SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor wie niet wil lezen maar luisteren:quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Op verzoek https://voca.ro/13a0GTuNcLzH
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:12 schreef Ygritte het volgende: Buda! https://www.sokkendirect.nl/grote-maten-sokken/
Doen we gewoon cadeau voor je verjaardag.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Okee, hier zitten wel leuke tussen. Deze bookmark ik even voor als ik over twee jaar weer sokken nodig heb
Je kunt die anderen nog terugsturen hequote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Okee, hier zitten wel leuke tussen. Deze bookmark ik even voor als ik over twee jaar weer sokken nodig heb
kopen kopen kopen, volgend jaar zijn ze twee keer zo duur!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Sokken met leuke printjes zijn voor kinderenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:03 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Vorige week sokken gekocht. Zou graag leuke motiefjes willen, maar die bestaan niet in maat 47
![]()
Nee, die zijn al gewassen en liggen als in de kast / heb ik nu aanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt die anderen nog terugsturen he
Hoe ouder ik word hoe jonger ik me ga kleden. Ik loop al twee jaar op hysterische sneakers.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sokken met leuke printjes zijn voor kinderen
Eeuwig kind zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sokken met leuke printjes zijn voor kinderen
Sokken bij AH?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop altijd doodsaaie zwarte sokken bij de AH, er valt nog wat te upgraden in mijn leven [ afbeelding ]
Heb je ook superhelden t shirts?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ouder ik word hoe jonger ik me ga kleden. Ik loop al twee jaar op hysterische sneakers.
Mehhhhhquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die zijn al gewassen en liggen als in de kast / heb ik nu aan
oh dus ik word nog erger?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ouder ik word hoe jonger ik me ga kleden. Ik loop al twee jaar op hysterische sneakers.
Bestaan er shirts met @Haags en @UitStraling?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je ook superhelden t shirts?
Dit kan nooit van met wol van het peri weri elite schaap zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop altijd doodsaaie zwarte sokken bij de AH, er valt nog wat te upgraden in mijn leven [ afbeelding ]
Misschien ga jij wel in omgekeerde richting. Dat je volgend jaar ineens behoefte krijgt aan iets met blokhakkenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien ga jij wel in omgekeerde richting. Dat je volgend jaar ineens behoefte krijgt aan iets met blokhakken
Je kunt helemaal los gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef UitStraling het volgende:
over twee jaar een paarse brilquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of toch die luipaardmotief bikini?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien ga jij wel in omgekeerde richting. Dat je volgend jaar ineens behoefte krijgt aan iets met blokhakken
Wil ik wel zien. 65 kilo en dan op hakken. Of 75 kilo en eclectisch/hysterisch. Wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wel een nieuwe stap in je carrièrrequote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan gaat het niet goed hoor als ik dat aanheb
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nu stofzuig of het uitstel tot donderdagquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stroopwafel met een espresso
De hele kiet is weer schoon en ik ben moe
Even liggen hoor
Een van de weinige lelijke Brabantse woorden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stroopwafel met een espresso
De hele kiet is weer schoon en ik ben moe
Even liggen hoor
Mijn brein kreeg even een error bij de combi roze en roodquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een rood met roze fake fur jas.
Heb geen grenzen
Sales professional voor Moraquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wel een nieuwe stap in je carrièrre
Uh, waarom specifiek die dagen ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nu stofzuig of het uitstel tot donderdag
Mijn slapende balletjes beginnen gewoon te tintelen bij het lezen van dit.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een rood met roze fake fur jas.
Heb geen grenzen
Neem langharige katten. Elke dag zuigenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nu stofzuig of het uitstel tot donderdag
Hoe noem jij het dan ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de weinige lelijke Brabantse woorden.
Het rood neigt al richting roze. Hysterisch leuk vind ik hem zelfquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn brein kreeg even een error bij de combi roze en rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |