Vind wel laggequote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:54 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk was dit best wel een kut wedstrijd.
ja je zit niet op het puntje van je stoelquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:54 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk was dit best wel een kut wedstrijd.
Hier schrik ik van.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:56 schreef De_Kraam het volgende:
Ik gun megafoonmongool een flinke verkoudheid.
Ajacieden hebben doorgaans wat meer ambitie.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
0-0 is toch een prima resultaat met 10 man.
ik zat in duitsland een keer per ongeluk in een vak met een gozer met een trommelquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:56 schreef De_Kraam het volgende:
Daarom is Schreuder ook trainer en is K2 onderdeel van HET technisch hart.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajacieden hebben doorgaans wat meer ambitie.
Ik gun Ajax deze megafoonmongool eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:56 schreef De_Kraam het volgende:
Uit frustratie Mickey voor een trein gooienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Terecht, ga maar snel terug naar RDR2
Best leuk om lui vast te binden en van een brug ofzo te tiefenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit frustratie Mickey voor een trein gooien
Nog een aanrader , gewoon in de bergen dumpen en wat lokgeurtjes erbij . Komen de beertjes en bergleeuwtjes wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best leuk om lui vast te binden en van een brug ofzo te tiefen
Ik had eergister iets moois: reed ergens rond in de buurt van Annesburg toen er een kerel met een vastgevoden vrouwe achterop z'n peerd voorbij kwam sjezen, ze riep om hulp, ik hielp. Ik wist die kerel neer te schieten, peerd met vrouw er vandoor, kon het beest pas in het midden van een rivier tot stopppen manen en kreeg te horen dat ik haar als de sodemieter van dat beest af moest halen. Ik til haar er af en op m'n schouder, en ze roept meteen dat ik haar los moet laten. Best. Flikkerde haar vastgebonden en al in het water en keek toe hoe ze verzoop.
Poor choice of words
Finale spelen we ook al thuis.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord thuis, je verwacht het niet.
Schandalig hoe weinig cups jullie ondanks alle voorkeur maar hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Finale spelen we ook al thuis.
Alle voorkeur!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig hoe weinig cups jullie ondanks alle voorkeur maar hebben gewonnen.
Iedere bekerfinale thuis spelen. Ondanks dat het betonrot al decennia heeft toegeslagen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alle voorkeur!
Daar schrik ik van
En nog staat hij overeind.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedere bekerfinale thuis spelen. Ondanks dat het betonrot al decennia heeft toegeslagen.
Van de laatste 10 maar liefst 5 thuisquote:Op zondag 15 januari 2023 00:06 schreef fetX het volgende:
Ah het Feyenoord thuis sprookje wordt weer van stal gehaald. Spelen met cijfers genot.
Caesar?quote:Op zondag 15 januari 2023 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie ook erg van volle stadions hield?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |