. Als ik bij het AD kijk zie ik tegenwoordig meer premium dan normale artikelen. De extra aandacht, journalistieke waarde en content die ze met premium leveren stelt tov normale artikelen niet veel voor. Ze pleuren er gewoon lukraak een paywall voor en klaar.

Voor Twitter is dit een uitgelezen kans om samen te werken met grote media-organisaties. Waarom een premiumartikel doorpushen op Twitter ( :') ), terwijl je op Twitter misschien wel hele artikels kan publiceren?

Blendle meets Twitter, verpak dat in Blue (prijsafspraak met de media-organisaties) en je hebt echt waarde voor de user.

Op dat gebied vind ik dat Musk wel gelijk hebt. Twitters heeft echt potentieel wat niet benut is.

een paywall van een krant is natuurlijk totaal iets anders dan een blauw vinkje.
bij de krant betaal je voor de geschreven artikelen (het onderzoek etc etc).
Bij twitter betaal je voor een vinkje, en dus eigenlijk niet echt voor iets.

De content van het AD waar je voor betaald wordt gemaakt door het AD. De content op twitter waar je voor betaald, wordt niet gemaakt door twitter.
pi_207642255
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:17 schreef koemleit het volgende:

[..]
een paywall van een krant is natuurlijk totaal iets anders dan een blauw vinkje.
bij de krant betaal je voor de geschreven artikelen (het onderzoek etc etc).
Bij twitter betaal je voor een vinkje, en dus eigenlijk niet echt voor iets.

De content van het AD waar je voor betaald wordt gemaakt door het AD. De content op twitter waar je voor betaald, wordt niet gemaakt door twitter.
Oh, thanks voor de opheldering ^O^

Je kan ook even lezen waarom ik over het AD begon. :')
De enige echte.
pi_207642718
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 20 januari 2023 @ 20:57:53 #70
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207645887
twitter

Gvd, Musk :r

M'n favo Twitter-app :{
  vrijdag 20 januari 2023 @ 21:00:51 #71
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_207645938
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Gvd, Musk :r

M'n favo Twitter-app :{
Is dat niet in strijd met EU regels (misbruik van marktdominantie of iets dergelijks)?
are we infinite or am I alone
  vrijdag 20 januari 2023 @ 21:07:19 #72
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_207646054
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Is dat niet in strijd met EU regels (misbruik van marktdominantie of iets dergelijks)?
Ik denk niet dat geldt voor toegang tot je eigen website. De meeste social media hebben niet eens een API met 3rd party apps.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 21:17:03 #73
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_207646255
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:07 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik denk niet dat geldt voor toegang tot je eigen website. De meeste social media hebben niet eens een API met 3rd party apps.
Maar twitter lijkt niet alle third party apps te bannen.
quote:
The shut-down, which happened Thursday night US time, hasn’t affected all apps and services that use the API but instead appears targeted at the most popular third-party Twitter clients, including Tweetbot by Tapbots and Twitterrific by The Iconfactory.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 21:19:27 #74
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_207646322
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Maar twitter lijkt niet alle third party apps te bannen.
[..]

Ik las op Tweakers.net dat de nieuwe regel blijkbaar is dat de API niet is toegestaan voor het nabootsen van Twitters eigen app en dat daarom deze 3rd party clients zijn geband: https://tweakers.net/nieu(...)we-overeenkomst.html

quote:
Twitter verbiedt thirdpartyclients api te gebruiken in nieuwe overeenkomst

Twitter heeft sinds donderdag een nieuwe ontwikkelaarsovereenkomst, waarin het bedrijf ontwikkelaars verbiedt om zijn api te gebruiken om een 'vervangende of vergelijkbare' dienst of product te maken als Twitters eigen applicaties. Eerder sloot het platform apps af van zijn api.

In de vernieuwde ontwikkelaarsovereenkomst heeft het bedrijf een nieuwe zin toegevoegd aan de beperkingen bij het gebruik van Twitters Licensed Materials. Onder die Licensed Materials vallen onder meer toegang tot Twitters api. Volgens die nieuwe zin mogen ontwikkelaars Licensed Materials niet gebruiken om een 'vervangende of vergelijkbare dienst of product' als Twitters eigen producten te maken, of hier een poging toe te doen.

Die zin stond voor afgelopen donderdag niet zo expliciet in de ontwikkelaarsovereenkomst, blijkt uit de Wayback Machine. Verschillende thirdparty-Twitter-apps gaven vorige week aan ineens problemen te hebben met het gebruiken van Twitters api. Onder meer Tweetbot, Twitterific en Talon zeiden daardoor hun diensten niet of minder te kunnen aanbieden.

Eerder deze week erkende Twitter dat het een bewuste actie was om thirdpartyapps af te sluiten van zijn api. Daarbij zei het platform 'lang bestaande api-regels' te handhaven, zonder verdere toelichting. Het is dan ook niet duidelijk op welke api-regels het bedrijf toen doelde of waarom het bedrijf ineens de toegang afsluit, na dit jaren te hebben toegestaan.

Vermoedelijk stopte Twitter deze toegang omdat het bedrijf advertentie-inkomsten mist door deze thirdpartyapps. De api mag nog wel voor andere doeleinden worden gebruikt, zoals het beter zoeken naar tweets, het beheren van accounts, voor advertentiedoeleinden en het delen van tweets op externe sites.
pi_207646481
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:19 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik las op Tweakers.net dat de nieuwe regel blijkbaar is dat de API niet is toegestaan voor het nabootsen van Twitters eigen app en dat daarom deze 3rd party clients zijn geband: https://tweakers.net/nieu(...)we-overeenkomst.html
[..]

Als je er over nadenkt is het toch vanuit Twitters oogpunt stiekem heel logisch allemaal? Je gooit als commercieel bedrijf je eigen glazen op die manier in.
De enige echte.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 21:33:51 #76
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_207646603
pi_207647026
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:28 schreef Rnie het volgende:

[..]
Als je er over nadenkt is het toch vanuit Twitters oogpunt stiekem heel logisch allemaal? Je gooit als commercieel bedrijf je eigen glazen op die manier in.
Wel nogal vreemd om dat opeens zover overleg om te gooien toch? Die ontwikkelaars mochten dat al jaren en hebben er best wat tijd en/of geld in gestoken. Geef ze dan in ieder geval de tijd om wijzigingen te maken.

Daarnaast, waarom logisch? Zolang je zorgt dat ook promoted tweets mee worden gestuurd vanuit de api is een policy dat je die verplicht wat moet hebben toch afdoende? Kost Twitter dan geen geld oid...
pi_207647041
twitter

Zeer nice dit. Deze functie gebruikte ik veelvuldig bij Tweetdeck. Accounts en topics in kaartenbakjes gooien!
De enige echte.
pi_207647135
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:57 schreef kipknots het volgende:

[..]
Wel nogal vreemd om dat opeens zover overleg om te gooien toch? Die ontwikkelaars mochten dat al jaren en hebben er best wat tijd en/of geld in gestoken. Geef ze dan in ieder geval de tijd om wijzigingen te maken.

Daarnaast, waarom logisch? Zolang je zorgt dat ook promoted tweets mee worden gestuurd vanuit de api is een policy dat je die verplicht wat moet hebben toch afdoende? Kost Twitter dan geen geld oid...
Welke wijzigingen?
De enige echte.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 22:06:25 #80
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207647225
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:33 schreef crystal_meth het volgende:
Twitter Sued by Unpaid Experts Hired for Legal Battle With Musk
Lol, twitter huurde experts om Musk te dwingen het bedrijf over te nemen, en die willen nu betaald worden.
_O-
  vrijdag 20 januari 2023 @ 22:08:10 #81
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207647265
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:57 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]

Zeer nice dit. Deze functie gebruikte ik veelvuldig bij Tweetdeck. Accounts en topics in kaartenbakjes gooien!
Hey, dit is wel tof idd. Ik stond altijd te kloten met handmatig naar Lists gaan en daar een list aan te klikken. Scheelt weer een click
  zaterdag 21 januari 2023 @ 00:30:09 #82
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207649389
https://arstechnica.com/t(...)y-them-lawsuit-says/

My impression, based solely on what Musk has done and my somewhat more than passing acquaintance with bankruptcy laws (I've been helping a bankruptcy lawyer with his computer issues, and filings, for over 25 years), is that Musk is waiting until he has a full list of creditors to put into the bankruptcy, so he can divest Twitter of various financial burdens all in one shot.

One of the things bankruptcy attorneys advise is to stop paying creditors immediately. They can sue, but those rulings will be dismissed in favor of the ruling from the bankruptcy courts, assuming a Chapter 13 (which allows you to catch up on secured debt, but lets unsecured debt go - and most of these lawsuits/issues are unsecured debt). That can be arbitrated with the trustees assigned by the courts to oversee the creditor/debtor arrangements, but for the most part, unsecured debt is just dismissed.

The problem with bankruptcy is that if you DON'T have all your creditors listed, they can come back and sue you even after the bankruptcy has been discharged. Musk probably doesn't have anyone working on a bankruptcy filing at the moment (rumor is that like their public relations department, they don't have a legal team anymore - or have one that is too small to be effective as bankruptcy attorneys).

So the more people who come forward with lawsuits, the better for Musk when bankruptcy IS filed, since they'll all be listed as unsecured creditors in the filing.
pi_207653573
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 22:08 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Hey, dit is wel tof idd. Ik stond altijd te kloten met handmatig naar Lists gaan en daar een list aan te klikken. Scheelt weer een click
List feature is ondergewaardeerd in deze vorm. Ik heb nu 4 lists (Nieuws - Sport - Muziek - TV) naast For you en Following staan. Qua UI is dit echt top. :)
De enige echte.
pi_207662903
twitter

Twitter Blue+ naar 20 dollar?
De enige echte.
pi_207662917
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 22:08 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]

Twitter Blue+ naar 20 dollar?
verrassend
pi_207665203
Ik heb werkelijk nog nooit een ad op Twitter gezien :') Sowieso gebruik ik alleen Tweetdeck, maar ik kan me niet eens voorstellen hoe kut Twitter wel niet moet zijn met ads _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_207666101
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit een ad op Twitter gezien :') Sowieso gebruik ik alleen Tweetdeck, maar ik kan me niet eens voorstellen hoe kut Twitter wel niet moet zijn met ads _O-
Op je mobieltje zijn ze veelvuldig aanwezig kan ik je vertellen ;)
De enige echte.
  zondag 22 januari 2023 @ 07:14:11 #88
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_207666610
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2023 02:59 schreef Rnie het volgende:

[..]
Op je mobieltje zijn ze veelvuldig aanwezig kan ik je vertellen ;)
Geen Pihole hebben draaien :')
Robert Moog died for our synths
pi_207668437
Sowieso is het idee dat een abonnementsvorm voor Twitter een daverend succes gaat worden toch een totale fantasie? Kijk naar YouTube. Die hebben op 2.6 miljard gebruikers pakweg 50 miljoen premium abonnees, oftewel 0,1%. En dan praat je over een dienst die kwalitatief hoogwaardige content levert waarvoor ze de makers fors betalen. Die premiumdienst omvat bovendien o.a. een muziekstreamingdienst.
Twitter teert volledig op mensen die ze gratis van content voorzien (net als b.v. dit forum). Zo'n model is in mijn ogen enkel levensvatbaar wanneer je op advertentie-inkomsten kunt teren. Ik verwacht dat dit hele abonnementsgebeuren bij Twitter uiteindelijk meer kost dan het oplevert, want een abonnementsdienst vereist ook weer allerlei specifieke IT, ondersteunend personeel en ga zo maar door.
De valkuil van Musk blijft dat hij de relevantie van Twitter volledig overschat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 22 januari 2023 @ 11:54:23 #90
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207668464
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 11:51 schreef Monolith het volgende:
De valkuil van Musk blijft dat hij de relevantie van Twitter volledig overschat.
Twitter word wel als een essentieel onderdeel van democratie en vrijheid van meningsuiting gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 22 januari 2023 @ 11:56:29 #91
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207668494
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 11:51 schreef Monolith het volgende:
Sowieso is het idee dat een abonnementsvorm voor Twitter een daverend succes gaat worden toch een totale fantasie? Kijk naar YouTube. Die hebben op 2.6 miljard gebruikers pakweg 50 miljoen premium abonnees, oftewel 0,1%. En dan praat je over een dienst die kwalitatief hoogwaardige content levert waarvoor ze de makers fors betalen. Die premiumdienst omvat bovendien o.a. een muziekstreamingdienst.
Twitter teert volledig op mensen die ze gratis van content voorzien (net als b.v. dit forum). Zo'n model is in mijn ogen enkel levensvatbaar wanneer je op advertentie-inkomsten kunt teren. Ik verwacht dat dit hele abonnementsgebeuren bij Twitter uiteindelijk meer kost dan het oplevert, want een abonnementsdienst vereist ook weer allerlei specifieke IT, ondersteunend personeel en ga zo maar door.
Idd, mensen willen best een abbo nemen maar dan wel op kwaliteitscontent.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207668594
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2023 11:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Twitter word wel als een essentieel onderdeel van democratie en vrijheid van meningsuiting gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha als er iets ondermijnend is voor democratie dan is het wel de door gesloten algoritmes gegenereerde bubbles en alle opgeklopte ophef en virale shit, alles voor de kliks en "engagement".
  zondag 22 januari 2023 @ 12:06:09 #93
12221 Tijn