Ah, mijn Antarctica-cruise spaarpot moet eraan, lees ikquote:Op zondag 12 april 2026 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is niet dat het niet gaaf genoeg was, maar het is allemaal net een stukje lastiger vanaf hier.
Serious Bleeding... Gaan we met de Orient Express? Rovos rail? Een maglev ergens in Azie?
Iedereen kan ideeën inbrengen. Het is niet alsof ik iets bepaal. Als dat zo mocht lijken dan is dat vooral omdat ik druk ben met het boekje waar vooraf veel werk in gaat zitten (echt astronomisch veel werk maar goed dat is niet jullie probleemquote:Op zondag 12 april 2026 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is niet dat het niet gaaf genoeg was, maar het is allemaal net een stukje lastiger vanaf hier.
Serious Bleeding... Gaan we met de Orient Express? Rovos rail? Een maglev ergens in Azie?
Oh dat is nou net iets waarvoor ik in 2032 een hoop spaargeld vrij laat vallenquote:Op zondag 12 april 2026 21:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, mijn Antarctica-cruise spaarpot moet eraan, lees ik
Ah ja ik ben weer niet goed genoeg. Maakt niet uit hoor, story of my lifequote:Op zondag 12 april 2026 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lieve Fles... zowel voor Oriënt als Antarctica geldt dat ik een vriendin heel boos ga maken als ik dat met iemand anders dan haar ga doen/bucketlist #eeuwigsparen
Dramaquote:Op zondag 12 april 2026 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah ja ik ben weer niet goed genoeg. Maakt niet uit hoor, story of my lifeGa ik gewoon alleen, ook best
Ja bestquote:Op zondag 12 april 2026 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Drama
Zij is al een jaar of 20 langer in mijn leven, that's all.
Komt heus wel goed hoorquote:Op zondag 12 april 2026 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, tis goed met je! Met je maatjes volgende week in Stuttgart
Of je laat iemand wat spoor bouwen op dat stuk ijsquote:Op zondag 12 april 2026 21:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, mijn Antarctica-cruise spaarpot moet eraan, lees ik
Weet ik. Maar ik heb geen idee wat goede treinroutes zijn en wat haalbaar is.quote:Op zondag 12 april 2026 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen kan ideeën inbrengen. Het is niet alsof ik iets bepaal. Als dat zo mocht lijken dan is dat vooral omdat ik druk ben met het boekje waar vooraf veel werk in gaat zitten (echt astronomisch veel werk maar goed dat is niet jullie probleem)
We kunnen best eens een keer met de Orient Express. Lijkt me super vet
Ja dat soort charter reizen doen we niet hoor., We maken normaal gebruik van de reguliere treinen. Eerste klas,. dat wel. Maar oe maar een voorstel hoorquote:Op zondag 12 april 2026 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of je laat iemand wat spoor bouwen op dat stuk ijs
[..]
Weet ik. Maar ik heb geen idee wat goede treinroutes zijn en wat haalbaar is.
Ik plan al jaren bierreizen voor een groep mafketels (inclusief ikzelf), dus dat er veel werk in zoiets gaat zitten is me niet onbekend.
Orient Express is vet, maar echt idioot duur. En ook vaak uitverkocht.
Als jij maatje zegt denk ik aan iemand met een beperking. En bedanktquote:Op zondag 12 april 2026 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, tis goed met je! Met je maatjes volgende week in Stuttgart
Een keertje met Frecciarossa door Italie knallen lijkt me wel wat. Of Transcantábrico Gran Lujo of de Al Andalus in Spanje. Al zullen die laatste twee vast onder "charter" vallen gok ik zo.quote:Op zondag 12 april 2026 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat soort charter reizen doen we niet hoor., We maken normaal gebruik van de reguliere treinen. Eerste klas,. dat wel. Maar oe maar een voorstel hoorDan kijken we er wel naar
Spanje, Slovenië, Noorwegen. geen taboes
Executive class ziet er leuk uit, maarja, reclame vs de werkelijke wereld... dat klopt vaak niet. Gezien je ervaring was dit zo'n geval.quote:Op maandag 13 april 2026 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Frecciarossa hadden we in 2024 tussen Parijs en Lyon. Executive class gezeten. Leuk voor een keertje maar de beloofde on-board catering viel ontzettend tegen. En dan druk ik me netjes uit.
Die stoelen waren wel zoals op de plaatjes trouwensquote:Op maandag 13 april 2026 13:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Executive class ziet er leuk uit, maarja, reclame vs de werkelijke wereld... dat klopt vaak niet. Gezien je ervaring was dit zo'n geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |