SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor wie niet wil lezen maar luisteren:quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Op verzoek https://voca.ro/13a0GTuNcLzH
Ja mag al je kleren uit doen binnenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk niet dat sauna's iets voor mij zijn![]()
![]()
Hmm, ik heb blokverwarming, maar ik zet ‘m ‘s nachts gewoon uit. En overdag staat hij ook maar spaarzaam aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elektra valt nog mee, maar gas is wel iets waar we rekening mee moeten houden![]()
Ben er nog steeds niet helemaal over uit of we nu de kachel in de nacht op 15 moeten terugdraaien of dat je gewoon een steady 16,5-17 moet zetten, omdat anders de verwarming elke keer aanslaat.
Kan thuis ook en dan kost het niets.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mag al je kleren uit doen binnen
ik vind het leuk voor 5 minuten, daarna heb ik het weer gehad met stil zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Ik houd het niet lang volquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Kan je dan wel bepalen op hoeveel graden hij kan of is het dan gewoon aan/ uit?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb blokverwarming, maar ik zet ‘m ‘s nachts gewoon uit. En overdag staat hij ook maar spaarzaam aan.
Hetzelfde heb ik met een bad.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het leuk voor 5 minuten, daarna heb ik het weer gehad met stil zitten
Ik krijg op een gegeven moment last van mijn ademhalingquote:
Bijna, is nog niet helemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:09 schreef Haags het volgende:
Parkeert zo´n teringteef haar auto net bijna in de mijne. Mijn God hee leer ff inparkeren of zo.
Ja ik toeterde, ze reed snel weg toen het niet lukte.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna, is nog niet helemaalHeb je haar laten weten wat je van deze actie vond?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik toeterde, ze reed snel weg toen het niet lukte.
Boem is ho enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Als ik uit mijn slaapkamerraam kijk, is het ook een genot hoe mensen hier parkeren.
Er staat daar een border met hele hoge randen, daar is menig bumper ook over heen geschraapt.Want mensen zijn zo lomp dat ze OVER de border heen parkeren
Ja, liever op de infrastructuur dan tegen mijn autoquote:
Dat zie ik ook best vaak ja. Net over het stoepje heen ook. Als er 1 stoeptegel scheef ligt gaat je hele lak naar de gallemiezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Als ik uit mijn slaapkamerraam kijk, is het ook een genot hoe mensen hier parkeren.
Er staat daar een border met hele hoge randen, daar is menig bumper ook over heen geschraapt.Want mensen zijn zo lomp dat ze OVER de border heen parkeren
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef Ygritte het volgende:
Iemand los gezien? Sta al 10 minuten op hem te wachten!
naakt?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef Ygritte het volgende:
Of mensen die zich over verkeersdrempels / pollers heen lanceren.. Ze moeten het zelf weten, maar zo gaat je auto niet echt lang mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zie ik ook best vaak ja. Net over het stoepje heen ook. Als er 1 stoeptegel scheef ligt gaat je hele lak naar de gallemiezen.
Ik heb hier een ‘langneus’ waar ik eigenlijk niet eens overheen kan kijken. Moest ik mijzelf ook eerst even aanleren om voor je ergens indraait toch even op dit soort objecten te scannen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die zit al in adamskostuum op je te wachtenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef Ygritte het volgende:
Ja pollers hebben veel inwoners van Den Haag ook negatieve ervaringen mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of mensen die zich over verkeersdrempels / pollers heen lanceren.. Ze moeten het zelf weten, maar zo gaat je auto niet echt lang mee.
Is wel handig, maar de auto die over de border schraapte was een fiat 500quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hier een ‘langneus’ waar ik eigenlijk niet eens overheen kan kijken. Moest ik mijzelf ook eerst even aanleren om voor je ergens indraait toch even op dit soort objecten te scannen.
Je vraagt je toch af of al die mensen geen nieuws lezen of überhaupt zicht hebben ... zou het nog smeuïger vinden als al die mensen geen rijbewijs hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja pollers hebben veel inwoners van Den Haag ook negatieve ervaringen mee.
JOE ik zit bij Veluwse Bron, jij zeker in Busloo, story of my life.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef Ygritte het volgende:
Dan ben je gewoon een ontzettende doosquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel handig, maar de auto die over de border schraapte was een fiat 500
combinatie van dat allesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af of al die mensen geen nieuws lezen of überhaupt zicht hebben ... zou het nog smeuïger vinden als al die mensen geen rijbewijs hebben
Het was een man van middelbare leeftijdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een ontzettende doos
Die mensen mogen toch zelf de schade betalen?quote:
Mijn schoonouders hebben een saunaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Privé sauna’s zijn altijd afwerkplekken.
Jammer weer ditquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
JOE ik zit bij Veluwse Bron, jij zeker in Busloo, story of my life.
hoeveel mensen passen hier in?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben een sauna
Als ze die verhuren voor een uurtje weer je genoegquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou de blauwe lamp eens meenemenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je gewoon instellen met de knop op de radiatorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je dan wel bepalen op hoeveel graden hij kan of is het dan gewoon aan/ uit?
FTFYquote:
Ah kijk, dat scheelt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je gewoon instellen met de knop op de radiator
als er spek en/of blauwe kaas in zit is salade best primaquote:
Ook al tandartsen?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als er spek en/of blauwe kaas in zit is salade best prima
noem je mij nou dik?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wegwaaien zul je inmiddels niet meer.
Ik heb eigenlijk nog nooit iets kant en klarigs van een supermarkt gegeten wat daadwerkelijk ook lekker wasquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:25 schreef gianni61 het volgende:
de AH ceaser salade valt een beetje tegen
Fluffyquote:
liefst comfortabelquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
comfortabel of als sardientjes?
Je krijgt van mij wel eenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:25 schreef gianni61 het volgende:
de AH ceaser salade valt een beetje tegen
ik heb low standardsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit iets kant en klarigs van een supermarkt gegeten wat daadwerkelijk ook lekker was
Ik vind sommige lasagne wel goed te doen, maar haalt het natuurlijk niet bij zelfgemaakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit iets kant en klarigs van een supermarkt gegeten wat daadwerkelijk ook lekker was
je moet de tom khai kai stoomsoep van de ah proberenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De slager hier verkoopt salades en zulks die echt lekker zijn. De supermarkt niet neequote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben een slager die ook maaltijden doet. Als ik echt geen tijd heb neem ik daar nog wel eens van mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De slager hier verkoopt salades en zulks die echt lekker zijn. De supermarkt niet nee
Je moet het bereiden van je eten ook niet overlaten aan Achmed, Oemfoefoe en Pjotr.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Om politie te spelen?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou de blauwe lamp eens meenemen
Je moet even poepbacteriën toevoegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet het bereiden van je eten ook niet overlaten aan Achmed, Oemfoefoe en Pjotr.
Weet jij veel wat je schoonfamilie allemaal in die sauna uitspookt. Weet je ook direct of je niet naast je handdoekje moet gaan zittenquote:
Zit je in de poep en de zwiemels.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet jij veel wat je schoonfamilie allemaal in die sauna uitspookt. Weet je ook direct of je niet naast je handdoekje moet gaan zitten
misschien doet dimmy wel mee..quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet jij veel wat je schoonfamilie allemaal in die sauna uitspookt. Weet je ook direct of je niet naast je handdoekje moet gaan zitten
Ga er van uit dat er regelmatig schoongemaakt wordtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
250 g taaie kipfiletquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet even poepbacteriën toevoegen.
Dat is sowieso poepvis.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
250 g taaie kipfilet
3 el ochtendontlasting (afgestreken)
200 g Romaine sla, of weglaten
125 g waterige tomaten
50 g gebakken rat
2 eieren
2 tilapialipa stukjes
2 sneetjes droog brood
1 teen knokloof
1/2 citroen, of schoonmaakazijn
2 el nepkaas
2 el kwarruk
1 el Worcestercestershire sauce (optioneel)
18 el mayonaise
1 kilo suiker
1 el olijfolie, de goedkoopste
Goed, blijven we morgen ook binnen.quote:
k moet morgen wel met de scooter naar metrostationquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, blijven we morgen ook binnen.
Succes alvastquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet morgen wel met de scooter naar metrostation
Ja, weinig aan de hand hier, maar ik geloof best dat er mensen zijn weggewaaid aan de kust...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag was het ook code geel, het miezerde een beetje.
ja anders ga ik een stuk lopen en ga ik met ovquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes alvastlaat even weten of je weer thuis bent gekomen
Mijn moeder beheerst dezelfde kookkunst.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder kan echt niet koken, zelfs een struisvogel kan dat nog beter denk ik, at ze wel eens bij mij "joh echt superlekker eten mijn knappe zoon, wat ben je toch geniaal weer op dit gebied ook, heb je het recept voor me lieverd?"
Weekje later aan de telefoon; "beetje overheersende vissmaak wel met 12 blikjes ansjovis in de erwtensoep"
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weinig aan de hand hier, maar ik geloof best dat er mensen zijn weggewaaid aan de kust...
Ik neem aan dat het ook niet je bedoeling was om stil te blijven staan voor de flat?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:44 schreef bitterbal het volgende:
ik kwam hier net de flat uit, deed paraplu open en ging er bijna vandoor
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het ook niet je bedoeling was om stil te blijven staan voor de flat?
Genoeg afgevallen dusquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:44 schreef bitterbal het volgende:
ik kwam hier net de flat uit, deed paraplu open en ging er bijna vandoor
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genoeg afgevallen dusEerst sushi halen
Volgens mij is dat dezelfde generatie. Ik heb ook zo’n moederquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn moeder beheerst dezelfde kookkunst.
Peggy Bundy noemen we haar ook wel eens
Wel veel foto’s met minirokje van vroeger, en pa met lang haar en peuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dezelfde generatie. Ik heb ook zo’n moeder
Mijn moeder was weer erg goed in de kroeg op stelten zetten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De maizenapapjes en nootmuskaatgeneratie.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nina zou dit niet lusten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Broodjes Mett met uiEn een appel
![]()
[ afbeelding ]
Oh kut. Dan heb ik ook zo'n moeder ja. Maar die kan wel prima koken trouwensquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De maizenapapjes en nootmuskaatgeneratie.
Is niet belangrijk, Nina krijgt het ook nietquote:
duitser gespotquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Broodjes Mett met uiEn een appel
![]()
[ afbeelding ]
oh ja, stofzuigen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar eens stofzuigen en stoomreinigen
Even de broodjes eraf werken
ja dimmy houdt ons in de gatenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar eens stofzuigen en stoomreinigen
Even de broodjes eraf werken
Ga maar een racesim setup kopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil wat kopen maar ik weet niet wat
Alles.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil wat kopen maar ik weet niet wat
eensquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Wat een ongelooflijk heelveelernstigeziektesenonzedelijkeverwensingen-weer
Gezelliequote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Ben weer in een interessant boek bezig over begraafplaatsen.
Jup deze. Naast 100x in de week aardappelen, 1x in de week macaroni, bami of nasi. Dat was dan wel ‘exotisch’ genoegquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De maizenapapjes en nootmuskaatgeneratie.
Wat is dat dan weerquote:
Wandelen met een plu gaat 'm hier ook niet worden vandaag, denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Wat een ongelooflijk heelveelernstigeziektesenonzedelijkeverwensingen-weer
Ook van die Bourbon als toetje?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup deze. Naast 100x in de week aardappelen, 1x in de week macaroni, bami of nasi. Dat was dan wel ‘exotisch’ genoeg![]()
![]()
Oh ja en op zondag soep. Alle honig pakjes zaten in het assortiment van mijn moeder
hint: Etto trekt het geregeld uit elkaarquote:
Nu waren gelukkig alleen mijn benen en schoenen doorweektquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Wandelen met een plu gaat 'm hier ook niet worden vandaag, denk ik.
Elke vorm van logica? Boomschors? Lijstjes?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hint: Etto trekt het geregeld uit elkaar
Ja, nee, daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu waren gelukkig alleen mijn benen en schoenen doorweekt
Nou ja precies dat eigenlijk. De macaroni met smac ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup deze. Naast 100x in de week aardappelen, 1x in de week macaroni, bami of nasi. Dat was dan wel ‘exotisch’ genoeg![]()
![]()
Oh ja en op zondag soep. Alle honig pakjes zaten in het assortiment van mijn moeder
Saroma.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook van die Bourbon als toetje?
GOUD GOUD GOUD VECHTE ROSSEquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke vorm van logica? Boomschors? Lijstjes?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Als je met dit weer gaat wandelen heb je geen beweging nodig maar een psychiater.
Ik zit nog niet aan de 11,5k, heel veel meer gaan het er ook niet echt worden denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Potdikkie jongons. 2487 steps en ik probeer het echt wel maar de 5000 gaat zo wel een probleem worden vandaag.
Trauma van die opgeklopte chemische poedertoetjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja precies dat eigenlijk. De macaroni met smac ook.
[..]
Saroma.
Even 25 keer de trap op en af hupsenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Potdikkie jongons. 2487 steps en ik probeer het echt wel maar de 5000 gaat zo wel een probleem worden vandaag.
parapluworstelenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:09 schreef LTVDK het volgende:
Wel gelijk een goede biceps en schouder training gehad met parapluworstelen
Heel die trap in elkaar gehupst vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even 25 keer de trap op en af hupsen
wat maakt het gvd nou uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat poeder vond ik best lekker. Bij ons vroeger ook saroma. Favoriete smaak banaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trauma van die opgeklopte chemische poedertoetjes.
En mijn moeder kon ook al niet kloppen dus had je af en toe een hap poeder in je mond.
Als je je nou even inzeept en shampoo in je haar doet, ben je mooi schoon als je weer thuis bent van het wandelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Saromaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook van die Bourbon als toetje?
T’is een wonder dat we allemaal nog enigszins ‘normale’ volwassenen zijn gewordenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trauma van die opgeklopte chemische poedertoetjes.
En mijn moeder kon ook al niet kloppen dus had je af en toe een hap poeder in je mond.
Ik vrat het ook wel op, het vreselijke besef wat ik in mijn mond aan het stoppen was kwam pas veel later.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat poeder vond ik best lekker. Bij ons vroeger ook saroma. Favoriete smaak banaan.
Dit jaar nog niet, laatste keer was 18 decemberquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je al onder de 10.000 per dag geweest dit jaar?
Misschien dat we daarom juist wel zo slim zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
T’is een wonder dat we allemaal nog enigszins ‘normale’ volwassenen zijn geworden
Totdat er een auto hard door een plas naast je rijdt en je helemaal onder de modder en olieresten en alles zitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je je nou even inzeept en shampoo in je haar doet, ben je mooi schoon als je weer thuis bent van het wandelen.
De geldingsdrang van een klein piemoltje.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
wat maakt het gvd nou uit.
Vandaag 2,5K dinsdag 15K ik houdt het niet bij maar ben wel fysiek sterk en gespierd slank
Is dat elke dag dezelfde auto?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat er een auto hard door een plas naast je rijdt en je helemaal onder de modder en olieresten en alles zit
nee dat is hier nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat er een auto hard door een plas naast je rijdt en je helemaal onder de modder en olieresten en alles zit
Even snel de Nespresso-winkel inlopen. Maar als je vandaag besteld dan bezorgen ze maandag toch wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog maar 28 kopjes koffie tot woensdag.
Die van hem schiet mannenkwakbollen af die rond eicellen dansen, die van jou dansen op een eigele bedsprei.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De geldingsdrang van een klein piemoltje.
Mijn moeder had een heel boekje met giftige E-nummers die we niet mochten. Wij kregen een radijsje als snack.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zat er ook rattengif o.i.d in ons snoepgoed.
Jawel maar ik ben alleen woensdag maar thuis aankomende week.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even snel de Nespresso-winkel inlopen. Maar als je vandaag besteld dan bezorgen ze maandag toch wel?
Weet ik niet, laatste keer dat het hier gebeurde was het een lijnbusquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, laatste keer dat het hier gebeurde was het een lijnbus
Ja ook nog eens langs de provinciale weg dus kwam een flink vloedgolf vanafquote:
Wij hadden loden leidingen, rokende ouders, blauw staande woonkamers, loslatende teflon pannen, zure regen, gat in de ozonlaag, snackbars met blokken vet, spullen wat vol zat met siliconen, bpa en weet ik het wat.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat we daarom juist wel zo slim zijn.
Ja als je stappen gaat bijhouden en naleven ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De geldingsdrang van een klein piemoltje.
Ik koop meestal 10 kilo bonen tegelijk. Laatste kilo open trekken is nieuwe kopenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben alleen woensdag maar thuis aankomende week.
Dus heb ik ook niet zoveel koffie nodig maar toch bekruipt me een gevoel van beginnende paniek.
Weet je HOE veel beterquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van hem schiet mannenkwakbollen af die rond eicellen dansen, die van jou dansen op een eigele bedsprei.
Die chauffeur wist weer waarom-ie voor dat beroep had gekozen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook nog eens langs de provinciale weg dus kwam een flink vloedgolf vanaf
Volgens mij had ik in theorie je moeder zo ongeveer kunnen zijn dus dit statement lijkt mij plausiblequote:
Haar moeder kon niet kokenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij had ik in theorie je moeder zo ongeveer kunnen zijn dus dit statement lijkt mij plausible![]()
Vraag anders ff of haar moeder ook kon koken
En ik ben echt nooit ziek zo'n sterke weerstand heb ik, denk dat ik zelfs een asteroïde terug kan koppen mocht zoiets in dreigen te slaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hadden loden leidingen, rokende ouders, blauw staande woonkamers, loslatende teflon pannen, zure regen, gat in de ozonlaag, snackbars met blokken vet, spullen wat vol zat met siliconen, bpa en weet ik het wat.
Kun je nagaan hoe slim we eigenlijk zouden moeten zijn en hoezo leven we überhaupt nog
Hoop dat die tussen die tijdens het uitstappen tussen de deur van de bus blijft hangenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Die chauffeur wist weer waarom-ie voor dat beroep had gekozen.
MILF Ygrittequote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij had ik in theorie je moeder zo ongeveer kunnen zijn dus dit statement lijkt mij plausible![]()
Vraag anders ff of haar moeder ook kon koken
Ik had vroeger in de klas ook altijd een kindje dat geen suiker mocht. Alle traktaties in die tijd bestonden uit puur suiker. Kreeg je op hunnies verjaardag zo’n saté prikker met een blok kaas, worst en een druif.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn moeder had een heel boekje met giftige E-nummers die we niet mochten. Wij kregen een radijsje als snack.
Ziequote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haar moeder kon niet koken
Ja gewoon een paar doosjes Croky zakjes neerzetten maakte je veel geliefderquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had vroeger in de klas ook altijd een kindje dat geen suiker mocht. Alle traktaties in die tijd bestonden uit puur suiker. Kreeg je op hunnies verjaardag zo’n saté prikker met een blok kaas, worst en een druif.
Niet grappig voor hunnies.
Waarschijnlijk is dat kindje al tien jaar hastikke dood.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had vroeger in de klas ook altijd een kindje dat geen suiker mocht. Alle traktaties in die tijd bestonden uit puur suiker. Kreeg je op hunnies verjaardag zo’n saté prikker met een blok kaas, worst en een druif.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hunnies had wel altijd van alles. Volgens mij zat dat vooral in het hoofd van hunnies moeder.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat kindje al tien jaar hastikke dood.
Ja de kinderen die dat trakteerden waren echt stomquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:35 schreef Recce het volgende:
[..]Zo erg was het nog net niet bij mij, maar die satéprikkers hadden we wel. Volgens mij heb ik ook een paar keer getrakteerd met gezonde dingen op de basisschool. Iedereen chagrijnig.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de kinderen die dat trakteerden waren echt stom![]()
Misschien heeft ze daarna ook een UitStraling-pop gemaakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:38 schreef UitStraling het volgende:
Wij hadden ook zo'n Hunnies in de klas, keer bij hem thuis geweest, ik denk dat die slonsmoeder van Hunnies wel duizend zelfgemaakt poppen in huis had en die staarden me allemaal aan, brrrrr.
Sneue oppervlakkige kutkinders waren we vroeger ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de kinderen die dat trakteerden waren echt stom![]()
Mandarijntjes met een Chinees gezichtje, parapluutje en een dropveterquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:35 schreef Recce het volgende:
[..]Zo erg was het nog net niet bij mij, maar die satéprikkers hadden we wel. Volgens mij heb ik ook een paar keer getrakteerd met gezonde dingen op de basisschool. Iedereen chagrijnig.
Mijn broertje is bang voor clowns.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:38 schreef UitStraling het volgende:
Wij hadden ook zo'n Hunnies in de klas, keer bij hem thuis geweest, ik denk dat die slonsmoeder van Hunnies wel duizend zelfgemaakt poppen in huis had en die staarden me allemaal aan, brrrrr.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heeft ze daarna ook een UitStraling-pop gemaakt.
Ja die waren net zoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sneue oppervlakkige kutkinders waren we vroeger ook.
Ook geen leraar die er vervolgens iets tegen deed of over zei overigens.
Nah, op mijn basisschool werd er dan wel iets over gezegd door leraren, denk ik. Achteraf gezien was mijn basisschool best goed in dat soort dingen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haha, yups.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mandarijntjes met een Chinees gezichtje, parapluutje en een dropveter
Deze hunnies was ook erg into de homeopathie.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:38 schreef UitStraling het volgende:
De meeste leraren hadden zelf ook gewoon een hekel aan stoffige lelijke deugkinderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er was ook altijd zo'n kind waarvan de moeder het helemaal leuk vond om gezellige snoepzakjes te maken, dat was wek lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Cultural appropriation!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mandarijntjes met een Chinees gezichtje, parapluutje en een dropveter
Voodoostralingquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heeft ze daarna ook een UitStraling-pop gemaakt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze hunnies was ook erg into de homeopathie.
Ik had ooit een vriendje die z’n ouders waren helemaal zweverig![]()
Als je daar dan thuis kwam moest je eerst uitvogelen hoe je op de stoelen moest zitten. Die mensen hadden ook geen bank want dat was niet goed voor je lijf.
Zit wel wat inquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je daar dan thuis kwam moest je eerst uitvogelen hoe je op de stoelen moest zitten. Die mensen hadden ook geen bank want dat was niet goed voor je lijf.
Oh god ja, ik heb dat ook een keer gehad. Dat je bij zo'n stoel staat te kijken hoe je daar iets aan hebt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hadden een Braziliaans kindje op de basisschool, die noemde ik altijd poephoofd naar zijn kleur.quote:
Terwijl we spleetoogjes maaktenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij zongen ook altijd keihard hankie pankie shanghai. Wisten wij veel
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hadden een Braziliaans kindje op de basisschool, die noemde ik altijd poephoofd naar zijn kleur.
Het is ook altijd met van dat gebogen berkenhout en ondersteuning op rare plekken. En het schommelt… ook wel eens vanaf gepleurd overigens.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh god ja, ik heb dat ook een keer gehad. Dat je bij zo'n stoel staat te kijken hoe je daar iets aan hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij zongen ook altijd keihard hankie pankie shanghai. Wisten wij veel
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beste plek was het bed. Hadden ze niet goed over nagedacht
Ooit aangeboden door zweterige Berry die ze al 10min in zijn zweterige knuist vasthieldquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Deze werden ook vaak getrakteerd
[ afbeelding ]
Hier precies het zelfde.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Terwijl we spleetoogjes maakten![]()
Chinees meisje in onze klas deed gewoon mee. Anno nu had ze zich waarschijnlijk zeer beledigd gevoeld
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is ook altijd met van dat gebogen berkenhout en ondersteuning op rare plekken. En het schommelt… ook wel eens vanaf gepleurd overigens.
Waarschijnlijk toch nog een van je chakra’s die een beetje scheef zatquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]Leuk dat je chakra's in balans zijn op zo'n stoel, maar helemaal stabiel is het niet.
Mijn chakra's zijn keurig in balans.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch nog een van je chakra’s die een beetje scheef zat
Wat zijn school adoptiekinderen?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier precies het zelfde.
Ik dacht ook altijd dat de ‘school adoptiekindjes’ broertjes of zusjes waren van het enige donkere geadopteerde kind op school. Wist ik veel, leek mij gewoon logisch als kind zijnde
Het zijn toch bepaalde typetjes die zich graag beledigd voelen, die het nodig hebben als raison d'être.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Terwijl we spleetoogjes maakten![]()
Chinees meisje in onze klas deed gewoon mee. Anno nu had ze zich waarschijnlijk zeer beledigd gevoeld
Onze school had een aantal van die foster parents kinderen. Moest je dan elke maandag centjes voor meenemen. Was best een ding en je leerde al vroeg dat niet alle kindjes in de wereld het fijn hadden (ook goed door je ouders in te zetten als je je eten niet op at overigensquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat zijn school adoptiekinderen?
Was er toen niet eens een rel, toen bleek dat daar dikke Filipijnse mannen van middelbare leeftijd achter die brieven zaten?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onze school had een aantal van die foster parents kinderen. Moest je dan elke maandag centjes voor meenemen. Was best een ding en je leerde al vroeg dat niet alle kindjes in de wereld het fijn hadden (ook goed door je ouders in te zetten als je je eten niet op at overigens)
Kreeg de school dan een keer in de zoveel tijd een brief of een tekening terug.
ja het heeft alleen geen kut geholpen hebben ze kalashnikovs voor gekocht en zijn kindsoldaat gewordenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onze school had een aantal van die foster parents kinderen. Moest je dan elke maandag centjes voor meenemen. Was best een ding en je leerde al vroeg dat niet alle kindjes in de wereld het fijn hadden (ook goed door je ouders in te zetten als je je eten niet op at overigens)
Ah ‘het valt allemaal wel mee’ dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn toch bepaalde typetjes die zich graag beledigd voelen, die het nodig hebben als raison d'être.
Deed foster parents vooral niet heel erg aan zelfverrijking? Toen gingen ze zich daarna maar ‘plan’ noemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was er toen niet eens een rel, toen bleek dat daar dikke Filipijnse mannen van middelbare leeftijd achter die brieven zaten?
Ja veel van die clubjes helaas wel, het zijn net echte mensen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deed foster parents vooral niet heel erg aan zelfverrijking? Toen gingen ze zich daarna maar ‘plan’ noemen.
Vaak zijn mensen die gokken op gratis geld in het leven ook wat minder ontwikkeld op sociaal gebied (de naar binnen en op zichzelf gerichten) toch mooi dat juist die met zijn allen de op drie na grootste donateur ter wereld zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb pas gehoord over de loterij koning in nl
De grote geldschieter voor alle vluchtelingen zooi, eigenaar van zo’n beetje alle loterijen in nl en financierder van Urganda rechtszaken .
Broudewijn Poelmann
Postcodeloterij financiert al die clubjes jaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb pas gehoord over de loterij koning in nl
De grote geldschieter voor alle vluchtelingen zooi, eigenaar van zo’n beetje alle loterijen in nl en financierder van Urganda rechtszaken .
Broudewijn Poelmann
Winnen doe je bij de postcodeloterij.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Postcodeloterij financiert al die clubjes ja
U wint een huis vol Afhanen, Incl gratis doucheputje!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Winnen doe je bij de postcodeloterij.
Ik ben een halverwege 2021 gestopt met spelen. Wel nog de fiets gewonnen...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
heb je die wel overgespoten?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben een halverwege 2021 gestopt met spelen. Wel nog de fiets gewonnen...
Ik snap gokken sowieso totaal niet, wat is er mis met eerlijk je centjes verdienen met hard werken?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden wij ookquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Speel je nooit spelletjes?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap gokken sowieso totaal niet, wat is er mis met eerlijk je centjes verdienen met hard werken?
Ook al in het museum geweest?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer thuis op de bank. Verwarming aan
Ja vanmorgen vrij vroeg al. Rijksmuseum is wel mooi, maar veel werken zijn niet echt mijn stijl.quote:
waarom niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja vanmorgen vrij vroeg al. Rijksmuseum is wel mooi, maar veel werken zijn niet echt mijn stijl.
Ze hadden een tentoonstelling over beestjes die me wel leuk leek.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja vanmorgen vrij vroeg al. Rijksmuseum is wel mooi, maar veel werken zijn niet echt mijn stijl.
Rijksmuseum denk ik alle techniek uit en adviseer in vervangingquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet te koopquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een printje in de museumshopquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste werken kun je gewoon kopen hoor.
Lekker kort door de bocht wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:22 schreef Karzai het volgende:
Ze hebben in principe genoeg grondstoffen om zichzelf te onderhouden
Wel aardig maar sprong er niet uit. Wel bijzonder hoe ze 400 jaar geleden al naar beestjes keken. Was ook tentoonstelling over een neushoorn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden een tentoonstelling over beestjes die me wel leuk leek.
Oh ik heb jou t.z.t. nog een keer nodig voor adviesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rijksmuseum denk ik alle techniek uit en adviseer in vervanging
Mijn vorige buren hadden een reproductie van de Nachtwacht in de woonkamer hangenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een printje in de museumshop
Ze hebben ook een enorm spinnenweb dacht ik?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel aardig maar sprong er niet uit. Wel bijzonder hoe ze 400 jaar geleden al naar beestjes keken. Was ook tentoonstelling over een neushoorn.
Na de renovatie ben ik er maar één keer geweest. Vond het wel heel geslaagd geworden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:52 schreef Karzai het volgende:
Ben volgens mij al 20 keer in het Rijksmuseum geweest ken de collectie en de zalen uit mijn hoofd, er verandert ook niet veel aan
1:1?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vorige buren hadden een reproductie van de Nachtwacht in de woonkamer hangen
De helft van het land heeft tegenwoordig melkmeisjebehang. Wij hebben op kantoor een gepixeleerde meisje met de parel. Die is wel tof.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vorige buren hadden een reproductie van de Nachtwacht in de woonkamer hangen
Veel statig werk van mensen die geschilderd zijn. Dat doet het gewoon niet voor mij. Rembrandt en Vermeer konden vast goed schilderen, maar ik mis er toch iets in.quote:
Ja is toch gewoon zo, het zijn de machthebbers daar die al het geld in hun zak steken van westerse en chinese bedrijven die concessies krijgen om daar de grondstoffen te delvenquote:
Ixxi?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De helft van het land heeft tegenwoordig melkmeisjebehang. Wij hebben op kantoor een gepixeleerde meisje met de parel. Die is wel tof.
Ik moet ook weer eens basics inkopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo even een lading witte shirtjes kopen. Ik vind steeds meer gaten in mijn shirtjes
Ja, dit idee inderdaad. Niet helemaal hetzelfde.quote:
Precies ja! Daarbij vergeet je even dat ‘wij‘ deze landen compleet gesloopt en verneukt hebben door het compleet leeg te roven.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja is toch gewoon zo, het zijn de machthebbers daar die al het geld in hun zak steken van westerse bedrijven die concessies krijgen om daar de grondstoffen te delven
Vorige week sokken gekocht. Zou graag leuke motiefjes willen, maar die bestaan niet in maat 47quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens basics inkopen.
Veel plezier met stofzuigenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:02 schreef Haags het volgende:
Woehoe nieuwe trapbekleding uitgekozen. Handtekening eronder en de deal is beklonken.
Lekker man.
ja dat is ook zo en dat gaat nog steeds doorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Precies ja! Daarbij vergeet je even dat ‘wij‘ deze landen compleet gesloopt en verneukt hebben door het compleet leeg te roven.
Wat is het voor stofje geworden? Eén trede groen, één trede geel?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:02 schreef Haags het volgende:
Woehoe nieuwe trapbekleding uitgekozen. Handtekening eronder en de deal is beklonken.
Lekker man.
Pvc, wilde geen stof.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is het voor stofje geworden? Eén trede groen, één trede geel?
Schoenen zul je dan ook vaak dezelfde kopen. Weinig keus.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorige week sokken gekocht. Zou graag leuke motiefjes willen, maar die bestaan niet in maat 47
Wat is dat nou weer voor iets stommigsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorige week sokken gekocht. Zou graag leuke motiefjes willen, maar die bestaan niet in maat 47
Voor jou hetzelfde probleem als met condooms dus?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat valt sinds de komst van Zalando flink mee. Daarvoor was het wel lastig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schoenen zul je dan ook vaak dezelfde kopen. Weinig keus.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:09 schreef Ygritte het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)nButton#productTitle
Mja.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:09 schreef Ygritte het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)nButton#productTitle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |