SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Doe ik ook regelmatig om het stof eruit te krijgen. Kruimels doe ik niet aanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef Melting het volgende: [..] Dat doe je vast alleen om de kruimels eruit te krijgen.
![]()
Je bent toch een nette man Symphquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe ik ook regelmatig om het stof eruit te krijgen. Kruimels doe ik niet aan
Vroeger kwamen er hele pakken shag uit mijn toetsenbord.quote:
Nep Amsterdammers, zit geen accent bij…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
1 week
37 piekpositie
1969
Sportfondsenbad Oost…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De Amstel volstaat ook, of het IJ
Ton Keverkamp, Henk de Leeuw, Joop Smit en Carel Romijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nep Amsterdammers, zit geen accent bij…
Ik wil niet weten wat de tekst van die pil zal zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
1 week
37 piekpositie
1969
Joop Smit de omroeper van de Vara?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ton Keverkamp, Henk de Leeuw, Joop Smit en Carel Romijn
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Paul Simon - Mother & Child Reunion
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joop Smit de omroeper van de Vara?
Die vent rechts lijkt daar wel wat op…
ja zodat die plaat zou stoppenquote:
Ik weet het eerlijk gezegd niet.quote:
Een wat smaller gezicht. Ik denk niet dat het dezelfde is.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Best knap dat ze toen al haar gezicht van veel later heeft weten te laten opereren…
Dit gezicht werd mede mogelijk gemaakt door…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Best knap dat ze toen al haar gezicht van veel later heeft weten te laten opereren…
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Loboquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Ow, dit ding.
Me & You and A Dog Named Boo van…
De helft is de weg kwijt, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Waar is iedereen gebleven trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |