Ah jij bent wel een leuk persoon?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:45 schreef Pap89 het volgende:
Ik ben echt totaal het tegenovergestelde van die vent.
Misschien wel 🤓quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah jij bent wel een leuk persoon?
Hypotheek enzo he.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
Huis verkocht en nog steeds maar een budget van 150k?
Opa heeft een goedlopend bedrijf welke terrasoverkappingen maakt in Roermond. Dus ja, zal wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:48 schreef Brembo het volgende:
Er is dus nog wat geld beschikbaar bij opa en oma.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
Irritant accent weer, maakt het vervelend om te kijken.
Kun je ook niks aan doen.quote:
Die heilige overtuiging dat iedereen smelt voor jouw kinderen... bijzonder altijd welquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:53 schreef Stepperoller het volgende:
Telkens die kinderen leuk aankleden voor bezichtigingen
Yesquote:
Stukje uitstulping van Spanje het dichtst bij Ibiza.quote:
Ja prachtig daar!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wie wil me aanraken? Ik ben daar in mei doorheen gefietst. Mooi fiets gebied
Duur stukje grond danquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:58 schreef Perrin het volgende:
Kunt beter het meeste slopen zo te zien.
Het was een gekko. De drama queenquote:
Er zit geen 'g' in appartement idd.quote:
Ik dacht hetzelfde. In theorie kan het dat die ander net na 00u kwam maar ze kwamen 3 maanden te vroeg dus dat lijkt me onlogisch. Die zullen gehaald zijn en dat is meestal niet ‘s nachts.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:02 schreef laziness het volgende:
Ze hebben een tweeling en alleen dat meisje is jarig?
Door een Spanjaardquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:04 schreef Perrin het volgende:
Gebouwd door iemand die geen verstand van bouwen heeft.
Hehheh dat zei mevr. Perrin ook.quote:
Zonde dat ie het in eigen huis moet doen. Die kan daar wel geld verdienen. Zitten ook redelijk veel NL’s daarquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:13 schreef Remco het volgende:
Die man kan wel klussen moet ik zeggen.
Hij had in NL toch ook een bouwbedrijf?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zonde dat ie het in eigen huis moet doen. Die kan daar wel geld verdienen. Zitten ook redelijk veel NL’s daar
Si claroquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:16 schreef Guppy het volgende:
[..]
Hij had in NL toch ook een bouwbedrijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |