We krijgen kans op kans en weten geen enkele kans te benutten. Groningen scoort direct bij de enige, halve kans die ze krijgen. Slot laat op de persco na afloop 3x 'terloops' vallen dat hij niet had verwacht dat Groningen zou scoren uit de eerste en enige kans die ze krijgen...quote:Op zondag 15 januari 2023 00:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Punten verspelen in Groningen past perfect in het plaatje
Voor iedereen, maar genotsmiddelen om een keer je gedachten te "verzetten" is ook niet verkeerd.quote:
Daarvoor moeten we nog 2x winnenquote:Op zondag 15 januari 2023 00:31 schreef De_Pel het volgende:
Moet je je indenken dat je volgende week op 8 punten van Ajax komt.
Terwijl je 60% van je selectie hebt moeten vervangen, goeddeels uit de koopjesbak. Ondertussen hebben hunnie gewoon ff voor 1,5x onze jaaromzet binnengehaald.
Ongehoord. Slotgod
Vandaar de “moet je je indenken”.quote:
Bij de naamsverandering verloor Feijenoord al de puntjes.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vandaar de “moet je je indenken”.
Is natuurlijk nog verre van een zekerheidje, zou ook wel des Feyenoord zijn om juist nu weer punten te gaan verspillen, maar alleen al dat het nog een optie is, is al compleet bizar.
Neem nog een lijntje.quote:
Ik krijg hier de kriebels vanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:37 schreef hhh38 het volgende:
Het maakt me echt niet uit hoe ze winnen deze weken, je moet door dit lastige programma heen en dan ligt de weg open naar de titel.
Ze gaan in ieder geval de pot dichtgooien bij Groningen.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:38 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
We krijgen kans op kans en weten geen enkele kans te benutten. Groningen scoort direct bij de enige, halve kans die ze krijgen. Slot laat op de persco na afloop 3x 'terloops' vallen dat hij niet had verwacht dat Groningen zou scoren uit de eerste en enige kans die ze krijgen...
Schorsingen en blessures gaan Feyenoord echt opbreken dit seizoen helaas.quote:Op zondag 15 januari 2023 02:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik krijg hier de kriebels van
Positief en negatief
Voor alles geldt dat influx met mate beter is, behalve voor geldquote:Op zondag 15 januari 2023 00:40 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Voor iedereen, maar genotsmiddelen om een keer je gedachten te "verzetten" is ook niet verkeerd.
Maar goed, alles geld met mate... dat gaat fout
Volgens mij komt dit niet helemaal overeen met het beeld dat iedereen had qua transferuitgaven van deze zomer. Dus of Slot lult uit zijn nek, of Wieffer was veel duurder dan gedacht(volgens hetzelfde artikel kost hij max 1 miljoen euro inclusief bonussen), of de rest was veel goedkoper dan gedacht.quote:De trainer zag de middenvelder vorig seizoen aan het werk bij Excelsior in de eerste divisie en zag het aantrekken van Wieffer wel zitten. Slot: ,,Dan kijk je ook naar de financiėle middelen waar deze club over beschikt. We hebben vijftien spelers gehaald en slechts twee, drie voor een hogere transfersom. Wieffer kon voor een relatief laag bedrag worden gehaald. We zagen dat hij voor ons zeer waardevol kon zijn en dat hij zich in de Kuip zou kunnen doorontwikkelen. En hij zit ook niet meteen in het topsegment van onze salarishuishouding. Daar moeten wij bij Feyenoord ook nadrukkelijk naar kijken.’’
of het is gewoon een transferspelletje en je moet niet elke zin in een voetbalinterview uitpluizenquote:Op zondag 15 januari 2023 12:59 schreef Pistolero het volgende:
Vrij interessante quote wel uit het interview met Slot in het AD vandaag:
[..]
Volgens mij komt dit niet helemaal overeen met het beeld dat iedereen had qua transferuitgaven van deze zomer. Dus of Slot lult uit zijn nek, of Wieffer was veel duurder dan gedacht(volgens hetzelfde artikel kost hij max 1 miljoen euro inclusief bonussen), of de rest was veel goedkoper dan gedacht.
Timber, Hancko en Paixao, dan ben je er wel tochquote:Op zondag 15 januari 2023 12:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij komt dit niet helemaal overeen met het beeld dat iedereen had qua transferuitgaven van deze zomer. Dus of Slot lult uit zijn nek, of Wieffer was veel duurder dan gedacht(volgens hetzelfde artikel kost hij max 1 miljoen euro inclusief bonussen), of de rest was veel goedkoper dan gedacht.
wow 7,5?quote:Op zondag 15 januari 2023 13:06 schreef fetX het volgende:
Ik weiger ook te geloven dat Bullaude ons 7,5 heeft gekost.
Overenthousiast scoutrapportjequote:Op zondag 15 januari 2023 13:06 schreef fetX het volgende:
Ik weiger ook te geloven dat Bullaude ons 7,5 heeft gekost.
Je kan het ook lezen als dat er maar 2-3x een hoger bedrag dan voor Wieffer is betaald, maar volgens mij bedoelde hij dat niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Timber, Hancko en Paixao, dan ben je er wel toch
wtf zit je dan te lullen johquote:Op zondag 15 januari 2023 13:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je kan het ook lezen als dat er maar 2-3x een hoger bedrag van voor Wieffer is betaald, maar volgens mij bedoelde hij dat niet.
Bullaude, Dilrosun en Gimenez kostte ook allemaal miljoenen als we de berichten destijds mochten geloven.
Ja maar wel onder de 5 allemaal gok ik. Voor Gimenez moet het grootste gedeelte ook nog worden overgemaaktquote:Op zondag 15 januari 2023 13:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je kan het ook lezen als dat er maar 2-3x een hoger bedrag van voor Wieffer is betaald, maar volgens mij bedoelde hij dat niet.
Bullaude, Dilrosun en Gimenez kostte ook allemaal miljoenen als we de berichten destijds mochten geloven.
Allemaal rond de ~4 a 5 miljoen als we Transfermarkt mogen geloven inderdaad. Dat zijn voor Feyenoord gewoon alsnog gigantische bedragen waarmee ze tot de 15 duurste aankopen ooit zouden horen.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar wel onder de 5 allemaal gok ik. Voor Gimenez moet het grootste gedeelte ook nog worden overgemaakt
Een miljoentje of 4 a 5 is gewoon een objectief hoge transfersom voor Feyenoord hoor, ongeacht of Arne dat nou wel of niet vindt.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Als je niet weet wat Arne onder 'hoge transfersommen' schaart is dit nogal kansloos.
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een miljoentje of 4 a 5 is gewoon een objectief hoge transfersom voor Feyenoord hoor, ongeacht of Arne dat nou wel of niet vindt.
Ik denk niet dat ie "hogere transfersom [dan Wieffer]" bedoelt, maar hoger dan voor Feyenoord gebruikelijk. Dus boven de 5 miljoenquote:Op zondag 15 januari 2023 12:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Staat ook op transfermarkt (lang niet altijd betrouwbaar, I know). En dat bedrag heb ik eerder weleens voorbij zien komen.quote:
dat is dan nog de bizarste transfer van allemaal, tenzij die echt gehaald is voor volgend seizoenquote:Op zondag 15 januari 2023 13:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Staat ook op transfermarkt (lang niet altijd betrouwbaar, I know). En dat bedrag heb ik eerder weleens voorbij zien komen.
Volgens het AD kostte Bullaude maar 2 miljoen, geen 7,5.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is dan nog de bizarste transfer van allemaal, tenzij die echt gehaald is voor volgend seizoen
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens het AD kostte Bullaude maar 2 miljoen, geen 7,5.
Wat is hier een 'hogere transfersom'? Los van of het waar is of niet, op transfermarkt staan ook maar 3 spelers >5 mio. Het zijn er 4 als je pax meeneemt die 5mio was.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk lazen we toch dat ie maar twee miljoen kostte.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Staat ook op transfermarkt (lang niet altijd betrouwbaar, I know). En dat bedrag heb ik eerder weleens voorbij zien komen.
Die heeft ook gewoon de tijd gekregen om de acclimatiserenquote:Op zondag 15 januari 2023 13:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is dan nog de bizarste transfer van allemaal, tenzij die echt gehaald is voor volgend seizoen
jaquote:Op zondag 15 januari 2023 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die heeft ook gewoon de tijd gekregen om de acclimatiseren
En kostte natuurlijk nooit 7,5 millie.
Dat heb ik denk ik gemist maar dat klinkt een stuk logischer. 7,5 geloof ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk lazen we toch dat ie maar twee miljoen kostte.
Wellicht is het iets met doorverkoop-meuk tot maximaal 7,5 ofzo.. je weet toch nooit waar al die geruchten nu echt op gebaseerd zijn.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://1908.nl/artikelen/bullaude-koste-twee-miljoen-euro
AD meldde twee miljoen.
Ik vind het uiteindelijk vooral bizar dat Paixao meer heeft gekost dan Leeds heeft betaald voor Gnonto.
Idd. Vorige week hebben ze enorm veel geluk gehad dat ook ajax niet wist te winnen. Ik moet het nog maar zienquote:Op zondag 15 januari 2023 00:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vandaar de “moet je je indenken”.
Is natuurlijk nog verre van een zekerheidje, zou ook wel des Feyenoord zijn om juist nu weer punten te gaan verspillen, maar alleen al dat het nog een optie is, is al compleet bizar.
En toen kwam er een draak die het sprookje uitblies.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:14 schreef Scorpie het volgende:
Jullie hebben 80% kans de titel te pakken.
de heilige gnontoquote:Op zondag 15 januari 2023 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://1908.nl/artikelen/bullaude-koste-twee-miljoen-euro
AD meldde twee miljoen.
Ik vind het uiteindelijk vooral bizar dat Paixao meer heeft gekost dan Leeds heeft betaald voor Gnonto.
Wat een debiele opmerkingquote:Op zondag 15 januari 2023 14:14 schreef Scorpie het volgende:
okequote:Op zondag 15 januari 2023 14:14 schreef Scorpie het volgende:
Als je dit ziet zou je zeggen dat Advocaat aanvallend goed en verdedigend slecht was. Terwijl het gevoel andersom was.quote:
Hancko en Geert centraal en WiefferGod op 6 is al een gigantische vooruitgang ten opzichte van die wanvertoning van de eerste helft vorige week. Nu nog even Dilrosun op het bankje graag Arne.quote:
Hoop dat Alireza gaat vlammenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:39 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Het AD zat er weer eens volledig naast, gelachen.
Zelfs al raakt ie geen pepernoot, alleen al vanwege zijn inzet en mentaliteit is het beter dan Dilrosun.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens moet Orrie er vandaag alles aan doen om GEEN geel te pakken.
Conclusie: we gaan het verneuken.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:33 schreef fetX het volgende:
Wat kunnen we ongekend goede zaken doen vandaag. Kom op!!!
4 punten voorkomen op onze naaste concurrentquote:Op zondag 15 januari 2023 16:33 schreef fetX het volgende:
Wat kunnen we ongekend goede zaken doen vandaag. Kom op!!!
Wel jammer dat Dilrosun niet meedoet want die speelt al een tijdje als een amateurquote:Op zondag 15 januari 2023 16:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Groningen verloor van amateurs.
We gaan het dus erg moeilijk krijgen straks.
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord op bezoek bij een ploeg uit het rechterrijtje na puntverlies van de concurrentie
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord op bezoek bij een ploeg uit het rechterrijtje na puntverlies van de concurrentie
Ik verwacht echt een enorme zaadpartij.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:42 schreef fetX het volgende:
Zou wel fijn zijn als we even niet binnen 10 minuten achter komen.
En we komen uiteraard op achterstand.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik verwacht echt een enorme zaadpartij.
quote:Op zondag 15 januari 2023 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En we komen uiteraard op achterstand.
Om daarna weer complimenten te ontvangen over onze veerkrachtigheid.
Als je speelt zoals vorige week de eerste 70 minuten wordt het niks nee.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik verwacht echt een enorme zaadpartij.
quote:Op zondag 15 januari 2023 16:42 schreef fetX het volgende:
Zou wel fijn zijn als we even niet binnen 10 minuten achter komen.
Dat weet ik maar ik vond dit plaatje erg goed mijn emoties uitdrukken tegenover jouw uitspraak.quote:
Voor mijn gevoel is het veld daar echt altijd kut.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doet me denken aan die heerlijke modderpartij in Groningen jaren terug.
VlaarGod
veel betere voetbalnaam ookquote:Op zondag 15 januari 2023 16:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waarom zeggen alle commentatoren eigenlijk steeds Jahanbakhsh terwijl hij Alireza op z'n shirt heeft staan? Blijf het een beetje raar vinden.
De uitslagen ook... Schijnbaar sinds 2017 al niet meer gewonnen daarquote:Op zondag 15 januari 2023 16:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het veld daar echt altijd kut.
na die goal dacht vlaar dat van een afstand knallen zijn specialiteit wasquote:Op zondag 15 januari 2023 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doet me denken aan die heerlijke modderpartij in Groningen jaren terug.
VlaarGod
Da's z'n achternaam en die wordt meestal toch genoemd?quote:Op zondag 15 januari 2023 16:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waarom zeggen alle commentatoren eigenlijk steeds Jahanbakhsh terwijl hij Alireza op z'n shirt heeft staan? Blijf het een beetje raar vinden.
Misschien staat dat alleen niet op z'n rug omdat het niet pastquote:Op zondag 15 januari 2023 16:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal wordt de voetbalnaam gebruikt die de speler aangeeft. Al vertikten commentators het ook een tijdje (nog steeds wel eens) om Memphis te zeggen in plaats van Depay. In elk geval is het wel raar en onhandig als het shirtje iets anders zegt.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's z'n achternaam en die wordt meestal toch genoemd?
Gio werd ook gewoon Van Bronckhorst genoemdquote:Op zondag 15 januari 2023 16:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Meestal wordt de voetbalnaam gebruikt die de speler aangeeft. Al vertikten commentators het ook een tijdje (nog steeds wel eens) om Memphis te zeggen in plaats van Depay. In elk geval is het wel raar en onhandig als het shirtje iets anders zegt.
KAMPIOEN!quote:Op zondag 15 januari 2023 17:00 schreef De_Pel het volgende:
eerste 10 minuten doorgekomen zonder tegendoelpunt_O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is inderdaad nog wel mn grootste zorgpunt, tegen groningen wordt dat misschien nog niet afgestraft.. maar ze moeten eens normaal kunnen passen naar elkaar.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:00 schreef fetX het volgende:
We hebben nog geen 3 goede passes achter elkaar gehad
Van de week maar eens naar de decathlon voor een betere klapstoelquote:
Best grappig dat ie dit seizoen zijn grootste kansen met het hoofd heeft gekregen.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:06 schreef Pistolero het volgende:
PaixoGod
Die kan zowaar best aardig koppen voor zo'n dwerg. (Al stond hij nu ook wel helemaal vrij lol)
dat werd aan het begin van het seizoen al eens benoemdquote:Op zondag 15 januari 2023 17:06 schreef Pistolero het volgende:
PaixoGod
Die kan zowaar best aardig koppen voor zo'n dwerg. (Al stond hij nu ook wel helemaal vrij lol)
je hebt meer selectiespelers nodigquote:Op zondag 15 januari 2023 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wieffer begint weer prima.
Timber en Zerrouki niet nodig joh.
Timber kan lekker op de plek van Kokcu volgend seizoen met Wieffer achter hem.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
voor de aantallen inzetbare spelers is het huidige argument toch - om de fragile ego's niet in de weg te zitten?quote:Op zondag 15 januari 2023 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was tegen Fortuna, ook een slimme loopactie en behoorlijke kopbal met een stuit. Zijn loopacties zijn sowieso goed, ook niet zo gek dat Slot hem een paar keer probeerde als spits.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat werd aan het begin van het seizoen al eens benoemd
ik denk door slot, dat hij daadwerkelijk goed kon koppen ondanks dat hij een grote kopkans had gemist ofzo
Zuivere hattrick & hij maakt zich onsterfelijkquote:Op zondag 15 januari 2023 17:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die kan in één maand een absolute held worden door ook tegen ajax goed te spelen
Hij vatte die wanhopige poging om Zerrouki te halen persoonlijk opquote:Op zondag 15 januari 2023 17:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die kan in één maand een absolute held worden door ook tegen ajax goed te spelen
Zelfs als hij niet zuiver is zou ik er voor tekenenquote:Op zondag 15 januari 2023 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zuivere hattrick & hij maakt zich onsterfelijk
masterplan van ons aller arne en te kloese, onrust bij Twente en Wieffer gemotiveerdquote:Op zondag 15 januari 2023 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij vatte die wanhopige poging om Zerrouki te halen persoonlijk op
Ja, maar dan blijft het "slechts" bij de status van Held.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs als hij niet zuiver is zou ik er voor tekenen
Meest onzuivere hattrick: gezicht, dijbeen en lul?quote:Op zondag 15 januari 2023 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs als hij niet zuiver is zou ik er voor tekenen
Hehehe, afgekeken bij Van Gaal met Sneijder.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
masterplan van ons aller arne en te kloese, onrust bij Twente en Wieffer gemotiveerd
fantastisch management
Het is vooral zijn blessuregevoeligheid geweest denk ik, maar als je dit ziet denk je nou niet ‘die is minder dan Zerrouki’.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij vatte die wanhopige poging om Zerrouki te halen persoonlijk op
Of 2 knieschijven.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zuivere hattrick & hij maakt zich onsterfelijk
Groningen kan de druk die door ons gezet wordt totaal niet aan, leuk om te zien. En wat maakt die Wieffer op het middenveld een verschil zeg in de opbouw, niet normaal. Hij heeft echt heel erg inzicht naar voren met zijn passjes.quote:
Volgende week gaat echt belangrijk worden.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Begin nu wel echt onironisch in het kampioenschap te geloven.Al moeten we nog maar zien dat we niet onnodig punten verliezen de rest van het seizoen.
Dat doe ik pas zo'n 2-3 wedstrijden voor het einde van het seizoen. Maar dit is wel prettig om naar te kijken iigquote:Op zondag 15 januari 2023 17:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Begin nu wel echt onironisch in het kampioenschap te geloven.Al moeten we nog maar zien dat we niet onnodig punten verliezen de rest van het seizoen.
De rust én versnelling op de juiste momenten die Wieffer in het spel brengt is iets wat Timber totaal niet heeftquote:Op zondag 15 januari 2023 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Groningen kan de druk die door ons gezet wordt totaal niet aan, leuk om te zien. En wat maakt die Wieffer op het middenveld een verschil zeg in de opbouw, niet normaal. Hij heeft echt heel erg inzicht naar voren met zijn passjes.
Toen vond ik ons in de opbouw nog niet zo sterk maar wel in het druk zetten. Ik kan het ze vergevenquote:Op zondag 15 januari 2023 17:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerste 10 minuten niet zo eigenlijk. Daarna wel de controle.
Zou wel mooi zijn dat hun eigen jeugdspeler uiteindelijk onze oplossing isquote:Op zondag 15 januari 2023 17:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
masterplan van ons aller arne en te kloese, onrust bij Twente en Wieffer gemotiveerd
fantastisch management
Zelfs dan nietquote:Op zondag 15 januari 2023 17:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat doe ik pas zo'n 2-3 wedstrijden voor het einde van het seizoen. Maar dit is wel prettig om naar te kijken iig
Timber is dan ook eigenlijk helemaal geen 6, die zou veel meer tot zijn recht komen als ie verder naar voren speelt.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De rust én versnelling op de juiste momenten die Wieffer in het spel brengt is iets wat Timber totaal niet heeft
Oké Pistoleroquote:Op zondag 15 januari 2023 17:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs dan nietFeyenoord is héél goed in staat om alles te verneuken
Hij is fysiek zwakker dan Aursnes maar wel beter rond de 16 van de tegenstander. Wat ook niet verkeerd is om te hebben gezien de frustraties over onze buitenspelers. En Kökcü knapt ook heel veel vuil werk op. Ik vind het een hele goede combinatie zo op het middenveld.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De rust én versnelling op de juiste momenten die Wieffer in het spel brengt is iets wat Timber totaal niet heeft
Eens, die speelt niet best.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:25 schreef bbuddybb het volgende:
Szymanski mag zich wel iets meer trachten te laten zien.
Die heeft het niet echt de laatste tijd nee, als dat zo blijft zou ik die 10 miljoen lekker op zak houden.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:25 schreef bbuddybb het volgende:
Szymanski mag zich wel iets meer trachten te laten zien.
Heel veel voetbal, zonder dat het ten koste lijkt te gaan van de verdedigende kwaliteiten. Ben benieuwd hoe dit overeind blijft tegen betere tegenstandersquote:Op zondag 15 januari 2023 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is fysiek zwakker dan Aursnes maar wel beter rond de 16 van de tegenstander. Wat ook niet verkeerd is om te hebben gezien de frustraties over onze buitenspelers. En Kökcü knapt ook heel veel vuil werk op. Ik vind het een hele goede combinatie zo op het middenveld.
En nog maar 23 waar Aursnes natuurlijk al wat ouder was. Als Wieffer zich blijft ontwikkelen hebben we een hele goede aan 'mquote:Op zondag 15 januari 2023 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is fysiek zwakker dan Aursnes maar wel beter rond de 16 van de tegenstander. Wat ook niet verkeerd is om te hebben gezien de frustraties over onze buitenspelers. En Kökcü knapt ook heel veel vuil werk op. Ik vind het een hele goede combinatie zo op het middenveld.
Gaat Wieffer naar Benfica deze zomer?quote:Op zondag 15 januari 2023 17:26 schreef fetX het volgende:
Misschien toch maar die Mannsverk halen voor volgend jaar.
hopen op goede zooltjes voor zn enkelquote:Op zondag 15 januari 2023 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]
En nog maar 23 waar Aursnes natuurlijk al wat ouder was. Als Wieffer zich blijft ontwikkelen hebben we een hele goede aan 'm
Driedubbele laag tapequote:Op zondag 15 januari 2023 17:27 schreef snabbi het volgende:
[..]
hopen op goede zooltjes voor zn enkel
Nee, maar je hebt wel 2 spelers nodig voor de 6 positie en Timber is dat gewoon niet. Back-up Geertruida gaat sowieso weg.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gaat Wieffer naar Benfica deze zomer?
Groningen stelt niet zoveel voor, dat vertekent wel een beetje.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:29 schreef bbuddybb het volgende:
We voetballen voor het eerst in tijden vrij gemakkelijk af en toe. Mooi om te zien.
quote:Op zondag 15 januari 2023 17:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Groningen stelt niet zoveel voor, dat vertekent wel een beetje.
quote:
Je moet ergens beginnen he.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Groningen stelt niet zoveel voor, dat vertekent wel een beetje.
nog welquote:Op zondag 15 januari 2023 17:31 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen he.
Tis toch een Eredivisieploegje.
True, en je hebt gelijk hoor. Het is wel leuk om te zienquote:Op zondag 15 januari 2023 17:31 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen he.
Tis toch een Eredivisieploegje.
Dat sowieso.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:32 schreef Divje het volgende:
[..]
True, en je hebt gelijk hoor. Het is wel leuk om te zien
Ja valt uit de toon inderdaad. Als die het ook nog op z'n heupen krijgt loop je zo uit naar een hogere scorequote:
Danilo mag weer lekker wisselen tussen de 50e en 60e minuutquote:Op zondag 15 januari 2023 17:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Danilho en Patsjao mogen ook wel wat meer laten zien.
quote:Op zondag 15 januari 2023 17:33 schreef Slobeend het volgende:
Maar een xG van 0,23, dat is niet best. Met deze matige selectie ga je de eerste plek niet volhouden.
PietjePukked.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:33 schreef Slobeend het volgende:
Maar een xG van 0,23, dat is niet best. Met deze matige selectie ga je de eerste plek niet volhouden.
Paixao speelt wel goed na die goal hoor, en Danilo verricht veel vuil werk en dat is (onder andere) waardoor Groningen nauwelijks van zijn eigen helft komt.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Danilho en Patsjao mogen ook wel wat meer laten zien.
Sowieso dat domme geleuter over matige selectiequote:Op zondag 15 januari 2023 17:33 schreef Slobeend het volgende:
MaAr jE hEbT ViJfTIg GoALs VeRKocHtquote:Op zondag 15 januari 2023 17:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowieso dat domme geleuter over matige selectie. Aanvallend is het wel eens beter geweest dat is nog niet echt geweldig, maar met name op het middenveld en achterin staat behoorlijk wat kwaliteit.
Valt je dat nu pas op?quote:Op zondag 15 januari 2023 17:41 schreef RvLaak het volgende:
Ik vind deze beetje heel voorbarig
[ afbeelding ]
ik kan vooral wel genieten van de instelling en passie van Alireza. Voetballend begint het langzaamaan wel wat beter te worden, maar is nog lang niet op het niveau dat ie kįn aantikken.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:34 schreef bbuddybb het volgende:
Ali is op de rechterkant ook best lekker bezig. Ook af en toe in de combinatie met o.a. Pederson.
Laat 'm eens een paar weken staan, Arne.
Volgens mij verandert ScrumGodus alleen het jaargetal, al de afgelopen drie jaar ofzoquote:
xG is echt overhypede hippe onzin joh.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:33 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2023 17:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij verandert ScrumGodus alleen het jaargetal, al de afgelopen drie jaar ofzo
Pas sinds Slot er isquote:Op zondag 15 januari 2023 17:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij verandert ScrumGodus alleen het jaargetal, al de afgelopen drie jaar ofzo
Op dit forum nemen we de xG heel serieus.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
xG is echt overhypede hippe onzin joh.
Ken je klassiekers!quote:Op zondag 15 januari 2023 17:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
xG is echt overhypede hippe onzin joh.
Januari en februari overleven. Dan ligt de rode loper uit.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pas sinds Slot er is
Ook ik ben inmiddels overtuigd. Makkelijk eerste @:fetx @:onlogisch
En ik neem dit forum niet heel serieus.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op dit forum nemen we de xG heel serieus.
@GGMM heeft hier een officiėle functie... 'nuff saidquote:Op zondag 15 januari 2023 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
En ik neem dit forum niet heel serieus.
Alles aan Groningen, de stad en de club, is raar.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beetje rare muziek in Groningen.
gun ze nog een blij momentje... je zal je ploeg maar zo zien kutten.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beetje rare muziek in Groningen.
Het was een grapje van @Slobeendquote:Op zondag 15 januari 2023 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
En ik neem dit forum niet heel serieus.
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alles aan Groningen, de stad en de club, is raar.
Zeer spijtig dit forum zou jouw kwaliteit en inzichten goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig hooguit 1 a 2 per jaar op Fok buurten dus ik mis weleens wat
Hey, niks mis met de stad.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik deed een user na die xG heilig maakt. Wij nemen xG ook nauwelijks serieus. Goed dat je er weer bent!quote:Op zondag 15 januari 2023 17:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig hooguit 1 a 2 per jaar op Fok buurten dus ik mis weleens wat
Die komt hier wel weer ‘discussiėren’ als we gelijk of achter staanquote:Op zondag 15 januari 2023 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
@:ggmm heeft hier een officiėle functie... 'nuff said
Vergeet ik gewoon de provincie Groningen.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar vaak alleen als die amateurs uit dat provinciedorp van 'm wel gewonnen hebbenquote:Op zondag 15 januari 2023 17:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die komt hier wel weer ‘discussiėren’ als we gelijk of achter staan
@:gurneyisbestoke
Ah dan snap ik het! Thanks!quote:Op zondag 15 januari 2023 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik deed een user na die xG heilig maakt. Wij nemen xG ook nauwelijks serieus. Goed dat je er weer bent!
Tjonge, een assistje tegen een ploeg die uitgeschakeld werden door een stel amateurs afgelopen donderdag.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die komt hier wel weer ‘discussiėren’ als we gelijk of achter staan
@:gurneyisbestoke
Het is echt een rare gozer.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tjonge, een assistje tegen een ploeg die uitgeschakeld werden door een stel amateurs afgelopen donderdag.
Die Wieffer is wel een unaniem belachelijk talent.
Gewoon een paar echte kankertrappen geven totdat hij stopt met huilen.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Paixao is al minder aan het acteren.
Fijn dat Pusic dit er kan uitslijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |