SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
ik ben benieuwdquote:
Mijn openingsnummer had daar ook alles mee te maken (niet met de tentoonstelling, maar wel met de slavernij)quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM was vandaag naar een tentoonstelling in een museum in Utrecht over de geschiedenis van de gospel muziek. Schijnt indrukwekkend te zijn, zeker vanwege de historische achtergrond rond de slavernij en zo…
Dat trok jou niet aan?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM was vandaag naar een tentoonstelling in een museum in Utrecht over de geschiedenis van de gospel muziek. Schijnt indrukwekkend te zijn, zeker vanwege de historische achtergrond rond de slavernij en zo…
Ik niet…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben vooral heel erg benieuwd of iemand de volgende plaat kent.
Gemist…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn openingsnummer had daar ook alles mee te maken (niet met de tentoonstelling, maar wel met de slavernij)
Ze was samen met een vriendin op pad vandaag en dat bezoek was een cadeautje voor de verjaardag van die vriendin, samen met een lunch bij de Japanner.quote:
Wat leuk om zo iets cadeau te geven zeg!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemist…
[..]
Ze was samen met een vriendin op pad vandaag en dat bezoek was een cadeautje voor de verjaardag van die vriendin, samen met een lunch bij de Japanner.
De geschiedenis van de popmuziek hebben we ook al 2 keer gezien in de Rock n' Roll,Hall,of Fame in Cleveland, Ohio, USA. Zeer boeiend ook.
Maar Utrecht is wat dichterbij en er zijn hier wat mensen die banden hebben met Utrecht.
Vandaar…
wel heel gaafquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemist…
[..]
Ze was samen met een vriendin op pad vandaag en dat bezoek was een cadeautje voor de verjaardag van die vriendin, samen met een lunch bij de Japanner.
De geschiedenis van de popmuziek hebben we ook al 2 keer gezien in de Rock n' Roll Hall of Fame in Cleveland, Ohio, USA. Zeer boeiend ook.
Maar Utrecht is wat dichterbij en er zijn hier wat mensen die banden hebben met Utrecht.
Vandaar…
Het krijgt nog een vervolg met een gospel-/lunchconcert met/van Shirma Rouse in Scheveningen…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat leuk om zo iets cadeau te geven zeg!
Gospel kan erg fraai zijn.
quote:
Ze hadden wel een retourtje geboekt....quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die B-kant, ze wisten het toen al!
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze hadden wel een retourtje geboekt....
nu nog met een boot, straks met 130 kilometer per uurquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Oei... het gaat nu officieel helemaal de verkeerde kant op met deze uitzending
Bon heeft ook wel een staalborstel langs z'n stembanden gehaald.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bon Scott, 600 x prettiger dan die hese kabouter.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bon heeft ook wel een staalborstel langs z'n stembanden gehaald.
En als je dan dood gaat, kan je niet meer zingen…
Ik moest de film googelen. Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
De hele soundtrack van de film I am Sam staat vol met geniale Beatlescovers
hebben we die ook op dvd?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
De hele soundtrack van de film I am Sam staat vol met geniale Beatlescovers
Ik dacht eerst dat ik Joris Linssen zag.quote:
Die waren iets eerder…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De Stray Cats luisterden goed naar dit nummer.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik Joris Linssen zag.
Have funquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Mooi moment om een uurtje over te schakelen naar de Mol…
Dank Symph!
Pak z'n mic af, dat zal 'm leren!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Guru Josh maar dan in de remix ofzo, waarom?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Your servant am I, and will humbly remain
Ja..... nou en?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tsja....
De band heet Nou En
Het nummer heet Volgens papa
Ze hadden de band ook Kort van Stof kunnen noemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:50 schreef Symphonic het volgende:
De intro van dit nummer duurt langer dan het hele vorige nummer
of gewoon: Mand!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hadden de band ook Kort van Stof kunnen noemen.
Finnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Binnen een minuut van Temptations naar Finn
Nee, maar het knopje van de uurafsluiter zat plotseling op de plek van de uuropener, dus dat was niet zo handigquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef Melting het volgende:
Dank je wel Symph, al was dat geen minuut op mijn klok.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar het knopje van de uurafsluiter zat plotseling op de plek van de uuropener, dus dat was niet zo handig
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar het knopje van de uurafsluiter zat plotseling op de plek van de uuropener, dus dat was niet zo handig
Bij jou ook op het puntje van je tong?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:15 schreef livelink het volgende:
Het loopt nog niet lekker met het raden.
Nee, inderdaad..... zelfs de makkelijkste (Uriah Heep) werd niet geraden. Plaat hierna kennen jullie wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:15 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet welke meidengroep dit is. Ik weet wel dat ze het pianoloopje uit Dancing Queen hebben gejat.
Dit ken ik ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:15 schreef livelink het volgende:
Even geduld nog…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:15 schreef livelink het volgende:
Ja, dat was typisch zo'n voorbeeld van een plaat die ik wel kan meezingen, maar geen idee wie het echt zingt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, inderdaad..... zelfs de makkelijkste (Uriah Heep) werd niet geraden. Plaat hierna kennen jullie wel.
Dit vind ik nog wel aardig, maar weer geen idee wie het zingt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Best lastig typen met je vingers in je oren.
Ben hier niet zo fan van
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit zijn geen tranen van ontroering
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit zijn geen tranen van ontroering
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef livelink het volgende:
De Heideroosjes - Dat kleine cafe aan de haven
Ik ook niet. Een band uit Goudaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog nooit van Meadow gehoord.
Dat dacht ik ook, maar hun hit ken je welquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog nooit van Meadow gehoord.
Dan moet ik het horen, want het zegt me zo nog niks.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar hun hit ken je wel
Met het weekend voor de deur
Zeker, werd ook gebruikt bij Curry & Van Inkel als jingle.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Mad jij kent Met het weekend voor de deur van Meadow toch wel?
Preciesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, werd ook gebruikt bij Curry & Van Inkel als jingle.
Die jingle heb ik hier nog wel…
Open maken!
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Al Green & Annie Lennox - Put A Little Love In Your Heart
Curry & Van Inkel heb ik wel veel geluisterd, dus dan ken ik het vast wel als ik het hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, werd ook gebruikt bij Curry & Van Inkel als jingle.
Die jingle heb ik hier nog wel…
Open maken!
Op de melodie van That'll Be The Day…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Curry & Van Inkel heb ik wel veel geluisterd, dus dan ken ik het vast wel als ik het hoor.
zit 'n beetje te strak zo te horenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n halsdoekje is inderdaad niks…
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
zit 'n beetje te strak zo te horen
Dat was 22 jaar laterquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Zing In Harmonie - Linda Wagemaker?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
zit 'n beetje te strak zo te horen
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Vreselijk songfestivalnummer.
Daar zijn we in Nederland goed in
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit liedje één van de betere Nederlandse inzendingen, eerlijk gezegd. Beetje kitsch, typisch Songfestival-liedje, maar toch best leuk.
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan niet alles weten en soms ben ik daar zelfs blij mee…
Ik weet dat ik de film vast ooit heb gezien, maar kan me er helemaal niks meer van herinneren.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Waar zou Banger hart op gebaseerd zijn?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet dat ik de film vast ooit heb gezien, maar kan me er helemaal niks meer van herinneren.
The Breakfast Club en Pretty in Pink weet ik nog wel, maar deze heeft dan toch minder indruk op me gemaakt, denk ik. Of ik heb hem gewoon nooit gezien en alleen maar van gehoord.quote:
quote:
Geen idee, Tineke Schouten klinkt anders…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Utrechtse zangeres, Haagse bassist.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, Tineke Schouten klinkt anders…
Het beroerde accent viel meteen al op, ik vind het niks bijzonders…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:54 schreef Melting het volgende:
Vind dit niet slecht klinken voor een Nederlandse band.
De hese stem van Demi Moore is me bijgebleven, en Rob Lowe kreeg terecht klappenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
The Breakfast Club en Pretty in Pink weet ik nog wel, maar deze heeft dan toch minder indruk op me gemaakt, denk ik. Of ik heb hem gewoon nooit gezien en alleen maar van gehoord.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:00 schreef livelink het volgende:
Er worden hier ergens in de buurt bommen afgestoken![]()
Half januari ben ik daar echt wel klaar mee hoor.
Dat zijn ze in de Oekraïne ook al geruime tijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:00 schreef livelink het volgende:
Er worden hier ergens in de buurt bommen afgestoken![]()
Half januari ben ik daar echt wel klaar mee hoor.
Je durft de titel niet te typen? Bang voor de reactie van Melting?quote:
Ik moet dat dan weer modereren, hou op met me…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Je durft de titel niet te typen? Bang voor de reactie van Melting?
Flinke knallers dan als die tot bij livelink te horen zijn.quote:
De titel leek me obviousquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Je durft de titel niet te typen? Bang voor de reactie van Melting?
Luv - IOUquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:04 schreef Melting het volgende:
Hierna een korte bandnaam met een korte plaat titel.
Abba - SOSquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:04 schreef Melting het volgende:
Hierna een korte bandnaam met een korte plaat titel.
Dat was 22 jaar eerder…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Die eerste klanken leken precies op Pour Un Flirt Avec Toi...
Aan de foto te zien was dat wel uit de alleerste begindagen van BZNquote:
De navelstreng zit nog aan Anny vast…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Aan de foto te zien was dat wel uit de alleerste begindagen van BZN
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De navelstreng zit nog aan Anny vast…
niet meppen!quote:
ik draai mijn toetsenbord wel eens om en mep dan, wie weet doet Mad dat ookquote:
Dat doe je vast alleen om de kruimels eruit te krijgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
ik draai mijn toetsenbord wel eens om en mep dan, wie weet doet Mad dat ook
Jepquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doe je vast alleen om de kruimels eruit te krijgen.
Misschien moet Mw MM even helpen zoeken naar het streepje?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Ook geen succes, ben het streepje kwijt…
Die is druk met Ik Vertrek…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien moet Mw MM even helpen zoeken naar het streepje?
Morgen WIDM terugkijken en ik vertrekquote:
Waar ga je naartoe?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen WIDM terugkijken en ik vertrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |