SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor wie niet wil lezen maar luisteren:quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Op verzoek https://voca.ro/13a0GTuNcLzH
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:12 schreef Ygritte het volgende: Buda! https://www.sokkendirect.nl/grote-maten-sokken/
Doen we gewoon cadeau voor je verjaardag.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Okee, hier zitten wel leuke tussen. Deze bookmark ik even voor als ik over twee jaar weer sokken nodig heb
Je kunt die anderen nog terugsturen hequote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Okee, hier zitten wel leuke tussen. Deze bookmark ik even voor als ik over twee jaar weer sokken nodig heb
kopen kopen kopen, volgend jaar zijn ze twee keer zo duur!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Sokken met leuke printjes zijn voor kinderenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:03 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Vorige week sokken gekocht. Zou graag leuke motiefjes willen, maar die bestaan niet in maat 47
![]()
Nee, die zijn al gewassen en liggen als in de kast / heb ik nu aanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt die anderen nog terugsturen he
Hoe ouder ik word hoe jonger ik me ga kleden. Ik loop al twee jaar op hysterische sneakers.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sokken met leuke printjes zijn voor kinderen
Eeuwig kind zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sokken met leuke printjes zijn voor kinderen
Sokken bij AH?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop altijd doodsaaie zwarte sokken bij de AH, er valt nog wat te upgraden in mijn leven [ afbeelding ]
Heb je ook superhelden t shirts?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ouder ik word hoe jonger ik me ga kleden. Ik loop al twee jaar op hysterische sneakers.
Mehhhhhquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die zijn al gewassen en liggen als in de kast / heb ik nu aan
oh dus ik word nog erger?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ouder ik word hoe jonger ik me ga kleden. Ik loop al twee jaar op hysterische sneakers.
Bestaan er shirts met @Haags en @UitStraling?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je ook superhelden t shirts?
Dit kan nooit van met wol van het peri weri elite schaap zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop altijd doodsaaie zwarte sokken bij de AH, er valt nog wat te upgraden in mijn leven [ afbeelding ]
Misschien ga jij wel in omgekeerde richting. Dat je volgend jaar ineens behoefte krijgt aan iets met blokhakkenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien ga jij wel in omgekeerde richting. Dat je volgend jaar ineens behoefte krijgt aan iets met blokhakken
Je kunt helemaal los gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef UitStraling het volgende:
over twee jaar een paarse brilquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of toch die luipaardmotief bikini?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien ga jij wel in omgekeerde richting. Dat je volgend jaar ineens behoefte krijgt aan iets met blokhakken
Wil ik wel zien. 65 kilo en dan op hakken. Of 75 kilo en eclectisch/hysterisch. Wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wel een nieuwe stap in je carrièrrequote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan gaat het niet goed hoor als ik dat aanheb
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nu stofzuig of het uitstel tot donderdagquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stroopwafel met een espresso
De hele kiet is weer schoon en ik ben moe
Even liggen hoor
Een van de weinige lelijke Brabantse woorden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stroopwafel met een espresso
De hele kiet is weer schoon en ik ben moe
Even liggen hoor
Mijn brein kreeg even een error bij de combi roze en roodquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een rood met roze fake fur jas.
Heb geen grenzen
Sales professional voor Moraquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wel een nieuwe stap in je carrièrre
Uh, waarom specifiek die dagen ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nu stofzuig of het uitstel tot donderdag
Mijn slapende balletjes beginnen gewoon te tintelen bij het lezen van dit.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een rood met roze fake fur jas.
Heb geen grenzen
Neem langharige katten. Elke dag zuigenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nu stofzuig of het uitstel tot donderdag
Hoe noem jij het dan ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de weinige lelijke Brabantse woorden.
Het rood neigt al richting roze. Hysterisch leuk vind ik hem zelfquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn brein kreeg even een error bij de combi roze en rood
Donderdag is de dag voor ik vertrek. Dan is het wel fijn om alles netjes achter te latenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, waarom specifiek die dagen ?
Probeer ik te integreren, is het alsnog niet goedquote:
Ik deel mijn huis met een paar kamerplanten. Maar die zijn heel netjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neem langharige katten. Elke dag zuigen
Er bestaat wel zoiets als de woutekiet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Probeer ik te integreren, is het alsnog niet goed
“Ik vertrek” maar dan met Budaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Donderdag is de dag voor ik vertrek. Dan is het wel fijn om alles netjes achter te laten![]()
Maar het kan ook morgen nog.
Hoerekiet ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er bestaat wel zoiets als de woutekiet.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neem langharige katten. Elke dag zuigen
Ze zien er ook allemaal ongeveer hetzelfde uit. Ben benieuwd of deze look het ook schopt tot het aarsgewei van de jaren ‘90 o.i.d.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:27 schreef Karzai het volgende:
Ik schrok gister toen ik bij de notenbar was het knappe meisje daar had zich laten verbouwen tot een duckface
zo zonde he
Zal ik een B&B beginnen op het Hongaarse platteland?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
“Ik vertrek” maar dan met Buda
Lastig vakkenvullen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:28 schreef Karzai het volgende:
Bij de vomar loopt er ook eentje met opgespoten lippen nephaar en nagels
Alleen als je daar interwebs hebt!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal een B&B beginnen op het Hongaarse platteland?
You can take UitStraling out of the ghetto, but you can never take the ghetto out of UitStralingquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Ok fijn, nu wil ik ook plebsflappen.
Moet wel lukkenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen als je daar interwebs hebt!
Ik moet ook nog bedenken wat ik vanavond ga eten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:31 schreef UitStraling het volgende:
ja budas bed and breakfast elke ochtend yogha classesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal ik een B&B beginnen op het Hongaarse platteland?
Ja, dan boek ik zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nee dit was een amandelbroodjequote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flaploos nu? Stop je met kopen vandaag dit moment?
als je mee doet aan ik vertrekquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij vertrek kijk je chronisch bedenkelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja budas bed and breakfast elke ochtend yogha classes
Ik denk dat ik een kilo of acht goulash opzet dadelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook nog bedenken wat ik vanavond ga eten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:49 schreef Karzai het volgende:
Wordt niks meer met Ajax en PSV he dit seizoen, Feyenoord wordt lachend kampioen
beetje zoals kim kardashianquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo zouden meisjes eruit willen zien als Katrien duck ?
GOEDEMORGEN GOED GESLAPEN HET IS MOOI WEER KIJK DE HOND LIEF ZIJN EITJE KOKEN EN SAPJE?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan boek ik zeker
Ik hoef niet bang te zijn dat jij je opdringt bij het ontbijt zoals je dat wel bij die andere deelnemers ziet
Zo’n bodycam en dan de badkamer schoon makenquote:
Dan ga je die kopenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Het ziet er een beetje uit alsof ze allemaal een HEMA worst in zijn geheel op proberen te eten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat ze klaar zijn met er als Clarabella Koe uitzien?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan boek ik zeker
Ik hoef niet bang te zijn dat jij je opdringt bij het ontbijt zoals je dat wel bij die andere deelnemers ziet
Live vanuit Jászfelsőszentgyörgyquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo’n bodycam en dan de badkamer schoon maken
En bij aankomstquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN GOED GESLAPEN HET IS MOOI WEER KIJK DE HOND LIEF ZIJN EITJE KOKEN EN SAPJE?
wanneer kan ik boekenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
In Buda’s B&B krijg je je ontbijt bij je kamer geserveerd, zodat je in alle rust kunt genieten van een kopje verwenkoffie.
Ideaalquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
In Buda’s B&B krijg je je ontbijt bij je kamer geserveerd, zodat je in alle rust kunt genieten van een kopje verwenkoffie.
Kan ook zonder broekquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb mijn broek al aan, moet toch nog mijn telefoon ophalen ergens.
Opbeurend lief gedichtje van de dag erbij en een briefje met wandeltips voor in de omgevingquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
hmm dan kan ik voorlopig nog niet boekenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die de website kan bouwen
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ideaal
Klein discreet klopje op de deuren dan het ontbijt binnen hengelen
Bal heeft met Wordpress gespeeld, dus die kan dat wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met die van mij verdien ik al paar honderd euro per maand zonder al teveel te doenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kan je vast op fok vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met die van mij verdien ik al paar honderd euro per maand zonder al teveel te doen
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opbeurend lief gedichtje van de dag erbij en een briefje met wandeltips voor in de omgeving
Nee, dat andere broodje was voor mij bedoeld.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:41 schreef bitterbal het volgende:
jongens mag ik dat andere amandelbroodje ook?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat andere broodje was voor mij bedoeld.
Nee, mag niet van Dimmyquote:
Ja, denk leuke klus voor ballie, maar die zit al met haar hoofd op het strand in Thailandquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kan je vast op fok vinden
Of vervelingquote:
Ben nu een to do list met javascript tutorial aan het doenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, denk leuke klus voor ballie, maar die zit al met haar hoofd op het strand in Thailand
Kun je al een boekingssysteem bouwen en een yield management systeem?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nu een to do list met javascript tutorial aan het doen
ja geef mij vijf minutenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je al een boekingssysteem bouwen en een yield management systeem?
Wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:46 schreef bitterbal het volgende:
Meestal als mensen een banaan eten hoor je dat speeksel geluid zo goed
Voor boekingen kun je in Wordpress al een heel eind komen met wat plugins.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je al een boekingssysteem bouwen en een yield management systeem?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je hoort dat zo goed als mensen een banaan eten. loop dan ook altijd weg
Op mijn werk is iemand die continu snurkt terwijl-ie ademhaalt. Hij smakt ook af en toe, terwijl hij niets eet. Ik begin ook aan misofonie te lijden, vrees ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:46 schreef bitterbal het volgende:
Meestal als mensen een banaan eten hoor je dat speeksel geluid zo goed
Maar dat zijn van die overrijpe bananen. Ik eet ze liever als ze nog groen zijn en wat meer bite hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat naar. zit je dichtbij hem?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Op mijn werk is iemand die continu snurkt terwijl-ie ademhaalt. Hij smakt ook af en toe, terwijl hij niets eet. Ik begin ook aan misofonie te lijden, vrees ik.
denk dat je het dan ook wel hoort.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar dat zijn van die overrijpe bananen. Ik eet ze liever als ze nog groen zijn en wat meer bite hebben.
Moet je bij UWV ook aangeven dat je misofonie hebt? Anders zit je straks in een werkomgeving die niet bij je past.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat naar. zit je dichtbij hem?
Zoveel eet ik er niet, dat scheelt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je het dan ook wel hoort.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je bij UWV ook aangeven dat je misofonie hebt? Anders zit je straks in een werkomgeving die niet bij je past.
Als je je aansluit bij booking krijg je er een ‘gratis’ boekingsmodule bij. Tegen slechts 15 tot 20 procent provisiequote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor boekingen kun je in Wordpress al een heel eind komen met wat plugins.
Als je een kale banaan een kwartier in je mond laat zitten dan trekt het zelfs het vocht uit je tenen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Metertje of vijf. Ik ben laatst al even weggelopen omdat ik wilde nadenken en dat niet lukte.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat naar. zit je dichtbij hem?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een kale banaan een kwartier in je mond laat zitten dan trekt het zelfs het vocht uit je tenen.
das wel ergquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Metertje of vijf. Ik ben laatst al even weggelopen omdat ik wilde nadenken en dat niet lukte.
Apenverzorger strepen we van het lijstje.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je bij UWV ook aangeven dat je misofonie hebt? Anders zit je straks in een werkomgeving die niet bij je past.
Wehhh?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de weinige lelijke Brabantse woorden.
ohquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Apenverzorger strepen we van het lijstje.
Nee, hij kan toch moeilijk niet ademen? Ik heb een collega gevraagd of-ie er last van had en die vond het niet storend.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das wel ergal begrijp ik precies wat je bedoeld. Heb je er welles wat van gezegd?
Pannenkoeken met slagroom aardbeien en een chocolade pudding .quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik vanavond ga eten
nou hij kan ook niet snurken terwijl die adement he , zo moeilijk is dat allemaal niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, hij kan toch moeilijk niet ademen? Ik heb een collega gevraagd of-ie er last van had en die vond het niet storend.
Ja, het wordt steeds erger in mijn beleving. Ik wil 'm eigenlijk aan zo'n slaapapneuapparaat hangen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:51 schreef bitterbal het volgende:
in mijn ervaring. Als je iets eenmaal hoort kom je daar niet meer van af en het wordt het alleen maar erger
Weet je zeker dat die wel wakker is?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het wordt steeds erger in mijn beleving. Ik wil 'm eigenlijk aan zo'n slaapapneuapparaat hangen.
denk dat ze dat niet zo lekker vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of we moeten ze vragen of ze over kunnen stappen op een bruine boterham.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pannenkoeken met slagroom aardbeien en een chocolade pudding .
Hoor je de hele dag het geluid van zo’n blaasbalg die op en neer gaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het wordt steeds erger in mijn beleving. Ik wil 'm eigenlijk aan zo'n slaapapneuapparaat hangen.
Rode Panda’s vinden banaan ook lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze dat niet zo lekker vinden![]()
er zijn nog andere beestjes toch die geen banaan eten?
Pinguinsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze dat niet zo lekker vinden![]()
er zijn nog andere beestjes toch die geen banaan eten?
Het moet verboden worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hij kan ook niet snurken terwijl die adement he , zo moeilijk is dat allemaal niet.
Had net in de rij bij de kassa ook zo'n zware ademnhaler
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:53 schreef gianni61 het volgende:
toch weer 75 minuten op de crosstrainer gestaan. aangezien buiten fietsen geen optie is.
Pizza met spekjes erop , side salade met extra dressing en als toetje vanille vla met aardbeien jam?quote:
ja maar die mogen allesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rode Panda’s vinden banaan ook lekker
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
We hadden in het zwembad gisteren een kreuner.
Smerige beestenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die poepen vissaus meters ver.
Dat was balletje omdat het ze het zwembadwater een graadje lager hebben staan overal, wedden?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die wel wakker is?
sssstquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan eet Ballie alle vis op
Alles beter dan zo'n snurkgeluid. Ik krijg het er benauwd van.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoor je de hele dag het geluid van zo’n blaasbalg die op en neer gaat.
Het was een kerel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was balletje omdat het ze het zwembadwater een graadje lager hebben staan overal, wedden?
ja nou zou toch even checkenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee.Hij heeft wel van alles op z'n monitoren staan, dus het lijkt wel alsof-ie iets aan het doen is.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Wekker af laten gaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou zou toch even checken [ afbeelding ]
Misschien was ze vermomd als man, in zo'n huidkleurig pak?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was een kerel.![]()
Bij elke slag maakte hij zo’n kreungeluidje
Zag er wel overtuigend uit. Beter pak dan dat van de Kagedis. Daar trapt niemand inquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien was ze vermomd als man, in zo'n huidkleurig pak?
quote:Misofonie is een hersenaandoening waarbij specifieke geluiden extreme gevoelens van woede, walging of haat opwekken. Het gaat veel verder dan de ergernis of irritatie die iedereen wel kent.
Hmmz, hopelijk wordt het niet steeds erger.quote:Alle geluiden kunnen in principe triggers zijn. De meeste mensen met misofonie hebben vooral last van de mond- en keelgeluiden. Bij de meesten begint het hier ook mee. Wat iemand triggert verschilt van persoon tot persoon. In de loop van de tijd kan er verschuiving optreden; nieuwe triggers ontstaan en bestaande triggers zwakken af of verdwijnen.
Gewoon met therapie beginnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:00 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Hmmz, hopelijk wordt het niet steeds erger.
Preventief? Is misschien wel een goed idee.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon met therapie beginnen.
Van die bejaarden die groentesoep slurpen en daarna een halve dag op 't vleesje gaan zitten smekken.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:00 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Mijn vader maakt ook dat soort geluiden. Ook allemaal geborrel en geburp.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die bejaarden die groentesoep slurpen en daarna een halve dag op 't vleesje gaan zitten smekken.
mjaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:00 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Die dan ook nog iets tussen hun tanden hebben en rest van de dag dat eruit proberen te smekken.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die bejaarden die groentesoep slurpen en daarna een halve dag op 't vleesje gaan zitten smekken.
mijn tante doet , dat probeert ze er dan tussen uit te zuigenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die dan ook nog iets tussen hun tanden hebben en rest van de dag dat eruit proberen te smekken.
EMDR kan wel werken voor je.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn tante doet , dat probeert ze er dan tussen uit te zuigen
man man man
En als ze het te pakken hebben slikken ze de brok luid hoorbaar door.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn tante doet , dat probeert ze er dan tussen uit te zuigen
man man man
Eerst even aan iedereen laten zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als ze het te pakken hebben slikken ze de brok luid hoorbaar door.
Op Instagram zetten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even aan iedereen laten zien.
ja maar goed ik pas mijn gedrag daar op aanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
EMDR kan wel werken voor je.
Straks zit je in Thailand ook ergens waar gesmekt en geslurpt gaat worden.
ligt er aan waar de gaatjes in zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:15 schreef Ygritte het volgende:
Ook nog mensen hier die licht onpasselijk van gaatjes worden?
neequote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:15 schreef Ygritte het volgende:
Die foto van die gedroogde lotusbloem op de schouder.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:15 schreef Ygritte het volgende:
jammer. staan vast leuke roddels in :pquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:16 schreef Karzai het volgende:
Kreeg een verzoek voor de buurtapp, maar doe er niet aan mee
ja ik heb het weggegooid, maar ben bang dat ik de hele dag onzin berichten krijg da nquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer. staan vast leuke roddels in :p
Niveau hier is ook vrij laag.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:16 schreef Karzai het volgende:
Kreeg een verzoek voor de buurtapp, maar doe er niet aan mee
Wat voor gaatjes?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:15 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die foto van die gedroogde lotusbloem op de schouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i like to stay underground als introvertquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer. staan vast leuke roddels in :p
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
onpasselijk ja, maar ik vind het ook wel interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wil er in porren.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gat-ver-dammequote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onpasselijk ja, maar ik vind het ook wel interessant.
en wil er in porren.
ik zie dit liever dan van die oorlelgaten waar je doorheen kan kijkenquote:
[..]
ja maar dit is nepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een biab?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:29 schreef Ygritte het volgende:
Ik zoek de perfecte nude biab. Geneuzel.
Doet me denken aan de surinaamse kikker die eitjes in zijn rug heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onpasselijk ja, maar ik vind het ook wel interessant.
en wil er in porren.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie dit liever dan van die oorlelgaten waar je doorheen kan kijken
daar kan fles ook niks aan doenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
Het enige waar ik me aan erger is mensen die zich overal een ergeren. Dat is niet altijd leuk in deze SC.
Oh maar daar heb ik dan weer een soort blinde vlek voor. Fles die zich ergert is meestal erg komisch.quote:
CND plexigel? Daarna nude gellakquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:29 schreef Ygritte het volgende:
Ik zoek de perfecte nude biab. Geneuzel.
aha.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Builder in a bottle’
Nagellak geneuzel
Hmm het is volgens mij best een lief mens maar minder schelden kan welquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh maar daar heb ik dan weer een soort blinde vlek voor. Fles die zich ergert is meestal erg komisch.
Ik zat te kijken naar ‘The gel bottle’.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
CND plexigel? Daarna nude gellak
is dat zonder lamp?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat te kijken naar ‘The gel bottle’.
Weet niet of dat lekker met OPI combineert want geen zin om allemaal nieuwe bonder cleaner enz te kopen
Wanoujonguhquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh maar daar heb ik dan weer een soort blinde vlek voor. Fles die zich ergert is meestal erg komisch.
Geen idee.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat te kijken naar ‘The gel bottle’.
Weet niet of dat lekker met OPI combineert want geen zin om allemaal nieuwe bonder cleaner enz te kopen
[..]
Octopusman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Daarom hoor jij er ook gewoon bij hier.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
Het enige waar ik me aan erger is mensen die zich overal een ergeren. Dat is niet altijd leuk in deze SC.
Ik ben ook niet helemaal verzopen tijdens het boodschappen doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, dus ik dacht dat het even min of meer droog was. En nog min of meer licht ook, tegelijk![]()
En dat was ook echt zoMaar daar was wel alles mee gezegd. Hoe dan ook, toch even een blokje gedaan buiten.
Heb nog niet heel goed gekeken eigenlijk sinds gisteren. 😮 Wat hebben jullie toch steeds met mijn tiet. 🤣 Ribbenkast is geen tiet volgens mij.quote:
Tiet klinkt leukerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb nog niet heel goed gekeken eigenlijk sinds gisteren. 😮 Wat hebben jullie toch steeds net mijn tiet. 🤣 Ribbenkast is geen tiet volgens mij.
Opi ook wel, maar iets met non stop klussen en je nagels vernaggelenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb CND en het is loeisterk spul.
Ik wou zeggen, hebben we zelf niet, maar @dud0r en ik wel natuurlijk hahaatjesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb nog niet heel goed gekeken eigenlijk sinds gisteren. 😮 Wat hebben jullie toch steeds net mijn tiet. 🤣 Ribbenkast is geen tiet volgens mij.
Had het helemaal niet leuker gevonden als ze in mijn tiet hadden gesneden.quote:
Huh….dat is niet nicequote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die ene die ik heb kan ik nu steeds sneller gewoon van mijn nagel halen
Nee dat is het ook niet en dat zei ik ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Had het helemaal niet leuker gevonden als ze in mijn tiet hadden gesneden.
Manboobs ftwquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, hebben we zelf niet, maar @:dud0r en ik wel natuurlijk hahaatjes
ik kan sws niet klussen met deze nagelsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Opi ook wel, maar iets met non stop klussen en je nagels vernaggelenUiteindelijk heb ik ze helemaal afgeknipt teh horror.
Als ik wat doe, dan doe ik een paar daagjes Innsbruck denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh ben best goed bezig met het boekje@:Liesje1979 weet je al of je mee gaat?
![]()
Deze keer gaat het over het PTA rondje trouwens
Dat kan ookquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik wat doe, dan doe ik een paar daagjes Innsbruck denk ik.
Appelflapjes zijn voor vrouwen van accountants met dikke brilleglazen en donkerbruine ribbroeken die op vrijdagmiddag om vijf uur met een verlepte leren tas aanbellen om te vragen of ze zondag het vlees weer mogen snijden.quote:
neequote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je vanavond sushi bestellen?
Maar gewoon kommaarnaarballetjebrengensnorrenbrommervoerquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar gewoon kommaarnaarballetjebrengensnorrenbrommervoer
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heb je weer spekjespasta.
Dat valt mee! Geen aardappels of rijst erbij?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee ik heb kippenvleugels met snijboontjes
nee :p eet meestal vlees met groente zonder iets er bijquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt mee! Geen aardappels of rijst erbij?
Zodat je later weer trek krijgt?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee :p eet meestal vlees met groente zonder iets er bij
dat klinkt als fastfoodquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee ik heb kippenvleugels met snijboontjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |