Voor mij klinkt Augsburg wel aantrekkelijk qua tijdenquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Alvast even ter indicatie (uiteraard onder voorbehoud van dienstregelingswijzigingen), de opties voor het knippen van de terugweg:
[ afbeelding ]
Moet daar ook nog wat leuks te zien zijn natuurlijk, maar dat zal wel goed komenquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor mij klinkt Augsburg wel aantrekkelijk qua tijden
Klopt. Het is dat het vertrek richting Keulen niet al te veel scheelt met andere steden en je op een best schappelijke tijd aan komtquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet daar ook nog wat leuks te zien zijn natuurlijk, maar dat zal wel goed komen
Ja precies, zijn we het daar over eens in elk gevalquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan woensdagavond natuurlijk. Wel donderdagmiddag in Ljubo aankomen. Dat je in ieder geval de hele vrijdag daar hebt. Anders is het net drie keer niks.
Vraag me af of dat heel aantrekkelijk is, Rosenheim-Ljubljana is te boeken voor ¤58.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien een idee voor chef tickets @:dennistd : Misschien is een Interrail pass wel een optie?
en een double sleeper?quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet niet wat de toeslag met Interrail is voor een Nightjet naar een couchette Los kost dus ¤79
Nou dan zou ik wel naar die optie kijken (alleen: met wie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |