Niks veranderlijker dan het weer:quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:15 schreef dennistd het volgende:
De weersverwachting:
Lindau: heel veel regen bij aankomst donderdag ('s avonds iets minder/droog), vrijdag bij vertrek wat regen
Innsbruck: vrijdag veel regen bij aankomst ('s avonds iets minder), zaterdag overdag droog maar bewolkt ('s avonds kleine kans op iets regen), zondag regen bij vertrek
Hannover: droog en volop zon
Als ik de planning het toe laat, ben ik voor. Volgens mij staat dit soort tripje wat ik nu heb niet gepland voor voorjaar 24quote:Op maandag 3 april 2023 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou dat was weer leuk![]()
Plan voor volgend jaar: iets korter.
Donderdag: vliegen naar Bratislava
Vrijdag: treinen in Slowakije
Zaterdag: ook. Eind van de middag naar Vienna, Slaaptrein naar Nederland
Zondagochtend weer thuis.
Hotels en eten en drinken in Slowakije zijn goedkoop, nachttrein zal wel een dure worden want we gaan niet met 4 of 6 man in een couchette liggen natuurlijk. Dat wordt Single of hooguit Double Sleeper.
Nou ja, het is maar een idee. Frankrijk zijn we ook nog nooit geweest. Zuid-Zweden kan ook een optie zijn.
ALS het sowieso allemaal nog doorgaat want de belangstelling neemt behoorlijk af de laatste jaren. We waren nu met 4 man en dat is wat mij betreft wel het absolute minimum.
Maar goed, wat denken jullie ervan?
Waarom niet wat laagdrempeliger ouderwets het eerste weekend van het nieuwe jaar pimpelen binnen Nederland? Dan schuiven nieuwe users wellicht eerder aan. Niet zo'n spannend reisboekje, maar toch.quote:
Meestal wordt er elk jaar wel een rondje NRWb gedaanquote:Op woensdag 5 april 2023 21:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom niet wat laagdrempeliger ouderwets het eerste weekend van het nieuwe jaar pimpelen binnen Nederland? Dan schuiven nieuwe users wellicht eerder aan. Niet zo'n spannend reisboekje, maar toch.
Bouw je vandaar uit een jaar later weer op naar een grotere reis.
We hebben nog wel evenquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Datum lijkt me tot nu toe duidelijk
Lijkt me prima, zal eens kijken of er een leuk hotelletje met zwembad te vinden is. In een niet al te pauperige buurt. Heeft Lyon ook niet-pauperbuurten trouwens? Heb geen zin in Brussel-Noord achtige toestanden. Dan ga ik veel liever een uurtje buiten Lyon zitten of zo.quote:Op zondag 17 september 2023 22:17 schreef James1988 het volgende:
Voorzetje voor Frankrijk:
Dag 1: Nederland - Lyon, via Lille. Dan kunnen we rond 16:00 in Lyon zijn. (Ouigo)
Dag 2: doorbrengen in Lyon. Leuk als stedentrip. Maar ook op spoors gebied is er veel te zien daar. (En met 2 uur treinen sta je in Genčve.)
Dag 3: met TGV van Lyon naar Karlsruhe, daar overstappen op een ICE naar Keulen. Dan rond 17:00 daar, eten bij Gaffel, vervolgens met ICE door naar Arnhem/Utrecht.
Om er een vierdaagse trip van te maken zou er een overnachting ergens in Zwitserland kunnen worden ingevoegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |