abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2023 @ 11:41:48 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207568489
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207568500
Mijn lief heeft geen social media, behalve LinkedIn. Daar zijn we geen connecties (ander werkveld), maar toch wordt hij regelmatig aan me voorgesteld als iemand die ik zou kennen. The interwebz knows ALL :P.
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 09:54 schreef Sarabi het volgende: [..] Volgens mij hielden sommige gewoon lijstjes bij, best creepy.

Ik vond het ook even schrikken toen ik erachter kwam dat ik met iemand in de Crea SC post wiens dochter ik viavia ken. Maar dat is gewoon heel toevallig.
Ik onthoud ook veel (soms vraag ik me zelf ook af waarom ik iets in hemelsnaam heb onthouden :')), daar doe ik niets speciaals voor en kan ik ook weinig aan doen.

Sommige mensen heb ik via fok leren kennen, maar tot nu toe 2x ben ik online mensen tegengekomen die ik irl al kende. En ook iemand irl die ik ineens herkende als iemand van fok. Blijft vreemd :D. Ik snap wel dat als mensen mij kennen, het tijdens meelezen best duidelijk kan zijn wie ik ben. Het puzzeltje is snel gelegd gok ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207568564
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO lieve onlinevrienden O+ :W *G*
Moet nog even goed bijlezen, wel hier en daar fragmenten gezien enzo en zie boven hoe ik jullie noem.

Goed nieuws op meerdere fronten.
Allereerst:
DE KOFFERS ZIJN TERECHT *O* *O* *O* *O* Met de souvenirs erin! Die stond op Singapore.
Andere koffer van ex stond in Berlijn. :D
EN: we zagen 104 foto's _O_ O+

En het etentje en bijkletsen met vrienden was zo O+ heerlijk om ze te zien en nergens ook maar 1 onderbuik waar ik het over had, qua kledinggevoel of ik love jullie meer dan jullie mij. Helemaal niks nergens. Was zó fijn!
  zondag 15 januari 2023 @ 11:49:02 #4
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207568572
Ik deel op Facebook helemaal niks, nul, over mijn gezondheid en of het afvallen. Toch word ik daar overstroomd met allemaal advertenties die niet heel ver van de koers afzitten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207568573
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:39 schreef derLudolf het volgende:
Omdat het gisteren zo regende deze gemaakt
[ afbeelding ]

Dat was vandaag deel van het ontbijt.
Dat ziet er zeer smakelijk uit :Y. Wat is het?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207568590
quote:
Babi pangang van buikspek zonder saus.
Als je dat nou eens besteld, dan weet je niet wat je meemaakt :9
  zondag 15 januari 2023 @ 11:50:38 #7
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207568596
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Babi pangang van buikspek zonder saus.
Als je dat nou eens besteld, dan weet je niet wat je meemaakt :9
In een saus van varkensbloed. Mjam!
pi_207568600
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:43 schreef Phaidra het volgende:
Mijn lief heeft geen social media, behalve LinkedIn. Daar zijn we geen connecties (ander werkveld), maar toch wordt hij regelmatig aan me voorgesteld als iemand die ik zou kennen. The interwebz knows ALL :P.
[..]
Ik onthoud ook veel (soms vraag ik me zelf ook af waarom ik iets in hemelsnaam heb onthouden :')), daar doe ik niets speciaals voor en kan ik ook weinig aan doen.

Sommige mensen heb ik via fok leren kennen, maar tot nu toe 2x ben ik online mensen tegengekomen die ik irl al kende. En ook iemand irl die ik ineens herkende als iemand van fok. Blijft vreemd :D. Ik snap wel dat als mensen mij kennen, het tijdens meelezen best duidelijk kan zijn wie ik ben. Het puzzeltje is snel gelegd gok ik.
Hier zitten er ook wel een paar met een heel goed geheugen. Maar ik gok dat jullie niet allemaal persoonlijke dingen van mensen uit andere SCs (waar je zelf niet post) weten. En dan niet een paar dingen of van een paar mensen, maar echt best veel.

Ach ik vond het wel creepy maar ik doe verder ook niet mijn best om anoniem te zijn, dus zat er verder ook niet mee.
pi_207568606
Ik ben niet zo heel sociaal, in de zin dat ik elke week met iemand afspreek ofzo. Maar ik prijs me gelukkig met een kring van echt goede vrienden, waarvan ik er een aantal al vanaf de middelbare school ken, een paar uit de studententijd, en een paar van sporten, later. Toen ik in het ziekenhuis lag werd de scheiding tussen vrienden en ‘kennissen’ (dat vind ik dan wel weer een beetje afstandelijk voor wat ik bedoel) me wel duidelijk. De mensen die aan m’n bed zaten en die dat van mij ook mochten noem ik vrienden. Ook al zie ik sommigen gedurende lange periodes maar 1x per jaar of minder. Gelukkig was er een behoorlijk grote overlap tussen de groep die ik graag aan m’n bed zag en diegenen die daar wilden zitten… er waren er een stuk of 2 die kennelijk meer waarde hechtten aan ons contact dan vice versa. Ik hecht enorm veel waarde aan mijn kleine kring - en ook aan andere contacten die wat meer context-gebonden zijn (werk, sport, jaarclub). En vooral door die periode in het ziekenhuis ben ik ze meer gaan waarderen. Daardoor zet ik ook sneller de eerste stap, gewoon een berichtje of een mailtje of een kaartje. En dat is dan weer wederzijds en dat heeft mijn leven wel echt verrijkt.

Internetvriendschappen heb ik sinds de late jaren ‘90. De meesten daarvan zaten op een forum dat al in 2009 is opgedoekt (het was onderdeel van de website van een tijdschrift, en bij een make-over van die site werd het forum afgeschaft). We hebben toen nog wel een tijd een zelf gehost forum gehad maar omdat dat afgesloten was kwamen er geen nieuwe users bij en is dat een beetje doodgebloed. Ik post er nog wel af en toe maar het is er best stil. De meesten zie ik nog wel op andere media. Ik vind het wel bijzonder dat ik al 25 jaar echt best nauwe contacten heb met mensen waarvan ik de meesten nog nooit heb ontmoet! Ik ben rond die tijd, 2010 ofzo, ook op fok komen kijken maar heb hier nooit zo actief in een SC meegelezen/meegepost. Nu merkte ik dat het toch wel weer leuk is :D en de sfeer hier spreekt me erg aan. O+

Maar ik probeer wel mijn online en offline leven een beetje gescheiden te houden ja. Juist omdat je online soms wat ongefilterder kunt zijn. En in het ‘echte’ leven bazuin ik ook niet altijd alles rond aan iedereen, terwijl ik tegen één vriend of vriendin wel even kan klagen/zeuren/stoom afblazen.

In dat kader: net even een TGTG tasje afgehaald in heerlijk zonnig weer. Ik heb m’n jas nog niet uit of de regen klettert weer tegen de ramen. En de hond moet nog uit. ;(
pi_207568608
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
In een saus van varkensbloed. Mjam!
Nee man dat zit in niks! Alleen vleesch :Y) Lekker hard gebakken!
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 11:57:22 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207568689
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:49 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat ziet er zeer smakelijk uit :Y. Wat is het?
https://rutgerbakt.nl/taa(...)e-bourdaloue-recept/
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 12:00:48 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207568741
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:49 schreef fietsie het volgende:
Ik deel op Facebook helemaal niks, nul, over mijn gezondheid en of het afvallen. Toch word ik daar overstroomd met allemaal advertenties die niet heel ver van de koers afzitten.
Ik krijg best veel veganistenspam.

Daar ben ik wel blij mee, heb liever dat een vleesliefhebber dat ziet dan iemand die twijfelt :)
  zondag 15 januari 2023 @ 12:02:47 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207568756
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik krijg best veel veganistenspam.

Daar ben ik wel blij mee, heb liever dat een vleesliefhebber dat ziet dan iemand die twijfelt :)
Gebatikte broeken en verzorgingsproducten voor dreadlocks? :P

(Bron: oudjaarsconference 2022)
pi_207568764
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hier scheen een half uur terug ca. 5 minuten. Inmiddels regent het weer zoals de rest van de week. Voelt veel vertrouwder.
Ik ben even naar de glasbak en naar de winkel geweest. Kwartiertje uit en thuis. Op het laatst begon het net weer te regenen -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207568790
Ik neem FOK! niet (meer) al te serieus, maar het neemt best een fijne plek in mijn leven in.
Ik geniet van het nalezen van alle reacties in tvprogramma topics, ik hou van de gesprekken hier die soms best ongemakkelijk of heftig zijn, maar ik heb er geen 'last' van omdat het nét ff wat verder van me af staat dan dingen in het dagelijks leven IRL.
Toch na 22 jaar kan je niet zeggen dat het 'maar internet' is wat we hier bespreken.
Ik heb ook veel geleerd hier in deze sc maar ook elders en iedereen kan zijn ei kwijt. In onzin en shittopics kom ik niet, dus net als mijn tijdlijnen in fb en twitter, ik zit lekker in mijn eigen cocon waar ik me goed bij voel.

LUF JULLIE *; :D ;)
pi_207568795
Hier is het afwisselend zonnig (jeuh is ga naar buiten) en bewolk (neuh toch maar niet. En een flinke wind.

Op het balkon zijn weer veel koolmeesjes aan het snoepen van de pindakaas en ben blij dat ik nog een stoel heb om in de te zitten, de diva’s hebben de bank in beslag genomen 😂
We have far more in common than that which devides us..
pi_207568801
quote:
:Y)

Krijg zin om te bakken.
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 12:07:42 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207568802
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:02 schreef fietsie het volgende:

[..]
Gebatikte broeken en verzorgingsproducten voor dreadlocks? :P

(Bron: oudjaarsconference 2022)
Nee.
Geen oudejaars gezien, ik vind Claudia echt niet grappig.
pi_207568806
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is het afwisselend zonnig (jeuh is ga naar buiten) en bewolk (neuh toch maar niet. En een flinke wind.

Op het balkon zijn weer veel koolmeesjes aan het snoepen van de pindakaas en ben blij dat ik nog een stoel heb om in de te zitten, de diva’s hebben de bank in beslag genomen 😂
Hoest met zieke diva?
  zondag 15 januari 2023 @ 12:09:11 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207568817
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee.
Nee die andere, die Brabo
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 12:09:59 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207568830
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:07 schreef Blues het volgende:

[..]
:Y)

Krijg zin om te bakken.
Ik zag dit recept vrijdagavond voorbij komen op FB en kreeg zin om te bakken.

Dus hup naar de winkel en bakken. Wie gaat morgen bakken? :+
pi_207568837
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee.
Echt wel :P
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik zag dit recept vrijdagavond voorbij komen op FB en kreeg zin om te bakken.

Dus hup naar de winkel en bakken. Wie gaat morgen bakken? :+
Morgen werk ik thuis.
Zo boodschappen doen, wie weet :+
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 12:12:28 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207568854
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Echt wel :P

Over wansmaak valt niet te twisten :P
pi_207568880
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoest met zieke diva?
Gisteren heeft ze voor het eerst geen eetlust opwekkende medicatie gekregen, maar at nog wel goed. Gisteren Wilde ze ook spelen, dat was de afgelopen week niet zo, hopelijk is dit een stijgende lijn. Maar ze moet echt nog wel flink aankomen
We have far more in common than that which devides us..
pi_207568910
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:06 schreef Blues het volgende:
Ik neem FOK! niet (meer) al te serieus, maar het neemt best een fijne plek in mijn leven in.
Ik geniet van het nalezen van alle reacties in tvprogramma topics, ik hou van de gesprekken hier die soms best ongemakkelijk of heftig zijn, maar ik heb er geen 'last' van omdat het nét ff wat verder van me af staat dan dingen in het dagelijks leven IRL.
Toch na 22 jaar kan je niet zeggen dat het 'maar internet' is wat we hier bespreken.
Ik heb ook veel geleerd hier in deze sc maar ook elders en iedereen kan zijn ei kwijt. In onzin en shittopics kom ik niet, dus net als mijn tijdlijnen in fb en twitter, ik zit lekker in mijn eigen cocon waar ik me goed bij voel.

LUF JULLIE *; :D ;)
O+

Wat had je een goede dag gisteren O+

Die taart van @derLudolf ziet er goed uit zeg.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')