nou ja dan is dat van jou toch prima? Die D 313 / 315 heeft niet eens 1e klas. Nou dan weet je het wel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:10 schreef derLudolf het volgende:
Even zeggen dat je 2u overstap wil in Rosenheim. Kan ook in München maar dat betekent eerder uit bed. Vorige maand was ik kort in Rosenheim, is geen klein kut station met een abri.
Ik lees allang door dat soort vriendelijk-behulpzame eufemismes heen. Er rijdt gewoon het hele klotejaar niks.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:12 schreef derLudolf het volgende:
Uhu, einige Züge maar hij geeft voor de EC115 geen SEV aan, lijkt me dan dat die wel rijdt. Omdat ik uitgerekend voor dat stuk dat eventueel verbust wordt wel ticket kan kopen
Ik krijg uit Bahn.de het volgende:quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
De terugweg gaat in 2 dagen he. We kunnen best knippen in Stuttgart. Ik had al eens eerder een lijstje met opties geplaatst geloof ik.
[ afbeelding ]
Weet niet of dat nog steeds actueel is eigenlijk. Dit was blijkbaar van 9 september.
Stuttgart 13.49 uur of 14.26 als je vanaf Messe naar Hbf wil reizenquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
De terugweg gaat in 2 dagen he. We kunnen best knippen in Stuttgart. Ik had al eens eerder een lijstje met opties geplaatst geloof ik.
[ afbeelding ]
Weet niet of dat nog steeds actueel is eigenlijk. Dit was blijkbaar van 9 september.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |